Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nezvyčajné presedlanie z CBR XX Blackbird na FZ6 Upravené 1 krát. Naposledy upravil VaranDriver07 (13.06.2013 9:40) |
Pekná |
Tak tak, nápis je hnus, už je dole Upravené 1 krát. Naposledy upravil VaranDriver07 (13.06.2013 9:57) |
Varan> takze XX isla rychlo.. som az prekvapeny lebo dnes predat motorku co ma 50tis.km na tachaci je maly zazrak asi.. |
zahri: Upravené 1 krát. Naposledy upravil VaranDriver07 (13.06.2013 10:17) |
Vara> Nudu som pod ritou nemal .. jedine nudu s BMW ..a to s tym porovnanim s autom si veru napisal trefne.. na motorke treba vypnut od kazdodenneho stresu a informacii zo sprav.. v aute sa presunut z bodu A do bodu B.. a ked mas 1150 GS tak potom nie je dovod sa obmedzovat tym ze motorka ma byt pohodlna alebo schopna tahat dvoch ked hladas druhu strojovnu v podstate doplnok.. ja to vnimam rovnako |
zahri: asi tak nejako. A keby si mám vybrať jednu jedinú, že nemôžem mať dve, tak najlepšie to sklbuje SM-T od oranžových, len tá veľa papká |
Ja teraz prechadzam na versysa. Doteraz som mal malu xt-cku Myslim si ze versys bude uplne idealna vobec netuzim po litry nejak ma to tam netaha aj ked si mnohi z vas povedia ze budem chciet ist vyssie ale 650 mi bude bohate stacit |
53 000 km od 2004 je cca 6000 rocne co je v pohode radsej by si mal 10 rocnu s so 100% zarucenymi 8000 km . Tie FZ som videl so 140 000km a jazdili. Cize mas este dost casu a hlavne km pred sebou. Moja mala 43 000 ked som ju predaval a motor isiel rovnako ako ked som ju so 4400km kupoval bez akeho kolvek problemu. |
mateo> ak jazdis sam tak staci aj maly versys.. ja by som do turistu siel jedine do litra a hore kvoli tomu ze jazdim s polovickou a dat este 3 plne kufre a mozno cosi na kufre by bolo pre malu mrsku trapenie |
zahri: Vacsinou jazdim sam ale nejaku tu turistiku budem robit urcite frajerka sa doteraz na moto bala jazdit len teraz sa jej to nejako prudko zapacilo ale aj tak myslim ze to bude stacit na tu moju kochaciu jazdu tzn okolo 100kmh mimo obce takze myslim ze to bude v poho |
Aj ja som teraz prešiel z velkej na malú a to o polovicu menšiu a z hrôzou som zistil že mi to stačí.Nenúti ma to ťahať za heft policajti sú mi úplne ukradnutý a ked ideme s chalanmi na vyjazd tak ma len zdržujú lebo furt tankujú.A naozaj si to teraz užívam.S bandita 1250 2010 na vstrom 650 2011(staršia verzia). |
saly: |
Aj ja som prešiel na jawu 350 a ťahá to celkom v pohode /zatiaľ len asi 80 km a stále je čo ladiť - mrcha nejaponska/. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (13.06.2013 11:48) |
Vždy je to vec priorít a často aj momentálnych nálad, chce to vlastniť minimálne štyri motorky... Qua, len tá buxa... |
nahodou 3val Yamaha moze byt fajn, len musi mat dobry podvozok |
fuha, z vacsej na mensiu, to asi niee.. to by som nedal |
tiez som svojho casu presiel z litra na 600 a bavilo ma to viac. |
pitazku na jednu stranu máš pravdu, ale mňa baví poslúchať ten motor a dať mu otáčky aké kedy potrebuje a ždímať ho viac, ako jazdiť na jednej rýchlosti, ktorá ťahá od 70 do 300 a keď ťahá, nemusíš podradiť, tu musíš |
Varan, |
.. ale stojí to za ten pocit prejsť si z malej na liter a potom znovu na menšiu? .. alebo mám rovno ostať pri 600-ke? ... aktuálne túto otázku asi u mňa riešia finančné možnosti, takže po Simsonovi a 125-ke CBF bude na dlhšiu dobu moja posledná tá 600-ka ... zatiaľ úplne súhlasím s univerzálnosťou 600-viek, keď sa dá úsporne jazdiť aj do 4-5 tis otáčok a v prípade potreby sa dá okúsiť adrenalín aj v dvojnásobnom poli otáčok - teda aspoň u môjho radového 4-valca .. |
ja som presiel z fj1200 na fz6 a nemal som s tym ziadny problem. teraz mam sice 1700ccm, ale nie aby som si nieco dokazoval, len sa mi vzdy pacili velke nizkootackove dvojvalce. |
Ja som sice neznizil objem, ale zato mi klasli kone (190 na 110). Priznam sa, obcas mi to chyba, ale vseho vsudy, je to kludnejsia jazda. nic, s cim by som nevedel zit. |
nerd |
Varan nechceš držiaky na bočné tašky Givi??? Montuje sa to k tomu držiaku na Top Case takže ak ho tam máš tak nič nepotrebuješ. Moja FZ6 už je out a len mi to zavadzia. Samozrejme GRATIS. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (13.06.2013 22:24) |
Fz6 je podarená motorka, všetko ide ľahúčko ,motor ťahúň aj pekne točivý |
cees2r: viem, presne ako hovoris by mi vyhovoval Monster 796 alebo 1100, ale ked mame este jednu tak to uz by bolo dost penazi |
ani ja som neprechádzal z väčšej na menšiu, iba výkonovo som išiel nižšie, ale vôbec mi to nevadilo, krúťák dvojvalca mi tú "stratu" výkonu vynahradil |
videls som ju na jazyde za zosnulych ... vymen stit ale podla neho si ju pamatam |
Stit sice vela krasy nepobral, ale je prekvapivo vdaka velkosti dobre ucinny, tak to neriesim |
priznam sa ze som necital všetky prispevky ale uvazujem nad tým istým mam blackbirda a po nedelnajsom zazitku v ulanoch mi asi staci nieco slabsie peknu masinu mas |
vobec nejde o to, ze liter ide hned na 'pokutu', to robi aj 600vka, ale velmi mi vadi hluchy motor 600vky v nizkych a strednych otackach. |
matus, k tomu zaveru ma viedol len moj osobny nazor a skusenosti z jazdy na roznych typoch moto - nie nazor z diskusii. pausalizujem na vsetky r4 600vky... proste zospodu to nejde a nejde. ani fz6 zo spodu nejde. staci sa pozret na krutiacie momenty. vykon neni ani tak dolezity. Fz6 bude za litrom zostavat velmi. |
copy> nie, dobre som to napisal |
Veľmi kľudna téma a až príliš veľa ľudí sa tu zhodlo, takže: |
No ja myslim ze mensie kubatury su praveze zabavnejsie, ok taka 125 a 250 ani nie ale 600 uz je niekde inde a skor liter mi pride ako nudny vysavac kedze to tam ide furt. Ti co jazdia pre radost radi radia, ti co jazdia na kochacku tak ti si kupia liter a vyssie a nepreradia 50km, to mna osobne nebavi. |
pri predbiehani nie je vykon nikdy na skodu a dokonca ani krutak.. ale ak je to motorka ktora ma krutak ako svina a vykon zaostava tak aj ten krutak je zbytocnost.. |
mala moto akurat tak do mesta, alebo R6 na okruh, ale na dobre jazdenie len liter, a naj dvojvalec 100 koni a 100 točak, každy by si mal vyskušat, žiadna spotreba taha odspodu a pokute sa vyhyba, najviac nehôd je na 600 obsah, lebo točili, aby mali radost |
Rorschach s tým zvukom 600vky že je jak vysávač máš pravdu... ale na druhej strane s Banditom ako máš zrovna aj ty som na FZ6 Fazer pekne zamával a aj keď som musel "vysávať" až po obmedzovač tak Bandit napriek tomu bol v zrkadle stále menší... z čoho bol aj samotný majiteľ prekvapený... "točil som koľko sa dalo a ty si mi stále K..VA utekal, je..m na to!" boli jeho slová... |
Snake009 to si s ním asi zamával na Pezinskej, alebo podobnom úseku kde je plno krátkych prudkých zátačiek. V dlhých tiahlich s nejakou tou rovinkou by si nemal šancu. Alebo to bol potom na prd jazdec |
Rorschach jedine na maximálke by si sa mohol vytešovať... pretože to že ty máš cez 100Nm pri 3750 rpm ti je na dve veci keď potom to ide dole. A FZ6 hádzala otáčkomerom medzi 8 - 12000 takou rýchlosťou že som niekedy ani nestíhal, a práveže to nebola PK baba ale ako píšeš ty rovina s dlhými tiahlimi zátačkami v rakúsku... na rovinách sa dalo krásne do 200km/h... a ver tomu že Bandit a jeho 250 kg teda výhodou rozhodne nebolo... |
snake to napisal presne.... v zatackach je to o jazdcovi a na rovinke o pomere hmotnost/vykon. |
kurnik, co si ja teraz musim kupit na turistiku, aby som nesiel z vacsej na mensiu, kedze ma chopre ani GW este neberu... |
Snake009: Nielen na maximálke by som sa mohol vytešovať. Ale aj na výjazdoch zo zákrut, kde využívaš krutiaci moment, nie kone. Môj Bandit (filter+ladak), odmeraných 120Nm, oproti 63Nm na FZ6. O čom sa bavíme? Takmer raz toľko. Ako hovoríš, čísla nepustia. A že potom ide dole? Podržím ho na 6000, tak ako ty budeš musieť držať FZ6 na 8000. |
Pri nakladačke po červené pole ti ten krútiaci moment dole bude na dve veci... |
Snake009 vykonovo je to velky rozdiel medzi FZ6 a FZ8 ? myslim tak pocitovo, taha lepsie od spodu? v akych otackach sa ta moto "citi" najlepsie? nemal som moznost na nej zatial pojazdit a jednym okom po nej pokukavam |
Johno mne všetci hovorili aby som menil rovno za liter (teda FZ1) a ja som im tvrdil že to je zbytočné a mal som pravdu, na bežné jazdenie bola aj FZ6 silnejšia ako je treba, tu síce je len 8 koní plus ale krútiaci moment je podstatne lepší... a teda pokiaľ jazdiš tak ako ja v stredných a nízkych otáčkach tak je to podstatne lepšie. Hore to bolo zábavnejšie na FZ6 keďže ta milovala 10000 čo sa o tejto až tak povedať nedá. Ja jazdím teraz od 3 - 6000 keď sa len tak presúvam a nad 6000 už začína vystrkovať nie rožky ale rohy... |
Kto potrebuje na zajazdenie si len veľký "objem ktorý ničím nenahradíš" nech niekam ide... |
Navyše keď si spomeniem ,že včera som šiel južným ťahom priposratý 110 km/h, lebo policajti merajú každých 10km ... tak big bike je mi na dve veci . |
Snake009: Nechaj už tých papierových 98 koní. Bandit je niekde úplne inde. Už seriovým merávaju okolo 108 hp. Po úprave filtra a laďaku aj cez 120. Viď téma: Moto poradňa: výkon GSF1250 |
Dedina, 55km/h. Na päťke. CBF 1000, pre dôchodcov. |
|
cees, každá normálna šesťrýchlostná motorka by mala zvládnuť jazdu rýchlosťou 55 km/h na pätke bez problémov. CBF točí na 5° a 55 km/h cca 2500/min a ťahala by aj odtiaľ, samozrejme Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (22.06.2013 21:28) |
Keď si spomeniem že moja bývalá Supertenéré ťahala na najvyššom 5° od 40km/h a neprestala až do 200 ! To bol pán motor |
Papi Na GSX-R 600 obec tachometrovych 55km/h na 6° sa da ale ideal je 4°. Minimalne otacky sa jazdia ozaj tych 3500-4000. |
papi, |
Jasné ,tieto nové striekačky sú tak dobré vyladené že idú pekne odspoda. Mne sa dobre jazdilo aj na FZ6 |
Kawasti, SS-600 som mal... |
To je ako zo ženou ,musíš mať cit čo jej robí dobre a čo už nie |
papi: ja som netvrdil ze tak jazdim len ze motor "neskace" ani nejak s tebou nebojuje ked ides po rovine na 6tke. Osobne mesto jazdim 2-5 (30-70km/h), mimo mesto 3-6 (70-XX). |
Čím to je, že ja si dobre zajazdím aj na malom Varadere? A nie je to nedostatkom peňazí. |
papiboy napíš knižku! Celkom ma tvoj príbeh s Mondeom a spol pobavil . |
bolko, básnik tým chcel povedať len toľko, že reči o elektromotoroch sú chujovina. |
Ani na malej nemusíš, keď nechceš, ale môžeš. Pri jazde s priateľkou aj na druhej najslabšej 600 v nízkych otáčkach (FZ6) len málokedy mi treba prekročiť 6000 otáčok. Iné je to v jazde sólo. To ale tiež nemusím, ale chcem |
Mal som V-Strom 650, FZ6 fazer S2 a teraz FZ1 Fazer. Všetky sú výborné. Ešte sa trošku vyšantím na FZ1 a asi sa vrátim späť ku stromčeku - teda V-Strom-u. Čiže s najväčšou pravdepodobnosťou "z veľkej na malú". Ale mám taký vlastný "detský" sen, a tou je legenda Hayabusa. Nie žeby ma chytala na staré kolená nejaká snaha si niečo dokazovať, ale jednoducho sa mi strašne páči. Ide čisto o lásku na prvý pohľad - dlhodobú. Myslím si, že je úplne jedno, na čom jazdime, či prejdeme z veľkej na malú, alebo opačne. Ide o hlavu a o to, že keď raz už budeme nútení prestať jazdiť (napríklad kvôli stareckej demencii, lebo zabudneme, že máme motorku alebo kde máme motorku ) , aby ten čas strávený s moto patril k tým momentom, ktoré nám v živote prinášali radosť. Takže prechádzajme hore - dole, ale hlavne sa stále vráťme v pohode späť domov. |
Keď má človek 104 kg a 194 cm, môže si kúpiť takú R6? Môže, ale vyzeráť dosť komicky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 50547 | Včera: 140248