Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
chlapci dneska som isiel na STK ako na hotovu vec (dokonca cez "vybavovaca") s tazko zohnatymi dokumentami ako je potvrdenie roku vyroby, osvedcenie o vyradeni, povodna faktura, COC a to vsetko v uradnom preklade. Na moje nemale prekvapenie veduci na STK vyrukoval, ze ten certifikat co mam je francuzsky narodny certifikat a nie europsky. Neviem ako to zistil ked je tam len, ze Certificat of Conformity a technicke udaje ale co uz, tvrdenie proti tvrdeniu. Inak bol ferovy ale pomoct mi nevie a odporucil zohnat plnenie noriem od importera. Tie normy su 2002, 2003, takze je to cele v haji. |
Fuha mna to len caka... Trosku od veci, Faldner COC? Ja ked som bol vybavovat TP na obvodnom urade tak mi povedali ze COC pre motorky nieje (alebo nemusi byt?). Do prdele tak ako je to naozaj? |
matox: musi byt a este k tomu EEC (europsky certifikat) a nie narodny. |
Faldner: Kamo mne nieco vrav.Idem si kupit motard ktory mam uz vyhliadnuty od februara.Vtedy mi vraveli pockaj do marca zacne platit novy zakon bude to lacnejsie potom to prihlasime.Lenze nase "Europske skvele zakony"mu moj krasny motard uz nedovoluju prihlasit.je v tom bordel a strasne ma to stve keby nebolo EU uz som sa mohol davno vozit |
To EU je pre motorkarov strasna nevyhoda (vodicaky + ine) nikto sa v tom poriadne nevyzna, dokonca na fizlarni mi nevedeli povedat ako je to s vodicakmi na nizsie kubatury, musel som to zistovat na inspektoriate a to je uz fakt zle! |
Chlapci ale to vôbec nie je o EU. Tieto kraviny sa vymýšľajú na Slovensku... To s EU nemá nič spoločné... |
ale furt nechapem, ze ked bolo vozidlo schvalene v jednej z clenskych krajin EU a mas z toho certifikat, potom to bolo v obehu v dalsej clenskej krajine tam tak isto vsecko OK a potom nakoniec to donesies do 3-ej "clenskej krajiny" na Somalsko a tu ta poslu do p... . |
Carlos máš pravdu. Malchárek je k.... . On tie zákony podporil a potom sa ospravedlňoval Keď nevie čítať debil nech tam nelezie a to tam nani sám taký |
Keď budú mať individuálni dovozcovia takú silnú parlamentnú lobby ako dovozcovia nových vozidiel, tak sa zákon zmení... |
Na Slovensku je to tak. Zavolajte si na infolinku ministerstva dopravy pôšt a telekomunikácii do rezortu ktorého daný zákon spadá a milá pani alebo slečna Vám oznámi že všetko je v zákone 725/2004. Tak na čo ju platia keď povie len to čo som vedel. Na OU a na STK Vás odporučia na ministerstvo a na ministerstve Vás odkáže na OU a na STK. Tak kto je tu potom vhodný adept na psychiatriu??? Ale dúfam že táto vlada riťolezcov, ktorá predkladá zákony o ktorých absolútne nič nevie tu už dlho nebude /+poslanci, ktorí to odhhlasujú/. Ako môže jeden /gramotný?/ poslanec povedať to čo p. Malchárek???!!! Veď by som sa hanbil chodiť mimo kanálov!!! Nie je náhodou čas na nejakú revolúciu? |
revolucia je asi moc ale sa cudujem, ze nikto nestrajkuje, kazdy je ticho, ziadne ohlasy v mediach. |
Vadim: |
EU nebude dlho tolerovať slov. úradom obmedzovanie ich trhu ( som optimista) |
mm Neregistrovaný |
ked som hovoril v nemecku ake mame teraz problemy s prihlasovanim,tak mi nemec povedal ze slovaci a rumuni sme najsprostejsie narody.kto to kedy videl aby jazdena motorka plnila normy ktore vstupili do platnosti v roku 2003!Ved tieto normy musi plnit vsade v europe len nova motorka,na staru sa to nevztahuje!Oponoval som mu ze nie narod je sprosty ale stari komunisticki uradnici co o tom nemaju ziadnu predstavu.Tento zakon je proti volnemu trhu v europskej unii.podla mna ho budu musiet zmenit,lenze co ked budeme musiet cakat dalsich 10 mesiacov tak ako na tento po vstupe do EU? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 156373 | Včera: 231444