Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Priatelia, obraciam sa na vás z prosbou o radu. Moja zánovná motorka- Kawasaki ZZR 1400 sa mi pokazila tesne po poslednom záručnom servise. Porucha sa prejavuje tak, že keď preraďujem rýchlosti nahor, tak pri pokuse zaradiť 5 prevod sa mi páčka spojky sama pritiahne k rukoväti. Stáva sa to ale len keď mám otáčky nad 6000. Tak isto keď stojím na mieste a mám zaradený neutrál a motor beží, vytlačím spojku a v skrini spojky sa ozve šramot- ale len keď motorku nakloním na pravú stranu. V servise sme menili už skoro všetko- lamely, prítlačné plechy, struny spojky, struny antyhopingu, piestiky hydrauliky,vrchné aj spodné, kvapalinu, axiálne ložisko aj z tanierikom. Dokonca sme skúsili antyhoping úplne vyradiť špeciálnov podložkov- ktorá úplne odstavuje vôľu v spojke. Napriek tomu sa chyba vôbec neodstránila. Mám dojem akoby sa pohyboval celý spojkový kôš aj z oskou.Skúšal som vôľu na stojane pri neutrále aj pri 4 stupni, ale nepohyboval sa. Už som v koncoch. V Kawasaki mi ponúkli pomoc, ale tiež o ničom podobnom nepočuli. Porucha sa začala prejavovať pri 12000km. |
tak to je teda zavada, spojka je jednoducha vec, treba to rozobrat ešte raz a kuknut prečo to robí ? |
ak sa zavada prejavila pocas zaruky a nepodarilo sa ju vyriesit, nie je servis ochotny pokracovat v rieseni problemu aj po skonceni zaruky? |
ked je to 2012 , tak pochybujem , že je to v zaruke, to neni mercedes, vela ludi hovori zaručna garančna oprava- ročna, kilakova....)))), pritom je to to predpisana , doporučena oprava, jedine zvolavačky su aj po 5 rokoch))). |
je tam origo spojka, rok výroby 2014 Performance origo antyhoping. Funkciu antyhopingu poznám, a skúšal som jej funkčnosť aj pri demontovanej spojke- je ok. Aj tak som tam radšej vymenil tie pružiny, dokonca som antyhoping komplet vyblokoval podložkou. Je to moja už druhá ZZR 1400 a táto bola jazdená max 40% toho čo stará- tá mi vydržala 74000 km a predával som ju v stave že tip top. Ten motor je konštruovaný aby dostával cez pi-ču a vydržal cez 100000 bez problémov. Pravda je že toto je už iná generácia motora aj spojky, a má to aj podstatne ostrejší motor. Zaujímavé je že keď radím pri otáčkach do 3000-4000, tak problém nie je. Ostáva len ten šramot pri neutráli a vytlačenej spojke. Samotná spojka funguje dobre. |
záruka bola predĺžená do mája 2018 a kontrola do 12000. Hneď po výmene oleja sa mi zdala spojka nejaká mäkká. Zhoršovalo sa to , až úplne skončila. Zhoreli mi prítlačné plechy. To už ale bolo na odometri 13000km. a bol už 5 august- teda 2 mes od záruky a 1000 km od servisnej. I keď som hneď po servisnej poukazoval na mäkkosť spojky. Problém ale gradoval postupne a veľmi pozvolna. Jediné čo ma napadá, je pohyb celej hriadele na ktorej je uchytený spojkový kôš. Zaujímavé je ale že pri 1,2,3,4 toto nerobí . Idem dať 5 alebo 6 a spjková páčka je nalepená na rukoväti. Znížim otáčky na cca 3000-4000 a páčka strvrdne ako adolescentov penis. Potrebujem sa posúvať v kolóne? žiaden problém, spojka bezchybne pracuje. Potrebujem zrýchliť z miesta ako pri šprinte- žiaden problém. Zmením režim a mapy- žiadna zmena. Len ten zvuk ako v miešačke a ide to od sojky. |
Ja som mal nieco podobne, ale na aute, tam bola nakoniec K.O. prevodovka.... |
Podla mna, to mas niekde vylajbane lozisko tej hriadele na ktorej je ten spojkovy kos. |
Re: veverica: A to nevies spravit poriadny bordel v servise?? Veducemu osobne to daj rozobrat! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 149661 | Včera: 131703