Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdarec chlapi. Predmet otázky: Triumph Speed Triple 1050 S/R rv. 2016/2017. Nejaké skúsenosti, názory, úroveň techniky, motoriky, spoľahlivosť, spotreba, využiteľnosť...? Rád by som nazbieral nejaké názory na túto mašinu. Zaujíma ma všetko. Vďaka |
Odskusane street r 2009, 2014 ziadne problemy. Strasne obratna a lahka motorka s tuhym ramom ako skala. Motor taha az az na 675 kubikov. Speed 2010,2012, r 2014 ...motor taha ako Lokomotiva!!! Podvozkovo velmi dobre a takisto bez poruch. Jednoznacne doporucujem |
Re: Tombiker: Vďaka Tombiker. Zvažujem túto mašinu. Presedlávam z japoncov a nemal som doposiaľ žiadne skúsenosti z britskou kuchyňou. Znie to dobre, plusový bod. |
Mám teraz prvú sezónu Speeda 2011 a po MT 01 je to iný Level. Ten motor tahá fakt parádne. |
Re: scuderiapilot: Mám Speed 2015,25000km,bez problémov,ale 7. sada pneu Speed 2016 už tam ma kontr.trakcie,pal.mapy. takže už to asi nebude taká divočina,ale zlé to určite nebude. Ja som spokojný a určite budeš aj Ty |
Ked naháč ,hneď by som šiel.do tripla. Ja plánujem presedlať z JPN na tigra sport 2013-2016 . Tiež sondujem spoľahlivosť ale je to starší motor tak hádam to nebude také fopá ako u Explorer u do 2015. |
Speed Triple R 2017, kúpený v júni. Teraz 8500 km a je na ňom už tretia sada Pirelli Diablo Supercorsa, pôvodná sada vydržala 3100 km a to som bol v zábehu obzvlášť zdržanlivý. Najintenzivnejsie jazdenie na cestu. Podvozok, rám, brzdy 1*. Motor sa rozmotáva ako turbína a vykon so stúpajúcimi otáčkami graduje výraznejšie ako na mojej R1 2014 bigbang. Bez váhania chod hneď do toho. |
Dan za ten krutak su fakt zadne pneu.... aj ja by som radsej radil 2012 az 2015 do fejsliftu. 2012 uz ma ABS a vyssi vykon oproti 2010 - 2012 .Tie palivove mapy ta omrzia a budes pouzivat iba jednu. Tuuu najsambrutalnejsiu lebo ked na tom otocis plynom tak to ma tendenciu oddelovat lakte od seba. Dalej ...nedajboze suchcnes eRko tak veci ako ohlins su second hand drahe a malo dostupne. BREMBO detto. Pvm kolesa tiez. Nie zeby som podcenoval tvoju penazenku ale iba tak okolo toho |
Pri Erku som zistil že neplatí bežná rovnica pre gumy že jedna predná rovná sa dve zadné, ale tu je to jedna k jednej. Motorka je extra krátka a prednú gumu na bokoch zožerie ten fakt že vďaka podvozku, veľkým brzdám a Supercorsam idem na brzdy neskoro a držím hlboko do zákruty. Bremba mi za studena radi fest pískajú, ale zase pískať prestanú keď sa pri jazde poriadne zohrejú, lenže zohriate oni brzdia ešte lepšie takze im pískanie vždy prepáčim. Vyčistenie bŕzd čističom a zdrsnenie zalestených platniciek pomohlo len dovtedy pokial po ďalšej jazde znovu nevychladli. A zadnú brzdu som ešte nepoužil takze ani neviem či vôbec funguje... A pobrusit len jeden spodok ohlinsu o asfalt ako píše tu tombiker je za 800 takze originál štuple do osky a padáky sa tam pýtajú hneď. No a testovať či rám vydrží alebo praskne teda nemám chuť ,lebo je iste že to bude v rýchlosti, alebo v lese - alebo oboje... |
Chlapi vďaka. Všetky slová mi už tvoria docela dobrú mozaiku o tejto mašine. Ako čítam, je fakt dobré vziať v úvahu veľa faktorov. Ešte by som rád vedieť dačo viac o rozsahu spotreby a dojazdu. Píšem schválne o rozsahu, pretože sám viem že to záleží od ruky a štýlu jazdy. Ale i tak, nejaké dlhodobo spriemerované číslo sa snáď dá vyjadriť. Má niekto odpozorovaný aj tento bod? |
Skus pozriet aj sem: www.spritmonitor.de/en/overview/70-Triumph... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 150388 | Včera: 228636