Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte.. |
Človeče , maj boha pri sebe , brzdi !!! |
Pekný rozptyl . Ono je to hlavne o tom, na čo ju chceš a po čom Ti srdce piští... K Pegasu sa neviem vyjadriť, ale drak 650 je fajn motorka, dobre ovládateľná, snáď jediná slabina je mierne poddimenzovaný kardan. Veľa šťastia pri výbere. |
za par euro kedze ma A2 a mas aj vek si rozsiris vodicak na neobmedzene A a tvoj rozsah sa moze neskutocne rozsirit tak ze si mozes kupit motorku ktoru chces a nie ktoru musis |
A čo tak priškrtený Vstrom 650 Upravené 1 krát. Naposledy upravil adventure (13.02.2016 6:51) |
Mne sa práve taká úprava páči.. a nechcem vedieť koľko by stála prerábka pôvodného kúsku na niečo podobné, keď som zisťoval iba ceny ladených výfukov |
Dragstari sú pekné mašinky a je jasné, že pri tých ročníkoch už to moc v originále nebude. No jazdy neviem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (13.02.2016 19:24) |
nevo , neviem , odkiaľ berieš tú istotu na bohorovné tvrdenie ... je jasné, že pri tých ročníkoch už to moc v originále nebude |
Nerozumiem prečo si v tvojom veku nespravil za 2 kila veľké Áčko a riešiš tu výkony. .. ak máš teda pravdivo vypísaný vek. |
Vek je pravdivý.. no plne otvorene acko, keď som robil vodičak nebolo už možné.. nakoľko akurát to omedzovali.. dokonca sa mi zdať, ze vtedy to bolo iba do 25kw.. keby som chcel komplet A musím asi zas do autoškoly? Každopádne dlho som na motorke nesedel a myslím si že už 650tka obsah bude na začiatku pre mňa až moc silné cafe.. no na túto sezónu som si odkladal peniaze, aby som si splnil konečne svoj sen.. doteraz som dopoval auta a bývanie aj keď už bude motorka, bude to iba na víkendové jazdenie.. tamtie dragstre sa mi páčia upravené Cruiser štýl je u mňa top no ak by to malo byť iba polepene buracky (aj keď nie každá buracka, musí hneď znamenať že je motorka na odpis).. ale asi fakt siahnem po originál stave.. nič sa nebude dať robiť.. |
Mame tolko isto rokov a take iste prve meno = viem o com hovoris. Tiez ma nasrali ked to zmenili tesne predtym ako som sa chystal na papiere. |
No konkrétne kawasaki vn 900 majú 37kw.. a bola by v celku fajn.. ja som len myslel, že motorky nad 50kw už sú v celku nebezpečné stroje a ako som hovoril.. motorku chcem na leštenie a víkendové rekreačné jazdy.. žiadne závody a blaznenie a asi by som po toľkých rokoch ani cvicisko nezvládol |
Počkaj, ty máš akože 25 rokov? Si robíš prdel? ja som po 25 rokoch kúpil prvú motku VL 1500, 350kilovú kravu a ťahal z BB do TT 200km. To je ako byciklovanie, to nezabudneš. |
Plazivec nechcem riskovať, že to hneď niekde pokrstim alebo sa niekde pri zabijem... jednoducho mám pred mototkami rešpekt |
Akože ano, rešpekt je dôležitý, to máme, resp. mali by sme mať všetci, ale keď to dala moja žena a dcéra dokonca dvakrát, najprv Bčko na jeseň a A2 na jar - Ačka robili spolu - tak sa pýtam, či to nie si ty, čo jazdíš plechovkou 70 na 90ke a 35 v meste?! Na motorke potrebuješ niekedy aj zdravú odvahu, ak na to nemáš, tak radšej nič. |
v 16 tich som sa malem zabil na simsone ... lebo som bol mlady debil .. teraz uz nie som mlady ... v kazdom pripade to ze ma motorka menej alebo viac kilowatov neznamena NIC .. |
Na plechovkach som práve naopak.. viac istý.. 4.7 v8 190kw a 2.4jtd 136kw.. každopádne tiež som sa ako mladý vysypal nepekne.. pretože sa mi do elektronu (nemal som pletené kolesá) na predku spriečil konár od v tedy som na motorke sesel asi 3 moto hodiny.. a to pred predajom motorky, keď som steloval karburátor.. a myslím si, že odvaha príde sama.. najskôr sa musím s motorkou zozit.. a čas všetko ukáže |
Granda wj 4.7 HO US dovoz a lanciu thesis a ešte zopár nepodstatných 4 valcov.. čo mám na kšeft |
J´šiškove trenky, a ty sa bojíš zajazdiť na parkovisku? Aha, to bol žart |
to italian: |
Ďakujem za cenné rady dve motohodinky a kŕčovitost prejde musím si oprášiť staré schopnostii.. ono to je ten prvý pocit taký nepríjemný ale viac sa bojim, že nekúpim dobrú motorku |
Dlho som dumal , čo by sadlo na tvoje predstavy (aby to nebola úplne bežná motorka) , požiadavky a možnosti (35kW) a aj som na jednu mašinu prišiel , len si si už do profilu vložil Drag Star 650 , takže to vyzerá , že už je hotovo ... ALE ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (15.02.2016 12:20) |
Doplním k tej aprílii pegaso strada 650 musíš sa pripraviť že náhradné diely sú drahé. Použitých náhradných dielov je málo. Servis je drahy (autorizovaný) a v mojom prípade bol aj problém najsť mechanika čo by sa mi na to pozrel (nakoniec Karol Körmöczy). Výška je ideálna pre 175-180cm ale dá sa kúpiť vyšie sedlo. Doplnkov je na to málo a aj sa ťahšie zháňaju (napr. bočný nosič, hlavny stojan). |
V profile mám draga, pretože to po mne registrácia vyžadovala.. od endura som už opustil.. stále zháňam motorku (choper/Cruiser).. no drag mi vyhovuje asi najviac oproti konkurencii.. ako každá moto má plusy a zápory.. ten kardan na tom nebude až tak zle.. neviem ako je to tu konstruovane, no v jeepe pri 190kw 450nm a stálej sprortovej jazde drží už 260000km.. ak máš čo ponúknuť, budem rád za každú radu, ponuku |
Kardan všeobecne nie je na moto vada , len pri XVS trochu áno . Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (15.02.2016 12:56) |
Tak jazdím v meste hlavne.. a každý semafor je môj (0-100 7sec)... a jazda cez makov pri stálej 4x4 v zákrutách a miernych powerslidoch.. to auto ide ako šialene vďaka krutaku v nízkych otáčkach.. by si sa divil čo dokáže americka V8 magnum |
nic ohromujuce na ten vykon priemer |
Komentár od brazel som si nevšimol konkrétne táto shadowka je najkrajšia.. aj keď jej rozmery sú skôr babské.. no ani to nieje problém.. problém ktorý som postrehol na nete, že nie sú dostupné.. a jedna co je na autobazár.eu .. predáva dáka slečna - je už predaná.. tak o5 zháňam ďalej |
skoro 5 litrov a 190 kw |
Z prerábky na remeň mi napadlo, minule som sa motal po N.Zámkoch a natrafil som na predajňu Novotechno - firma vyrobí remeň na zákazku podľa požiadaviek na výkon, rozmer a neviem čo ešte všetko. Nie som agent firmy ale možno sa to niekomu zíde: Upravené 1 krát. Naposledy upravil aapa (15.02.2016 13:28) |
ked jazdis len od semaforu po semafor, tak kup skuter, polozis s nim aj aj ten 8valec. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (15.02.2016 13:32) |
No ono to potom tie 2.0 turbo aj veľa znesú.. ide to na úkor životnosti.. ono je to magnum motor rozvod OHV 20 ventilov a myslím ze väčšina vie ako sú robene americké auta.. od spodku to má krásnu silu a netreba tomu ani moc točiť.. a keďže pracujem v Žiline, tak tam jazdím 80%.. domov je to zvyšok .. ale nehovorím o aute samom ako kardane, ako mu nakladam a drží zatiaľ |
joscu , ak si robíš srandu , tak ti musím odpovedať , že som zopár Drag Star-ov (aj Shadowíc) už mal a dosť dávno . www.motorbikes.be/de/compare/496/533/ |
Re: brazel: a fakt honda je ešte väčšia, tu ciernu vdovu som videl na živo a opticky sa mi zdala malička oproti dragstaru.. moja predstava je o tom fakt slabá, máš pravdu.. ale každý musí niekde začať |
No vidíš , teda nevidíš , ľudské oko je nedokonalé a niekedy zdanie klame . |
Re: ITALIAN: napriklad 3liter tdi ma vecsi vykon vecsi krutak a zeby sa rozpadol po 200 000 km to asi nie |
O.T. |
3.0 tdi by nevydržala toľko čo atmosférický benzínový jednoduchý motor.. ide o to že jeep ťahá na vozíku ďalšie autá a viem že sa mi tam neposerie turbo, vstrekovače alebo čerpadlo sadnem, naštartujem, idem a keď niekto chce zavodit.. o||||o sa nenechá zahanbiť.. druhá vec je spotreba ale na to mám doma druhé dieslové auto, ktoré vytiahnem iba v tedy, keď idem na sluzobku napr. do Bratislavy ... tam je už aj comfort o niečom inom.. a tam sú už také isté chyby ako 3.0 tdi Upravené 1 krát. Naposledy upravil ITALIAN (15.02.2016 15:04) |
Re: brazel: nehadam sa, mna taketo typy motoriek neberu takze ten smajlik si nechaj pre neznejsiu polovicku ak ju mas |
to joscu: ten amerikansky V8 je nieco ako harlej medzi moto. papierovo mozno kravina, ale ten pocit... |
Fanúšik som talianov.. ale jeden fakt si zober.. pajero, patrol a pod majú automaty ktoré zvládnu ťahať max 2 tony.. zvládnu aj viac, ale už dochádza k prehrievaniu a veľmi rýchlemu opotrebeniu.. americký lenivý automat je konštruovaný do 5 ton.. a druhy fakt spotreba pri tahani je do 20 litrov na sto benzínu.. prj nafte je to do 14-15 litrov.. mám tam LPG čiže spotreba 21litrov na sto pri prepočte na benzín je cca 10.5 čiže je to ekonomickejsie a šetrím životné prostredie nehovoriac o výkone ktorý ponúka jeep oproti japonskej, nemeckej konkurencii.. keď mi jeep skončí kupujem zas ameriku, ale tentoraz dodge ram alebo durango s magnumom(teda 4.7 alebo 5.9).. v jednoduchosti je krása a určite je to podobné aj pri motorkach |
Re: meloking: presne.. nizkootackove motory.. voľnobeh je 550ot za min... od 800 do 1800 sú pracovné otáčky pri normálnej jazde a maximálne sa nechá vytočiť do 5500tis.. a ma prejav ako TDI |
Re: ITALIAN: Tak si kúp rovno HD a budeš doma aj v motorke, darmo im to tu vysvetľuješ, o čom je americký vehikel, to sa nedá, to treba zažiť. A aj tak na to treba mať krvnú skupinu. Tu je hromada teoretikov, čo vedia lepšie, čo je amerika v garáži, než ty |
Mať na HD tak sem ani nepíšem a nepýtam sa na názory japonských motoriek a už si ho doma leštim možno raz keď predám obličku(to už možno bude aj na indiana).. |
Re: ITALIAN: Ale šak si ideš kúpť ryžu za 4ku a hen je tam jeden na bazári za 5200 celkom pekný. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (15.02.2016 17:50) |
Plazivec to je akyyyyyy hnus . Nic v zlom, ale vyzera to ako origos detska hracka. No ja by som sa na hentom slusne hanbil . len moj skromny nazor |
Páni, to čo navrhuje Plazivec (15.2. o 17:46) je možno HD, ale r. v. 1/2000, 1202 cm3, najazdených 13754 km. Za púhych 5200,- EUR. |
Ten Harlej , ale už to tu bolo opísané. |
Re: ITALIAN: Mal som yamahu xvs 650 drag star a bol som s ňou spokojný je to pekná motorka a vyzerá väčšia ako skutočne je. Keď som ju kupoval mal som 50 rokov a skúsenosti skoro žiadne iba babeta simson skúter. Drag stať som kúpil v Rusovciach a sadal som naň s obavami ale po prejdení Bratislavy a pár kilometrov po diaľnici som sa cítil ako keby som na nej sedel od nepamäti a zvyšok cesty už bla len radosť a úsmev na tvári. A tieto pocity prežíva aj terajšia majiteľská ktorá vždy keď sa stretneme vraví ,,Môjho dráčika si nedám za nič na svete." |
nevo , vopred a naozaj sa ti ospravedlňujem , ale ty máš zvláštne predstavy o peknej a nesprznenej moto . Dôvod úpravy: Uložil , ako možnú inšpiráciu . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (15.02.2016 22:19) |
Re: Sano: To je len tvoj problém vkusu, ktorý má každý iný, to čo máš ty v profile, neni podla mňa motorka, to je krava, skrížená s muflonom, a ten motor je mierne upravený z fiat 128. To je zase moj názor. |
Re: Jeff: Ty si prosimťa uvedom, na čom vozíš prdel. Lebo Jinlun nešahá ani po kotníky Yuki, a kdo má yuki, šuká kluky. |
Re: kemo: Ty si ma najviac sklamal, myslel som, že si inteligentný, ale vidím, že tá malosť slovenského národa je zakorenená veľmi hlboko v každom z nás. A že je neskutočne ťažké, pozdvihnúť slováka k hodnotám ako sú rešpekt, tolerancia a úcta k inému človeku. Tú motorku si upravil niekto na svoj vkus a ty nie si ochotný to tolerovať. Nuž, musím sa znížiť k tvojej rétorike, a konštatovať, že o Suzuki intruder M800 by som si ja osobne neoprel ani môj vlastný na tvrdo zasušený zasoplený kapesník, aby som neriskoval jeho zneuctenie. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Plazivec (16.02.2016 2:12) |
Re: ITALIAN: Vodicak si mozes rozsirit aj bez toho aby si robil testy. Staci absolvovat tzv. zvlastny vycvik (tzn. parkrat sa previezt s instruktorom na moto, alebo mozno ani to), cena okolo 100-150e (ja som to mal za 100 v BA). A potom sa uz len prides na DI odfotit a o 2 tyzdne ti pride novy VP. Ale kazdopadne, ak nevies predpisy, mal by si sa ich naucit |
Re: Plazivec: Ale budiž ti odpustené, lebo nemáš ani potuchy, v čom spočíva hodnota tej motorky a nepoznáš cenu jednotlivých súčiastok, ktoré sú na tom HD namontované a sú dokúpené za nemalý peniaz. |
z toho harika staci zhodit dole tu opierku a dat tam normalne riaditka a bude z toho opat sportser. |
Je tam fotka, kde je aj normálne dvojsedlo, ak by sa niekomu nepáčila. Čo sa týka prednej vidly, springer je omnoho drahší ako normálne šable, takže by som to nebral, že bola padnutá. Upravené 7 krát. Naposledy upravil Plazivec (16.02.2016 8:08) |
Pocuj Plazivec, schvalne som ti tam dopisal "nic v zlom". Nazor bol na motorku v inzercii nie na tvoju srdcovku co mas v garazi, tak neprekrucaj prosim ta. Robis z komara somara na pockanie. Nemas nahodou medzi nohami vaginu? Ak som sa ta nejako dotkol, tak sa ti ospravedlnujem a rad z tebou prehodim rec aj osobne ak o to stojis. |
Brazel: Mne sa štýl HD Softail Custom alebo Dyna Wild Glide ľúbi /Odpadlíkova mašina bola najkrajšia/. Nemám rád veľké blatníky oblepujúce koleso, najmä ten zadný. Ale biele lemy na pneu su pekné. Alebo potom už taký športovejší štýl ako VZR1800. Proste z čoprov by to bol ľahký výber, lebo je ich fakt len pár pekných /napr. Black widow OK/. |
nevo , biele lemy (neviem , či niekto aj na Slovensku , ale tu isto) autum.cz/bile-ozdobne-lemy-na-pneumatiky.php |
Re: Plazivec: ten HD nieje môj vkus ale tento: |
brazel: nekresťanské peniaze, ale keď nesedí priemer. Dajú sa zohnať aj na jawáckych dieloch, 12, 16, 18, 19" www.mototechnik.cz/index.php?main_page=index... |
Re: ITALIAN: No veď práve, uplne s tebou súhlasím, ale som už celkom citlivý, ako sa ľudia vozia po majiteľoch HD a BMW napríklad. Nechápem, prečo to robia a čo im to dáva. Ty si to tiež určite zažil, kvôli tomu Jeepu. |
Re: Plazivec: na jeep je to v pohode po naštartovaní a povozeni sú v nemom úžase iba tvrdia, že to musí nekrestansky žrať.. viac mi nadávajú na Lanciu.. ale tak tú mam v stave nového vozidla.. taka leštenka na výlety a hlavne zrazy, svadby.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ITALIAN (16.02.2016 14:10) |
To isté je s HD, kamoš si sadol, naštartoval a minutu vyzeral, že sa mu vypli životné funkcie a dcéra to isté a potom povedala, že už chápe, prečo HD |
Plazivec, v podstate ja som to ani zle nemyslel takze mier . |
Re: Sano: Pekna motorečka, to máš funglofku? Určite sa na nej veze dobre, ked budem velký, aj ja si volačo podobné kúpim na blbnutie - aj ked mne koluje iná krf. Ja už som raz taký, moja motorka má mat motor, kolesá, nádrž sedanku, rajdy. Brzda stačí aj zadná iba. Já mám hrúzu, že sa mi posere nejaká elektronika volakde f Prdeloviciach a domov na vozíku, alebo v dodávke. Už to, že mám alarm, mi sťahuje polky k sebe Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (16.02.2016 18:30) |
Veľmi sa mi páči ako beží debata na týchto stránkach (nie iba táto téma "kúpa moto" ale takmer na všetkých). Úprimne sa bavím, a zároveň aj v mnohom poučím. |
Re: kemo: To bude tým, že každý sa pozeráme na motoku inak. Ja vidím motorku v inzeráte ako polotovar, ako základ, s ktorým sa musí popracovať, kým bude vyzerať ako ja chcem. Moja XV 750 vyzerala ako ošklbané kura, keď som ju kúpil. Teraz je full vybavená, mimochodom ju predávam, odpredu až dozadu je tam všetko, čo má cestovný čoper mať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (17.02.2016 0:19) |
Áno pomohlo mi to idem do autoškoly a rozšíria sa obzory aj na iné stroje.. nakoľko dragster je úžasná motorka, ale asi v slušnom stave ju zohnať, je takmer nemožné... aj keď ta čierna je pekná za slušný peniaz.. ale prečo sa prerabala už nik nezistí |
Re: kemo: Dovolte mi - Ja k tomu dodám len moju "blbú" skúsenosť-Som už starí Pes...sem-tam niečo kúpim/moto/ ktorá sa mi zapáči a chcem si ju vyskúšať...Mám kamoša ktorí naozaj už dlhé roky dováža napr.z ITAL.moto alebo aj auto...a viem že ma neoj...a možem ísť aj s ním ked chcem...tak som si objednal od neho GILERA NEXUS 500. Naozaj ale naozaj mi doniesol motorečku v super stave a bez problémov jazdila Bola krásna červená. |
Tak už je doma xvs 650 drag star... ešte ani sezóna nezačala a najazdil som na nej cez 500km ale dosť bolo testovania, treba mi spraviť aj dáku údržbu. Neviete mi niekoho šikovného doporučiť v okruhu Žiliny alebo Bytče? ktorý by sa mi bol ochotný na toto všetko podujať? Upravené 1 krát. Naposledy upravil ITALIAN (12.04.2016 21:15) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 272714 | Včera: 206515