Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim Vas, mam jednu otazku ... ako ist na zadne ? Niesom ziadny stunt rider ani pretekar len zacinam da sa povedat ale zaujimalo by ma navod ako dat motroku na zadne aspon trochu :D cisto teoreticky ... ide mi o to ze ked som bol pred rokom na testovacke kawasaki a mal pozicanu ER6n dvihla sa na zadne ked som preradil z 1 na 2 ani som nechcel ... teraz mam svojho horneta a dnes som skusal na opustenej ceste a neslo mi to nijak raz :D neplanujem to robit ani tak jazdit ale technicky ma to zaujima ci je problem vomne (a na kawe to bola uplna nahoda) alebo je to tym ze 4valec vs 2valec ktory ma krutak v nizsich otackach alebo inu rozetu ? hmmm |
aj s jednovalcom to ide, asi takto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (01.05.2013 22:00) |
dik :D len to vazi ako bicykel asi :D a prave to ze 1 a 2 valec ide asi lahsie na zadne ci ? |
všetko ide na zadné, aha: |
krampus . Teraz som zvedavy na konspiracnu teoriu cimaII, ze aky motor je na to vhodny. Skus mu tam dat link na trebarz triumpha . A CimoII, mas este malo rokov aby ta srobovali na Aro, tak neblbni s hornetom, lebo ti ukaze, ze on je daleko sviznejsi ako nejaka ER6tka a ked sa nasere, tak to s tebou dobre nedopadne |
Na tvojom mieste by som radsej riesila motoskoly (napr. linky dole) |
www.facebook.com/photo.php?v=210366592321211... |
Preto som pisal ten dlhy uvod... ale vidim ze zbytocne... nechcem to robit ani sa dolamat ani lahnut s moto... ano motoskola je super vec uz som do jednej v AT prihlaseny... zaujimalo ma to cisto z technickeho hladiska nepotrebujem sa predvadzat ani robit frajeriny ako bolo napisane.... vidim ze vsetko vie ist na zadne aj kamion som uz videl... chcel len vediet v com je rozdiel ze er6n isla ,,sama" a hornet nie... ci je to tym motorom alebo taziskom alebo idu na zadne rovnako len pri kawe to bola nahoda ? |
Video: Tutorial: Ako na zadnéToto je asi najlahsi a najpouzivanejsi sposob ... skusaj to na zaciatku v nizsich otackach a postupne zvysuj az kym to nebude ono... neprezen to ... srsen ma sily dost zvladnes to aj plynom ... daj 1 vytoc na 7000 chvilku drz konstantne otacky a potom otvor plyn ... malo by ti to ist v pohode aj takto ... Este odpoved na tvoju otazku: Ano, chyba je v medzikuse medzi riaditlami a motorkou ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (03.05.2013 18:33) |
ťažko povedať rozdiel je model od modelu a značky. FZR 1000 šla na jednotke sama a ľahučko a to mala 240 kg, SV 650 nešla ani zo 185 kg. Ale možno som to len nevedel.Pravda je že teraz som o kus starší a už to neskúšam. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 157728 | Včera: 136740