Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím priaznivcov jednej stopy |
rozpocet, telesne parametre. v-strom, tdm 900, gs, varan,.. |
Skus takéto niečo:www.autobazar.sk/13696604/benelli-trk-502-adventure... Upravené 1 krát. Naposledy upravil scooter68 (02.07.2018 22:24) |
Re: martin2327: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Biri (02.07.2018 22:26) |
odporucam prvu variantu. |
Osobne by som išiel skôr do tej CB500X, ak si chceš ušetriť prípadné popredajné starosti. Honďácky servis je u nás po tých rokoch predsa len na inej úrovni, nehovoriac o tom, že sa tam príliš často nechodieva. |
Re: martin2327: Riesil som nieco podobne ako ty (183mc/90 kg). Predtym (15-20 rokov dozadu)som nabehal 1000-2000 na CZ 250/471, takze skusenosti minimalne, napriek tomu, ze som mal aj vodicak na A - komplet. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bjorni (03.07.2018 9:14) |
- v prvom rade aby moto sadla mojej výške Dôvod úpravy: Skúšaj si pohľady cycle-ergo.com/ Upravené 3 krát. Naposledy upravil brazel (03.07.2018 9:47) |
NC 700X je pre 190cm a 100kg chlapa skratka bicykel (viem ze je to myslene dobre lebo ta motorka nie je v nicom zaludna) |
Ale robila sa tá XT 660 Z aj s ABS , robila . Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (03.07.2018 11:31) |
Re: scooter68: Ďakujem za tip, a vôbec to nevyzerá zle. Ale priznám sa že v tomto mám trošku predsudky a taliansko-čínska kooperácia mi nevonia |
Re: Biri: Ďakujem, tak toto je určite jeden z horúcich kandidátov! Len sa trošku obávam či mi nebude malá, skúsim to ísť omrknúť live... |
Re: meloking: Veď toto mi stále vŕta hlavou |
Re: Krakatau: Presne to ma na CB500X láka, že sa jej bude dať rozumne zbaviť v prípade zunovania, spoľahlivosť a servis. Chcem moto na jazdenie, nie na trápenie. Nie som síce úplne ľavý ale nie som ani typ, čo sa radšej vŕta v motore ako jazdí. Ja potrebujem liať benzín, raz ročne kontrola / štandardný servis a vymaľované |
Re: Bjorni: Určite aj NC-čko je zaujímavý stroj, ale z môjho uhla pohľadu nevidím zásadnejšie pozitíva oproti napr. CB500X. Neviem do akej miery sa dá spoľahnúť na stránku cycle-ergo.com/ ale podľa nej vychádza CB-čkový posed dokonca uvoľnenejší, turistickejší, skrátka priestrannejší oproti NC750X, čo je pri mojej výške dôležité. Nechcem byť na tom totálne pokrčený. Skúsim si to omrknúť naživo. Inak tá NC "nádrž" sa mi páči to musím uznať |
Re: brazel: heh, skúter |
Re: raptor: Veď práve, celkovo pozerám na tie endurká nižších objemov a ono to akosi je šité do tých 180cm. Ja ale nepotrebujem marhu s objemom motora priemerného auta ako je napríklad ta BMW 1200, ale vyzerá super a aj rozmerovo na moje proporcie, to uznávam. Na mojich pár km denne piánko jazdy je to však totálny overkill, niečo ako ísť na lambe do najbližšieho obchodu po rožky. Potenciál takéhoto stroja ja využijem na 10%. |
CB500X je stavbou mensia ako NC700X/NC750X. Vyskusaj si na nu aspon sadnut, je fakt mala, ale tebe vyhovovat moze. Vyska a vaha, nie su vzdy uplne smerodajne parametre, lebo pomer dlzky koncatin k telu je rozny. Preto treba vyskusat vzdy radsej osobne. Brazel mal asi na mysli mna, meriam 198 cm, 100 kg, jazdim na Integre a vobec si nestazujem, naopak. Dolezity je totiz posed, ergonomicky trojuholnik (riaditka, sedlo, stupacky). Kazdu motorku si navyse vies trochu prisposobit, ja som napriklad podvihol riaditka, vymenil sedlo a doplnil motorkove stupacky. Zvladneme s manzelkou celodenny vylet napriec republikou uplne bez problemu a bez bolesti chrbta, kolien ci ruk. Dolezite je len to, ako sa ty na motorke citis a ci ti robi jazdenie na nej radost. To ze si vyssi neznamena, ze je nevyhnutne kupovat velku a tazku motorku, obzvlast na vyuzitie ake si popisal. |
Keď pozerám ako plánuješ využiť tú moto (50-100km výjazdy) minimum skúseností a skôr pohodový typ jazdenia tak mi vychádza aj pri tvojich proporciách stále najlepšie riešenie maxiskúter a trochu sa na ňom vyjazdiť. Ono je to také to easy jazdenie bez preradovania rýchlostných stupňov ale na druhú stranu máš priestor a čas sa vyjazdiť, zistiť kde sú tvoje hranice ( a ver mi, že náklony v zákrutách budeš skôr na limite ty ako ten maxiskúter). Väčšina z nich nad 300ccm hravo presiahnu maximálkou dialničnú rýchlosť takže to vôbec nie je pomalé presúvadlo (bežne +150kmh). Ďaľšia výhoda je, že sa spočiatku nemusíš ani trápiť nejakými doplnkami (kuframi) keďže pod sedlom býva miesto na dve prilby alebo kopec batožiny. |
Re: martin2327: "Na mojich pár km denne piánko jazdy je to však totálny overkill, niečo ako ísť na lambe do najbližšieho obchodu po rožky. Potenciál takéhoto stroja ja využijem na 10%"... Ked tak nad tym rozmyslam, je toto vobec podstatny faktor pri vybere? Ked ostatne vyhovuje a spravi radost.. |
Brazel - parádne vycukríčkovaný baworáčik |
Romanka , nie , nepredávam . Ostatné cez správu . |
Re: randomlogin: Jasné ja súhlasím aj s takýmto názorom. Keďže mám však aj rodinku musím sa na to pozerať aj cez dukáty. Prevádzkové a servisné náklady na novú moto s malým motorom a konvenčnou konštrukciou budú asi úplne inde, ako prevádzkové náklady na vylágrované GS-ko (s mojim rozpočtom asi nejaký top stav nekúpim) |
Ja mam 187 a 100 kg a mam gs 650 a super vozenie okolo komina. |
martin2327 , kedy sa stáva nejaké GS vylágrovaným ? Nehľadaj moto za 5 korún a nebude "vylágrované" ... žiadne . |
brazel |
BMW G310 GS sa paci aj mne. |
k takejto konstelacii |
Kamoš má takú postavu ako ty. Kúpil funglovku BMW gs1200, tak svoju yamahu mt09 predáva. My ale žijeme v ch, motorka je v curichu. A nebudem ti hovoriť, v akom je tá moto stave, chalan až prehnane sa k nej správal, no cukrík. A custom doplnky úplne vkusné, rizoma všetko. Na tlmici zdvihnutá, len diaľnicu a passy tu s tým jazdil, do mesta má 300vku skúter. Ja na tvojom mieste by som to zobral a dal priskrtit na tých 35kw keď sa bojíš a máš na dlhé roky pokoj. Kúpil to jak fungla, urobil s tým 9tis. |
moj typ je v strom 650, motor nesmrtelny, servis doma, pohodlna, prejde aj po polnej ceste alebo po dialnici ....dnes uz by som 125 a pod nekupoval ale rovno nieco vacsie a univerzalne |
Re: martin2327: Serus, no napr. aj BMW kooperuje s Čínou, tak to by som neriešil.. |
Re: salem79: |
Re: Vratak: TDM 900 asi úplne pre začiatočníka nie... Koľko má ta Tvoja km? A bral si ju za? (€) Inak - vyzerá slušne, ak je to tá v profile |
Re: JanKam: |
Mimochodom, pozeral si Royal Enfield Himalayan ? Tam sa da kupit novy kus za 4.800e |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 115038 | Včera: 198358