Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
nic? premenovali sa? uz minuly rok mali na webe veci, ktore realne ani nepredavali ... proste bordel... www.bmwba.sk/kontakt/ |
Re: TAZDEVIL: ah ok, to som nevedel...a teda ako je to s tymi mechanikmi? lebo pocul som par nazorov, ze ludia radsej davaju aj nove bmw robit francuzovi do trnavy ako tomuto dealerovi... tento stav este plati, alebo uz sa servisuje u BA dealera bez problemov? |
vodák - vo firme už nie je Laco ani Mišo. Ostatné osadenstvo podľa všetkého ostalo. Plus samozrejme zrejme pribudol nový šéf. |
ked je motorka v zaruke, tak neni o com, s pravidelnymi prehliadkami treba ist do servisu (vraj nemusi byt autorizak BMW, ale musi to byt servis s opravnenim), ktory okrem prace aj oficialne potvrdi servisnu knizku a prevezme zaruku za svoju pracu a zaroven tym clovek nestrati zaruku. ked sa v zaruke pokazi, tak jednoznacne autorizak BMW, ktory to bude riesit v ramci zaruky (alebo aj nebude a vyvlecie sa z toho) |
Re: raptor: jasne, ale ja napr. nemam cas a chut sa z BA kvoli servisu trepat niekam v podstate na celodenny vylet, tak som chcel vediet, ci tie negativne skusenosti so servisom v BA su este opravnene, alebo uz to je za nami a s kludnym svedomim mozem pocitat s tym, ze servis v BA je na 100% OK ? |
passiv - tak až keď sa tak stane potom budeme riešiť servis BMW hm? |
hm a AWT bavaria, moto nerobia? |
ked som kedysi chodil do AWT s autom, tak tam mali vystaveny bicykel za 250 tisic sk (co bolo na tu dobu neslychane). celkom pekny, ale bol za sklom, takze som sa ho nemohol ani dotknut, tak som si ho na vyjadrenie vzdoru nekupil. skoro potom skrachovali, ale stat ich svojou dalsou objednavkou zachranil. |
Re: Merlin00: merlin ty tak strasne rad mudrujes o nicom - jake sa maju stierat rozdiely, ved teraz maju motocykle, mopedy aj auta spalovacie motory... ziadne rozdiely tam nie su. V buducnosti prave budu rozdiely vacsie - myslim ze 100% elektrickych aut bude daleko menej ako jednostopych vozidiel s cisto elektrickym pohonom. |
passiv - mal som pocit ze chces zbytocne víriť vodu... nemám problém sa vyjadriť, problem je že keď si to prečíta dotknutý tak zasa začne na mňa verejne útočiť a dávať mi prívlastky |
Re: fitko: |
Trochu sa okrajovo pohybujem v oblasti, ktorá sa zaoberá hodnotením predajcov a ich prístupu k zákazníkovi atď... Viem teda ako má v značkových predajniach vozidiel a motocyklov vyzerať prístup k zákazníkovi a snaha predať mu svoj produkt. U jednotlivých značiek sú základné kritériá zhruba všade rovnaké. V rámci tohto hodnotenia sa teda skúma či bol zákazník po príchode pozdravený, za ako dlho od príchodu na predajňu bol oslovený predajcom, či vedel predajca zistiť jeho potreby a spôsob využívania vozidla, či ponúkol vyskúšanie a nasadnutie, či ponúkol skúšobnú jazdu, či ozrejmil podmienky záruky a dodacie lehoty, či spomenul možnosť kúpy na splátky prípadne odkúpenie súčasného vozidla atď. Predajcovia o týchto požiadavkách samozrejme vedia a sú na to školení. V pravidelných intervaloch si jednotlivé zastúpenia značiek na Slovensku dodržiavanie tohto prístupu kontrolujú a v prípade nespokojnosti dokonca aj odnímu koncesiu pre predaj tej ktorej značky. Bol som raz v uvedenej predajni a väčšinu z týchto kritérií tam s prehľadom ignorovali a myslím, že podobných skúseností bolo viacero. Väčšina zákazníkov, ktorí prišli zrejme možno vedeli čo chceli a prečo tam sú a tak sa tam nikto nesnažil. Ale firma BMW mala asi skrátka inú predstavu o tom ako predávať jej produkty. To je podľa mňa dôvod. Je to samozrejme iba domnienka čiastočne založená na mojej osobnej skúsenosti a vedomostiach z tejto oblasti. |
ked mas isty kseft od statu, ktory ta nadpriemerne zivi, tak sa mozes vysrat na to obskakovat kazdeho, kto vlezie do predajne. skoda reci |
Re: Merlin00: ja by som chcel domáci servis, moto som kupoval ako nové v AWT bol som aj na servise. Ako to ukončili tak u Miša, nebol som spokojný v oboch prípadoch tak som dúfal v zlepšenie. Porad servis.... rád by som autorizák... |
Re: fitko: na bmwgs.cz sa určite dočítaš, kde je najlepšie svoje BMW nechať, ak teda chceš autorizák. Takisto sa tam dočítaš, kde svoje BMW nechať, ak netrváš na autorizáku. |
fitko - máš 2009, autorizovaný servis nepotrebuješ pokial nepotrebuješ servisný zásah na ktorý je potrebné použiť "veľkú" diagnostiku. Potrebuješ odborníka na BMW - máš ho za rohom. -> Francuz |
raptor tvl ved to je par kilometrov.. co blaznis. chces mat bmw servis na kazdom bratislavskom sidlisku jak komunisti zelovoc? |
kvietok tu vobec nejde o moju polohu voci BMW dealerovi v BA. Podľa mňa logistika a dostupnosť je výrazne lepšia tam kde sú teraz a bola lepšia aj keď boli na konci Petržalky ešte než Rača. |
to ano, ohladom logistiky ma raptor pravdu, z ciny je to do petrzalky rozhodne blizsie, ako do race, takze ano, suciastky by chodili skor. |
jako ze to dlhe parkovisko pretate zeleznicnou tratou, ktore je pred sucasnym Fmoto 5 dni v tyzdni, velkoryso ignorujes, hej? |
kvietok - chodievam tam po originalne nahradne diely - ale ako som uz napisal, o mna vobec nejde |
Re: fitko: Vieden, Gyor, Brno, vsetko autorizovane servisy +- rovnako vzdialene od teba. Ak chces neautorizovany, mas kusok od seba dvoch byvalych servisakov z FMoto, kusok od Brna dalsieho. Minimalne maly servis zvladnes aj sam, na velky uz potrebujes aj dake naradie a navod na youtube... Takze moznosti je kopec... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (21.03.2018 19:22) |
Fmoto, rok 2012: Ja: Dobrý deň, mám záujem o novú R1200R, červenú, úplne základná výbava. Fmoto: To Vám je na čo? Červená farba nejde a naši zákazníci chcú vždy plnú výbavu. Ja: Ďakujem a zbohom. Nikdy viac, arogantní povýšeneckí burani!!! |
Re: Ridgeback: |
tiez by som vedel podobnu storku dokonca aj s clovekom co tu bol donedavna registrovany ale naco o tom rozpravat...? |
- ja som pred chcel kedysi davno kupit novu 125tku (inej znacky), novu, vystavenu na predajni, mesiac mi ju nevedeli predat, vystavit fakturu, furt to odkladali, a slubovali...... a hovno.... |
no a ja mam tot z minuleho roku dobru skusenost.. potreboval som velky servis, nikde sa nedalo, lebo stred sezony, zavolal som, mal som stastie ze mi to dvihol dotycny chlapik, napriek tomu ze bol stred sezony, nasli priestor, prisiel som, uvarili mi kavu, pokecali sme, zaplatil som priserne predrazene prachy za servis ( pracu ) a isiel som spokojne s dobrym pocitom domov |
Keď pokračuje starý personál, tak od nového majiteľa by som zázraky nečakal... |
tak teraz je to de jure nová firma.. treba im dať čas na nadýchnutie |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164696 | Včera: 229283