Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Junior - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJunior - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
05.08.2004 20:14

Junior

xGx
Neregistrovaný

Junior. But taky dobry a napis mi nieco o tebe a tvojej Ninje. Vdaka


09.08.2004 10:40

Re: Junior

junior
 Kávičkár 

Zdravim ta,
Neviem co by ta zaujmalo o mojej motorke ??? Ide ti o technicke parametre ? vzhlad alebo jazdne vlastnosti ??? Napis co a kludne ti poslem aj foto. zatim ,


10.08.2004 20:41

Re: Junior

xGx
Neregistrovaný

Chcel by som vediet ako drži na ceste a tech. parametre. Keby si bol taky zlaty a poslal by si mi aj Foto bol by som ti vdačny.


13.08.2004 11:14

Re: Junior

junior
 Kávičkár 

Zo zlata sice niesom,ale co by som sa nepochvalil smojou k(r)awou. Co sa tyka jazdnych vlastnosti, tak som nad mieru spokojny. Naprava bola v roku 93 kedy bola vyrobena daleko naddobova. Este ani teraz taka ZX6R nema take teleskopi ako ZX4R.Koncepcia tejto 400-ovky bola presne taka ista ako u ZXR 750 co sveci o tom, ze netreba mat strach ze to nezvladne vysoku rychlost a celkove namahanie napravy. Neda sa to porovnavat s ostatnymy 400-vkami ako je napr. Bandit 400. ZXR je daleko prepracovanejsia moto. Kazdopadne a s uplnou istotou mozem povedat,ze vo svojej triede nama konkurenciu a trufnem si povedat, ze si poradis s kazdou 500vkou. Aby som tu len nebluznil, tak z mojej skusenosti, som bol o par metrov pred Suzuki sv650, ci islo o sprint, alebo maximalnu rychlost. S tym, ze ja som na maxime nebol ale on ano. Napiem aj neake parametre:

Engine and transmission

Displacement:
398.00 ccm (24.29 cubic inches)

Engine type:
In-line 4

Stroke:
4

Power:
65.00 HP (47.4 kW)) @ 13000 RPM

Torque:
36.60 Nm (3.7 kgf-m or 27.0 ft.lbs) @ 12000 RPM

Compression:
12.1:1

Bore x stroke:
57.0 x 39.0 mm (2.2 x 1.5 inches)

Valves per cylinder:
4

Cooling system:
Liquid

Gearbox:
6-speed

Transmission type
final drive:
Chain

Physical measures

Weight incl. oil, gas, etc:
188.5 kg (415.6 pounds)

Seat height:
780 mm (30.7 inches) If adjustable, lowest setting.

Wheelbase:
1,385 mm (54.5 inches)

Chassis and dimensions

Front suspension travel:
120 mm (4.7 inches)

Rear suspension travel:
120 mm (4.7 inches)

Front tyre dimensions:
120/60-17

Rear tyre dimensions:
160/60-17

Front brakes:
Dual disc

Front brakes diameter:
310 mm (12.2 inches)

Rear brakes:
Single disc

Rear brakes diameter:
240 mm (9.4 inches)

Speed and acceleration

Top speed:
202.0 km/h (125.5 mph)

0-100 km/h (0-62 mph):
5.100 seconds

60-140 km/h (37-87 mph), highest gear:
18.500 seconds

Other specifications

Fuel capacity:
16.00 litres (4.23 gallons)

Fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles):
0.65 litres (0.17 gallons)

Tak to boly neake tie parametre. :-))) Asi najkrajsie cislo je 65HP co je na taky objem dost. Obrovsku vyhodu aku ma tento motor je, ze ked predbiehas a motor zacina ist do najvyssich otacok a ty si myslis, ze si v srackach, tak este len v tedy sa zacne zabava, lebo az v 12000 rpm sa ukaze tych 65HP. Je to naozaj dobry motor. Krasny zvuk,. ziadna kosacka, ale ozajstny dunivy zvuk styroch valcov. Aby som to zhrnul a dalej nerozvyjal. Je to motocykel na ktorom sa nauci co je to jazda na jogurte. Super jazdne vlastnosti, spickovy motor a krasny vzhlad to je ZXR 400. Motocykel sa nezmenil od 1990 ro 2000 az na male kozmeticke srandicky. A rychlost bliziacu sa ku 230 Km/h mozes okusit vzdy ked budes mat chut. neake foto ti poslem mailom. zatial caf.


13.08.2004 11:18

Re: Junior

Junior
 Kávičkár 

Ikona

A este ked si tak citam tie parametre co som ti napisal........ su to neake bludy. pravde podobne z neakej japonskej verzie ktora ma obmedzovac.
Moje skusenosti:

0-100 Km/h : 3.7s
max. speed: cez 220 Km/h



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 76084 | Včera: 195252