Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 | Nasledujúce
teraz si trosku z chuti zapicujem ...v znenie o KTM, jebat celu znacku s takym ich pristupom ...diely...uznavanie reklamacii...spolahlivost. Na vyse co ma jebe najviac ze ten chuj z rakuska skupil MV Husquarnu atd atd a kvalitne dojebal co sa tam dalo... okrem toho ze diely ktore prekupuje od talianov dvihol niektore aj o 200 perc. Chces nieco objednat alebo niekam sa dovolat tak nieje sanca ...ak aj sa dovolas tak ti dvihne nejaka nahlupla slabo anglicky hovoriaca a nicomu nerozumejuca indka na home office od rieky Ganga. Mv Agusta detto, lutujem tych ludi co si to kupili alebo planuju kupit. Tak dojebat tie znacky to je masaker … tomu sa hovodi Globalizacia. Predat . Skasirovat a zakaznik staraj sa. Moderny kapitalizmus vyrabat neopravitelne veci na tony nutit ludi zit konzumne a plakat na emisiami ako nam skodia a nasledne to dat ludom opet zaplatit |
robil som dva dni v matighofene v ktm zvaraca,extremne nahanali,druhykrat som chcel ist na wc a uz pindali ze nebudu stihat pocet ramov,to som bol este frajer,slovak co mal rannu vydrzal len do obeda a potom usiel prec,takato nahanacka znamena len chamtivost kde kvalita ide uplne do prdele. |
asi tam tí zamestnanci v Mattighoffene nie sú moc spokojní, tie najnovšie recenzie sú takmer všetky negatívne |
do ktm hladali stale zamestnancov,tam je moto hlavne kvantita ale kvalita urcite nie.neverim tomu zeby nevedeli vyriesit poruchove vacky,proste setrili na nespravnych miestach,darmo je dobry podvozok co je najlepsi v terene ked ostatne je hnoj. |
Asi tie informácie v nadpise povedal v zákulisí. Bolo to síce o Dakare, ale o KTM tam hovoril asi len minútu /preskákal som to za päť minút a moc som toho nepostrehol/. Ale žiaľ KTM ide tak do toho aj v civilnom sektore. Už len také Super Adventure je najlacnejšie cenduro na trhu nad 1100ccm so semiaktívnom /16000€ cena 2024/, ale tá kvalita je na nízkej úrovni /nedá sa robiť top cestovná motorka v ponuke výrobcu, za minimálnu cenu/. A to skôr majitelia nadávajú na tie menšie Adventury s objemom 790-890ccm /tie sa asi viacej serú/. |
KTM momentálne bojuje o prežitie. Výroba je pozastavená, a bude aj prvé dva mesiace v 2025. Cieľom je vyprázdniť preplnené sklady (aj u dealerov), a nutne potrebujú zohnať investora, ktorý vloži do firmy 100 mil. eur. Mal to byť Red Bull, teraz to zas dementovali. |
A najnovšia správa: Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (23.11.2024 1:07) |
Re: copy: celé to video je zaujímavé. KTM ide vpič, glock ide vpič, vw ide vpič, siemens mal historické zisky, teraz prepúšťa.. to isté telekom. historické zisky, teraz prepúšťajú, sťahujú mrte pozícií do indie, šetria.. čo sa to kua deje s EU ekonomikou? to sú ozaj tie menežmenty tak neschopné? |
Re: ChesterTT: veru tak, máš pravdu, je to divné v poslednej dobe. |
Re: copy: je teraz take obdobie...netyka sa to len auto.moto sveta..aj vo svete IT kde v podstate dlhodobo vladne akasi stabilita a "no-stress" prostredie kde ludia zvycajne bez dovodu neprichadzaju o pracu atd a ponuk bolo vzdy vela tak sa to meni...viacero firiem prepustalo ci uz u nas alebo celosvetovo nejake % ludi...vela firiem zase tlaci na nastup do officeov aj ked u vela z nich to nedava absolutny zmysel ani ludsky ani financne...v niektorych firmach sa aj minuly tyzden prepustalo stylom ze si riaditel volal zaradom ludi a HR cely den len vypisovalo dohody atd...je to cudna doba veru...na druhu stranu ja to vnimam aj z toho pohladu ze kam sa postupne splhaju ceny vsetkeho...velke rodinne auta dneska bezne zacinaju na cenovkach pri ktorych si niekde v hlave pamatam luxusne limuziny alebo sportove rakety...motorky su nastastie aspon z mojho pohladu stale velmi lacna a dostupna zabavka pre kazdeho co chce... |
KTM= K.k.t Tlačí Motorku |
Re: Nozdormu: To je zas tym tvojim mladym vekom. Alebo len nejaka selektivna pamat. "IT kde v podstate dlhodobo vladne akasi stabilita a no-stress". Dlhodobo je co? Lebo takto to v korporatoch, aj na ich IT oddeleniach, chodi od nepamati. Ked je zle sa prepusta hlava nehlava. Poslednych par cyklov to SK tak trochu obchadzalo, lebo Slovensko bola jedna z tych lacnych krajin kam sa praca presuvala, zatial co Americonov, Francuzov, Nemcov, Spanielov atd. prepustali. Napriek tomu som to aj ja sam uz zazil 2x na SK. Vratane pripadu kde cele IT oddelenie zrusisili a prepustili cca 120 ludi naraz s tym ze robota sa bude vykonvat inde |
tak ja dúfam, že to KTM nejako zvládne, možno za cenu zredukovania počtu modelov. Motorky vyrábajú 70 rokov, a predsa len je to najväčší európsky výrobca motoriek. Škoda by bolo aj Husqvarny a Gasgasu, ktoré KTM vlastní. |
Re: copy: Robia ich uz 70 rokov, ale posledne roky to je tako pisal hore Re: Tombiker: Ja viem ze anekdoty nie su dokazy, ale ked uz aj u holica pocuvam od pani co ma striha ze jej manzel cakal 3/4 rokna na nejaky diel od KTM ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (23.11.2024 22:08) |
a podla vas sa dokedy ,do ktoreho roku vyrabali este kvalitne motorky?1995 2000 2010 2020???? |
myslim to tak, ze kedy prisiel podla vas ten zlom ze kvalita na ukor setrenie isla rapidne dole? |
cinske motorky pokazili kseft znackovym motorkam,naco kupit moto za 20000 eur ked mozem mat za 10000 eur alebo za menej. |
Re: VORman: Podla mna sa kvalitne motorky stale vyrabaju. Len to mas ako v obchodoch s potravinami. Ked sa spravi anketa tak vacsina odpoveda ze preferuje kvalitu a domacu produkciu. A potom pride realita. Statistiky predajov dlhodobo ukazuju, ze ludia kupuju hlavne podla ceny, a kolko masa je v tych parkoch alebo kolko vody v tyuch kuracich prsiach ich az tak nezaujima. Ani de boli vyrobene. |
wiesse - rada 1090 / 1190 / 1290 / 1390 sa stále kompletne vyrába v Mattighofene. |
chalani, ktori z vas, ktori tu vo velkom hovorite o KTM ako o kazivych smejdoch ste nejaku KTM realne vlastnili? optimalne od nova? Lebo ja skusenost s KTM mam a len pozitivnu + mam vela znamych, ktori ich mali a maju niekolko a pokial ta moto dostava servis aky potrebuje, tak funguje porovnatelne s inymi etablovanymi motorkami. MYslim ze problemy ktore KTM ma nesuvisia s kvalitou alebo nekvalitou, ale s vyvojom trhu ktory spomaluje a zrejme s niekolkymi nie velmi stastnymi manazerskymi rozhodnutiami v poslednom obdobi.. |
Re: wiesse: no tak urcite si teraz ludia hufne nekupuju nejake cinske 800-kubikove endurka namiesto nadlitrovych cestovnych endur od tradicnej znacky... |
Stromak - ja tak síce nehovorím v intenciách ktoré si spomenul, ale dovolím si pridať moju skúsenosť. Kúpil som jazdenku 1290 T (30 litrova bandaska) z Talianska. Dostala komplet nové náplne a filtre a rok ma odvozila bez jedného zaváhania. Veľmi veľmi dobré vozenie. Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (25.11.2024 10:28) |
Re: raptor: suhlasim, mal som aj 1200 GS DOHC a co sa pohodlia - specialne pre 2ch tyka, tak GS v tomto smere lepsia. Ale co sa Fun Factoru tyka, tak pre mna je KTM v segmente cestovnych endur absolutne top. |
Tohtorocna SAR, 10k km bez akejkolvek poruchy, dokonca som ani raz nevidel nejake to povestne chybove hlasenie na tablete. Vlastne na bocnom stojane sa dve skrutky povolili, nastastie som si to vsimol skor, ako si moped stihol lahnut na zem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil salem79 (25.11.2024 11:04) |
Re: Stromak: Fun faktor u nabaleného okufrovaného cestovného endura? kde je váha s jazdcom cez 400kg? |
Stromak - oproti 12 GSA vzducháču ma 1290 funfactoru naozaj na rozdávanie. S vodníkmi 1200 / 1250 sa to ale začalo zrovnávať a nová 1300 má z mojho pohľadu funfactor porovnateľný.... |
Re: raptor: zubor ma stale akcie kde cena za r 1290 je nieco cez 16000,porovnatelne motorky nepotrebuje vela ludi,niekomu staci cf moto 800 s kuframi v akcii nieco cez 10000,aj 450 cf za 6500 je dobra cena,morini 650 za 6900,kedisy nemali ludia na vyber tak boli nuteni kupovat len drahe znackove motorky.vacsina ludi jazdi na motorke prilezitostne,naco moto aj z celou bagazov za 20000 litrov,cina zamiesala riadne karty,vela dobrych znaciek ma aj bude mat problemi s predajom. |
ako tak citam a pozeram aj z autami to ide do mindži |
Re: 8814: To rozhodne |
wiesse - a herghottova štatistika nič? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.11.2024 14:56) |
On mozno myslel zapadne krajiny |
Mal som 2 kusy SuperDuke 1290. Ročníky 2015 a 2017. Kupované nové, servisované v značkovom servise. |
Sudit kvalitu motorky podľa kufrov je ako súdiť kvalitu auta podla pneumatík. Mimochodom ten čínsky kufor je vlastne trax kufor co nehovorím ze je zazrak...proste tie kufre idú z jednej čínskej fabriky a samotná značka motocyklu s tým nemá nič spoločné. To isté sa ti mohlo stať na bársakej značke moto s týmito kuframi. A ver mi že o odpadnutých kufroch asi u nás najznámejšej značky by som ja mohol pomaly napísať knihu (je pravda ze vo všetkých mne známich prípadoch sa jedna o plastové verizie tychto kufrov). Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (25.11.2024 16:04) |
Re: momul: a ako vies aky kufor to bol? |
Re: Herghott: myslim ze cely predaj s celej europy to nebude,taky zoznam by dal tazko niekto do kopy,vela ludi nema tolko prachov a uspokoji sa aj s cinou,znamy ma benelli trek 500 a jazdi stale s kuframi mimo asfalt,ja som bocne kufre prestal uznavat,je to tak trochu prezitok,do tesca s prazdnimy kuframi len aby to majestatne vyzeralo,vrchny mam givi 47 lit na dve prilby,bocne ramy hepco becker ,na to uviazem nejake kapsy a fertig,predal som tie kockate kufre hepco becker,jeden 6 kil,a vrchny mal este viac,naco mam napustat vodu do kufrov a podobne blbosti.do cf moto 450 by som bez problemov siel,vyssi obsah nejaku znacku,mam 1150 adv. s 58000 km co ma mozno aj prezije. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiesse (25.11.2024 16:18) |
Re: wiesse: ale ved existuju aj europske data. Cize vlastne chces povedat, ze cinske endurka a nahace s objemom 450/650/800 zacnu na europskom trhu dominovat? |
Vychadzal som z tej štatistiky co si sem dal kde je 2x Benelli a raz Morini ktore používajú rovnaké kufre a rovnaké uchytenie. |
Re: momul: to je talianska statistika, ja som jazdil doma a na uplne inej znacke. |
Re: momul: este k tomuto, co si napisal: "proste tie kufre idú z jednej čínskej fabriky a samotná značka motocyklu s tým nemá nič spoločné" - v mojom pripade islo o stroj, ktory ma tie kufre v seriovej vybave, chodia v transportnej klietke spolu s motorkou rovno z fabriky. |
To je uplne jedno ale upadnutý kufor ako merítko kvality motkcykla je blbosť. Keby si ich značka robila sama tak ok ale takto ti garantujem že i pri kúpe origo kufrov na BMW budu niekde v číne alebo inde kde ich majú zazmluvnených zabalené do kartónovej krabice s logom a tak dojdu až k zákazníkovi a BMW si dá akurát tak zaplatit za značku. |
Odpovedal som skorej ako som si všimol tvoj další koment. No stále to nevypovedá nič o kvalite motorky, stále sme na úrovni subdodávateľa |
Re: momul: oba tie kufre isli dat dole bez kluca. Jeden z nich mi odletel pocas jazdy. Neviem si predstavit aky lajdak by ten mechanik musel byt, aby sa tieto veci mohli stat. |
Ovela dôležitejšie komponenty sú už i u tých najčínskejších motorkách použité od renomovaných výrobcov (mimochodom toto si skritizoval v inej téme |
Tak by to mohli robit aj pri kufroch, ak by to bola pravda. Cize take brzdove hadice, bendza alebo vyplet na kolesach su od renomovanych firiem? |
Re: Herghott: urcite ze zacnu dominovat male endura,poznam dost ludi a kazdy chce ist do lachsej motorky,je to praktickejsie,mastodonta nevyuzijes na plno,natahovat sa s tazkou motorkou v urcitom veku nema zmysel,vsade su radary,plna premavka ,velke pokuty naco sa natahovat .tenere 700 a 890 dominuju,a ludia chcu este laksie.vacsina ludi necestuje vela,naco vypasenu motorku z vela konmi.je to pekne mat vela koni ale vacsina to nevie vyuzit.aj mne by stacilo napr tenere 660 z ale nepredam moju za malo penazi.mam vtom vela penazi co sa servisu tyka. |
Morini = kola Akront , brzdy Brembo, hadice JJuan takze moja odpoved ANO |
Re: wiesse: ale to nijako nesuvisi s Cinou. Na vyber mas male endurka aj od normalnych znaciek. |
Tak snažím sa vychádzať hlavne z vlastných skúseností. Ale i ostatné počínštené alebo čínske značky sa pýšia často dielmi od renomovaných výrobcov. |
Píšete tu kadečo na PC, ktoré je na 99% vyrobené v Číne. |
Re: egres2: to ano, lenze na pocitaci nejdem 170 km/h po dialnici, kde sa odleteny kufor alebo rozpleteny vyplet moze rovnat smrti. |
Hergi máš reálne nejakú skúsenost s vypleteným kolom??? Inak už som videl niekolko videi kde je práve vypletene zadne kolo na GS1300 |
Keď už hovoríme o kufroch, tak KTM PowerParts v tom čase (okolo 2017) absolútne otrasná kvalita za šialene premrštené ceny. |
Re: Kamilko: v tom case som sa KTM vyhol oblukom hlavne ked som si precital tvoje skusenosti. |
Re: salem79: Mal som možnosť vyskúšať.Fun faktor sa nedostavil.Zažil som ho na pollitroch VOR,XR,YZ.... |
Re: SO545: Tak som rád, že aspoň niekomu poslúžilo. Múdry sa učí na chybách iných. Hlúpy na vlastných chybách a najhlúpejší ani na vlastných |
momul - jasné že kufre ako také nemajú výpovednú hodnotu ku kvalite spracovania motorky ktorá ich nesie. ale kurva !! |
Raptor - odpadol som. S určitosťou však viem že keby som si GS1300 raz kúpil tak tento problém s kuframi by sa mňa netýkal lebo by som ich nemal...fakt sú na daný typ moto špatné. |
momul - tak to je taký dosť alibistický prístup zo strany MM. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.11.2024 21:51) |
Tak ono je to jednoduché pochopiť prečo aktualizáciou a nie zvolávačkou. Prepážka airboxu je kvoli zachyteniu hrubých nečistvôt ktoré vletia do neho. Tieto sú bez nej zachytené v airboxe kde ich musíš vyfukovať pri výmene filtra (s ňou by malo byť tých nečistôt pred filtrom menej - poviem ti o cca mesiac ked to budem menit), upgradovaný španovák rozvodu by mal lepšie udržať tlak oleja a tým pádom by mal odpadnut chvilkovy štrkot retaze po naštartovaní pri dlhšom odstavení (nespozoroval som to ani na starom), palivová hadica sa menila z tvrdej na "gumovejšiu" zrejme kvoli lepšej kompenzácii abnormálneho tlaku paliva (viacero majitelov sa na fórach pri horúcom motore sťažovalo na nie okamžité naskočenie motora ale až na niekoľký krát (zase v mojom prípade som to nespozoroval ani na starej hadici). Upravené 2 krát. Naposledy upravil momul (25.11.2024 22:25) |
S tým KTM je to akési zamotané. Teraz už vraj nebude stačiť 100 mil. € na preklenutie krízy, ako sa hovorilo minule, ale vraj minimálne 250 mil. potrebuje. A tie Piererove firmy si prehadzujú záväzky medzi sebou, dosť neprehľadne, čo je zrejme zámer. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (25.11.2024 23:17) |
Re: copy: ešte Ti to viac zamocem |
Re: 8814: "Fun faktor u nabaleného okufrovaného cestovného endura? kde je váha s jazdcom cez 400kg?" ano, presne tak. Samozrejme nebavime sa o jazde v terene, bavime sa o jazde na asfalte, kludne aj horsej kvality na ktore su podla mna tieto moto primarne stavane. tam si vies na tej moto uzit zabavy az az. |
Re: 8814: asi to je staršia tabuľka, teraz veru aj MV Agusta, a k tomu Rosenbauer, výrobca hasičských áut |
Re: Stromak: k tomu fun faktoru ma napadlo:pred rokmi sme boli vo Venezuele a domáci nás zobrali na offroad výlet do džungle autami.Kamarát počas jazdy nadšene zvolal že to Pajero /s ktorým sme šli/ snaď ani nemá limity,prejde všetko...potom sa pozrel dopredu kde išiel náš sprievodca s VW chrobákom... |
Re: 8814: Tak ono to bude tym, ze kazdy ma zrejme subjektivne rozdielny pohlad na to co je pre neho funfactor. |
Re: 8814: a predtym sa kamarat pozeral kam, dozadu? |
Re: 8814: to ako my na Islande. Pozicali sme si Duster a isli tym po sotoline 80 km/h cele hodiny a brodili rieky tak do pol stehien hlboke... tiez by som to na to auto nepovedal... |
Re: Vidicon: dvaja záami z Rumunska boli s Dusterom 2X v Jakutsku v zime. V Ojmiakone bolo vtedy aktuálne pod -50 Prvý raz s dci a potom z 1,6benzínom.Dacie to vydržali.Obe kupovali z finančných dôvodov ako ojazdené šunky. |
Re: Vidicon: V Púchove niekedy (1993-4?) bolo niekoľko rýchlostných skúšok Valašskej rally. Mal som vtedy (od otca zdedenú) 20 rokov starú Škodu 100L, mierne rozkvitnutú. hrdzavé blatníky a tak. |
www.salzburg24.at/news/oesterreich/ktm-krise-motorradba... |
a ked ich nejakym kuzlom kupi cirou nahodou cina tak raz pride den ze kupia vsetko tie sikmooke cervene mravce |
Zaujímavý je trend ospevovania čínskych motoriek , od drsného Sršňa, až po rôzne fóra. |
Re: alexa7: ale to si celkom netrafil, z vyrobneho sortimentu KTM je podstatna cast Made in China uz teraz. KTM do Ciny nikto nevyhanal. |
Re: alexa7: nerieš sršna. je tak zapredaný, že sa z neho už celá motoscéna len smeje.. |
Re: alexa7: presne, do posledneho pismenka suhlasim. |
zaujimave, bol som v tom ze viac toho v cine bastlia. tu maju celkovy prehlad; |
Re: copy: ze nikto výrobu do číny nevyhánal ? |
Re: alexa7: no ale zdraziet za 22 rokov o menej ako pätinu je podla mna ok, pretoze za ten cas musela byt len samotna inflacia vyssia. |
Salem - dám krk za to ze ak sa v číne robí 790ka tak sa tam robí i 890ka (minimálne motor). Motoricky je to vlastne to isté a ak mam niekde linku na diely motora kde je 90% súčiastok to isté tak by som musel byt magor aby som investoval do tych istých technológii niekde v rakusku a za tú istú prácu platil rakúšanovi 3x toľko čo číňanovi. Jedine ak by to tak bolo a to by vysvetlovalo ich mizernú situáciu. |
Re: egres2: neprehral som, a mal som stvrty najpomalsi cas |
Re: Herghott: februarovy clanok www-1000ps-at.translate.goog/businessnews-3011108-stell... |
Re: copy: pekný článok, v konci malá výpovedná hodnota. ktm 990 a bla bla sa vyrába v rakúsku.. vyrába? montuje.. odkial sú diely a akú majú výstupnú kontrolu? osobne nevidím rozdiel v tom, ked zobere turek/albánec v rakúsku do ruky momenťák a prišrobuje domec vačky na hlavu alebo to spraví šikmook v číne. podstatné je akej kvality je ten momenťák, ten šrob a tá vačka.. a ked to všetko dojde z Indie hlavne za lacnú cenu, tak ani Rötzel von Braunschwein najRöötzlovitejší na tom nezmení ani prd.. |
Re: ChesterTT: mal som v Nemecku jedneho obch. partnera - raz na takej vystave mi povedal nieco v zmysle, ze nech si neberiem auto, bol som tam na Xsare Picasso. Ale ze on ma vyzdvihne na hoteli, aj potom zavezie, ze "aspon sa v poriadnom aute odveziem" - a prisiel ma potom vyzdvihnut v Audi Q7, mal ju asi novu, vtedy to bola novinka. |
keďže na toto moja kuchynská nemčina nestačí tak som to dal do google translate... tak kto má záujem nemusí to opakovať |
copy: Tak to bol len presun do vložky. |
Re: momul: musia si nechat nejaku motorku o ktotrej je zname ze je uznavanava vsade na svete,890 sa robi urcite v matigbovene,neriskovali by taku spatmu reklamu na najpredavanejsiu ktm 890 a ze ju robili v indii.maju nejaky rozum.moto vyrabane v cine urcte taku dobru kvaliti,oceli,zliatin oceli atd.proste bude to maksi material. |
wiesse: v tom odkaze čo som dával z 1000ps sa píše: "V strednej triede sa počíta každý cent, a preto sa všetky modely medzi 700 a 900 kubickými metrami vyrábajú v Číne. Takže to by boli modely 790 Duke a 790 Adventure, ako aj modely 890 Adventure." |
Takže v strednej striede ak sa počita každý cent, kvalitu pár rokov ani nehladajme. |
šani - to si ja vobec nemyslím... japonci sú podľa mňa záruka že aj v strednej triede aj o pár rokov bude ponuka motoriek s dobrym pomerom cena / výkon / servisné zázemie |
ked som kupoval prvu novu moto v zivote, bol to Transalp XL600V, v roku 1997. Kupovali sme traja kamarati tri kusy naraz, ze ved snad bude nejaka zlava. V Omnii - vtedy este mali predajnu na Dunajskej, sme sa dohodli, vyplatili zalohu. Potom sa mesiac cakalo - ked mi zavolali, ze moto dorazili, dve z motoriek boli predchadzajuci modelovy rok. Jedna vyzerala ako predvadzacka, alebo bola po vystave - skrabance a tak, nula na tachometri. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (27.11.2024 13:33) |
Re: copy: jaaaj, tieto tvoje storky |
Re: Herghott: no ved sa popytaj Patrika Solca, on si to urcite bude pamatat, tie casy. Pisal som to k tomu "znackovemu servisu", ze ako to vtedy fungovalo v Honde. Nastastie sme potom nasli servis v Breclavi. Zrazu som aj mohol stat pri servisakovi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (27.11.2024 14:21) |
Re: copy: este stale netusim preco to pises a ku comu vlastne reagujes. Aky ma byt message? Motorky vtedy stali vela a sluzby boli nahovno? Dnes stoja motorky velmi malo a sluzby su spickove? Cinania nam budu motorky odvovzdavat v bielych rukavickach, Nemci budu zarabat 700 eur v hrubom a auta budu iba elektricke? |
Re: Herghott: ano, presne. Motorky vtedy stali vela, sluzby boli nahovno. Transalp mi fungoval dovtedy, kym sa prvy raz v Omnii chytili karburatorov, potom to dali dokopy az v Breclavi. |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 153504 | Včera: 205423