Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar borci. Mam Bmw r1200gs 2018 a mam osobný problém s reakciou na otočenie plynu.Aj na mode dynamic je reakcia na môj vkus mdlá a gumenná.Na vstrome 1000 som mal reakciu okamžitú.Je možné to nejako poladiť ak je tam elektronický plyn? Dakujem za radu ak teda. |
Najlepsie to vyriesis tak, ze ju predas. 1250 so shiftcamom su ovela lepsie, sportovejsie. |
saly - elektronický plyn tam celkom iste je ale to je divné, na dynamic to bolo na moj vkus už uskákané. |
Ako. nemožem povedat že by to nešlo len ta reakcia je mdlá.Ked pridás tak to akceleruje ale pri pomalej jazde ked sa chcem otočit na mieste tak musím dávat pozor kedy zabere.A menit nemožem a nechcem lebo ju mam w mesiace????.Len som myslel či nenexistuje nieco take ako pedal box pre auta tak tak take aj pre moto. |
saly - podla mna to bol zámer. Ľudia čo si kupujú BMW preferujú komfort nad race charakterom. Keď som po BMW presadol na 1290 KTM sa mi to zdalo strašne ucukané. Na turistike sa mi najlepšie osvedčil mod "rain" kedy to bolo zas prijemne hladké. |
Re: raptor: to neviem aky zámer, ale 1200gs jednoducho nema kone. |
šani jak nemá kone? motorka ktorá pravidelne má najvačší krútiak vo svojej triede od 2013 čo vyšiel vodník nemá kone? |
Re: raptor: Janko asi som si neprecital pribalovy letak ale na 1190 som jazdil na zadnom na 3ke a na gs na 2ke |
...už sa dopredu teším na diskusie na MR o 10 rokov... |
Re: 8814: |
Sranda je, že výhoda kardanu je iba v tej bezudrzbovosti na dlhých cestách a čistá motorka. Akonáhle sa niečo pokazí, ceny opráv vychádzajú ďaleko viac, ako reťazové sady aj s tým skortoilerom. |
Re: saly: Ak máš tú moto krátko, tak si všimni rozdiel v reakcii medzi road a dynamic podľa otáčok. |
Re: Vidicon:Akože remen sa mi pačil, ale staci ti jeden kameň a moze byt po remeni. To nepatri na adventure motorku. |
Ja uznavam, ze na adventure motorkach je to o inych vyhodach retaze, to je pravda. Tu som mal pocit, ze hovorime skor o cestovani. |
šani - to nespochybňujem... ta 1290 Adv čo som predal to bolo vyvolávanie diabla |
Re: raptor: neviem ci vies, ale kone a krutak su rozdielne veci. Medzi vykonom a krutakom nie je matematicka umera, ten pomer zavisi najma od mechaniky. Aaa inak motorka je cista vtedy, ked ju umyjes, a nezalezi pri tom ci ma kardan alebo retaz. |
Herghott - keď už si ma teda oslovil, patrí sa odpovedať. Samozrejme že viem, že sú to rozdielne veci. Dokonca viem, že tam nie je priama úmera ale je tam úzka závislosť jedného na druhom. |
Re: raptor: podla seba sudim teba asi Lebo teda mam priemyslovku a zopar autackych a motorkovych motorov som rozborkoval/zborkoval. |
Herghott - nože sa teda vráťme k podstate. Takže ako to je teda s tým BMW ktoré od LC má najvyšší krútiaci moment vo svojej triede? |
Re: raptor: Raptak, aj ked krutak shiftcamu narastol oproti vzduchacu viac nez vykon, prave vo vykone je, paradoxne, intergalakticky rozdiel. To asi preto, ze krutak malo GS vzdy nadpriemerne silny a plochy. |
Re: raptor: Chapem, aj ja som v pohode aj s 110 konikmi. |
Re: Herghott: Hergac nerozumiem tvojmu prispevku. |
Re: alexa7: mne 1200 LC nesadla ale bolo to najma o velkosti. Zial vymenil som Advíka vzduch za normalne GS vodu a to je motorka pre mensich ludi. Motoricky je LC oproti vzduchu niekde inde. To s tou 7 sa zhodneme, tiez som ju tam par krat hladal. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (18.02.2024 7:22) |
Re: raptor: ked si tyzden nevymenis boxerky, tak budes mat spinavy aj kardan Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (18.02.2024 9:25) |
No páni evidentne sa nepochopilo o čo mi ide. Nejde mi oto aby moto vysterelila z miesta,Výkonu je tam habadej.Len skor o to,že hlavne pri pomalej jazde a pojíždení je to necitlivé a tupé a vyžaduje vlkú citlivosť. |
Re: saly: tak potom to vyzera tak, ze mas mozno nieco zle. Sak skus ist na diagnostiku, alebo sa porad v servise, nech sa niekto, kto ma prehlad a skusenosti povozi a vyjadri sa. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 311377 | Včera: 217257