Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Len aby si to nemusel riesit v najnevhodnejsiu chvilu, ze preco mi moto vynechava, nestartuje, skapina a podobne. Tie kontakty vedia dobre zneprijemnit zivot |
Re: teplak: Pri mojom štýle používania bude toto čerpadlo asi doživotné :D. |
Re: teplak: Re: HoGo80: Nazdar chalani , vy máte na 950 čerpadlá ovládané elektrikov? Ja mám na SER čerpadlo ovládané asi podtlakom, predávajúci mi tvrdil, že je to príplatkové čerpadlo. Akurát som prekladal nádrže a skúmal som ho. Je na ňom len značka mikuni made in japan. Zatial funguje skvele nemáte niečo podobné? |
Ty tam mas prehodeny podtlak tym padom. Ja mam origo Mitsubishi cerpadlo, ktore sa davalo aj na Hondy, Kawasaki a co ja viem este na ake vsetky modely. Len to mam vovnutri prerobene na bezkontakt. Neopaluju sa kontakty konecne. Podtlak je tiez v pohode riesenie, len som pocul,ze ak padne benzin, tak dost dlho trva kym ho nacucne do karbesov pocas startovania. Ale inak tiez celkom blbuvzdorne riesenie |
Re: teplak: Kto ti robil optozávoru? Ja zatial fungujem na pomocnom relátku, ale chcel by som to prerobiť alebo tam dať Facet. |
Optozavora je z Holandska, robi to jeden chlapik na advrider.com. Na ten Facet bacha. Chalani z CR nakupili nejake kusky a boli to fake , davalo to strasne vysoky tlak a preplavovalo karburatory. |
Takže status |
Presne pre toto si nemal kupovat tuto 950AdvS |
Ešte nepredávam. Na druhej strane všetko má svoju cenu, pošli ponuku do SS, dnes by som sa rozhodol asi celkom prchko |
Re: HoGo80: Podla mna zbytocne drzis dve motorky v rovnakej kategorii, resp. velmi blizkej kategorii. Vezmi do lesa 100 kil lahsiu moto a uvidis o kolko si teraz ukrateny. |
Predam ti svoju overenu, zabehnutu, s vychytnami muchami |
Ja ju nechcem kupit. To len tak zo zvedavosti. Pre mna je na cestu malo cestna a do terenu malo terenna. |
Re: satos: Nemá význam púšťať sa zas do tejto témy. Poznám výhody ľahších motoriek, skúšal som exc-čka, (dokonca aj trial), nepopieram výhody ale momentálne čo ma baví je presne táto kategória v teréne. Keby GSko nemalo telelever, tak mne by vyhovovalo rovnako, stačilo by vymeniť pružiny. Mať na to už teraz €€, tak idem do 1190R. Novú afriku som ešte neskúšal, tak neviem. |
Téma sa pekne uzaviera v zmysle ako bola otvorená, Hogo si to len na svojej koži vyskúšal. |
asi ti nepoviem nic nove, ale proste treba to poriadne opravit. S tymto boli vzdy problemy a mal ich asi kazdy, cize na internete najdes kopec navodov, co treba urobit. |
Samé prekvapenie táto KuaTotálnaMrcha. Dnes nový príz(r)nak. Zvýšil som riaditká, tešil som sa ako celé poobedie šantím v teréno a Hovno s veľkým H. Pri každom kopčeku, nadskoku vynechal motor. Už aj na asfalte to blblo, ale s takouto chybou jazdiť terén, no asi nič moc. Takže vonku v piesku zas rozobral, hľadal chybu, či nejaký kábel s blbým kontaktom, a nič. Ak naštartujem, tak si pekne pradie, hociako dlho. Keď rozhojdám predok, okamžite zdochne. Neviem či elektrika, nejaký kábel niekde (všetký som pomykal na čo som bez nádrže dočiahol) alebo s karburátorom niečo... |
Som ti hovoril...ktm je klepec tvariaci sa ako dakarmasina...daj to do zberu |
Re: fazer600: Ty si už vhodný do zberu! |
Ked az tak zle to je, tak odtlac ju ku mne, ja ti ju "zapalim" alebo "odnesiem do zberu" |
Jak sa hovori, aky pan, taky kram Daj to niekomu, kto sa tomu rozumie. Niekde je zly kontakt ci uz na motore, ukostrenie, spinacka je dost velka pravdepodobnost. Vsetky kontakty si cez zimu precistil a podotahoval? |
Re: teplak: už som z rozhickanej generácie, pre mňa k povinnej údržbe patrí vymeniť olej, olejový filter, vzduchový filter, ak treba reťazovú sadu, ktorú mažem pravidelne, (atď.) ale aby som ja na malé kúsočky rozoberal každú zimu celú motorku, tak to už nie. |
Skus pozriet spinac stojanu (logicky vylucis, ked budes hojdat moto/prudsie brzdit s N), pozri kill switch, sku pomykat len klucom. Zdochne/vynechava aj ked pri brzdeni jemne drzis plyn? |
Moja skúsenosť s BMW r1200GSA ( neviem či ti to k niečomu bude ale topiaci...) |
Tym,ze niecim kde tu pohybes to neopravis. Treba moto rozobrat a pozriet v zaklade spinacku, spinac bocaku a ak tieto dve veci vylucis, tak ist dalej a prekontrolovat konektor po konektore. Ak sa na to necitis, daj to niekomu kto to vie a usetris si kopec nervov a pokazenych vyjazdov |
Re: teplak: Od toho hýbania som čakal to, že trafená hus zagága a nájdem chybu. |
Re: HoGo80: Ja by som to typoval na čidlo toho stojanu isto ti blbne keď sa dokážeš pohnúť z vysunutým. |
Re: HoGo80: Ti to zacalo robit, az ked si zdvihol rajdy? Nenatiahol si nejaky kablik trochu viac a drzi sa len v buzirke a kontakt je na dotyk? |
Re: stefo2617: po pravde neviem ako to normálne funguje na 950ke. Na GS keď s bočným zaradím rýchlosť, tak zdochne. Na tejto sa viem pohnúť odkedy mám odpojený mikrospínač pri spojke. |
Re: HoGo80: Napriklad na XT mam naklonovy vypinac. Ak lahne, automacicky zdochne. Nemas nieco take na 950 a je to v zlej polohe (uz trocha naklonene)? |
Za triapol k mání. Kým si to nerozmyslím. Inde som to ešte nedal, ak je niekto zvedavý, info v správe. |
Re: HoGo80: To bolo pravé Adventure že |
Rozmyslel, zatiaľ nie je na predaj, rozhodne nie za tú sumu. |
Feror? Aj ty chces zazit "to prave adventure" |
HoGo len múti vody. Chce vystrašiť aktuálneho záujemcu, že jaká dobrá cena. |
A triapol je dobrá cena ? Nevadí im , že chcú Čierneho Petra , "hlavně ať je to levný" . |
Brazel, teraz je levný alebo nie je, rozhodni sa . Stačia ti dve vlastné vety, aby si si protirečil. |
V ničom si neprotirečím a aj chápem , že nerozumieš dobre po slovensky , otáznik je ale medzinárodný . |
samotným motorom nikdy nič nebolo - akurát nešiel... a čo s ním len bude? |
Brazel, ja viem, že mám problém so slovenčinou, ale v prvej vete mieriš na to, že je predražená a v druhej, že ju zoberú len preto, lebo le levná |
Hogo, vidim, ze krv uz mas tiez oranzovu a nedas sa. Tak to ma byt! |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 114949 | Včera: 176214