Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiu2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
20.11.2015 21:37

2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

www.motoroids.com/news/boggling-beemer-meet-the-2wd-wun...

Dôvod úpravy: Aj cúva! :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (20.11.2015 21:39)


20.11.2015 21:48

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Feror
 Edvenčr 

Ikona

satos kdeeee ssiiiiiiiiiiiii ?????!!!!!


20.11.2015 22:11

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Už som mu poslal správu, hneď ako som to našiel :-D


21.11.2015 8:11

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

[dobre] [dobre] [dobre]
Príde to. Príde!!! Už je to na ceste!

Osobne čakám na Christini adventure model. Ten mám v pláne kúpiť, len ešte nie sú ani fotky...

Ale tvrdím, že ideálne riešenie je elektromotor v prednom kolese, ktorý by stačilo zpínať len na problematické úseky, čo by mohlo byť len na pár sekúnd (takže ani extrémna potreba veľkej batérie a dobíjania). K tomu je výhoda spiatočka (kto jazdí s veľkou motorkou OFF, ten vie) a reverzné dobíjanie.

Som veľmi potešený, že s tým niekto začal a aj to dotiahol k nejakému výsledku (nie ako ja). Ak sa toto začne predávať ako doplnkový kit na "akúkoľvek" motorku, nemám dôvod meniť celú motorku, stačí len "predné koleso".

Mal by som byť ešte tento rok v Nemecku a tú firmu mám relatívne po ceste. Takže zájdem na návštevu.

Chlapci, veľka vďaka za upozornenie na článok.

[dobre] [dobre] [dobre]


21.11.2015 13:44

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Motoraptor
 Turista 

Ikona

podla mna dost velke faux pas dat taku objemnu baterku zrovna pod zobak
neviem aky je to typ baterie a teda kolko vazi a ako vyriesili uchytenie vzhladom na pripadnu jazdu offroad

+ si myslim ze ak niekto jazdi offroad tak skor hlada cesty a sposoby ako motorku odlahcit a nie nadrbat si tam pridavny elektromor do predneho kolesa a (tazku?) baterku pod zobak uplne mimo taziska motorky

a dalsia vec je ze cena takehoto kitu od wunderlichu bude baj d oko 3 tisic euro ...a za tu sumu je de luxe vylet okolo skandivavie radovo rozumnejsia investicia



21.11.2015 17:09

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Raptor [dobre] .
Mám na predaj Suzuki Vitaru :-))) :-D


21.11.2015 18:49

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: Motoraptor: Mozno som Ta trocha nachytal na hruskach, ked hovoris o objemnej baterka a nevies aka tam ide. :-( Ale nic v zlom.

Jazdim kratko a nepokladam sa ani za nejakeho skuseneho jazdca. Ci uz v Rumunsku, alebo na Ukrajine som vsak zazil aj "tvrde" chvile. A bol som tam sam. A viem, ze obcas stacilo malo, aby trocha predne koleso pomohlo a starosti mohlo byt o dost menej.

Nebudem komentovat, kde na BMW umiestnili baterku. Ani 10 kW elektromotor, ktory je schopny hybat celou motorkou. Ja som sa tejto teme osobne trochu venoval. Absolutne tam nie je treba elektromotor, ktory supluje benzinovy motor.
Teraz to prezeniem a ak by mal vhodny elektromotor az 10 kg, a baterku teraz necham stranou z viacerych dovodov, narast hmotnosti motorky oproti vyhode "aj predneho nahonu" je zanedbatelny. Ak to namontujem na XT 660 Z, tak som este vzdy pod hmotnostou tych opravdickych obrovskych endur.
A elektromotor v kolese tazisko vlastne ani nezvysi.

Neverim, ze by to stalo 3000€, ale kedze ja sa nepokladam za asfaltoveho edvenčra a v terene realne potrebujem schopnost sa vyhrabat, cena by mi tak nevadila.
A ak by som predal Tenere, aby som kupil moto s prednym nahonom, vyslo by ma to viacej.

K tej hmotnosti: Padaky, centralny stojan..., nie vzdy nam ide o minimalnu hmotnost...

Ja sa tesim chlapci. Naladu mi nemate sancu pokazit . ;-)

Inak, chapem, ak skusenym jazdcom predny nahon nie je treba. Klobuk dole pred vasim umenim, silou a odvahou (bez sarkazmu).


21.11.2015 22:23

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

GaST
 Kávičkár 

Ikona

Hm... par rockov jazdim, mal som medzi nohami uz kadeco... nepokladam sa za skuseneho jazdca, a za edvenčraka už vobec ... síce sú taketo technicke ulety zaujimave, no v reale ich vela nebude, dovodov je viac, nevidim zmysel a nenachadzam čas na rozpis... takto v kratkosti si o projekte myslim, ze je to cocotina.
Samozrejme prosim bez urazky tvorcov-fanušikov-zastancov, ...vyňadrujem iba svoj subjektivny nazor!


21.11.2015 23:45

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: satos: Montovať do XTZ set za 3000€ a ešte tej, aj tak tazkej motorke navýšiť váhu je teda poriadny úlet.
Ja by som si radšej kupil to nové AJP PR 7 alebo 690ku a mám vymalované ;-)


21.11.2015 23:58

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

majomi
 Edvenčr 

Ikona

Hydraulika by bola asi lepšia a aj asi ľahšia


22.11.2015 0:17

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos - obávam sa ze si ma nenachytal na hruskach.. este raz si precitaj moju vetu

"neviem aky je to typ baterie a teda kolko vazi" - ak tam pojde nejaka LiON bateria ktora vazi dajme tomu ze menej (ale stale vela) ako bateria klasickej konstrukcie a mala by mat dostatocnu kapacitu aby rozumny cas dokazala pohanat to koleso tak ta cena toho kitu bude tych 3000€ (ver mi ze Wunderlich je všetko možné len nie lacný špás

elektromotorom o váhe 10kg zvýšiš neodpruženú hmotnosť predného kolesa presne o 10kg (nuž úplný opak toho o čo sa snažia pri offroadových úpravách) a by som si pozrel ako by si nedaj boh skákal s 10kg "činkou" v prednom kolese a cca 5kg ďalšou činkou pod zobákom..... áno hádaš správne, skákal by si NA predné koleso...

2 trac od yamahy bol rozumne vymyslený a navrhnutý systém ktorý vobec dramaticky nezvyšoval hmotnosť motorky... toto je kravina

a ešte jedna vec, ten kto v teréne jazdiť nevie - tomu to nepomôže, ten kto jazdiť vie, ten to nepotrebuje

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.11.2015 0:26)


22.11.2015 0:20

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Asfalt
 Turista 

Ikona

www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha...
www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/yamaha...
www.moto.it/moto-usate/yamaha/wr-450-f/wr-450-f-2wd...


22.11.2015 8:37

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

salli
 Turista 

nechcem byt blby ale kto jazdi z tazkym cestnym endurom teren kde mu treba predna nahon.vsetko ok len mi povedzte komu mam zavolat ked stmy spadnem aby ma prisiel dvihnut..zbytocne prachy .yamaha to ma lepsie vymyslene.pol roka tu piseme ake su tazke tie kvati cestne endura ze to vlastne niesu endura a kde sa vzala tu sa vzala taka opacha. :-D


22.11.2015 8:54

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: raptor: No prave preto, ze nevies kolko vazi je zbytocne posudzovat umiestnenie. Tusim existuju aj extremne lahke li-po baterie (nie Ličartovce - Prešov).
Navyse, ta bateria je asi aj zapojena paralelne k existujucej ... Ale to su len dohady.

Potrebu pomocneho predneho nahonu som nikde nevycital, ale realne zistil, ze by sa mi hodil. Az ked som sa tomu zacal blizsie venovat, zistil som, ze uz ktosi cosi take robil.

pomozem si asfaltovym linkom:
Je až neuvěřitelné, s jakou samozřejmostí motorka šplhá takřka na volnoběh tam, kde by stroj s pohonem zadního kola projel jen díky dovednostem jezdce a s využitím setrvačnosti.

Presne to vystihuje podstatu. Ja som zaciatocnik, preto by sa mi zisiel pohon predneho kolesa.

V tom clanku je toho viac, s cim sa stotoznujem.

Kedysi nas ucili, ze hydraulicky system ma ucinnost 30%. Kto aspon jak-tak chape, co je tym myslene, vie, ze hydraulika ako pohon na motorove vozidla - NIE (bacha, nehovorime o pracovnych strojoch)

Problem neodpruzenej hmoty mi je znamy. Treba vsak povedat, na aky typ motorky ja chcem elektromotor v prednom kolese: nie na coper, nie na supersport, NIE na ostre enduro, ale na cenduro s ktorym cestujem aj na dlhsie trasy (asfalt) a potom viem prejst aj nejaku tu necestu. To, ze niekto na tazkom cendure skace, no..., ono to nie je motorka na to.

Alebo mi niekto chce povedat, ze ide na Ukrajinu, Rumunska, Albanska... s 200-250 kg cendurom si zaskakat v lese??? A navyse ak je tam sam???
Ci sa niekomu zda R1200GS skakacia motorka???

Od sekundy 32 je situacia v ktorej som bol vela krat. A od sekundy 35 je riesenie, za ktore dam aj 3000€.
(Kto bol sam v cudzej krajine a trocha dalej od obyvanych oblasti a zazil podobne situacie...)

Video: Motocykel s pohonom oboch kolies Christini AWD 300 a 450



22.11.2015 9:27

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

jogcar
 Edvenčr 

Re: satos: len pre info,napriklad v hard endure viem, ze niekto jazdi alebo jazdil 2wd. Vzhladom na "benefity" jazdil aj v beznej kategorii, cize raptor to vystihol dokonale, kto jazdit nevie, tomu to nepomoze.


22.11.2015 9:29

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

jogcar
 Edvenčr 


Video: www.youtube.com/watch?v=8PwurlgyF3k


22.11.2015 10:09

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Ja si myslím že to zas može pomocť. Čím si horší jazdec tak to sa tým viac niekde "zaseknes" a tam to pomáha. Hlavne ked jazdí niekto sám, s menšou kondíciou....
Ked sa niečo prestalo vyvíjať lebo sa to nechytá na pretekoch, neznamená ze je to pi covina.


22.11.2015 10:10

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

duggo
 Kávičkár 

Ikona

satos ..Jazdim kratko a nepokladam sa ani za nejakeho skuseneho jazdca.

tak ti radim dat ruky co najdalej od podobnych veci, s ktorymi horko tazko dokaze jazdit profik

co i len trosku sa zamyslim co by podobna vec spravila somnou keby mi zabralo predne koleso do boku, sak by som letel jak kabela k zemi, na pohon rovno dopredu pri dakom vyjazde z blata je to mozno dobre, ale to je asi tak vsetko.
ps..10 kg na prednom kolese naviac si neviem moc dobre predstavit, jazdim horske bicykle, take tie lepsie, kde vyberame dusu, nalievame tam mlieko, kupujeme co najlahsie plaste, a davame tisice euro len za to aby som mal o 200 gramov lahsie kolesa, su to prve a najhlavnejsie veci pri vybere, co najlahsie kolesa.

Mozno casom ten trend pride masovo aj do motoriek, mat vsetko co najlahsie.

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (22.11.2015 10:23)


22.11.2015 12:24

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: duggo: Niekde v polovici clanku opisujem, ako som sa asi hodinu trapil tahanim motorky z blata.
Ukrajinská jednohubka III. – Polonina Boržava
Stacilo, aby som mal vacsie gule a trochu agresivnejsie sa cez to bahno "prehupol". Ale gule si len tak nenafuknem, snad sa mi nafuknu az praxou.
Tak stacilo, aby mi niekto zlahka zatocil prednym kolesom a pekne by som vysiel. (Zial, nevedel som si v tom blate drzat motorku, pootacat prednym kolesom a zaradit si a spojkovat jednotku. Vedel som len drzat motorku a pootacat prednym kolesom, ale to nestacilo. Verte, ci nie, tendencia vyjst bola, len este trebalo zapojit zadne koleso.) Ten niekto, kto by pomohol, by mohol byt aj elektromotor. Stacili by tri sekundy jeho pomoci.

Z celeho tripu by som ho realne potreboval len na tie tri sekundy. Takze ziaden zaber predneho kolesa v zakrute...

Vsetky vase pripomienky su pravdive. Moje skusenosti su moje.


22.11.2015 12:33

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

... často sa stane, že vleziem do blata. Tak pol metra - meter (nie hlbka, ale dlzka ). Vidim, ze dalej sa to zhorsuje, idealne cuvnut a obist to. Ale tahat v blate tazku motorku do zadu, zvycajne to nejde. Takze dvojku a plyn naplno a uvidim ci prejdem, alebo vytahovat este zavcasu, v mensom blate.

Ak by som mal akukolvek spiatocku aby mi pomahala s cuvanim (nie, aby cuvala sama, ale pomohla s "tlacenim" do zadu), zas len par sekund pomoci, ale vyrieseny velky problem.

Tolko moje skusenosti.

Na elektrokite je dobre aj to, ze nikto nie je povinny si to kupit / namontovat.


22.11.2015 15:21

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Či je to dobré na niečo pochopí len ten, kto už sám niekde zapadol s ťažkým hebedom.
Je škoda, že to zaťažuje predok, ale u mňa lepšie by to nebolo ani vtedy, keby tá váha šla dozadu. Keď som sa sám snažil prevláčiť motorku cez vysoký padnutý kmeň stromu, tak sa mi len na boku otáčal lahší predok, ale zadok preložiť som nedokázal.


22.11.2015 16:55

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

salli
 Turista 

bude to este sranda na tich nasich motorkách ked vsade vijdeme?:Djazdim sam lesy a dnes som zapadol.este stastie ze okolo isiel chlapik tak sme kusok cuvli.takze aj mne by to pomohlo.skor ide o zabavu na tej yamahe.na tazkej bmw nebodaj s kuframi to vyuzije tak tipek ktory pojde sam okolo sveta.len treba dufat ze sa mu to ten system neposere hned v Egypte .:D


22.11.2015 20:50

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

duggo
 Kávičkár 

Ikona

satos, na take blatove cesty si skor kup za 3000 e yamahu TTR so starterom [dobre] to su cesty pre 4x4


22.11.2015 21:39

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: duggo: Jo, zajtra idem po GasGas. Na ten určite ziaden elektro kit neplanujem. Ale to bude motorka cisto len do lesa a teraz este netusim, ci s nou dojdem aspon na Ukrajinu. Uz po par metroch skusobnej jazdy po asfalte mi bolo jasne, ze to nie je ten spravny povrch na tuto moto.
Takze furt mam zaujem o predny elektro pohon na cenduro.


22.11.2015 23:09

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Vies co sa hovori medzi offroadakmi na 4x4 autach?
"Cim mas lepsie spravene auto do terenu, tym dalej slapes peso pre pomoc."
Mimo inych nevyhod si myslim ze to iste bude platit aj pri tejto "vychytavke" . Z jednej slamastiky ta to dostane do dalsej, este horsej, pretoze si budes "istejsi".

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (22.11.2015 23:11)


23.11.2015 8:16

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos raptor: No prave preto, ze nevies kolko vazi je zbytocne posudzovat umiestnenie. Tusim existuju aj extremne lahke li-po baterie (nie Ličartovce - Prešov).

ty vies aka je tam pouzita baterka? lebo ja nie :-) Ak je to Li-PO bateria tak odhadujem ze cena toho kitu pojde vratane toho motora cez 3 litre + bolo by fajn sa zamysliet nad vyladenim predneho tlmica na zataz s ktorou nikto pri konstrukcii tej motorky neratal

ak ti ucinnost blbuvzdornej hydrauliky na 2trac od yamahy sa zda malo tak sa na vec pozerame uplne inak.. ja si fakt myslim ze toto sa neuchyti a mozno ani nepojde do predeaja - vzhladom na cenu vysledneho produktu a nutnost modifikacie takehoto systemu pre kazdy model (c)endura samostatne

rozumnejsia investicia mi pride kupit tu 2 trac postavit ju na papiere, dat na nu nejake vhodne kapotaze a mas cestovatelsky stroj podla tvojho gusta par excellence a mam silny vodojem ze este ti vyda aj na extra sadu kolies aby si si deluxe vedel prehadzovat OFF a ON road


23.11.2015 11:11

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: raptor: Mam pocit, ze sme sa s tou bateriou bud zamotali, alebo si len vzajomne nerozumieme. Vyssie som uz spominal, ze sa z viacerych dovodov nema zmysel baterii teraz venovat. A aj prave preto, ze nevieme, co tam je.

Ak mame dve rovnake auta a v jednom je hydraulicky posilovac riadenia a v druhom elektricky, tak u auta s elektrickym posilovacom bude spotreba aj o par dl mensia. A o tom je hydraulika a jej ucinnost. A to este nehovorim o riadeni prietoku oleja...

U sportovych a cisto fun enduro / kross motoriek, OK, tam spotrebu az tak neriesis, resp. vobec. Ale u cestovatelskych cenduro motoriek... .

U enduro sa mi zda vhodny system, ktory ma Christini. Mechanika. Zas pre cenduro su to dalsie servisne/ mazacie miesta a zbytocne mechanicke odpory trebars na asfalte, ked predny nahon nepotrebujes.

Elektro koleso (hub motor) oproti prvym dvom systemom nema takmer ziadne mechanicke straty pri jazde bez potreby predneho nahonu. Nevyhody su neodpruzena hmota, zotrvacny moment pri zrychlovani /brzdeni a otazka je vodo/pracho tesnost motora.
A ked je system vyvinuty, ide takmer na kazdu motorku.

re: bacaono: Ano, ked si jeden moj znamy, lesnik, kupil 4x4 a zacal pouzivat namiesto dovtedy 4x2, hovoril, ze rozdiel je teraz v tom, ze so 4x4 zajde 300m do lesa dalej.

Ja vsak nechcem predny nahon, aby som sa vydriapal na Gerlach. S cendurom chcem jazdit to, co som jazdil doteraz, len mat vacsiu istotu a menej trapenia.


23.11.2015 11:24

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

A ked je system vyvinuty, ide takmer na kazdu motorku.

to ano.. s nutnostou modifikacie na kazdy model zvlast (ine rozmery kolies, ine stredove naboje kt. treba menit atd atd


23.11.2015 11:32

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Ani známy lesník sa asi nepotrebuje driapať na Gerlach ........len proste zájde ďalej do lesa kde si narobí väčšie problémy.
Ver že s väčšou istotou a menším trápením nebudeš jazdiť to čo doteraz, ale budeš pokúšať zase viac a viac.


23.11.2015 11:40

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: raptor: Co clovek ako ja, ktory nepotrebuje menit motorku a chce predny nahon? Mozes prosim vymenovat modifikacie pre hydraulicky system aj pre mechanicky system?


23.11.2015 12:45

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos ak nechces menit motorku tak na zaklade takeho "udelátka" na R 1200 GS LC si myslíš že bude modifikácia aj na tvoju teneru?

Pri všetkej úcte k majitelom motoriek ako máš ty si myslím že nebude. Takých ako ty čo sú ochotní dať 50% hodnoty svojho motorradu do takejto úpravy bude v Európe pramáličko.

Dokonca si myslím že ak to vôbec pôjde do výroby tak tá modifikácia nebude ani pre R 1200GS DOHC, OHC o 1150 a 1100 ani nehovorím. Ludí ktorí s takýmito motorkami jazdia do ozajstného terénu kde je možnosť reálneho využitia je čím ďalej tým menej...


23.11.2015 13:24

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: raptor: Ano-nie, tak ci onak... - vsetko su to len nase domnienky, ktore realita moze mat na haku.

Odpoved na moju otazku je, ze prestavba (nejakej existujucej motorky) na hydraulicky system je vlastne nemozna.
Pri mechanickom systeme Christini takuto prestavbu ponuka, ale len na par vytipovanych motorkach a samotna prestavba zasahuje do ramu motorky (prazvaranie... /ak som to dobre pochopil)
Takze vymenit naboj pri elektro systeme je len taka brnkacka.

Mne je uplne jedno, aka je trhova hodnota mojej motorky. Pre mna ma cenu taku, co mi samotna motorka ponuka. Ak mi das zdarma na vyber XT660Z a 1200GS, teraz by som vybral XT660Z. Az budem na dochodku a budem sa chciet vozit po asfaltovanych alpskych passoch, volba bude 1200GS, jednoznacne.
Takze teraz investovat 3000€ do mne vyhovujucej motorky, namiesto kupi novej za odhaom (kolko by mohla stat Christini) 13000€, to mi zostane este na vela dovoleniek.


23.11.2015 13:44

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos - mimo temu, co take ti teraz naviac ponuka XT660Z oproti R 1200GS.
Len aby som mal pohlad "z druhej strany".

+ ak sa dá, kolko km si odjazdil na R 1200 GS


23.11.2015 18:15

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

salli
 Turista 

len tak mimo temu .jeden znamy mal terenaka.a vzdy ked isiel do terenu tak stalcil taky čudlik ako ze uzamika diferak alebo nieco take.pocitovo si myslel ze to ide lepsie a aj vyssie vijde.a ten čudlik bol uzamikanie vsetkych dveri ale bol nefunkcny.normalne ked mi to vravel skoro som pukol od smiechu kedze sme mali stejne auta :-D :-D :-D :-D :-D


23.11.2015 21:01

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: raptor:
www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt660_ten...
www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r1200gs%2011.ht...

Zdvihy pruzenia, velkost kolies, mokra vaha, kapacita nadrze, neviem, ako svetla vyska u GS, ale Tenere na tom nie je zle
Ubezpecujem Ta, ze vykon ani dvojvalec u casti "enduro" z nazvu cestovne enduro, mi nechyba.
Ak by som siel tuto trasu Mara - Breb, trasa s boxerom (hovorim o type motora, nie znacke motocykla), tak zostanem vysiet v kolaji.
Ak by na tom bolo GS ovela lepsie s podvozkom, tak aj to Ti vysvetlim, preco mi to nechyba.

Dalsou obrovkou vyhodou mojej motorky oproti ostatnym (ale to uz mimo temu, co si vyberam zdarma) je to, ze mam motorku, ktora mi vyhovuje a nepotrebujem menit. Nepotrebujem to riesit. (Ak by som mal KTM, platilo by to o KTM, detto BMW...) Ziadna predpojatost na nejaku znacku, alebo zavist, ze niekto ma 10x drahsiu motorku.

No a Alpy, tam sa nie je o com bavit.



Dôvod úpravy: Na R 1200 GS som nejazdil

Upravené 1 krát. Naposledy upravil satos (23.11.2015 21:02)


23.11.2015 21:17

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos zdvihy pruzenia su vzadu rovnake, vpredu ma tenera o 2cm viac
rozmer kolies - nie je o com
kapacitu nadrze vobec neberiem ako argument lebo su vlastne rovnake a keby ti bolo malo tak adventure ma 33 litrov...

dal si boldom mokru vahu - cudujem sa, to je udaj na ktorom tenera v mojich ociach najviac straca oproti GS

ked si zoberies konstrukci Tenery 660 a R 1200 GS tak ta Tenera z toho pomerovo vychádza vlastne dosť ťažko. A keď si hmotnosť svojej motorky porovnáš s LC4 Adventure, čo je rovnaká kategória motorky len o 10 rokov staršia tak tvoja Yamaha z toho vychýdza najma hmotnostne úplne tragicky..

p.s. a áno hlboke kolaje v terene su pre GS smrť. Mám vyskúšané aj odcúvané...


23.11.2015 22:48

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Campo
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Otázka do pléna... ja nie som cestovateľ vášho typu... ale miesto toho všetkého pre prípad ktorý tu spomenul napr satos nosiť so sebou (keď ide človek sám) malý buď ručný, alebo elektrický navijak???


23.11.2015 23:58

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: Campo: Elektricky navijak som riesil. Vsetko, co som nasiel, bolo do moto batoziny zbytocne velke a tazke. Ak nieco najdes, daj tip.
Skusal som / prepocitaval, ci by som si vedel vyrobit vlastny, co najmensi. Nevychadzalo to dobre.

Momentalne vidim riesenie (v tejto veci) len lano o potrebnej sile + zopar kladiek, aby sa dal zostrojit kladkostroj. Kladky sa daju kupit uplne malicke, to je OK, ale lano zaberie tak ci tak dost miesta.

Nepochybujem, ze je to niekomu na smiech. Ale ja som cez to vsetko realne presiel - hladal riesenia, ako sa dostat zo sraciek von. Jednoznacne mi z toho vychadza ten elektromotor v prednom kolese.

Cele to nema zmysel, ak idu aspon dvaja. Aj ked som nedavno pozeral video, jak dvom cechom za Kolocavou musel prist na pomoc Zil. Traja chlapi mali problem vytiahnut Afriku z blata, tak tahal Zil.


24.11.2015 0:12

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Asfalt
 Turista 

Ikona


Video: www.youtube.com/watch?v=DaaLIumicyM
www.ebay.com/itm/YAMAHA-SUPER-TENERE-WARN-XT17-PORTABLE...
picssr.com/tags/xt17/interesting


24.11.2015 1:12

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tu máš prostriedok na vytiahnutie aj keby bola zahrabaná po riadítka za 13€, ktorý váži 2,5kg a môžeš ho s motorky odložiť keď ho nepotrebuješ. Nebude to síce trvať 3 sekundy ale trebárs 20-30minút, ale neverím že to budeš potrebovať viac ako 5-10x za rok.
Tých 450€ za ten WARN daj radšej do GasGasu a tých 3000€ za 2WD Wunderlich radšej precestuj. ;-)


24.11.2015 8:24

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

duggo
 Kávičkár 

Ikona

satos pozri navijaky pre stvorkolky kup ten najlahsi a namojtuj ho napevno dakam, nie do batoziny.
www.svet4x4.sk/obchod/navijaky-na-stvorkolky-atv...

ps. myslim si, ze cele to nedava zmysel ked sa do podobneho problemu radcej nedostanes

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (24.11.2015 8:30)


24.11.2015 8:30

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

warn navijak ma otec na 4kolke a je to riadna sila, ale ta racna, co sem zavesil baca, bude asi lahsia


24.11.2015 8:36

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: Asfalt: Som si myslel, ze si ludia o mne pomyslia, ze mi celkom jebe, ked chcem navijak na motorku. Ale vidim, ze ak aj ano, tak nie som sam.

bacaono: GasGas uz je doma. Takze sa trocha situacia meni a aspon Ukrajinu by som rad "pokryl" touto motorkou. Myslim, ze k tejto moto navijak nepotrebujem. A snad na dlhsie trasy (Tenere) ma niekto vezme, alebo sa ku mne prida.

+ duggo:

Ale v zasade su tie navijaky stale aktualne.

raptor: Viem stale zareagovat, ale mam pocit, ze ked sa minaju agrumenty proti prednemu nahonu, najdeme nieco ine. Kludne si mozme vymenit skusenosti a nazory v inej diskusii.


24.11.2015 8:47

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

duggo
 Kávičkár 

Ikona

pripadne pouzit namiesto navijaku zadne koleso, robi sa to pri autach, omotas gurtnu a vytiahnes sa, motokoleso je ale uzke, mozno to len nejako upravit aby sa nezosmyklo. Tak staci vozit iba gurtnu.
alebo sa vozit na GasGas


24.11.2015 8:51

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: duggo: Toto je pre mna novinka. Len to treba aspon 20 m gurtnu. A to bude cely jeden kufor.

A Tenere ma naklonovy vypinac, jak lahne - hned zdochne...


24.11.2015 9:11

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

satos - a neni jednoduchsie zacat jazdit so spolujazdcom? ked bude zle pomoze?
pripadne mimo bahien do ktorych sa vies zahrabat :-)

p.s. GS naklonove cidlo nema >:-) :-~ :-)))


24.11.2015 11:49

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Noo, priebežne čítam a toto zaujalo aj mňa: neexistuje nejaký manuálny naviják, na tú našu váhu do 300 kg , možno netreba ani ocelové lano, hlavne nech je to malé a skladné? Mať toto zo sebou pri tom kanáli tak by som nič nemusel riešiť. Dokonca aj to by som mohol risknúť, že sa mi moto šmykne dole na brehu. Stačí silnejší strom a vytiahnem naspak na chodníček.

Dôvod úpravy: Neviem, či som už vôbec použil, tak možno blbosť, ale nestačí jedna obyčajná slabšia a dlhšia gurtňa?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (24.11.2015 11:54)


24.11.2015 12:41

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: HoGo80: Tiez sa mi pozdava ta racna, co dal bacaono. Lanko je pevne a zaberie menej miesta ako gurtna. Ten hak s poistkou moze ist prec a dat tam len nejake oko... Pri vytahovani ide o vyhtiahnutie, nie nahananie minut. Navyse cena je zadarmo, tak na vyskusanie... Aj ked teraz pozeram, ze lanko ma len 1,5 m.
Ak sa ti 250 kg zaprie do zeme, tahas uz viac. Ale to len asi z priekopy. Na manipulaciu by asi aj gurtna mohla stacit.


24.11.2015 13:34

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Sú aj s dlhšími lanami ale bude to na úkor hmotnosti.
Určite by stačil aj slabší a aj tenšie laná s nosnosťou niekde medzi 0,5-1t
10m tenkej gurtne nezaberie vela miesta.
Ešte je tu nápad s pár metrami horolezeckého statického lana. 10m ho namotáš okolo padákov alebo držiakov kufra a ani to nebude zavadzať. K tomu pribaliť poprípade nejakú maličkú kladku a aspoň jednu krátku upevňovaciu slučku a máš offroad výbavu na prežitie za pár šupov. Bude to váha cca 5-6kg navyše, ale ani ten elektrický navijak alebo elektrický pohon kolesa nebudú ľahšie, ale za to podstatne drahšie.

Aj tak sa mi to zdá celé nejaké nasilu pritiahnuté za vlasy. Ak jazdíš sám nepúšťaj sa do úsekov kde nebudeš vládať s motorkou. Ak budete čo i len dvaja, tak už je aj tak celá téma bezpredmetná.


24.11.2015 14:32

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Bača, ten kto má partiu za sebou, nepochopí, ale ani mňa nebaví sedieť doma, keď sa nikomu inému nechce, lebo počasie, rodina, práca, neviem čo.
Tiež platí, že človek nie tak ide do terénu, že dnes zapadnem v polmetrovom blate. Skôr je to o tom, že "toto ešte prejdem a potom je to už v pohode".

Ešte sa k tomu vrátim, má nejakú nevýhodu brať zo sebou obyčajnú tenšiu 6-10m gurtňu a nič iné? Ťažké to asi nebude, dostatočne malé a účel splní.


24.11.2015 15:18

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ja som sa uz aj s huskou na ukrajine dostal do takej doliny, ze dalej sa nedalo pre huste kriky a naspat som mal na rozbeh tak 5metrov aj to na konci prudko 90stupnov do prava do kopca....
Motorka bud hrabala, alebo sa dvihala na zadne, ale ani bohovi sa vyskriabat hore....

Lepsi jazdec by to zvladol isto lahsie. Ale zas nemozem vsade so sebou tahat lepsieho jazdca :-P

Satos: ked sa budes chystat buduci rok s tym gas-om na ukrajinu a neprekazal by ti partak, tak daj vediet.


24.11.2015 19:19

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

salli
 Turista 

to ako funguje ta racna .sadnem na moto chytim volant a kto bude racnou kyvat?nechapem.asi som blby.maly najivak lepsie riesenie


24.11.2015 19:32

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

Re: salli: Toto budu gurtne s racnou tusim. Navijak to nie je, ale furt lepsie jak nic.

Janoval: [dobre] plati. Aj flasa bude. ;-)


Video: www.youtube.com/watch?v=ttLGw4JVtzg


24.11.2015 19:38

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

salli
 Turista 

kazdopadne sa vytiahnes nejako aj ked pomaly .ale je to ako jebacka v lietadle


24.11.2015 20:06

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: salli: "je to ako jebacka v lietadle" - presne, stále lepšie ako nič :-)))

Ja hovorím o tom, že mám moto niekde na zemi medzi stromami alebo leží v blate a sám s ním nepohnem. Takto ho viem vytiahnuť z najhoršieho.


24.11.2015 23:51

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Sali: ked si na ukrajine (alebo hoc kde) zahrabany v lese v doline odkial sa navies vydriapat hore, voda ti dosla pred hodinou, vycerpany si na odpadnutie a v baterke mas stavu tak na 6 startov z ktorych si si uz 5 vycerapal (kopacku nemam) - tak v porovnani s tym by som jebacku v lietadle bral vsetkymi jedenastimi.

Ale nechcem tu vyvolavat nejake konflikty. Podme si radsej spolu zajazdit. A ked je clovek odkazany na pomoc (hoc len pohar vody), vtedy pochopi.


25.11.2015 13:00

Re: 2WD Wunderlich Hybrid BMW R1200GS LC

salli
 Turista 

salli suhlasy ze je to riesenie aj ked nie idealne.ked mam prilbu a naobliekany ako balon sa po metri potim ako kon.
:-D :-D co uz ked nas to bavi



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123609 | Včera: 217618