Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Importér v Rakúsku už funguje www.cf-moto.eu/index.php/bikes_cfmoto_de_at.html , čochvíľa bude táto značka istotne aj tu . |
Vzhlad, parametre a cena by boli fajn, len dnes (a par rokov) uz nie je poctiva motorka ani Honda, ani BMW, asi ani nic ... z coho aj vyplyva, ze by to nemusela byt zla volba. Lepsie ked sa pokazi nieco lacne lebo je to lacne ako ked sa pokazi nieco drahe lebo sa to musi pokazit kvoli ekonomike firmy. |
ja ti nevim karle, ja by som to neriskoval.. radsej staru japonsku ako novu cinsku |
Uz ked si dnes kupis novu Japonsku ( Kawasaki J300 2014 ) co je vlastne stara Taiwanska ( Kymco Downtown 300i 2009 ). |
Dá sa kúpiť aj na Slovensku, chalani z Martina a Popradu to predávajú (možno aj niekto ďalší) a samozrejme zabezpečujú aj servis. |
ako nevyzera to uplne zle... TK je na cinana celkom pekna, fabriku ties maju peknu.... a pod 6000E to moze bit zaujmavy kauf.... |
Aj ked to bude mat 2x lepsie prevedenie ako tie cinske skutre co sa sem vozia, tak stale ani zadarmo |
To si priaznivcov nájde, možno nie na západe, kde si zarobia aj na drahšie, ale stredná európa, stačí pozrieť, aká je dračka po MT07 a iste to nie je tým, že to je japonec /ale cena robí svoje u 50% obyvateľstva/. |
hm... a po dazdi bude mat rovnaku farbu? ale nevyzera zle, skor naopak |
A co takyto cinak predavany tot nedaleko ;) |
Minsk D4 125, kópia jawy 125/250, alebo opačne . Ináč to Enduro je pekné. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (21.07.2014 14:01) |
kks...ten Minsk nema na prvy kuk chybu..hm hm |
Minsk v zelenej je |
Co ja viem? Z dialky a male obrazky fajn, ale hned z blizka ten kotuc, vidno tam tu cinu...uchytenie strmena tymi blatovymi sroubami, opracovanie vidly okolo osky kolesa..same blato......kufre tiez moc nelicuju...mal som jednu cinu a stacilo.... |
Karbec , kde na kotúči tej TK 650 vidíš Čínu ? Brzdy sú predsa J.Juan , teda nie čínske . |
motoride.sk/moto/10148/cf-moto-650-nk-2014.html Video: CFMOTO 650 NK |
Awia , do pánaboha , ešte to tam len vložíš a už tam napíšeš chybu , TK 650 nie je naháč !!!!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (21.07.2014 16:18) |
Zefo - tiež je v rodinnej firme Gladiator X8 od CF Moto |
Tu nejde o to kedy Cina vyrovna - Cina nema problem vyrobit uplne rovnake kvalitne veci ako su aj unas ( aj tak je vacsina robena u nich) - je to vsetko len otazka ceny ;) |
Už ich nájdete jazdiť aj mimo cesty ... play.iprima.cz/vv-mx-450 |
No myslím že buď sa Európsky a Japonský výrobcovia preberú a začnú vyrábať to čo vedia (kvalitu a odbornú robotu a výrobky) ale ,,nechcú,, alebo ich takýto čínsky výrobcovia zožerú... |
Vám musí pekne one ..... SUZUKI BANDIT 650 fungľovka stoji na Sk 6900eur,o akože radšej ušetrite 900 eur a kúpite si toto(daake CFmoto?? )by som chcel vidieť ako na tom bude ta motorka keď bude mat 10-15 rokov,keď ešte bude. |
už sa to tu predáva, niečo, o čom tu už myslím nejaká zmienka bola... |
nevyzera to vôbec zle. ale ten minsk sa mi paci. tazko povedat bez osobnej skusenosti. |
Už sú tu |
Brazel, rok a pol, rok a pol. |
A máme tu značku Mash , ponúkajúcu moto v retroštýle , v Rakúsku už na trhu , od objemu 125 , cez 250 , až po 400 ccm . Francúzska myšlienka , Made in China . www.mashmotors.at/bikes/ 125-ka za 2000€ nie je až taká zlá ponuka . Veľmi zaujímavá moto z ich ponuky je limitovaná edícia Flat Tracker Von Dutch , údajne napríklad pre Veľkú Britániu len 20 ks ! www.mashmotorcycles.co.uk/model/flattracker... 400-vky majú (vraj) motor zo starej Hondy XBR 400 , ktorá bola dodávaná pre japonský a austrálsky trh (v Európe 500ccm) Dôvod úpravy: www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests... Upravované x-krát do zrozumiteľnejšej formy . Upravené 4 krát. Naposledy upravil brazel (28.04.2016 18:51) |
cele je to o tom, z akých komponentov je to zlozene. keby to bol honda motor, tak by to malo fungovat, obavam sa, ze to bude iba opajcnuty xbr motor ale vyrobeny z iných materialov, s inými toleranciami, a inak zlozeny.. |
mám doma CF moto Z6 - je to štvorkolka , jednovalec. Povedať, že je to katastrofa - to by som preháňal, ale je to dosť na prd výrobok. Olej tečie z motora kade-tade, elektricka hapruje kvôli konektorom. Konštrukčne okopírovaný Polaris RZR, ale v omnoho nižšej kvalite. Nabehané 2200km ale v servisoch už pobudla dokopy cca 2-3 mesiace za tie 2 roky záruky. Nepoznám žiadneho majiteľa cf-moto, ktorý by niečo neriešil v záručnom servise. Na can-am 800 som najazdil 8000 po lesoch bez jedinej závady. Takže cf-moto nikdy viac. Radšej si priplatím za kvalitu. |
www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/cf-moto... |
Ja som to kupil prave, teda 650TK. Mal som uz aj Yamahau XJ6 Diversion F, skutre rozne. Ked som si to pozrel na mieste, spracovanie mi pride na urvoni japonskej motorky, pekne licujuce plasty, kapotaz zostavena tak, ze skrutky su bud zospodu alebo zvnutra... Nie je tomu co vytknut. Za 5000,- maly tourer. Nemam predsudky. Mam este terazPiaggio X10 a tam plasty rozhodne nelicuju ako na tej Cine. A to uz nehovorim o urovni zvarov kostry Piaggio vs. CFMoto. Taliani sa mozu zakopat. |
Nuž keď to niektorí skúsili jazdiť a veľmi rýchlo to predávali ďalej , tak po týchto odozvách medzi motorkármi zostalo mnoho kusov stáť u predajcov a importéra , tak to jednoducho vypredávajú za čokoľvek , ako inak by to dostali zo skladov a minimalizovali svoje straty ? |
No zaujimavé je že v niektorých zahraničných testoch urobili na nej 33tis. km bez problémov. Dá sa vygoogliť. Určite sem dám prípadné poruchy atď. Beriem to ako pokus. Nezdá s sa mi , že by sa nevozili, lebo sa dajú objednať stále nové kusy. Áno, prvá verzia bola v 2012, od 2015 zjavne s drobnými vylepšeniami, ktoré zákazníci hlásali z praxe.Za sezónu najazdím 10-15tis. km, tak uvidíme. V Nemecku som videl, že nová bola od 4890,- € a pod. V Austrálii NK+Tk bolo predávanejšie počtom kusov ako BMW aj Triumph. Záleži asi aj od toho, čo kto od motorky očakáva. Niekto vyžaduje "nezmyselný" záťah motora a pod, niekto jazdí hobby pohodovo... |
Nechcem zavádzať : |
mám štvorkolku CFmoto Z6ex. Je to kópia RZR-S od Polarisu. Na pohľad vyzerá pekne, ale konštrukčne aj kvalitatívne o ničom. Jediné, čo je + je asi 1/2 cena oproti svojmu vzoru. Konštrukčné vady - nenaladené tlmiče, elektrika. Kvalitatívne vady - závity, odpadajúce šróby, vôle, elektrické spoje. Výrobok si vyžaduje neustálu pozornosť a starostlivosť. Proste za málo peňazí málo muziky, ale už by som to viac nekúpil. |
Na tej CF moto TK650 som sedel,a stupačky su velmi neštastne umiestnené,lebo ked mám nohy na zemi,stupačky su presne oproti lytkam,dat nohy viac dopredu alebo dozadu je nepohodlné.Ale kašlat na čínanov,podla mna su lepšie mašinky z Indie,konkrétne tento Bajaj Dominar 400.Cena je cca 3500 eur,a motor to má až na hlavu válcov KTM,brzdy licenčné Brembo. |
z číny jedine www.google.sk/search?q=sexy+chinese+girls... |
Ale scooter68 , hybaj do zadku aj s ďalšou takou ootinou ! |
Re: brazel: Nuž,tu motorku som tu nedal kvoli nejakym oslnujucim vykonom,skor som mal na mysli omnoho vyššiu kvalitu ako CFmoto,alebo akákolvek iná čínska moto.1-2-3:korytnačka, 4-5-6:zajac Okrem iného to má aj vstrekovanie Bosch,či full LED osvetlenie.Pravdupovediac,keby som si mal vybrat medzi Jawou 350 a Bajajom,určite by to bol Ind.Naši severní susedia ho už maju aj v ponuke. |
Ja viem , kde sa dá kúpiť , ale ... to sú takisto vyhodené peniaze . |
Re: brazel: Nuž,svojich kupcov si nájde stále aj ind aj čínan,mne postačí moj jin lun 1200 rt.. |
pomalicky, ale isto zacina platit, ze cinu neopustaju IBA smejdy a ze z ciny sa da objednat VELMI lacny tovar. to myslim vseobecne. |
Ako ze zacina platit ? :D |
boombastic: Pravda. Ohľadom prestíže značky. Iste aj také Brembo raz muselo začínať. Teraz to dávajú na tie najdrahšie moto, ale historicky, na mojej xj600 z 95 mám brembo pumpu, kamarát na TDR125 z 91 ma komplet brembo bzdový systém /proste sa to dávalo na tie najlacnejšie moto na trhu v 90. rokoch/. |
Aké najlacnejšie , nevo ? |
Najlacnejšie vo svojej katergórii . |
No neviem - mne sa to zdala dost renomovana znacka uz vtedy. |
no japonci mali nissin hlavne preto, ze je to ich domestic znacka |
Re: brazel: |
Dvojlitrový osemválec,máličko na štýl Goldvinga.... |
motosvet.cz/novinky/1735-gwm-souo-dvoulitrovy-osmivalec... |
Tieto motocykle sú kupujú ľudia z dôvodu výnimočnosti. |
Explo - všetko zavisí od ceny. Ak bude 2/3 oproti GW tak sa nebojím že si to tu nenájde majiteľov aj keď ja teda navoňanej Číne vôbec nefandím. |
To máš pravdu. Dizajn je celkom luxusný, možno že cena nakoniec zaváži. |
Explo a čím si za to može KTM a BMW sama? |
Že aj keď sa hrá BMW na nemeckú motorku a KTM na rakúsku motorku tak 1/2 dielov aj tak pochádza z Číny |
Explo - mýliš si pojmy s dojmami.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.05.2024 8:57) |
Toto ma docela prekvapilo ohladom ciny. |
Re: salem79: Vacsina sucasnych zastancov Japonskej kvality bohuzial nevie, ze v prvych desiatkach rokov po vojne boli produkty z Japonska povazovane za smejdy. Viac menej mali ten isty problem ako dnes cinania. Dalsi priklad z nie az tak davnej minulosti je korea, ich automobilovy priemysel, ale aj spotrebna elektronnika. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (27.05.2024 10:13) |
Re: raptor: "To že tie motory (len motory) sa vyrábajú v Číne na rovnakej linke je známy fakt. Podstatný detail je kontrola kvality ktorá bude inak nastavená pri KTM a inak pri CF-Moto. Po slovensky - čo neprejde na výstupe do KTM tak šup do navoňanej Číny." |
Polovica sveta fičí na súčiastkách z Číny. |
Kladky do rozvodov plechoviek jedine Litens china |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 319167 | Včera: 162145