Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
motozdar motobanda,,,vysvetlite,objasnite mi prosím, ako sa dávno ked neboli(alebo boli vždy?) motorove brzdy(valcove) doladovali správny priebeh bohatosti zmesi na karburatorovych motorkách? je brzda to najlepšie na naladenie motorky??dík |
pokial viem tak prve analizatory vyfukovich plynou co merali zbytkovy kyslik prisli zaciatkom 70 rokou. Ako ladili pred nimi netusim, mozno len podla farby sviecky a teploty. Stare motory boli ladenene na bohatu zmes, aby sa neprehrievali. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (08.03.2018 12:01) |
tiež to pred brzdami dávali podla mna na oko znalca. podla smradu z výfuku, farby sviečky a pod.. ved brzda bez RJ vie hovno. |
Re: VORman: |
Dynamobrzda je fajn, ale to je na ladenie vykonu, maximalneho a este maximalnejsieho. |
u nas predsa az do 89 boli zvycajne iba dvojtaktne JAWY ked k nam do PB prisli na sesdnovu z nemecka stvortakne BMW 900 tak sme na to cumeli ako na zjavenie |
kedysi profíci miešali letecký benzín s našim a potom laborovali kolko oleja ešte do toho 2T aby zmes horela dostatočne dlho.. bejvávalo.. |
Merlin00 ,suprova odpoved,,,velke DIK aj vam ostatnym ,,,,,,,neviete o nejakom fachmanovy na vychodnom slovensku čo mi naladí bohatost??? |
NApisem vam, co sa nebude pacit nikomu.. |
"akože" motorové brzdy - dynamické tu asi moc dlho nie su. |
Re: tryskac: |
Tie sviecky sklenene, sluzia na nastavenie bohatosti zmesi, kontrolu spalovacieho procesu, podla farby plamena horenia v spalovacom priestore. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (09.03.2018 15:46) |
Merlin to je všetko pekné, no prakticky sa dá nastaviť iba kvalita spalovania pri volnobežných otáčkach. |
Mylis sa, ale len trocha. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (09.03.2018 22:05) |
Popisuješ to zrozumiteľne a logicky a pri niektorých poruchách to fakt môže zjednodušiť ich odhalenie. No mne ide o to, že ak bude podľa farby plameňa dobre vyzerať pridanie a ubratie plynu v rozsahu nech aj viac ako polovičky otáčiek nezaťaženého motora, tak sa na tvorbe zmesi podieľa iba skrutka volnobežnej zmesi, voľnobežná, prechodová tryska + max.šupátko . |
No ja ti poviem, ze je to jedno, ci je motor v zatazi, alebo nie. Zmes ma stale rovnaky pomer benalu a vzduchu u karburatoroveho motora. |
chlapci dakujem za velmi fundované odpovede + foto prvej brzdy,,,vdaka,,,,,včera mi kámoš skontroloval ventile a rozvody, naladil mašinu a urobil aj synchro,,,,s tým ladením sa hral skoro celý deň,ale ide šialene dobre,som spokojný,,,Feda dík,,,,,,,,,,,,,,,,,,,už len počasie a svieže jazdenie môže začat,,,,,,,,,,,,ešte raz wšetkým DAKUJEM,,,,,,,,,,,,,,,,, |
Merlin veru máš pravdu neverím Ti. |
To co popisujes, plati u karburatorov, ktore nemaju podtlakom dvihane supatko, alebo u karburatorov, ako bol weber. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (11.03.2018 9:58) |
Myslím si, že to platí aj pri membránových=rovnakopdtlakových= CV/karburátory so stálou rýchlosťou prúdenia vzduchu. Takýto karburátor zabezpečí iba to, že podtlak v mieste kde je sací otvor nadmembránového priestoru je teoreticky rovnaký pri rôznych zaťaženiach. Takže áno máme rovnakú "vysávaciu silu" na benzín, no dávkujeme ju podľa zaťaženia z rôzne veľkými otvormi a ešte je ten benzín z jednotlivých trysiek rôzne emulgovaný. V princípe je jedno či šupátko ťahám lankom alebo podtlakom stále platí tento obrázokPozri obrázok |
Motor 4T, ktory nema preplnovanie, ani casovanie ventilov, funguje v podstate ako pumpa. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 211543 | Včera: 139874