Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahoj Motoraďáci, |
Najprv si na to sadni, ja som sa na to akosi nevedel poskladat. Ked si odporca dct, tak vyskusaj aj 350tku s variatorom. |
palika neviem prečo skúter a prečo s DCT ale uvedom si že X-Adv má 237 kg - čo je váha vzduchom chladeného R1200GS. |
Re: janoval: Ahoj, samozrejme si to chcem vyskušať, bez toho nekupojem nič. V minulom roku som práve po testovacej jazde som vytriezvel z R18 Transcontinental. Na motorkách. som odporcom DCT, ATAS neviem si predstaviť kupiť s DCT, ale povedzme uprimne, pred 20 rokmi automat v autach bol luxus a mal vela odporcov a teraz? najdi si auto strednej triedy s manuálom. Možno raz si ATAS s DCT vyskušam a zmenim svoj zstaralý nazor |
palika - asi by som neporovnával váhu maxiskútra s cestným korábom ktorý mal svojho času konkurovať GoldWingu. |
Mam 185cm a nesedelo sa mi na tom dobre. Vyskusaa, uvidis. Mozno je problem vo mne, ze som si uz odykol od skutroveho posedu, ale kedysi som sa zmestil aj na poldecovy Gilera Runner. |
maxiskuter, to bol tak mozno silver wing, DN-1, a teoreticky GP850 gilera. |
Honda ma dnes DCT snad vo vsetkom....Co som si vsimol ked som bol pred mesiacom K moto. |
Motoride stale zije |
Kolega v práci si kúpil NT700 X s DCT a vychvaľuje ju. Jediná chyba, ktorú zažil bola, že mu pri Medveďove nabehol predným kolesom na kus železa, ktoré tak nešťastne odletelo, že prepichlo kartel a vytiekol mu olej, kým sa zastavil. Ale to nemá nič spoločného s kvalitou Hondy. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 247214 | Včera: 166696