Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
nazdar nevie my niekto poradit akoby sa dalo max prerobit varadero 1000 na prave enduro.nechcem mat dve moto,mam este biga 750,ten nieje moc na cestovanie vo dvojici.da sa to vobec urobit .na gs 1200 nemam prachy.dik Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (27.10.2015 17:20) |
a co si pod slovom "prave enduro" predstavujes? |
Re: matus: dobra otazka |
najlacnejsie a jedine rozumne riesenie je kupit prave enduro. Z nicoho vyssie uvedeneho prave enduro nikdy nebude |
Re: wiese: matus ti položil správnu otázku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek1976 (27.10.2015 18:56) |
aspon trocha sa chcem priblizit lc 8.spicove kolesa,hlinikovy spodny kryt,progres pruziny,enduro stupacvky,neviem ci sa tymi spicovvymi kolesami nieco odlahci.ani gs nieje o nic laksia ako varadero.a predsa si kazdy mysli ze je ozajstne enduro.mam pekneho biga na znackach ale na presuny na dialnici to nieje.chcem ho predat.moj rozpocet okolo 2000eur.zatial o tej prerabke len uvazujem.uz mam nebavi platit 2krat gumy,poistku,vymeni oleja.chcem len jednu moto.myslim ze touratech ma dost veci aby stoho nieco vzniklo.matus lc 8 Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (27.10.2015 19:22) |
Re: wiese: tak predaj aj varadero a kúp si rovno LC8 |
marek1976 varadero mam asi rok.nebavi ma stale kupovat a predavat.aj tak to nepredam nikdy za to co som kupil.keby to je take lahke a rychle nieco predat za rozumnu cenu,zijeme v casoch ked kazdy spekuluje a nekupuje. |
Marek ti radi dobre, ale ty dobru radu nechces. Chces aby ta niekto utvrdil v tom ze ked nieco vymenis na varadere, bude z neho enduro. |
filip ja viem ze najlepsie je predat,ako som pisal kazdy strasne spekuluje az ma to nebavi nieco predavat. |
Sorry ale ak chceš z Varana dostať vlastnosti LC8 tak to budeš musieť mať veľmi silný rozpočet. Môj názor predaj obe a kúp LC8, akokoľvek zle varana predáš ešte vždy to nebude taký mínus ako prerobiť ho a potom prísť na to, že to aj tak nieje ono a potom ho predávať s oveľa väčším mínusom. |
to ti verim, len si ujasni co presne chces. Lacnejsie je zlavnit spekulantovi, ako navrazat prachy do varadera. Tie uz ti vobec nikto nevrati |
Presne tak Masochista dobre radí. |
".ani gs nieje o nic laksia ako varadero.a predsa si kazdy mysli ze je ozajstne enduro" - prepáč, ale je to somarina a to som sa jemne vyjadril. GSko je o dosť obratnejšie ako varadero a už aj tam treba byť Pánom Jazdcom, aby si niečo dokázal. Mne sa nedarilo. GSko ma veľmi ďaleko od ozajstného endura, dokonca aj od lc8. Viem o čom hovorím. |
wiese nedaj sa odradit pokial to sam chces ludmi co take nic nikdy neurobili a nevedia aky je to pocit mat vlastny vytvor ,,zopar som ich urobil tu si kukni mozno sa ti zapaci cosi peter771.rajce.idnes.cz/varadero_-prestavba... peter771.rajce.idnes.cz/DL650_V-strom_uprava... peter771.rajce.idnes.cz/ktm_lc4_uprava/ |
Re: P666: No to Varadero |
veci vela nestali vsetko som pozhanal kade tade po inzeratoch pouzite ale tu robotu a cas veru nikto nikdy nezaplati |
len on uz v nadpise pise ze chce "prave enduro". Ako sa to da spravit z varadera? Najprv vymenis podvozok, potom motor, nakoniec ram a uz si skoro tam. Ani LC8 nie je motorka do terenu. Terenna motorka ma max 1 valec a vahu do 150kg. Aj to uz ze hnusna tazka mrcha. Ak chces nieco za rozumne peniaze, mas na vyber len stare potvory KTM LC4, Yamaha TTR, Honda XR. Alebo za menej rozumne peniaze nieco nove, ale servisne intervaly su v mth a nie v tisicoch km. |
isto to myslel s rezervou skor na take univerzalne vozenie ,v terene s tym prejde no neodvezie sa tam je aspon podla mojho nazoru momentalne najlepsie riesenie ktm 690 no s cenou trochu inde |
Jasne. Len ked sa tak zamyslis ze hondu XR alebo yamahu TTR alebo KTM 620 - 640 kupis dnes na papieroch do 1500€ v peknom stave (ktm bude na srot). Oplati sa investovat do cestnej motorky? Asi dobre vies kolko stoja plasty a blinkre pri kazdom pade. Navyse sa mu otvoria nove moznosti s jazdenim v terene, kam by ho s varaderom ani nenapadlo ist a hned si uvedomi nad akou blbostou rozmyslal. |
zalezi na nom co vlastne sa chce vozit,pokial po vlastnej osi trebarz do albanska tam po kamenistych cestach jazdit ma to zmysel lebo ten presun na jednovalci nieje tak pohodlny aj po dialnici rychlo ist no na zakarparsku,rumunsko a tu motanie radsej nieco normalne a nie nekypu tazku.sam si musi rozhodnut |
Ved predaj Biga a kup nejaku lahsiu lasicku. Varadero si nechaj tak ako ho mas, lebo si ho len zrumplujes. Najprv opticky pri "tunningu" a neskor v terene, ked sa ti niekde ta veleryba vykoti. |
jasne ze som to myslel z rezervou,myslel som enduro v style lc8.s ktorym sa da aj cestovat a ist aj mimo asfalt,horske cesty,lesne cesty,polne cesty.niekto nedokaze z wr450 to co niekto z lc8 . |
picasaweb.google.com/lh/photo/30Sfm-E9-k9L3Z79ykteUdMTj... |
sano mal som yzf250-trat a enduro draha nieje pre mna. ferror okolo 2000eur. hogo80 z demandic mam rodinu mozno by som aj prisiel |
Re: wiese: lc8 mám síce v garáži v HU, ale stačí povedať a preveziem sa . Dones si na návštevu príbuzných veci na moto a kludne môžeš vyskúšať, v teréne aj po mimo. |
"enduro v style lc8.s ktorym sa da aj cestovat a ist aj mimo asfalt,horske cesty,lesne cesty,polne cesty" |
Zaujímalo by ma, že ak vymeníš 17/19 kolesá za 18/21, ako prejdeš cez STK? Máš v technickom takéto alternatívy? |
taka prerábka vyjde nezmyselné peniaze, a aj keď sa dá vela veciach pomôcť aj tak z Varana nebude nikdy LC8. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.10.2015 9:12) |
Zacni nejako takto: |
Tisíc a jeden krát riešená tá istá otázka... |
kua chlapi mate pravdu,lc 8 alebo gs stoho nebude nikdy,aj keby som dal do toho neviem kolko prachov. filip aj horske cesty sa daju vela krat pomenovat ako tazky teren.idem asi predavat Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (28.10.2015 18:05) |
varadero ma hodnotu okolo 3800,a big tak 2000 stymi kopec nahradnimy dielmy co mam.tak by sa dalo stoho nieco poriesit. |
Smelo do toho. Zivot je kratky na polovicate riesenia |
wiese - ale ak sú horské cesty +- strop tvojho offroad jazdenia tak GS je pre teba ekonomickejsia a komfortnejšia volba ako LC8 |
Alebo ináč, snáď ma neukameňujú: ak je dôležité bezpečne dôjsť, GS. Ak cesta je cieľ, LC8. |
raptor uvazoval som aj o gs 1150 adventure,normalna gs 1200 nie adventura by mohla tiez zvladnut nejaky teren.lc 8 len 990.uz to zacina ta nerozhodnost,najlepsie vsetky tri vyskusat ,a ktora ma najviac ukoji tu zobrat |
Re: wiese: 3800+2000+2000 (si mal rozpočet na prerábku?)=7800 a to už môžeš uvažovať aj novú motorku. Tuším, už si na cene V-Stroma 650 XT... |
Re: satos: ... a z V-Stroma bude prave enduro |
Re: Sano: a Ty sa co predbiehas??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Feror (28.10.2015 21:21) |
Re: Feror: No, keď ma Varadero a chce 1200 GS, tak asi ide hlavne o cestovanie s moznostou trocha poendurovat. Na to mi pripada vhodnejsi V-strom, ak by to mala byt nova motorka v danej cene. |
No len my ziadneho Stromceka nepodcenujme, bo on niekedy aj Africu musi vytahovat - od 21:00, |
Re: Feror: Kua, veď oni sa tam viac váľajú, než idú. Zlatý gauč na asfalte |
satos myslel som ked predam biga ta stoho porobim varadero. 8814 chcem nieco aj trocha silnejsie-do uvahy preto padaju len lc 8 ,1150 adventure a mozno gs 1200,adventure 1200 su drahe. |
Re: Feror: Pekne video. Tieto situacie doverne poznam. Presne ukazuju, preco chcem na velkom endure aj predny nahon a spiatocku. |
preco uvazujes nad GS, ked chces enduro? To mi moc nejde dokopy |
Wiese> vidim v tvojom planovani 2 rozpory. |
1150GS Adventure je vyborná motorka len ťažká - osobne by som išiel iba do ročníka 2002 čo bol jediný ročník ešte s jednosviecou a bez posilovača bŕzd... potom tam začali davat twinspark a ten neštastný posilovač |
Z tejto diskusie nejak neplynie nic. |
raptor to na fotke mas zrovna Rada Zubora a toho fakt nedavaj za vzor beznym smrtelnikom. A jeho motorka je uz z fabriky postavena na to co s nou robi. |
suhlasim s tym, co napisal matus Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (29.10.2015 10:19) |
Len potom bude mať problém ktorú naložiť na chrbát keď pôjde niekam ďalej. |
to musi byt strasny off-road na sumo motorke bmw gs :D pre jawu polna cesta pre bmw tazky off road |
masochysta - ja som chcel len napisat ze je to predovsetkym o jazdcovi az potom o motorke |
ja som mal ten isty problem.chcel som univerzal masinu kedze som chcel jazdit aj lesy.volba padla na xtz750 .jednovalca som mal na ceste to bolo slabe v terene v pohode.xtz ma dve valce takze to splna aj nejake poziadavky na cesty aj ked vo dvojici je to uz slabsie.kazdopadne do lesa len na suchom podklade.mokry teren musim prezut na drapaky minimalne vpredu aby sa to dalo udrzat na kolesach.pre mna je idealna masina gs 800 alebo tigrik.ale zas kazdy pad by pocitila penazenka. |
kazdemu je jasne ze idealne riesenie nie je. Vzdy je to len o tom coho si ochotny sa vzdat. Pohodlia na ceste, prejazdnosti v terene, alebo penazi v penazenke |
zas nerobme tu z vardera chopper. To varadero isto lahky dovolenkovy teren prejde. Lesne, polne cesty, sotolina, vyjazdy podla obutia... Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (29.10.2015 11:49) |
janoval 200kg motorka v terene je aj LC8 aj HP2 Enduro |
usetri bubaky a jednoducho si kup nieco co nebudes prerabat lebo : |
Re: raptor: máš pravdu výmenou kolies za 21 - 18 a progresívnimi pružinami v predu a v zadu sa ti o cca 2-3 cm zodvihne ťažisko ale ten rozdiel v teréne je na nezaplatenie osobná skúsenosť Upravené 2 krát. Naposledy upravil marek1976 (29.10.2015 13:20) |
Len poznamenam, ze my sme s Marekom vo dvojici na este neupravenom Varadere davali celkom slusny teren. Varadero je ale v prvom rade cestovne, az potom enduro. Nie je stavane do extremne tazkeho terenu, aj ked ho prejde, ale trapi sa aj ono, aj jazdec. |
urcite nemam v plane tazky offroad,taky stred by som povedal.a aj to len ked k tomu pride.nechcem sa vzdat ani vykonu ani pohodlia.aj ked pri lc 8 to pohodlie nieje ako pri varane.ja to vidim tak na lc8.myslim ze lc 8 je trocha vyspelejsie enduro ako africa alebo tenera 750.pri lc8 staci si dat urobit trochu pohodlnejsie sedlo a je to tam. gs 1150 adv ma dost kratke sedlo,je to vobec pre dvoch.v kazdom pripade chcem aj gs 1150 adv. vyskusat.zdvyhat zo zeme varadero alebo lc 8 je urcite sakra rozdiel. |
jednoznacne LC8, vsetko ostatne je nezmysel. O jednej starsej 950ke na predaj by som aj vedel. |
Re: satos: Presne ma napadol jeden jazdec na Tenerke, keď som to video pozeral, ale nechcel som jeho meno brat do klávesnice... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Feror (29.10.2015 17:37) |
weise ak nemas v plane tazky offroad tak toho varana vobec menit nemusis.. dokonca ani ziadne zasadne prerabky presne ako napisal marek1976.. staci dat progresky aby si nechytal dorazy a ten varan ta "odvezie všade tam kde sa z toho neposeries" ako uz bolo povedane Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (29.10.2015 18:43) |
raptor na varane som bol raz v chorvatsku,a od vtedy pouzivam viac menej biga.na vylety po asfalte a vzdy aj mimo asfalt.s varaderom by to nebolo asi ono,bolo by to trapenie.ma prilis vela plastov.gsa 1150 a lc8 myslim ze su najlepsie a najzaujimavejsie cestovne endura co su a boli.novodobe endura uz niesu ono.aj keby som vyhral milion tak si vybriem medzi tymito dvoma. |
Re: wiese: ale potom vzhľadom na tvoj príspevok nie celkom rozumiem. Síce, na začiatku si povedal, nechceš stále predávať/kupovať, lebo tým sa najviac stráca... No hej, ale... |
nebolo by vhodne vsetko predat a kupit gs 800 alebo tigrika? |
fazer600 do blata si viem predstavit aj lepsie stroje na tahanie sa... ale ono sa to da aj s X5 |
raptor .pekne video na vecer ci pobavenie.s toho videa usudzujuem ze to co mala niva problem zvladnut tak x5 len polahky prebehla.zakladatel temi si musi uvedomit ze kym neobuje poriadne gumy tak s toho jazdenia v terene nebude nic.kamos ma xr supermotarda .je to vlastne kroska na kolesach so supersporta.v terene ho zahrabem a to ma moja masina o 100 kg tazsia.samozrejme ze mam ine gumy .videl som viedo kde oktavia scout davala slusne kopce v terene.ale to z nej nerobi terenak.ja to berem tak ze 70 percent uspechu jazdi v terene su pneumatiky.mal som land rovera a uz som zastal blate na rovine.kolesa sa tocily a ja stal.samozrejme ze som mal letne gumy. |
mam GS, ale ze by to bolo prave enduro nemyslim |
Vsak normalne. Jazdis po ceste na cestakoch a v terene si z nich vystruhas stuple. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 335926 | Včera: 153829