Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vsetkych tych co maju o 2 kolieska viac. |
A my mame vsetci o 2 kolieska menej |
Nazdar.Obe masiny maju tak namakane parametre ze ak ju chces do premavky tak by si mal vyberat podla toho ktora sa ti viac paci.Mal som funglac gsxr - litra a bola to strasna palba.Ak by som v premavke mal povedat ktora je silnejsia alebo sa lepsie ovlada tak by som povedal ze neviem.Drzim palce nech vyberies spravne. |
dobre. síce som to považoval za príliš trápnu urážku, aby som prispel ale podme.. |
ChesterTT: sedel som uz na kde com, od 60 rocnej 150-tky strareho vojnoveho postara cez cross moto,endura, choppre po cestne ( hornet,bandit,cbr 600) |
Martin152 - je to dôležité, čo o tom vieš. je dôležité ako sa tomu venuješ a aký si dobrý, ked si chceš sadnúť na tieto rakety. To už neni len tak a laik by za to liezť nemal. sú to stroje, ktoré naplno nevyužije 90% ich majiteľov. a tí, ktorí ani nevedia, prečo má yamaha iný zvuk dosť často končia na cintorínoch |
Ja som mal takuto dilemu pri 600kach... |
forbes: ty si to nepochopil on napísal, že má o dve koleská menej preto, že teraz žiadnu motorku nemá |
reiko - no hodnotím to tak, že sa asi okolo motoriek moc nemotá, ked nevie, čo je crossplane kluka. dobre mu porad rovno 200 koňovú kawu. býva v glasgowe - podla profilu. mne tam nikoho nezabije, ked ho to povláči. |
ChesterTT: Čo je to crossplane kluka a je táto vedomosť potrebná na zvládnutie litrovej motorky? Dík za odpoveď. |
Tiež som nevedel, co je crossplane kluka. Ale uz viem, tak si budem moct R1 kupit. Pre neznalych, co maju R1 a nebyvaju v Glasgowe tak tu je studijny material [ |
sediet na niecom a jazdit je rozdiel.. jazdit a jazdit je rozdiel Upravené 2 krát. Naposledy upravil corvette (06.01.2014 14:07) |
Corvette |
corvette.dobreeeeeeee |
Martin 152,výkon ani jednej nevyužiješ na 100 % ,ak nie si profík ,tak si kludne vyber podľa toho ktorá sa ti viac páči,alebo vyskúšaj obe a kde bude pre "teba"lepší posed tú ber |
ten novy fireblade sa mne osobne nepaci.. sice som honda pozitiv, ale asi by som tiez R1.. |
CHesterTT hentá recenzia nevravela o tom, že Kawa je najlepšia ... snažil soms amu poradiť tak ako som len vedel, ale to že sadnúť za moto to Ti nenahradí žiadna rada to je jasné, ale sám dobre vieš keď je blázon zabije sa aj na SV650 ... |
reiko - pokial viem, tak glasgow je v UK. tam asi nečapujú US benzín |
pozri....skus a uvidis, mne sa paci viac R1, ja som vsak yamaha pozitiv, ale aj tak by som bral r1. Ale je mi jasne, ze cbr je tiez super, vyuzit to naplno nevyuzijes, hlavne je, aby si sa na moto citil dobre ty! proste skus a uvidis, obe moto su super! |
ChesterTT to v amerike somd ával iba na margo tej recenzie ja viem, že Glagow je škótske mesto ;), no je to možné... a tak vieš chlípnici sú chlípnici tým dáky ženský nick tu na nete niečo nahodí a už by všetci striekali :D (internet rules) |
corvete |
Martin mam odjazdene obe, aj CBR aj BigBang R1 a mimochodom mam CBR 1000RR. Na oboch sa mi jazdilo super, ovladanie, jazdne vlastnosti tip top. Jazdil som ich len na okruhu, vykonovo som do toho nepotreboval ziadne dynojety a pod. Moja skusenost je, resp. preco som si vybral Hondu ja, za 1. nizsia cena ako pri R1 - budget je dolezity, vyborna vybava pri CBR od kazetovej prevodovky, radialne brzdy, panicerove hadice, plne nastavitelny podvozok, tlmic riadenia... mas to uz tam, spickovne jazdne vlastnosti, sexi vyfuk pod zadkom , dostupnost dielov na nete ojazdenych, startuje na supu! (napr. v porovnani s GSX-R1000, kto ma suzu pozna), dizajnovo sa 1000RR výrazne zmenila az v r. 2008, takze aj pri 2004-ke za 3500e sa naucis jazdit jak panboh a budes davat dole na okruhu aj nove bajky s trakciami a pod., je to len o Tebe, o tom kolko tomu venujes, kolko do toho nainvestujes casu, a kolko casu stravis na okruhu. Na ceste sa neni sanca bezpecne vyjazdit, ani jazdit kazdu zakrutu v plnych na kolene. Na okruhu ten bajk pochopis a zacnes si s nim rozumiet... Na Honde sa MNE sedi ovela lepsie ako na Yame, posed je o nieco sportovejsi, stupacky su vysoko uz v zaklade, vsetko akoby MNE! padlo lepsie do ruky, ovladanie atd. Rozdiely s R1 su minimalne... Ale je to proste HONDA! |
kizuna - píšeš, ako keby brzdy na R1 boli z blata a radilo sa tam jak na tisícdvestotrojke ked neni dobrý vyzajdený palič, tak rozdiel nespozná. jedine ten, že yama ide vdaka crossplane klukovke lepšie od spodku a v strede. na vrchu je to jedno, tam sa aj tak ledva človek drží |
do premavky by som volil hondu,na okruh yamahu,okruh aj mremavka 50 na 50 bmw :D |
Dakujem vam za rady, aj ked poniektory ako som si myslel zacnu rozoberat mna a moje skusenosti viac ako dane motorky. |
Martin: Ano Yamaha bola k tomu specificka, myslim k tymto balickom so Scootrom. Este ked som predaval Yamaha motorky a potreboval som objednat R1, ale v prahe to citili na "akcny balicek" so scootrom, s MT-01 a zavesnym motorom Yamaha za super cenu :D A ze co s tym motorom? Odpoved... treba to mat na predajni v ramci produktoveho mixu :D Esteze to tym Prazakom zobrali. |
kizuna - to už sú úpravy pre najvačších fajnšmekrov. dávat liter na kratší |
ChesterTT: Neboj nic, vymeni už po prvej sezone, ked zisti ze na normalnej ceste sa ide unudiť a už si tyka s každym komu daju do ruky radar sup na okruh a tam ho noví kamaráti hned poučia... seeecko xce svoj cas. Dovtedy sa ja musim na motarde naučiť jazdiť |
moj názor je že ak si si už vybral liter potom samozrejme ber čo ti je srdcu a pocitovo blízke,viem to z vlastnej situácii,s nikým som sa o tom neradil bo by boli presne tieto reakcie,ja som samozrejme mal aj cbr,R6,gixeru 6kilo na okruhu v Orechovej boli celkom funny tieto ccm,v premávke ok...ale prešiel dáky čas a už si t pýtalo ten liter,kedže so všetkých čo som si vyskušal mi sadla najviac ta gsxr tak som si kupil L1 model ,mám ju 2 roky-porobil som si samozrejme nejaké upravy ale to patrí už ktomu,čuduj sa svete som spokojný i ked musím priznat že čo sa týka premávky v meste sa trápi...takže ak chceš jazdit okruhy al.nejaké fajné dlhšie cesty a nie mesto tak tie mašiny su v podstate konkurečné v základe + - nejaký koník,nemyslím si že su to rakety,je to samozrejme asi aj o hlave ,mal som požičanu aj R1 big bang -mne sa páči designovo ale inak mi nesadla tak ako tá gixxera čiže ak máš naozaj kupit new tak nepozeraj len na to čo dostaneš k nej ako nejaku pozornost,ale vyskušaj nejaku predvádzaciu jazdu a to ti isto napovie správne rozhodnutie ..a ešte rada kup si hned dáke zabezpečenie-alarm,bo spomínanu R1 pred vianocami kamošovi ukradli...sorry za dlhší príspevok ja sem nezvyknem písat len moj názor tak mnoho zdaru a ked kupiš už čokolvek tak enjoy your bike! |
čo ho šeci strašíte s tým litrom? Ak ho chce nak si ho kúpi. Radiť mu majú tý ,čo tieto mašiny sedlali aspon sezónu a viac. Držím palce kámo, dúfam že dobre vyberieš a že sa stretneme niekde na zraze.... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 51508 | Včera: 187263