Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hogo, vidim, ze krv uz mas tiez oranzovu a nedas sa. Tak to ma byt! |
Brazel, ja viem, že mám problém so slovenčinou, ale v prvej vete mieriš na to, že je predražená a v druhej, že ju zoberú len preto, lebo le levná |
samotným motorom nikdy nič nebolo - akurát nešiel... a čo s ním len bude? |
V ničom si neprotirečím a aj chápem , že nerozumieš dobre po slovensky , otáznik je ale medzinárodný . |
Brazel, teraz je levný alebo nie je, rozhodni sa . Stačia ti dve vlastné vety, aby si si protirečil. |
A triapol je dobrá cena ? Nevadí im , že chcú Čierneho Petra , "hlavně ať je to levný" . |
HoGo len múti vody. Chce vystrašiť aktuálneho záujemcu, že jaká dobrá cena. |
Feror? Aj ty chces zazit "to prave adventure" |
Rozmyslel, zatiaľ nie je na predaj, rozhodne nie za tú sumu. |
Re: HoGo80: To bolo pravé Adventure že |
Za triapol k mání. Kým si to nerozmyslím. Inde som to ešte nedal, ak je niekto zvedavý, info v správe. |
Re: HoGo80: Napriklad na XT mam naklonovy vypinac. Ak lahne, automacicky zdochne. Nemas nieco take na 950 a je to v zlej polohe (uz trocha naklonene)? |
Re: stefo2617: po pravde neviem ako to normálne funguje na 950ke. Na GS keď s bočným zaradím rýchlosť, tak zdochne. Na tejto sa viem pohnúť odkedy mám odpojený mikrospínač pri spojke. |
Re: HoGo80: Ti to zacalo robit, az ked si zdvihol rajdy? Nenatiahol si nejaky kablik trochu viac a drzi sa len v buzirke a kontakt je na dotyk? |
Re: HoGo80: Ja by som to typoval na čidlo toho stojanu isto ti blbne keď sa dokážeš pohnúť z vysunutým. |
Re: teplak: Od toho hýbania som čakal to, že trafená hus zagága a nájdem chybu. |
Tym,ze niecim kde tu pohybes to neopravis. Treba moto rozobrat a pozriet v zaklade spinacku, spinac bocaku a ak tieto dve veci vylucis, tak ist dalej a prekontrolovat konektor po konektore. Ak sa na to necitis, daj to niekomu kto to vie a usetris si kopec nervov a pokazenych vyjazdov |
Moja skúsenosť s BMW r1200GSA ( neviem či ti to k niečomu bude ale topiaci...) |
Skus pozriet spinac stojanu (logicky vylucis, ked budes hojdat moto/prudsie brzdit s N), pozri kill switch, sku pomykat len klucom. Zdochne/vynechava aj ked pri brzdeni jemne drzis plyn? |
Re: teplak: už som z rozhickanej generácie, pre mňa k povinnej údržbe patrí vymeniť olej, olejový filter, vzduchový filter, ak treba reťazovú sadu, ktorú mažem pravidelne, (atď.) ale aby som ja na malé kúsočky rozoberal každú zimu celú motorku, tak to už nie. |
Jak sa hovori, aky pan, taky kram Daj to niekomu, kto sa tomu rozumie. Niekde je zly kontakt ci uz na motore, ukostrenie, spinacka je dost velka pravdepodobnost. Vsetky kontakty si cez zimu precistil a podotahoval? |
Ked az tak zle to je, tak odtlac ju ku mne, ja ti ju "zapalim" alebo "odnesiem do zberu" |
Re: fazer600: Ty si už vhodný do zberu! |
Som ti hovoril...ktm je klepec tvariaci sa ako dakarmasina...daj to do zberu |
Samé prekvapenie táto KuaTotálnaMrcha. Dnes nový príz(r)nak. Zvýšil som riaditká, tešil som sa ako celé poobedie šantím v teréno a Hovno s veľkým H. Pri každom kopčeku, nadskoku vynechal motor. Už aj na asfalte to blblo, ale s takouto chybou jazdiť terén, no asi nič moc. Takže vonku v piesku zas rozobral, hľadal chybu, či nejaký kábel s blbým kontaktom, a nič. Ak naštartujem, tak si pekne pradie, hociako dlho. Keď rozhojdám predok, okamžite zdochne. Neviem či elektrika, nejaký kábel niekde (všetký som pomykal na čo som bez nádrže dočiahol) alebo s karburátorom niečo... |
asi ti nepoviem nic nove, ale proste treba to poriadne opravit. S tymto boli vzdy problemy a mal ich asi kazdy, cize na internete najdes kopec navodov, co treba urobit. |
Téma sa pekne uzaviera v zmysle ako bola otvorená, Hogo si to len na svojej koži vyskúšal. |
Re: satos: Nemá význam púšťať sa zas do tejto témy. Poznám výhody ľahších motoriek, skúšal som exc-čka, (dokonca aj trial), nepopieram výhody ale momentálne čo ma baví je presne táto kategória v teréne. Keby GSko nemalo telelever, tak mne by vyhovovalo rovnako, stačilo by vymeniť pružiny. Mať na to už teraz €€, tak idem do 1190R. Novú afriku som ešte neskúšal, tak neviem. |
Ja ju nechcem kupit. To len tak zo zvedavosti. Pre mna je na cestu malo cestna a do terenu malo terenna. |
Predam ti svoju overenu, zabehnutu, s vychytnami muchami |
Re: HoGo80: Podla mna zbytocne drzis dve motorky v rovnakej kategorii, resp. velmi blizkej kategorii. Vezmi do lesa 100 kil lahsiu moto a uvidis o kolko si teraz ukrateny. |
Ešte nepredávam. Na druhej strane všetko má svoju cenu, pošli ponuku do SS, dnes by som sa rozhodol asi celkom prchko |
Presne pre toto si nemal kupovat tuto 950AdvS |
Takže status |
Optozavora je z Holandska, robi to jeden chlapik na advrider.com. Na ten Facet bacha. Chalani z CR nakupili nejake kusky a boli to fake , davalo to strasne vysoky tlak a preplavovalo karburatory. |
Re: teplak: Kto ti robil optozávoru? Ja zatial fungujem na pomocnom relátku, ale chcel by som to prerobiť alebo tam dať Facet. |
Ty tam mas prehodeny podtlak tym padom. Ja mam origo Mitsubishi cerpadlo, ktore sa davalo aj na Hondy, Kawasaki a co ja viem este na ake vsetky modely. Len to mam vovnutri prerobene na bezkontakt. Neopaluju sa kontakty konecne. Podtlak je tiez v pohode riesenie, len som pocul,ze ak padne benzin, tak dost dlho trva kym ho nacucne do karbesov pocas startovania. Ale inak tiez celkom blbuvzdorne riesenie |
Re: teplak: Re: HoGo80: Nazdar chalani , vy máte na 950 čerpadlá ovládané elektrikov? Ja mám na SER čerpadlo ovládané asi podtlakom, predávajúci mi tvrdil, že je to príplatkové čerpadlo. Akurát som prekladal nádrže a skúmal som ho. Je na ňom len značka mikuni made in japan. Zatial funguje skvele nemáte niečo podobné? |
Re: teplak: Pri mojom štýle používania bude toto čerpadlo asi doživotné :D. |
Len aby si to nemusel riesit v najnevhodnejsiu chvilu, ze preco mi moto vynechava, nestartuje, skapina a podobne. Tie kontakty vedia dobre zneprijemnit zivot |
Re: teplak: Starý som rozobral, ale ten vyzeral tak zhnito, že som vymenil za komplet nový. Nový som nerozobral. Bezkontakt budem tým pádom riešiť, keď odíde tento, snáď to rok-dva vydrží. |
A kde si mal teda blato, ked pises, ze si ten plastovy vrch nerozoberal? Prave preto to treba skontrolovat, precistit a ak treba, vymenit kontakty ak su opalene. Ja to mam prerobene na bezkontakt. Riesenie cez optozavoru. Tym padom cely spinaci mechanizmus, ktory je nachylny na opalovanie kontaktov a vynechavanie cerpadla zmizne. |
Nechcel to hneď rozoberať, vyzeralo to byť s niečím izolované pod tým umelým, tak som tam nakydal kilá silikónu a natiahol na to tú gumu. |
Uz si mal rovno poriesit bezkontakt na tom novom cerpadle. Poriadne zaizolovavat ani nemas co. Staci zhodit vrchny plastovy dekel pod ktorym je o-kruzok a ten vymenit, pripadne to aj zatesnit silikonom. Ta tenka hadicka je tam kvoli odvetraniu, aby nevznikal pravdepodobne podtlak. |
Nechcem otvárať ďalšiu tému a strýko google nepomohol: včera som menil palivové čerpadlo. Vypadlo tesnenie od kábla a vnútri pri spínači som mal ešte aj blato, nie len hrdzu. Všetko je poskladané, vyzerá to tak, že dokonca aj funguje, teraz otázka: aká je funkcia tej tretej tenšej hadičky, ktorá vedie do tej spínacej časti s kontaktmi? Kam to vedie? Tentokrát sa mi nechcelo rozoberať celú vrchnú časť. |
Ak budes potrebovat brzdovu hadicu, tak mam predlzenu pancierovu malo pouzivanu s dlzkou 128cm |
Hadice musíš poriešiť, myslím že sa dá len jedna vymeniť a natiahnuť zhora... blatník a kryti nestoja veľa aj nové. |
Jj, dík za rady . |
Re: matus: jo, mne to netreba ja tam chladič nemám... aspoň zatiaľ |
Videl som u par ludi tento blatnik - myslim, ze je to origo zo SERka, a videl som, ze chladic bol zasrany. Nedokazem posudit nakolko, pozeral som to len vizualne. Ale nepacilo sa mi to, preto som na to isiel po svojom. |
Re: matus: Tie diery v blatníku sú smerové, blato sa nedostane a vzduch prejde, sú to také správnym smerom natočené rebrá... určite lepšie ako diery... Okrem toho blatník streknúť silikónovým sprejom a blato odpadáva... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (07.01.2016 14:52) |
No, to som sa preklepol, malo tam byt "modra" |
matus, skôr modrú by som potreboval, ale awia (dík!) ma práve utvrdil v tom, že asi počkám, kým mi blato ho pomôže dať dole - možno už za dva týždne - a oheň budem hasiť keď už horí. |
Re: HoGo80: To isté riešim... Je toho viac, pasuje ti každý z KTM EXC alebo aj Supermoto alebo 690 - tie majú vzadu perforovanie na chladenie na 950 je to lepšie. |
Už sa mi nedá predošlá upraviť... |
Hľadám vysoký blatník do predu, a.k.a. zobák, nech ho neodrapím v blate. Nepovaľuje sa jeden u niekoho? Poprípade viete dať odkaz, čo mám hľadať na ebay? Niečo som našiel, ale kým nevidím fotku na motorke, tak neviem, či je to ono. |
Hehe, tiez mam podobne zazitky. Tieto motorky k tomu lakaju, ale treba sa mat na pozore, ono to moze byt aj nebezpecne - presne v tomto pocasi. Sprajcnes sa pod motorou, podchladis sa a.... |
Tiež často jazdím sólo mimo asfalt. |
Re: HoGo80: do lesa a na krkolomne enduro osamote je 950 S ten pravy bike 😂 |
Idem si blogovať ďalej :D. |
ako malý chlapec kopec šťastných došliapnutí na zem prajem |
Váááá!! Práve som sa vrátil z okolitých (striedavo zablatených a pieskových) poľných ciest. Tak som si užíval jazdu a náhodne vyberal smer, že som po hodine a pol vôbec nevedel kde som a potreboval mobil, aby som trafil naspäť :D. Sem-tam mláka bola hlbšia ako som si myslel a voda asi tak pol meter ešte nad hlavu na tejto vysokej :D :D. |
To bude ďalšie kolo na túto zimu |
hogo-sak presvec polovicku ze jazdit s tebou je hovadina, mozes predat gsko,alebo predaj gesko a na dualsport s polovickou dokup nejaku imidzovu dakarsku evolution tipu afrika ci s.tenere a pod, ak jazdis to co jazdis urcite je na to vhodnejsia ktm |
RadoR6 má pravdu, porovnávate neporovnateľné. Samozrejme je oveľa väčšia frajerina naháňať sa na XL Enduro Rally s pekným géesom, aj fotky sú krajšie , ale práve preto, lebo som v mínuse nemám pravidelne ďalšie stovky na škody, ktoré na nej napácham. A to som doteraz išiel opatrne, lebo mi hneď pred očami skákali euráče. Dať ju na totálku by som mal veľmi dlho hlavu v smútku a riť bez motorky. |
Re: RadoR6: otazku by som polozil inak..kde sa da uvedena moto vyuzit okrem Bosnianskych ,Albanskych alebo Cierno Horskych vysokohorskych cestach...nepodjebavam,len sa pytam....na slovensku si totiz koledujes o pruser minimalne so zelenymi,lesakmi a podobnymi...vsade su napchate rampy a vozit sa s vedomim ,ze ta budu obhanat....no neviem...to sme riesili 10-15rokov dozadu,vtedy to nikto neriesil...mal som pobehanu Kriznu,kremnicke hory..na Honde XL600..samozrejme bez papierov a SPZ...no v tejto dobe neviem neviem...ale tak kazdemu podla chuti |
Re: zeze: jednoduche... Zisti ze mu KTM dava viac,preda GSko a bude mat aj lepsiu moto a aj financne bude nasledne v pluse . Ohladne relativnej podobnosti su si tie dve podobne akurat v tom ze obe maju dve kolesa,motor,nadrz....., ale tam ta podobnost konci.Porovnavat tieto dve motorky je ako porovnavanie kona na zvazanie dreva a arabskeho zrebca . |
Re: zeze: Dobra otazka |
mozno som skostnately trulo ale naco je druha relativne podobna masina niekomu, kto ma len jednu rit, a je po kupe drahej GSA udajne v minuse? |
Skúseností po víkende: výška nevadí (kým sa človek nezastaví tak blbo, že je koleso na kopčeku), moto sa zrejme osvedčí na daný účel. |
Dnes nové zistenie: keď dám moto na bočný stojan (vtedy stojí skoro rovno), a sadnem si rovno, tak mi nedočiahne na zem ani jedna špička :D. |
fazer600: |
Neviem tiez preco to tolko riesia. Podla mna hogovi pristane ;) |
Sa tu natahujete, ze co je lepsie, ci GS, alebo KTM 950. |
HOGO gratulujem, tak sa tesim az sa uvidime na nejakej eksn |
Asi... ...neviem mne ta moto nesadla....nuz kazdemu podla chuti |
no, bud fazer600 trolluje, alebo mu chalan pre istotu vytiahol jednu sviecku, aby sa na nej nerozflakal... |
Max Power |
Včera som sa naháňal s jedným duke v zákrutách pri Zsámbék, mne sa vôbec nezdal byť chcípli a podľa reakcie chlapíka na ďalšej križovatke, ani jemu nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (22.07.2015 8:15) |
Predppokladam ze sa bavime o karburatorovej 950...striekacku som najazdil... |
... do 6000 chcíple voči čomu, Tvojej GSe ? Mávam spotrebu cca 6,2-6,5 a to sa moc nemotám, tankujem cca každých 400 km (s prídavnou 8,5 l nádržkou ) ... |
Do 6 tisic je to chciple ...potom to treba krutit tak si cucne ja dodavka 7+....aj ked kamos na tom chodi jak kokot,len s tym mavanim kazdych 230km na tankovanie ma dost sere!!!....neda sa s nim nikde chodit bo furt tankujeme jak kokoti..ak urobis 3000km rocne tak to neriesim ak 15000 je to minimalne na zamyslenie...ja tie oranzove motorky moc nemusim ....ale kazdemu podal chuti ..nesudim Upravené 4 krát. Naposledy upravil fazer600 (22.07.2015 1:04) |
Prvých 150 km za nami, trochu som ochutnal aj offroad, no čo iné povedať, ako: |
Re: fazer600: |
Netreba, nasmeroval som ho na zdroj informacie/skusenosti a aj majitela, teda uz davno byvaleho. Tam je cela abeceda. Kto chce, najde, pripadne sa dalej opyta... |
ked povies A, povedz aj B. Alebo nehovor nic. |
Re: matus: tema je 950, iba k tomu som sa vyjadril. A poznam to aj z rozpravania majitela, ziadne povedacky jpp |
fazer600> spotreba coho? |
HoGo gratulujem, |
... gratulace, do terénu podľa mňa lepšia volba jak gs ... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 57807 | Včera: 244779