Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
caute |
Ano presne viem o čo ide, ale ešte som to neskúšal. Normálne v plnej rýchlosti si vyberieš zákrutu, čím ostrejšia,tým lepšie. Zložíš motorku na koleno a celou silou zajebeš na prednú brzdu. To ti celé upraví rázvor a rozjebeš sa buď na zvodidlách, alebo v jarku. Záleží,či bude ľavá, alebo pravá...,... a možeš tam do rána zavýjať holý,bosý,rozjebaný .....celú noc |
Brzdíš čo najhlbšie do zákruty. Najskôr tvrdé brzdy a plynule uvoľňuješ v náklone skoro až po apex. Je to o zvyku. |
Ja už som to pozeral, v podstate to je bežná vec, ktorú možno mnohí aj robíte len ste o tom nevedeli... Pred zákrutou je bežné si podraďiť a pribrziť aby si moto sadla. Nemení to len rázvor ale prenáša aj viac váhy na predné koleso teda zlepšuje trakciu prednej pneu... |
razvor sa trosku meni...ked axcelerujes tak sa ti odlahsi predna vidla a kedze je sikma tak sa razvor zvacsi o par centakov a pri brzdeni je to opacne..ja mam pocit ze sa brzdi pod plynom...videl som aj nejake videa |
Ja tak brzdím už niekoľko rokov, že so zvyšujúcim náklonom uvoľňujem brzdu až tesne pred vrchol zákruty a to aj na okruhu, aj bežne na ceste. Príde mi to efektívne, učil ma to Mišo Solík so supermotom, ale že sa to volá trail braking, som sa dozvedel až dnes |
Joker9, vlastná skúsenosť? Vysvetlené presne a doslova...len trochu inak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bielyorol (01.10.2018 18:37) |
Nefunguje to na teleleveleri. |
Re: Merlin00: no to je logicke, kedze telelever pri brzdeni "ponara" celu moto. Len skoda, ze si sa o tom presvedcil nazorne... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 216682 | Včera: 130575