Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte |
Vyberáme pre suseda jazdenú mašinu ... To je dobré . Má normálne vodičák ? |
Blablabla, a preco by do vodnika v ziadnom pripade nesli? ja by som v ziadnom pripade nesiel do vzduchacu... |
Ja by som isiel do Triumph Tiger explorer. Ma fantasticke strieborne srobky na motore . |
Vzducháč je na parádu,aby si mohol vzdychať akú máš klasiku a vodník je na to aby si bol v klude ked je vonku 38 stupňov a vieš ,že to chladí ako sa patrí. |
skus v meste odpojit ventilator chladica , ci budes v klude |
patrik411 to co si napisal aj myslis vazne? clovece pises ze mas 42 rokov |
Vodnik je komplikovanejsi. Chladic vody, cerpadlo, termostat, ventilator, expanzka, kdekade hadice, treba davat bacha na hladinu vody, obcas ju menit. Naco, ked si motor vystaci aj s olejom, ako chladivom. Ma tam chladic, dve olejove cerpadla, je extra konstruovany na to, aby sa uchladil olejom, tak je voda zbytocna. To bolo len nasledovanie trendov, budeme mat vodnik, jeejda, krok vedla. Honda ma teraz fungl novy vzduchac, tusim 1100, takze emisie v tom nehraju rolu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Geofrey (19.06.2014 7:36) |
A tiez by som nepovedal, ze vodnik spolahlivejsie chladi. Staci, ze Ti odide snimac teploty vody, ventilator nezopne, nevsmnes si, motor sa prehreje a mas o zabavu postarane. Toto Ti na vzduchaci nehrozi. Ten zacnes prehrievat len ked fakt dllllho stojis s vrciacim motorom a zda sa, ze ani to mu nejako extra nevadi. |
Už to zase všetci tak neprežívajte,je to len môj laický názor.Som rád,že ste mi ho pomohli napraviť.Mal som pocit,že vodník chladí lepšie a hlavne všade dávajú vodou chledené motory.Pokiaľ by bolo chladenie vzduchom lepšie tak prečo sú skoro všade vodníky? Upravené 2 krát. Naposledy upravil patrik411 (19.06.2014 22:08) |
Mám 1250S a som totálne spokojný. O tom aký má ten motor medvedí ťah už od spodných otáčok písať nebudem, je tu toho všade plno. Predtým som mal 600vku N-ko, r.v. 2000 (vzducháč). |
Páni tak tu som ešte našiel niečo o vzduchovom chladení. |
Ajtak vyber dopadne ako s tym princom... vyberal si vyberal, medzi princeznami skade-tade - jedna bola mudra a mala krasne oci, druha bola pekna a mala krasny usmev, tretia bola aj pekna aj mudra... a nakoniec si princ vybral tu s najvacsimi cickami. |
To su pseudonevyhody, ktore nicomu nevadia. Nizsi trvaly vykon pri tych hodnotach...nezaujimave. Bandita si nekupuje okruhovy strelec. Vzduchac je jednoduchsi a v jednoduchosti je krasa. |
Brazel = sused je jednoduchší :D Má svojho 600 vkového Horneta r.v. 2001 ktorého si kúpil niekedy v 2006 tom ako jazdenku. |
Tak to uz neries. To je ako porovnavat vypletane kolesa s odliatymi. Nech kupi tu, co bude v lepsom stave za normal cenu. |
r.2005 som mal ZXR 750 r.v.95,začala vyvierať voda a bolo po zábave,potom bandit 600 s r.v.2001 a teraz posledné 2 roky Bulldog 1100 r.v. 2002 a žiadne problémy s chladením vzducháčov,tak že pre mňa jednoznačne vzducháč,ak vodník tak nový.Ja by som bral r.v. 2007 model 1250 S ale ešte zo vzduchovým motorom 1200. Upravené 3 krát. Naposledy upravil padybiker (20.06.2014 15:25) |
tvl, to je pičovina jak voda v koši... |
BFHero , poraďte mu , nech kúpi naspäť toho Bandita 600 vku S ko už s vodníkom , veď to mal svetovú raritu !!! |
Brazel - máš pravdu Vživote som sa na banditovi ani len nevozil, netuším aké boli modeli. Hovoril som mu, že sa vodníky nevyrábali, ukázal foto a jasné, že to bol vzducháč :D |
BFHero , vodníky sa vyrábali , ale až 650-ky . |
1250 je velmi poslusna a prijemna motorka. V kazdom pripade tu ide o peniaze. Cize ak to vychadza z rozpoctu, tak nejaku 1250-teda 2007 a vyssie. Inak to moze na hrat klasika a jazdit na 1200vke. Ale pokial nekupi nejaku vylietanu potvoru, tak ziadne problemy s chladenim nehrozia. Nebavime sa tu predsa o Skoda 100, r.v. 1976, nie? |
Brazel = úplne otvorene, čo iné by si za tie prachy kúpil ? (s ohľadom, že chce vyššiu kubatúru a chce s tým vybehnúť aj na dovolenku - výlučne po asfalte). |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14298 | Včera: 164481