Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

www.moto-care.sk

Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku? - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuLadenie motorky - kde na zapadnom Slovensku? - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
16.06.2019 23:17

Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

ipkis
 Kávičkár 

Caute, mam Kawu Z900RS a chcem ju dat vyladit na nejakej napr.Dynojet brzde nakolko motorka pri otvoreni plynu cuka a je to fakt neprijemne hlavne pri sviznom prejazde zakrutou. Viete mi odporucit niekoho kto ma s ladenim skusenosti a ste s nim spokojni? Zatial som nasiel MM Racing a Kiss Racing v BA a Motomaxx v NZ. Osobne vsak preferujem nieco blizko BA. Dakujem za kazde Vase info.


16.06.2019 23:32

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Žeby tu www.kawasaki.sk ? 8-) :-)


17.06.2019 2:32

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

Brazel to je dealer nie servis


17.06.2019 6:01

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

JanciXX
 Turista 

Ikona

Odporúčam Motomaxx v NZ,
ad A: je to dealer Kawasaki
ad B: majú nato určenú techniku
ad C: sú to profíci ;-)


17.06.2019 8:00

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

Re: JanciXX: suhlas


17.06.2019 8:01

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

a to , že cuka, netreba ladit , ale opravovat))), či maš tam ladaky a tak?


17.06.2019 11:44

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

ipkis
 Kávičkár 

Nemyslim si, že je to na opravu, ale na ladenie. Pred kúpou moto som s tým rátal, nakoľko skoro v každom teste čo som čítal (české,nemecké,anglické) sa na to cukanie sťažovali. Preto chcem dať motorku odladiť. Je to fakt nepríjemné keď v zákrute zo zavretého plynu idem pridať a motorku pod vami "trhne".


17.06.2019 12:47

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Nová motorka ... 8-) :-)
Hlavná vec , že sa z nich všetci idú dosrať .

pirates , nepochopil si , budem to vysvetľovať obšírnejšie .
Takže , keby si tušil , o akej mašine je reč , tak by si vedel , že tá mašina je na trhu cca rok , teda je určite v záručnej dobe .
No a kde by sa najlepšie uplatňovala záruka , než u zmluvných predajcov tej značky , teda Kawasaki ?
Stačilo ti len kliknuť vpravo hore na ikonku "Predajcovia" a môžeš vyberať , napríklad takého , ktorý motorky aj ladí , veď ak to po-to-to , tak aspoň záruka ešte zostane .
No a chlapi to radšej šplechli rovno , lebo už vedia , že smartfóny vyžierajú mozog a mnou hore popísaný myšlienkový pochod je nad možnosti väčšiny smartfóňakov .

Ak to nie je na záruku , ale vlastnosť toho stroja , tak chlap otvorením tejto témy asi veľa ľuďom zničil sny . >:-)


17.06.2019 16:32

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

Toman
 Skútrista 

Ikona

- vyfuk a Air filter je original?
- na standaardnej riadiacej jednotke nenaladis vobec nic... musis si kupit komplet set od PowerComanderu, potom si mozes upravovat palivovu mapu, posuvat casovanie zapalu a kopec zaujmavych veci...
- a to cukanie v zakrute, ked naplno otvoris plin... ,hm... teda mna ucili ze s plinom, najme v zaktute, mam manipulovat obzvlast jemne a plinulo..


17.06.2019 18:13

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Re: brazel: [dobre]
Presne tak.
Bud na zaruku, alebo vymenit diel medzi sedlom a rajdami, alebo powercomander a vela stastia.
Na novej moto moze byt daco zaskrtene, ale vlastnost hore popisana je podla mna ak je to nove zavada, nie dovod ladenia.


17.06.2019 22:43

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

kvietok
 Kávičkár 

Ikona

Re: Toman: mna ucili ze plyn sa pise s "y"

Ak mozes a vies pisat priamo do ECU, tak PC su peniaze vyjebane von oknom.. asi tolko k teme.

Priklad 2wheeldynoworks.com/shop/ecu-flashing-service...


17.06.2019 23:41

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

BranoVFR
 Turista 

Ikona


Nie som mechanik, nerozumiem tomu do detailu, ale niektoré mašiny proste vibruju. Napríklad vfr to v nízkych otáčkach robia asi všetky (zrejme V4). U radového štvorvalca by som to ale nečakal.
1200f som kúpil ako funglovku, neriešil som to do 2000km a prvej garancnej prehliadky u predajcu, ale teraz tiež rozmýšľam nad Power Commander. Výfuk tam mám Scorpion. Vibruje to úplne najviac pri 3300 otáčkach a v ich okolí. To isté vraj majú vfr800 vtec aj staršia. Ja som 800vku kúpil už s Power Commander a správa sa úplne plynule v každých obrátkach. Tiež tam je bočná rúra ako ladak. Preto si myslím, že zakladateľ témy uvažuje logicky.
Ale konzultoval by som to s predajcom. Mal by vedieť o prípadných zvolavackach, keď sa niečo rieši, je to nový model (aj keď so známym motorom), takže by som sa nečudoval ani nejakej zavade od výroby.
Inak k zetku gratulujem, keď som bol v Kawasaki s mojou zr-7, skoro som na tom RS odtiaľ odišiel. Krásna moto


18.06.2019 7:19

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

kvietok
 Kávičkár 

Ikona

BranoVFR - mas pravdu, mechanik nie si :-)


18.06.2019 10:05

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

ipkis
 Kávičkár 

Re: Toman: moto je v seriovom vstave-bez uprav. To cukanie sa neprejavuje pri plne otvorenom plyne, ale pri akomkolvek otvoreni plynu zo zavretej polohy. Takze aj male otvorenie plynu vie tou moto v naklone pekne trhnut.


18.06.2019 11:19

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

tak zas po dlhej dobe, lebo toto ešte ako tak niekam smeruje..

kúpil si si teda na piču motorku. ked si o tom vedel, prečo si to neriešil testovacou jazdou, sústredil sa špeci na toto a nechal ten vergel tam? máš tušenie o čom sa tu bavíme? jak dlho ju máš? (vieš ju vrátiť?) ked je to vlastnosť a nie vada, pošlú ťa dopreč. tvoje možnosti:

1. ked je to také na chuja a všetci sa sťažujú, možno kawa príde s novou mapou a nahrajú ti ju dajme tomu na jesen v servise na garančke. tak zavretá tá riadiaca neni, aby do nej nevedela kawa samotná nahrať mapu

2. tuto niečko písal že kracknúť ECU - v tom momente si bez záruky. ked tam niečo posereš, nová ECU.. to bude lepšie cenovo asi rozpredat mašinu na ND. a s TuneECU už dotyčný musí vedieť robiť a spraviť presne to, čo chce, nie klikat hala bala..

3. power commander. Ale my nevieme čo to spôsobuje. power commander rieši vstrek. tam to začína, tam to končí. čo ked je tam moc ostrá vačka, priposratý TPS systém otvorenia plynu od výroby alebo 300 iných vecí? možno ti to Boris naladí na jemnejšiu odozvu a možno tým stratíš "gule" tej motorky. Cenovo cca sa bavíme tak o 600-700 eurách. mapa stojí tak dvesto, krabička cez 300.. plus cesta a pod. a ty zhánaš ešte niečo blízko BA, lebo 80km do NZ na benzín ti je veľa?..

4. kontaktuješ Christiana von Königsegga a on ti tam na mieru spravi freevalve systém. Vedia tak riešiť každý ventil samostatne, upraviť zmes, sanie, výfuk, spotrebu, krúťák, katalytickú reakciu vo výfuku, odozvu na plyn, brzdenie motorom, studené štarty, chladenie každého valca separé... a možno spraví aj appku na smartfone k tomu. bude to trvat len 2 roky a stát 80 milionov euro


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (18.06.2019 11:20)


18.06.2019 12:13

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

picaso
 Edvenčr 

Re: ChesterTT: [dobre]


18.06.2019 13:53

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: ChesterTT: ale vsak klud. ;-) :-))) Skus na niektorej tvojej moto pridat v zakrute zo zaklapnuteho plynu...aj teba "trochu" hegne..... :-D

K teme:
Na mojej moto ist do zakruty so zaklapnutym plynom (akoze uplne off) a potom pridat...no neviem. Sklblo by to poriadne, retazou, motorkou a celym jazdcom.
Nema sa ist do zakruty so spravne zaradenou rychlostou a na jemnom plyne, potom postupne pridavat od apexu? Na motorke sa nejazdi ako na menicovom automate alebo CVT....


18.06.2019 14:42

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

nemas volnu retaz?


18.06.2019 17:38

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

BranoVFR
 Turista 

Ikona

Re: kvietok:
Wau, tak si po mne zopakoval kúsok nepodstatnej nfo. Isto si tým zakladateľovi témy mega pomohol... [dobre]


19.06.2019 11:54

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

kvietok
 Kávičkár 

Ikona

u tvojho prispevku to zase nebolo nepodstatne, aj ked to nebolo myslene ako urazka.. proste radove stvorvalce nevibruju, logicke zavery nad power commanderom a bocnou rurou ako ladakom. peace :-)

ja som mu pomohol ako som vedel. dostal link kde ma navod ze sa ECU na jeho masinu programovat da. nepotrebuje ziadne power commandery, koniggseggove kuzla ani ine ftakoviny. Ze akykolvek zasah do masiny konci zaruku je snad jasne kazdemu, kto ma obciansky preukaz.. ECU programovanie ni eje bez rizika. Power Commander neriesi vsetko a je drahy. Vyber si.

cukanie na plyne je u modernych Euro5 bikov s ride by wire bohuzial bezna vec a je to najcastejsie dosledok toho, ze tie masiny musia plnit krute emisne normy, funguju na chudobnej zmesi, specialne v otackach ktore su aktualne v meracich cykloch, teda v spodku otacok cca 2-8% spektra je to extra problem. chce to zmenit palivovu mapu. Ja mam CT homologovany podla Euro4, pokial ide o reakcie n aplyn tak jazdi super, novsie modely s Euro5 uz maju problemy presne taketo - koktavy plyn atd

ked si da do googlu kawa z900 low rpm idle throttle response tak mu vypadne hafo odpovedi.. napriklad tu www.z900rs.co.uk/index.php/topic,189.90.html na to ale motoride uderku snad nepotrebuje..

ohladne tuningu mu radim najprv si nastudovat aky ma problem, ake su overene moznosti ako ho riesit a az podla toho hladat doktora na operaciu. inac to moze byt aj celkom drahy spas bez vysledku

dalsia moznost je cakat az to vyrobca fixne:

Markymoto mentioned this over on 'First Real Ride'

....He also advised me that the fuel mapping through the ECU has been revised at the factory, after all the criticism Kawasaki received since the launch. This is specific to the 2019 Cafe version.
Anyway, mine exhibits none of the nasty throttle snatch the 2018 Jaffa bike I rode last summer had. Thankfully!

So i thought what the hey and wrote to the Kawasaki here in Aus.

...The snatchy throttle issues with the 2018 Z900RS have been well documented, however in my recent research I've heard Kawasaki have made changes to the ECU in the 2019 Z900RS which have all but eliminated this issue.
If this is true will these ECU changes be able to flashed during a service to 2018 models?

I just received a response today.

...We can categorically advise you though that to this point in time, we have not received any notification from our factory KHI as to any modifications to the 2018 Z900RS such as you are enquiring about or in fact any modifications at all.
As you have contacted the official distribution office for Kawasaki product to the Australian market, we can only suggest that you please consult the services of one of our authorised Kawasaki motorcycle dealers for advice if you believe there may be a fault with your motorcycle.

I note that they mention the 2018 not the 2019 so could assume its a typo however looks like they are putting it back in the dealers court.

TLDR: No 2019 factory reflash for 2018 models...yet.


19.06.2019 19:55

Re: Ladenie motorky - kde na zapadnom Slovensku?

tonoaaa
 Kávičkár 

Motomaxx mas na zapade, je to dealer Kawasaki, je autorizovanym servisom, ma potrebne vybavenie ci uz pre pridanie a odladenie power commandera alebo priamo pristupom do ECU prostrednictvom Woolich. Tym padom prdiet cely power commander, ktory ma rozhodne obmedzenejsie moznosti. Woolich okrem ineho vie spravit zabranenie vypinaniu vstrekov pri zapnutom plyne. Z tohto javu plynie v najvacsej miere cukanie pri prechode zo zavreteho plynu do otvoreneho. Chvilu vstrekom trva kym zacnu vstrekovat palivo a tiez na to ma vplyv vsetko pisane vyssie. Oslov Motomaxx a budes vediet ci a za akych podmienok ti zaruka ostane a co sa da robit a co ta to bude stat.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Adamoto KTM

Yamaha NMAX 2019

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2019 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 36671 | Včera: 243302