Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Ahojte, |
Ahoj, skus si pozrieť či by sa ti nepáčila kawasaki z 750. Je to veľmi priateľská motorka, spoľahlivá a aj cenou by si sa mal zmestiť. Určite by sa ti na nej ľahšie začínalo ako na ss. |
s pomály dvoma metrami sa za žiadne japonské 6 kilo SS nezmestíš. odvezeš sa, čo ja viem čo, ale ked zbadáš fotky ako na tom vyzeráš, tak sa prirovnáš k ose na bonbone. skús nejaký naháč. |
no a LITER určite nekupuj. celkovo by som nekupoval nič nad 80 koní s nejakým ostrejším nástupom |
Skusim si este pozret tu kawasaki z 750 a KTM RC8 popripade aj tie R1 a GIXXERY dakujem za navrhy, tu R1 si myslel Yamaha YZF-R1 1000? Najradsej by som chcel tak do 600, asi na zaciatok bude ten 1000 dost nie? |
Ak chces supersporta do 3000€ tak su to vacsinou uz starsie modely...cize pri kupe si davaj pozor aby to nebol uz nejaky vyjazdeny vybuchany stav. Aj tak ale pri vyske 193 cm, neviem ci ti nebude supersport nepohodlny. Ak mas moznost, tak sa skus na nejakom previest a zistis sam. |
A ta GSXr 600 je vacsia a mohutnejsia ako CBR 600? |
GSXr 600ka alebo CBR 600vka su rovnaka kategoria..mozno iba dizajnovo zo subjektivneho nazoru je krajsia GSXr..kazdemu vyhovuje nieco ine...niekto nema problem na supersporte odjazdit aj 500km za den..niekto by na supersport ani nesadol..ale skor sa radsej poobzeraj po nejakom nahacovi |
Najlepšie by si mal naháča, lenže šestkove ti budu všetky malé, preto som ti odporučil toho zeda. Zlatá stredná cesta čo sa týka ceny, ovládateľnosti a dlho ti nebude slabá. |
ludia čítat. je tam veta, že ked popapá vela chlebíka. to je tak 30 tkm. tie šestkila sú všetky robené pre malých ludí. ono aj bmw S1000RR nemá zlý posed (lebo to ako RC8 robíl europan a na rozdiel od ducati mysleli na jazdcov nad 175 cm) |
mám 193 cm a v pohode sa povozím aj na CBR600RR, pre mňa mála moto znamená veselú ovládatelnosť, je mi úplne u riti ako na tom vyzerám |
Marshall007: |
tento vyrok je chyba: " Zabudni na zadnú brzdu inač to v kritickej situácii bude prvé na čo šliapneš - chyba!" |
A preto hned po ziskani velkeho A sa zapisat na serioznejsi kurz kde mu prave tu zadnu brzdu schvalia, no predovsetkym s mierou |
Inac ja by som na tvojom mieste kupil asi CBF1000. Do tri sa zmestis (ked dobre kupis). Je to nezaludna kludna pohodlna motka, len nie kazdemu sa paci. |
No do trojky asi CBF1000 zoženieš v peknom stave ťažko , odporúčal by som asi Kawu Z750S , videl som na tom podobne vysokých chlapov a zmestili sa , poprípade tú z750 možno ešte liter , CBF600 je malá na to sa poskladáš ale asi nebude pohodlná . |
:Sano "uplnemu zaciatocnikovi " 1000 ku ?? neblazni Upravené 1 krát. Naposledy upravil kanjo (17.05.2016 21:02) |
Re: Andys: na panigéli som ťa nikdy nevidel. a ty sa povozíš na malej ovládatelnej šestovke, ked máš doma ešte gixxer litrový a točíš geesa |
kanjo, nieje 1000 ako 1000. Neradim mu nejaku CBR, ale CBF co je priepastny rozdiel. Myslim, ze s jeho vyskou by mu pasovala elegantne a vykonovo to nie je ziadne peklo. |
kup Hormeta, bo Bandita, tvojej vyske sedia, ak kupujes rozumom,ten sedliacky veli: na zaciatok ziadny supersport, ak vašnou a chtičom, tak rady druhych su ti ukradnute, urobis si po svojom, hlavne nech sa ti kola tocia tym spravnym smerom |
Re: Marshall007: Nazdar. Ja som si v marci kúpil HONDU DEAVILLE650 /karburátorový-velmi sa mi páčí táto mašinka...a pri mojej výške cca170...som ju ako tak osedlal no v apríli som si dal druhé sedlo aby som lepšie dočiahol na zem a teraz ju predávam lebo mi je velká a bolia mi nohy pri zostupovaní (idem na operáciu bedr.klbu) a už si asi nesadnem na ňu,,keby si náhodou chcel sadnúť zavolaj-0903345217 Palo. |
ja by som do litra siel az si budem moct povedat ze mam najazdene xxxxx km a vnutorne mal pocit ze uz ano Upravené 2 krát. Naposledy upravil kanjo (17.05.2016 22:14) |
Sano nevyjadril som sa úplne presne , ono to bolo skôr krízové brzdenie zo 40km/h z 50km/h , 60 km/h a merala sa brzdná dráha , zakaždým ak som použil zadnú brzdu tak som zablokoval zadok a šmyk , neviem či to bolo dobré alebo nie , ale chlap mi poradil radšej to natlačiť na predok , nakoľko zadnú brzdu aspoň na CBFke sa nedalo v takej situácií a s čižmou na nohe dávkovať a buď bola off alebo šmyk . To so zákrutami , ti úplne beriem , z dôvodu aj toho , že pri brzdení predkom sa moto narovná , teda v miernom náklone a pri neočakávaných situáciách , štrk , pozdlžne frézovaná cesta , tiež používam na mierne spomalenie zadnú brzdu , ale inak veľmi málo . To čo som písal o prednej brzde platil pre vyrovnanú jazdu v priamom smere a suchom asfalte , rozumej ideš po hlavnej cez obec a dedo vycúva na hlavnú s autom a ty buď robíš obchádzací manéver(záleží od rýchlosti , vzdialenosti , skúsenosti ) alebo ideš na brzdy a pokiaľ si sám tak asi na predné . |
Re: JaRCii: Mne sa aj na rovinke lepšie brzdí so zadnou aj prednou dokopy. V prípade prudkého brzdenia len s prednou ma motorka tendenciu dvíhať zadné koleso do vzduchu, ale keď dám najprv zadnú tak celá motorka ako keby pokľakne a potom môžem ísť ešte prudšie na prednú. Samozrejme obe s citom. Alee možno je to len môj pocit, nikoho nepresviedčam aby to tak robil. |
Dakujem za vsetky doterajsie nazory a prispevky.... |
Ja len, že či si uvedomuješ rozdiely medzi motorkami a hlavne motormi a ich výkonovými charakteristikami. Za všetko uvediem dva extrémy, radový štvorválec, do cca 6-8tis. je to poslušný subička, začína to žiť až vyššie do cca 11-12 tis, ale vtedy to preberie za teba riadenie reality a stiahne ti polky. |
Re: sinky: co je to busa? Kedze som zaciatocnik musis pouzivat normalnu rec, slang az casom :D |
Busa je Suzuki GSX 1300 R Hayabusa , "pouhých" 197 koní . Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (18.05.2016 13:10) |
brazel, Plazivec: |
Re: Marshall007: na tvojom mieste by som isiel napriklad do Styxu do bazaru, vyskusaj si posedy na roznych moto, urcite sa bude dat dohodnut aj jazda. To ti da omnoho viac ako virtualna debata na webe a mozno sa rovno zalubis... |
Re: Marshall007: Čakal som, že Menton vytiahne tú svoju klasiku o frajerkách ale aj táto jeho menej šťavnatá rada ti pomôže. Totiž bajkera spoluutvárajú aj iné okolnosti ako motorka. S kým a ako budeš jazdiť, kilometre skúsenosti, čas, peniaze, pohodlnosť... Preto treba začať fakt jazdiť na niečom, čo ti je pohodlné a až potom špekulovať nad tou svojou konečnou vytúženou motorkou, ktorá bude možno z úplne inej strany barikády. |
Mal som voĺakedy Hondu CBF 600S a bola to veľmi priateľská motorka s lineárnym priebehom krúťaku a primeraným výkonom, podľa mňa na začiatok takmer ideálna. |
Suzuki Bandit 650 K5-K6, su verzie aj s ABS-kom. Na zaciatok idealna, univerzalna moto, a neverim ze ti bude mala, do 3tis. urcite zozenies. |
Re: Marshall007: A ešte si ujasni, že ako sa chceš voziť. Hlavne dve kritériá. Vzdialenosť: či to bude okolo komína, alebo po slovensku, alebo po svete. Prvé sa dá aj na táčkach, druhé ako tak tiež takmer na všetkom, ale ďalej už skôr na turistovi, než na SS. |
Re: Plazivec: v podstate ano, SS tlak na zapastia do tych 130, od 130 zas tah v zapastiach... |
Re: sinky: Ti poviem, že na HD sa musím od 90-100 držať ako kliešť, lebo nohy sú vpredu. Posledne som dal 165, potom som zistil, že som zabudol dať 5ku, ale bál som sa otvoriť ľavú ruku a natiahnuť prsty po spojku, lebo by som asi uletel jak mucha Upravené 2 krát. Naposledy upravil Plazivec (18.05.2016 19:20) |
Re: Plazivec: ty nejako slabo jedávaš. ja viem aj v 120 brzdit aerodynamickou brzdou. to je dvihnút sa a rozpažit ruky. neni si vegan? |
Tak ten výrok o zadnej brzde..to je pecka. Hlavne od človeka s jednopu sezónou na krku. Zadná brzda???? To prvé na čo šliapneš pri krízovke, vzápätí, ale naozaj hneď pridáš predok s vypustením zadnej a potom zadnú spolu s predkom na plno. Prvým zošliapnutím zadku dosiahneš natiahnutie rázvoru, motorka je o čosi stabilnejšia, len pozor ak nie je ABS, potom s citom, hlavne predok.Takto to učia od nepamäti skúsení inštruktori napr. vo Schwechate. Niektorým treba najprv absolvovať niečo podobné a potom tu vypisovať bludy a radiť rady nováčika nováčikovi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil marko353ZE (18.05.2016 20:56) |
Re: ChesterTT: Jáj, pán veľkomožný, keď ja len tú ovsenú kašu jedávam, prasiatko nemáme! |
Re: Marshall007: |
Vy ste mimo chlapec nikdy nejazdil a radite mu hajabusu alebo cbf 1000 len cumim pi...o |
Re: joscu: tak. 6 kilo max. ale ten dizajn čo on chce, to mu bude malé všetko, ale čo už. do litra by som určite nešiel |
marko353ZE Ak to bola narážka na mňa , tak jednu sezónu som neodjazdil , na CBF500 som ich odjazdil tri + nejaké dve sezóny na 125 endure mimo ciest a sranda je , že som motorku za tri roky nikde nepoložil , nezdrbal sa s ňou a dokonca mi nespadla ani zo stojanu . K čomu sa ale chcem dostať je , že by si mal čítať s porozumením v každom mojom príspevku som spomenul CBFku ako moto na ktorej sa zadná brzda dala len sťažka použiť , dôvod bol ten že moto mala na zadnom kolese málo váhy , tým pádom pri brzdení išlo do šmyku , niečo sa zlepšilo výmenou hadičiek ale aj tak bola zadná brzda dosť ťažko dávkovateľná v nečakaných situáciach . K čomu sa ešte chcem dostať je to , že tvoje natiahnutie rázvoru (no natiahne sa o koľko , pol centimetra/centimeter pri dobrých ložiskách v krku? neviem ) a stabilizovanie motorky + pustenie , potom znova začatie brzdenia s prednými síce ako teória znie pekne ale do praxe sa dá použiť tak po dvoch , troch rokoch jazdenia a trénovania takéhoto brzdenia na parkovisku . Lebo ja som za tie krátke tri sezóny na CBFke zažil minimálne tri , štyri situácie kedy si išiel krízové brzdenie a len sťažka stihneš presunúť nohu v čižme zo špičky stupačky na brzdovú páčku v jednej poprípade niečo viac ako jednej sekunde + dávkovateľnosť keď na tu brzdu skočíš sa rovná šmyku , o čom som sa sám v jednej situácií aj presvedčil , dávkovateľnosť prednej brzdy sa dá oveľa ľahšie naučiť a v rukách máš oveľa viac citu ako v nohe, v čižme . Tým nechcem povedať , že zadná brzda je úplne nahovno , ale u niektorých motoriek je to len veľmi malý doplnok k brzdeniu a to čo platí pre CBF500/600 nemusí v prípade zadnej brzdy platiť pre FJR alebo Pan European , ktoré majú oveľa väčšiu hmotnosť na zadku ako nejaký naháčik . Nedávam tu rady(na to nemám ani vek a ani potrebné odjazdené kilometre) a ani som nebol na motoškole na Schwechate , len hovorím o tom o čom som sa presvedčil v praxi ako človek ktorý na cestej moto začal a potom zistil , že niektoré teoretické žvásty nestihneš v praxi využiť a tak je to len teória ktorá sa síce dobre počúva ale inak nič |
Dakujem pani za dalsie nazory, urcite kazdy berem do uvahy. |
V tvojej cenovej relacii by som isiel do R6 03-05. Pri mojej vyske 191cm no problemo aj dlhsie trasy, aj ked turista to nikdy nebude. |
preco by nemohol ist do vacsej kubatury, kedze na seststovkach bude vyzerat jak osa na cukriku??? podla mna to ma len vyhody... |
A skor pozerat motorku kilometrovo tak do cca 50000km? Lebo nasiel som jednu SUZUKI SV 1000 S do 2500e, ale uz ma najazdene cca 60000km Je pravda co som dakde cital ze 50t na motorke je ako na aute 200t? |
Jarci,tak si zial mimo. Moj prisevok je adresovany clenovi qsp21. Tvoj som ani necital az teraz. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marko353ZE (19.05.2016 13:43) |
Re: Marshall007: preco pozeras litrove masiny to ti da cez papulu ani nebudes vediet kedy... kup si nejake enduro 600 k tvojej vyske nebude problem zohnat vykon ti postaci a ked spadne tak to nebude jej prvy pad nakolko to je enduro a ma ktomu predpoklady Upravené 1 krát. Naposledy upravil joscu (19.05.2016 13:44) |
Kupa moto (uplny zaciatocnik) + SV 1000 , to je parádna kombinácia ... |
oki, ziadnu paniku |
Preboha ťa prosím to máš určite 97 cm po rozkrok ??? Keď s tým (cycle-ergo) nevieš narábať , tak ti je aj to škoda radiť . |
Re: brazel: na základe toho, že nevie narábať s cycle-ergo je mu škoda radiť, geniálna myšlienka |
Re: marko353ZE: V tom prípade I am sorry |
Re: brazel: Ty si daky mudry nie? |
Hej , to pri všetkej skromnosti pripúšťam . |
DO LITRA NECHOD!!! |
160 centimetrovy braňko ide rozpravat ake nohy moze mat 193 centimetrovy clovek |
joscu: nepoznam brazel_a osobne, ani si s nim nedopisujem, ani teba nepoznam.. ale zaujima ma odkial beries odvahu pisať neznamemu viac ako 2x starsiemu a v motorkach isto skusenejsiemu chlapovi "braňko" .. |
Off Topic |
Re: stiki2: to je trestne ked niekoho pomenujem krstnym menom alebo preco by som mal mat odvahu ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil joscu (20.05.2016 10:01) |
Re: stiki2: ani ja nepoznám braňka a je mi to fuk, ale mal by si vedieť, že v internetovej reči je absolútne normálne si tykať a oslovovať familiárne. ..Už tu nie je komunizmus a už tobôž cenzúra a vek a najazdené kilometre nie sú smerodajne čo sa týka mozgovej kôri ...videl som psa na kolobežke medveďa na motorke opicu maľovať obrazy, ale to neznamená, že majú niečo V hlave. ..neuraz sa.,ale nemáš pravdu Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivan70 (20.05.2016 10:12) |
Re: joscu: múdro, poznám to Z vlastnej skúsenosti. ..poradiť vie , ale ironicky a s posmeškom. U mňa |
Re: brazel: inteligencia sa ihneď spozná. ..priam srší |
Re: ivan70: sak za kounizmu si vsetci sudruhovia tykali ci? |
Re: sinky: za komunizmu sa vykalo aj rodičom, takže ak nemáš niečo konštruktívne tak zbytočne nemel. Venuje sa téme a braňkovi |
Vychádzajúc z toho , že ak mám ja po rozkrok 80cm , tak o desať centimetrov vyšší chlap asi nebude mať o 17 centimetrov do rozkroku viac , som ho len taktne upozornil , aby tam vložil reálne číslo a výsledok sa zmení , veď najdôležitejšie hodnoty na tom cycle-ergo sú knee angle , s dovetkom - smaller number means more bent a hip angle - smaller number means more crouched , ale pre mňa za mňa si tam vpisujte aj hausnumerá , prípadne bulharské konštanty . |
to je dil...no ten clovek svet sa toci kolo neho :D ... |
Re: ivan70: no hanbim sa...nic tak konstruktivne, ako pises ty ja uz skratka nevymyslim...a tym vykanim a casovou osou si to este troska zopakuj, lebo nie si presne v ciernom...a co som napisal ohladom sudruhov je skratka tak...a ak trvas na tom vykani rodicom, tak pekne vykaj aj mne...laskavo a uctivo... Upravené 1 krát. Naposledy upravil sinky (20.05.2016 11:19) |
Re: brazel: To je podla teba taktne upozornovanie? Neviem v akej profesii pracujes, s akymi ludmi sa stykas takze neviem co tebe hovori slovo taktnost preto ti nejdem protirecit lebo mozno mas pravdu v tvojom ponimani to taktnost bola |
zeber z domu krajčírsky meter a odmeraj to. a hej, môže mat hociaké miery. jeden má dlhšie nohy, druhý kratšie, tretí žiadne. |
Nepoznám ťa , len si myslím , že nebudeš mať ani tých 90 (skôr tak 87-8 |
Tak mi to nedalo a šiel som si zmerať, to moje hausnumero. je to medzi 92-94 po gule. Záleží však na tom, aký veľký miešok má človek a ako mu visí, či? Každopádne ja meriam 193 ako som už vyššie písal a po gule to mám cca 93. No a teraz čo.... |
Re: marko353ZE: urcite nie !!! Podla braňka teda nie !!! Si mutant jednoznacne |
Re: marko353ZE: Počkaj počkaj, a meral si to od zeme, či od hlavy?! |
Ak ti mozem poradit ako zaciatocnik zaciatocnikovi, nekupuj SS ako prvu moto. To som spravil ja |
Od hlavy penisu...tu mam pri gulach. Nic moc ja viem ale co uz...Co ti na to napisat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil marko353ZE (22.05.2016 20:04) |
Re: joscu: ak ma ten brazel naozaj 160 cm,tak je podla neho asi kazdy nad tu vysku mutant ...mier vsetkym Upravené 1 krát. Naposledy upravil ivan70 (22.05.2016 20:40) |
Re: brazel: tak tak...myslel som,ze keca s tou vyskou,a to si sa nevedel pochvalit v mojej teme o motorke z ktorej dociahnem na zem? |
Krátka reklama v hokeji |
Re: brazel: www.mojevideo.sk/video/27478/videli_ste_uz_trpaslika_na... Upravené 2 krát. Naposledy upravil ivan70 (22.05.2016 21:59) |
no mal som Suzuki SV 1000 a poviem ti , je to veselá motorka. Hlavne keď máš rád adrenalín. Vyskúšal som už toho dosť veľa , ale SV nie je nejako stabilná. Skôr pre vyjazdeného jazdca. Pre začiatočníka absolútne nie. To skôr Hayabusa je stabilnejšia. |
chces silne a mohutne ? Intruder 1800 alebo fatboy alebo rocket a nebudes na nom vyzerat ako osa na bombone nepodliehaj picovinam kup si konecnu motorku aby si sa nemusel ucit znova a znova ziadna motorka nema vetsi vykon a rychlost nez aky jej dovolis a cena nahradnych dielov na staru vyjazdeninu a na novu je uplne rovnaka Upravené 2 krát. Naposledy upravil pirates (23.05.2016 2:08) |
Re: pirates: Plne súhlasím, zabiť sa dá bez väčších problémov aj na skútri :D pokiaľ človek nevie ani na bicykli má to márne |
pirates , koho magoríš ? |
VELMI nebezpecne su reci typu: nekupuj si na zaciatok velku kubaturu, na tom sa zabijes, kup si daku seststovku a na tom sa nauc... |
sinky: Keď to človek nemá v hlave v poriadku, tak na kubatúre naozaj nezáleží. |
Re: sinky: Nie neboj nebudi to taky dojem vo mne, uz mam aky-taky vek neboj nemam 20, a na aute mam co to odjazdene a nie len SR (nehovorim to pre to ze chcem auto a jeho KM porovnavat s moto) to sa neda! Ale preto spominam km lebo tym ze som co-to presiel som aj videl dake moto nehody a mam pred tym urcite velky respekt, a nemienim na tom lietat ako kkt. Ja si chcem z moto spravit pozitok a nie vstupenku na cintorin, na to si svoj zivot vazim ;) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marshall007 (24.05.2016 9:10) |
Re: Marshall007: |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 240568 | Včera: 229060