Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Tychto tem je tu dost, ale budem rad ak tato tema bude venovana len mne . |
Kúp si čo chceš,začať sa dá na všetkom. Ak začínaš, aj tak ti bude výkonný ss úplne zbytočný, lebo jeho potenciál nedokáže využiť ani 80% terajších majiteľov (i keď oni sú o tom presvedčení ) a nie to ešte úplný začiatočník. Ja by som si kúpil na začiatok naháča okolo 500 - 600 cm s nejakými 70k ( honda CBF, Yamaha XJ, kawasaki ER6...), naučil sa aspoň trochu, spravil si poriadok v tom čo chcem, lebo to, čo sa ti páči, ešte neznamená, že pri tom vydržíš... Bral by som to ako takú nultú sezónu - povinné zlo. Ak kupuješ jazdenku, o rok ju predáš s minimálnou stratou a uvidíš sám, že už tu nebudeš zakladať takéto vlákno, lebo budeš presne vedieť, čo chceš. Možno budeš dumať iba presne nad nejakým typom, či ročníkom motorky a v tom ti tu poradia chalani, čo ju jazdili. Kúpiť nejakú ss 250 - ani neviem, či také sú - to sú všetko iba kapotované motorky, čo sa tvária ako ss ale komponentami sú to obyčajné lacné naháče - skôr je to taká nachytávka pre teenagerov, ale na ss výkony by som radšej zabudol. Ak je pravda, čo si písal, že v hlave nemáš nasraté, tak sa vysporiadaš s tým, na čom prvú sezónu odjazdíš a nejaké úškrny okolia, že nemáš ss ti môžu byť ukradnuté. pokiaľ kupuješ motorku, aby si sa ukázal alebo zaujal niekoho, tak v hlave to ešte nie je celkom ok a o nejakom ss by som vôbec ale vôbec nerozmýšľal. V globále si ss môžeš kúpiť na začiatok, ale aj tak na ňom budeš chodiť ako posratý a ohúriš možno čajočky v kaviarni, ale chalanom , čo vedia, budeš na smiech, lebo budeš mať motorku o 4 levely lepšiu ako si ty jazdec... asi by som ten rok obetoval, potom to budeš vidieť úplne inak |
Keď ideš kupovať moto rešpekt je na mieste. Ale choď hned na tých 600.Radšej mať pod zadkom rezervu výkonu, ako potom o rok uvažovať ako tú 250 predať a znovu starosti, kde zohnať vyššiu kubatúru. Ak máš správne prepojený mozog s pravou rukou, tak sa neobávaj. Ja som tiež začal na 250 a po roku som zohnal 800. Ešte aj teraz po jednej sezóne a 12000 km mám k nej rešpekt. To je moj názor s ktorým nemusíš súhlasiť |
Co pisete dava zmysel...z mojho pohladu - ja nikoho ohurovat nechcem a nemam to za potreby (priatelku mam uz dlho a klape to). Chcem si doslova splnit sen a vozit sa na motorke, ktora rozbucha moje srdce ako sialene a citim sa ako prvykrat zamilovany a to dokazala jedine gixxer. Viem, ze za 3-4 roky motorku predam, pretoze uz budem pokukovat po nejakom uvere na byvanie, len cakam kym priatelka skonci skolu co su este 3 roky. Takze ano, znie to dost divne ze chcem motorku na 3-4 roky, ale ako som pisal, ked vidim moto, ziarim stastim asi ako ked som sa prvykrat stal muzom . Mam obrovsky respekt pred motorkou, nemam za potreby dokazovat nieco druhym, chcem si jazdu uzivat pocas krasneho slnecneho leta, nad okruhom ani len nerozmyslam...ale SS je to prave...ako laska na prvy pohlad. Skratka o inom ani nerozmyslam. |
Začínal som s CBR 600F. Ako sa tu už spomína, potrebuješ mať rozum a vedieť sa obmedzovať, lebo jedná vec je pridať a kochať sa zrýchlením, len netreba zabudnúť, že rovnako podstatné je včas brzdiť ... Tie kubatúry sú podľa mňa nad očakávania začiatočníka |
počuj ak nemáš žiadne skúsenosti tak pouvažuj aj na motoškole, aby si si jazdu viac užíval |
motoskola je nieco o inom ako robit vodicak na moto ze? Urcite budem nad tym uvazovat, idem sa na to hned pozriet...popripade rozmyslam aj nad takou variantou, ze gixxer od rocnika 08 ma tie mody ABC, pre mna mod C by bol uplne skvely po nejakej motoskole...pripadne po motoskole by som uvazoval aj nad rocnik 06-07... |
Odporucam ti skôr toho naháča. Je ovela lepší na začiatok ako ss. Ja som začínal tiež na naháči Suze GSR a úplne v pohode.. Je to priatelská motorka, lahko ovládatelná. Naučíš sa a o rok ju môžeš predať takmer za to čo si kúpil s min.stratou a kúpiť ss ak ešte budeš chcieť lebo aj naháče majú dačo do seba |
..alebo si kup presne taku ako chceš,ale škrtenu,a ked ju trošku dostaneš do ruky,tak ju dáš odškrtit... |
Ja by som asi tiež kúpil to čo chceš hneď. Aj keď ako tu kolegovia píšu má to do seba čosi ,že netreba hneď niečo extra. Ja som tiež začal iba minulú sezonu a tiež prvý krát na veľkej. /Predtým iba bez papierov/ ale pomaly a s rešpektom si zvykám stále. Mám vpodstate novú VFR800 ABS 2007 a teraz mám na nej 12000km. Ale ako píšem stále s rešpektom a užívam si cestovanie. |
na slovensku viem len o tejtowww.superdrive.sk/motoskola tu je nejaká staršia diskusia čo som našielmotoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=36817 poprípade aj v čechách sú 3 o ktorých viem, osobne sa musím priznať že žiadnu som neabsolvoval keďže som študent prachov nemám veľa tak radšej tie prachy dám do benzínu ale v budúcnosti ak si zaobstarám väčšiu motorku tak tiež plánujem zájsť na tú motoškolu |
nekupuj 250ku. po par tyzdnoch ta omrzi a nebudes sa jej vediet zbavit. |
raiden.. pises v podstate dobre a ma to aj hlavu patu... Ale ja to vidim aj trochu z inej strany... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (31.03.2013 11:07) |
ja som takisto minuly rok začinal s motorkami a tiež som hned kupil GSX R 600 k6 .mašina už bola doma a tiež som nemal vtedy papiere ešte.a žiadny problem celu sezonu.ked to maš v hlave ok tak sa to da v poho zvladnut len treba mat rešpekt.!!! 250nekupuj... |
demo: Pre zaciatocnika je uz aj ta GSX-R 600 lepsia ako CBF 1000 a preco si to myslim ? Lebo ked si zaciatocnik neustriehne pri rozbiehani a pomalej jazde plyn tak ho ta CBF vytaha riadne za ruky. Tam je dost velky rozdiel v zatahu od volnobehu oproti gsxr. Zato ale posed je prijemnejsi samozrejme na CBF. |
Moc s demom nesúhlasím, CBF 1000 ide na jednotke cca stovku a zrýchlenie na sto závisí len od odvahy a šikovnosti jazdca - radiť totiž ani nemusíš, len udržať sa na mašine. Ak ťa nepreklopí a ani sa moc nedvíha, máš to za dve-tri sekundy... Motor totiž prakticky vytočíš so zaradenou jednotkou skoro za ten čas (po obmedzovač), ako na voľnobehu |
informacia ,ze moto zrychli z 0-100km/h" za dve-tri sekundy" , ma stejnu vypovednu hodnotu,ako ked starej poviem-"idem na pivko milacik.Vratim sa tak za hodinku,az 10 dni |
Lako, v teste nemecký MOTORRAD nameral 3,7 (tej novšej 3,5) sekúnd s tým, že jazdili cca normálne, netočili po obmedzovač a preraďovali na dvojku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (31.03.2013 18:00) |
Ale s tym pivkom som si dal chrobaka do hlavy,skusim ci prejde |
No ešteže ma starešina podržala ........ ja ked som sa siel previezt na tej CBFe (nezvyk oproti gsx-r samozrejme) tak of kórz plna jednicka a skoro ma sfuklo z motorky |
To je ďalšia kapitola. Nejde len o posed, vymakané podvozky SS a tie rozpočtové jäklovinové prvej generácie hojdačky CBF 1000 sa nedajú ani porovnať... |
Ved to mam moznost porovnat len tieto dve tak ten rozdiel je tam obrovsky. |
papi... budem ti oponovat... |
demo, ale potom taká MT 01 je ideálna pre začiatočníkov... Tá neprekvapí, ťahá už z pivnice, jak hovado. |
a este trochu k teme... niekde to tu tusim pisala cendina , ze ked vymenila obycko nahaca za supersporta ze aj napriek tomu ze ten SS mal ovela lepsi podvozok,podstatne lepsie brzdy, tak na nom po rokoch jazdenia zazila ovela viac krizovych situacii nez na predchadzajucej motorke. |
Každá motorka láka. Chce to vskúšať, čo ona dokáže a za chyby sa platí tvrdo. |
kup si fz6 alebo horneta, stoji to malo a kvalita je vysokaaaa |
presne Fazer alebo Horneta... |
chlapi rozhodne kazdy z Vas ma pravdu, ste motorkari, ci uz viac skuseny alebo menej...ja viem akurat tak dat jednotku a dvojku, ale aj to je uz pokrok. Aj by som siel jednu naked pozriet do Ziliny, konkretne ide o GSR rocnik 09 a krasne farby...ale sami vidite ake pocasie je...a hlasia tak cely mesiac!!! . |
papiboy nestraš ma bo už viac nesadnem na tú moju milovanú sv650 je to moja prvá mašina ... ja som pôvodne nechcel ani to chcel som dáku gs500 alebo tak ale to by som asik kúpil rozjebabranú tak som zobral toto (bo po roku alebo dvoch sa mi neche kupčiť s moto a kupovať niečo iného) a btw milujem ten zvuk čo má Upravené 1 krát. Naposledy upravil reiko (01.04.2013 20:41) |
kúp si to po čom tvoje srdiečko piští. Nič iné Ťa neuspokojí. Ja som sa vrátil k mašinkám po -25tich rokoch a šiel som do cruisra. Paráda ale srdce vraví "nieje to ono" Vlani na jeseň som kúpil starý ss- a už nikdy nezohnem a ani nevystriem koleno tak ako predtým. Ale kuva to je to pravé orechové, nech si vraví kto čo chce. Začať sa dá na všetkom, problém je prežiť bez ujmy. |
Ak je pravda čo píšeš: "v hlave nasrate nemam, nemal som v plane ist na prvej jazde co to da, skratka si uzivat jazdu a pomaly sa snazit motorku pochopit, casu mam dost, pretoze diktovat bude aj tak moto nie ja neskuseny...ibaze mam asi prilis velky respekt voci tak silnej motorke a bojim sa - aj preto nehrozi, zeby som ju riadil rychlo ako blazon. " Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rorschach (03.04.2013 10:52) |
raiden01: začínal som s podobnými parametrami, ako ty, prvá moto bola CBR 600F ´02, keď som sa na nej učil jazdiť, tak prvé myšlienky boli "načo som si kúpil takú silnú mašinu, keď sa na nej budem mesiac učiť rozbiehať len cez spojku na jednotke..." ale postupne to aj vďaka dobrému "učiteľovi" išlo a s chladnou hlavou to bola veľmi priateľská motorka. Ale tá chladná hlava je veľmi dôležitá...mne pomáhala celý čas, ktorý som strávil na motorke, či už na cestách, alebo na okruhu... |
Tak tak hlava je najdôležitejšia, ale aj ja som si myslel že sa viem veľmi dobre ovládať ale to platí iba do momentu kým sa na mojej vfr-ke zobudí pán V-Tec a po prekročení 7 tisíc otáčok už nedokážem vnímať realitu ale iba ten neskutočný zvuk vytočenej V4 |
coraz viac zacinam byt presvedceny o GSXR ale od rocnika 08 hlavne koli A,B,C modom. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raiden01 (03.04.2013 15:11) |
Schulo je v pohode, robil som tam jazdy pred nejakou dobou, vodičak ide relativne rýchlo, ale musíš mať zmáknuté jazdy, už si aspoň začal chodiť na kurz? - len pre info. od začiatku po skúšky rátaj cca 2 mesiace, iba že by si sa dohodol inak . |
10 aprila zacinam. Takze to potrva teda... |
ak chceš GSXR kup GRXR. hlavne si na začiatku dávaj pozor na otáčky . ked budeš jazdiť do 5000 otáčok v pohode to zvládneš. nikdy nezabudnem ked mi požičal chalan novú kawasaki z750 s tým že je v zábehu a nech nevytáčam motor viac ako na 5000 otáčok. poviem ti bolo to čosi ako ked som šiel na jawe 350 žiadna velká sila. tie motorky ožívajú otáčkami- 7000 a vyššie. ked si na toto dáš pozor máš napoli vyhraté. |
Daaam! To rozhodne dam, pretoze si uvedomujem ze to niesu 4 kolesa a je potrebne to vediet ovladat a staci malicka chyba a mozem sa stat invalidom, je jednoduche pridat plyn...ja sa chcem naucit ovladat tu bestiu . Dlho bude diktovat podmienky moto, ale ja sa budem drzat otacok a potom milovymi krokmi zaradovat do ucebneho programu nieco nove...je to ako skrotenie divokeho kona...ak ho najdem vo volnej prirode, neskrotim ho tym, ze na neho vyskocim, ale ked mu dam cas a zistim jeho vlastnosti - ta sanca tu je. |
Aj ked sa Ti nahac nepaci, tak ja na zaciatok idealnejsi... lahsie sa na nom navyka na handling motorky - najma countersteering... |
raiden01 ak si nikdy nikdy nikdy nesedel na moto (aspoň pionier, babetta, simson, spolujazdec...) neradím ti ísť do GSXR. Môžeš byť rozumný ako chceš, stačí ak sa pozabudneš pri brzdení, otočíš rukoväťou a si dole. Bol by som nerád ak by som čítal ďalší smutný príspevok... Ja som začínal minlý rok, mal som aké také skúsenosti s malými moto (jadzil som 15 rokov na pinčli ) a po presadnutí do GSR som bol trochu dosť zaskočený výkonom, zrýchlením ale aj brzdením. Máš času dosť, začni niečim malým, ľahkým, obratným a s lacnými náhradnými dielami. |
tak prve comu by som sa venoval najviac je brzdenie v malej a rychlejsej rychlosti samozrejme...kym sa to naucim poriadne tak sa aj sezona skonci, ale v plane to zahrnute mam |
raiden ty aj čítaš čo tu píšeš ? :D chceš od nás radu na motorku, že akú by ti poradili skúsenejší (i keď ja tiež tých skúseností veľa nemám), pritom skôr si žiadaš iba to aby sme ti schválili tvoj výber ... Ta gsxr je fajnová nádherna mašina ale má 120k +- a to je moc na začiatok hocijak to berieš ja mám tú moju Svčku a už tú berem že mi je až až (rozmýšlam niekedy že som so sebou vypiekol troška kvôli vys. výkonu ale budiš). A taktiež keď padneš na jednom a na druhom opravy sú úplne inakšia cena... Mňa tiež osobne lákalo i SS že 120k, že to bude paráda ale nepodľahol som. Ale je to tvoj život rob si, čo chceš... |
ja som začínal od malých motoriek t.j. pionier ,simson,mz150 a skončil na jawe 350. poviem ti prechod zo simsona na mz 150 bola divočina. mal som skrátka vžité v rukách za všetko ťahať maximálnou silou. plyn pri rozbehu som dával na max čo pri prvej jazde na mz viedlo k jazde po zadnom a pri brzdení som zase prednou brzdil tiež na doraz pretože som bol tak zvyknutý zo simsona- ale kotúč na emzete mi to vracal šmykmi predného kolesa. poviem ti dodnes sa čudujem že som sa vtedy nevysypal.ked nad tým uvažujem neviem čo mi to jazdenie na malých motorkách dalo. ked som kupoval poslednú motorku čítal som vela recenzií na motorkári.cz a bol som prekvapený kolko maníkov si kúpilo skutočne silnú motorku bez predchádzajúcich skúseností a napočudovanie to ustáli bez pádov. moja rada -kludne si kúp GSXR ale nazačiatku velmi opatrne. |
reiko: co sa ma stat, stane sa...podla mna je nezmysel kupovat moto a mysliet pri tom na inu vysnivanu moto...to je ako keby som sa zenil a nemiloval danu osobu ale myslel na inu - skratka nemalo by to zmysel...ak sa ti zda ze ziadam od Vas pozehnanie - z casti mas pravdu, ale len z malej casti...tu je skor otazne, ci sa mi oplati investovat 7000 eur na uskotocnenie sna ak ma trvat max 4 roky...(no ak sa mi bude darit lepsie, mozno sa jej nevzdam nikdy)... |
Tak je pravda že mám známeho čo si kúpil horneta 2010 nového neškrteného ako motorku a ak sa neráta ten zajac ktorého zostrelil tka je bez nehody čo mu prajem . Ja ti píšem môj pohľad na vec na tej mojej mám tak 500 km odjazdeného bo nebolo kedy , ale už teraz som vďačný že som nekúpil točivejší motor bo by som tomu asi veľmi neodolal aj na tejto som potočil dobre. Ale tak pevne verím, že ty budeš mať pevnejšiu vôlu a odoláš |
raiden01 - ak snivas o 'Dziksere', ale zaroven si ochotny (ak som spravne pochopil vyvoj temy) uvazovat aj o nahaci, odporucam ti skusit Zuzu GSR - motoricky aj podvozkovo vychadza z GSX-R 600, len sposob akym ti ten motor dodava vykon je mierne upraveny aby sa ti nestalo presne to co spomina demo (a podla mna ma svatu pravdu), ale zaroven ta mozem ubezpecit ze ked to pri zaradenej 3ke vytocis nad 7500rpm, budes sa divit co ten nahac zvlada. |
Tak bol som pozerat jednu krasku...GSX-R 600 rocnik 07, laska na prvz pohlad...ale ja do motoriek nerozumiem a nevedel som na co sa pozerat alebo nie, ocumoval som ju sice hodinu a spravil som vela detailnych fotiek, ale aj tak je to k nicomu. Motorka ale vyzerala uplne ako nova, bez skrabanca!!! Nic nebolo pokrivene, ani nic co by vzbudzovalo nejake otazky ze rpeco je toto tak a toto hentak...a rpave to sa mi na tom nezda, ze vyzerala az prilis dobre...Garaz toho typka vyzerala velmi slusne, podla mna sa o nu aj patricne staral...ale ked mi dal VIN cislo, tak som si na nete vsimol ze bola dovezena zo zahranicia, presla kontrolou originality, vsetko v poriadku...a asi mi to aj spominal, ale nevnimal som chvilkami lebo som bol v siedmom nebi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raiden01 (06.04.2013 16:00) |
také niečo sa ti nepáči? |
Honda vyzera este k svetu ale ostatne na mna nezaposobili a su drahe pre mna. 7000 pocitam aj s vystrojou...cize max 5000 ecok na moto, zvysok na vystroj...ochrana prvorada... |
ako majiteľ 98k 600-vky ti môžem potvrdiť, že pokiaľ si na 100% dokážeš ustrážiť otáčky a ich len pozvoľné zvyšovanie s narastajúcimi jazdeckými skúsenosťami, môžeš ísť kľudne do vysnívanej moto. Ale zdôrazňujem nutnosť ustrážiť si otáčky, nad 8000 ot/min. sú športové 600-vky pre začiatočníka veľmi nebezpečné. |
To absolutne verim...v prvom rade budem musiet zachovat chladnu hlavu, pravu ruku a ako pisete otacky!!! A hlavne davat pozor na druhych... |
Môže si strážiť otáčky koľko chce.Stačí aby pred väčšou zákrutou podradil o 2 stupne dole a otáčky budú práve také že tú zákrutu nezvládne. |
Poznal som človeka, ktorý si kúpil GSX650F, ako svoju prvú motorku bez nulových skúseností s podobnými rečami (blaa bla bla... ustrážim si otáčky, rešpekt a blaa bla bla). Nemala najazdených ani 50 km a hneď mu padla, a po ďalších možno 500 km ju položil a rozbil za + 3 000 Eur. Po 5 000 km ju potom ešte hodil o auto (znova oprava za + 3 000 eur) a až potom to predal... Splnil si sen, lebo chcel iba tú motorku a žiadnu inú. Kúp si, čo chceš, ale GSX-R je pre neskúseného človeka, čo mu ešte hučí v guľoch na 95% vražda a investované peniaze sa ti potom budú povaľovať v garáži s tvojim smutným pohľadom. Ale nech sa radšej mýlim a budem radšej, keď sa z toho nič nevyplní a budeš mať úplne bezproblémový štart a zaradenie do moto-komunity. Som zvedavý, čo si nakoniec kúpiš a ako budeš postupovať. |
prepac za vyraz ale umna si debil ak to myslis vazne a nenechas si tu poradit a ajtak si kupis gsxr |
joscu...takto..., nadavat tu niekomu hned do debilov, hm, skor kontraproduktivne - chalan sa moze nasrdit, prestane vlakno sledovat a mozno nakoniec ozaj urobi nejaku hovadinu. nikto mu tu nezabrani kupit si taku moto aku chce, ale mozno sa mu dostane aspon zopar cennych rad do zaciatkov. Upravené 2 krát. Naposledy upravil oO4AkOo (08.04.2013 10:45) |
joscu - dakujem za plnohodnotnu radu |
Prejst zakrutu bez klopenia nejde aj do miernej zakruty sa kolpi sice len trocha ale zakruta prejst bez klopenia proste nejde a uhol naklonu zalezi aj na rychlosti akou vojdes do zakruty |
raiden: tak ako pise mateo, bez klopenia to nejde, na motorke sa na zatacanie pouziva technika tzv. countersteeing-u, viac sa o tom da dozvediet napriklad z filmu 'Twist of the Wrist vol.2', ktoreho zhliadnutie ti vrelo odporucam, je v nom velmi kvalitne vysvetlena fyzika a technika zatacania na moto a taktiez vela uzitocnych rad ako sa stat bezpecnejsim motorkarom. samozrejme prax ti to nenahradi, ale pre mna osobne bol ten film v zaciatkoch biblia - skus si to najst niekde na webe a ak by to neslo, posli mi ss a vymyslime ako ti ho dopravit. |
raiden01: |
chcem si jazdu uzivat pocas krasneho slnecneho leta, nad okruhom ani len nerozmyslam...ale SS je to prave... |
Motoskola ktora to organizuje, to uskutocnuje na nejakej zavodnej drahe, takze predpokladam ze to bude nejaky "okruh", na dialnici to asi nevyucuju...Tymto oficialne menim svoje stanovisko, ze na ucenie je nevyhnutna nejaka zavodna draha s kvalifikovanym instruktorom. A zmeni sa toho este vela Upravené 1 krát. Naposledy upravil raiden01 (08.04.2013 12:52) |
Zavodna draha nie je nevyhnutna.V autoskole ta naucia jazdit aj v meste.V motoskole na okruhu,ale najprv sa nauc jazdit v meste.Idealne na jawe 350 |
tak ten twist of the wrist v klude nájdeš na uloz.to :D a hľadaj názov čo dal tunak kolega oO4AkOo, je to tam pekne vysvetlené fakt som tam pochopil veľa vecí |
Ak moto kupim v BA a ja mam trvaly pobyt v 540 km vzdialenom meste, tzn. ze ked ju chcem prepisat na seba, tak musim ist s moto na vychod spravne? |
raiden01> zial je to tak ze motorku prihlasujes v mieste trvaleho pobytu a nie kde travis najviac casu.. ale ber to pozitivne.. vonku je slniekco |
To bude pre mna znamenat dalsie vydavky, nemam ani tazne na aute a vozik tiez nie...skusim nieco zohnat ale tak nebude to zadara...sam sa neodvazim ist na SS tak daleko . Nevadi, nieco poriesim uz.... |
...co sa hned trasies ako "drahy pes" ))))))) motorku si predsa kupujes na jazdenie, popros nejakeho kamosa nech s tebou ide na vyjazd, pojde pred tebou, bude ti "citat" cestu, date si prestavku kedy bude treba - neboj sa nic, ja osobne nevidim az taky strasny rozdiel v tom spravit na moto 1x500km alebo 10x50km - vonku je nadherne, naplanujte si to na nejaku peknu slnecnu sobotu, pripadne cez tyzden ked chodi menej aut a ked pojdes s rozumom a zdravym respektom, jazdu si krasne uzijes. Upravené 1 krát. Naposledy upravil oO4AkOo (11.04.2013 13:29) |
To mas absolutne pravdu, plne suhlasim, jedneho takeho mam a planuje ist domov niekedy na motorke, ma choprika, pojde pomaly a ja urcite tiez, tak a prvych 1000km bude pre mna velmi dobrych co sa bude tykat skusenosti....mas pravdu, dakujem za povzbudenie |
oO4AkOo - tak to ti teda velmi pekne dakujem kamo . Pretoze ododna kedy kupim moto, do 15 dni tusim ze ju musim prihlasit, takze ak moj kamos nebude moct koli praci a rodine, tak sa ti ozvem, bolo by to naozaj skvele a perfektna psychicka podpora pre mna...ubytko by som ti vybavil tiez, samozrejme namoje naklady . |
...detaily mozme rozobrat cez ss, ale v zasade mi ziadne ubytovanie netreba, urcite totiz pojdem na otocku naspat - jedine ze by sa dramaticky zhorsilo pocasie |
...a s tym prihlasenim do 15dni, v zasade je to presne ako pises, ALE... Upravené 1 krát. Naposledy upravil oO4AkOo (11.04.2013 16:44) |
oO4AkOo> 500km tam 500km nazad to mas co robit aby si to zmakol za den s jazdcom ktory zacina.. rychlost mimo obce mozes ratat na 70-80 km/h takze priemer bude mozno 60km/h ..da sa hodna cast prebehnut aj po dialnici je tam vsak vacsie riziko lebo niektori chodia ako magori.. po vedlajsich cestach zasa po zime je riziko jam strku a prachu + cas cesty sa oproti dialnici pekne predlzi.. |
heh, servus sefinko )))) ale tak rychlost nas5 bude asi vyssia - to nejak zpriemerujem na to kilecko )))))) Upravené 1 krát. Naposledy upravil oO4AkOo (11.04.2013 17:32) |
no tisicku dat za den klobuk dole inak super ponuka od teba pre novacika |
To je taky bordel s tou autoskolou...pred vyplatenim som sa pytal asi 10x ci je mozne si jazdy naplanovat po piatej, kedze kazdy den robim do piatej, ANO nieje problem, to bola ich odpoved...po vyplateni, som volal panovi, s ktorym som mal mat naplanovane jazdy a ten mi tvrdi, ze mam prist o pol tretej...po piatej on nema cas, ze mam si zavolat tomu, kto mi taku informaciu podal ze po piatej jazdy...tak som spatne volal tomu druhemu a povedal ze nebude problem, ze mam prist v pondelok, nie dneska, ale v pondelok o pol siestej...ich komunikacia je uplne o hovne a ja z toho vyjdem najhorsie...po vyplateni ciastky sa zrazu dohodnut uz neda...heh to je mozne len na slovensku.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raiden01 (12.04.2013 10:38) |
Tak dneska som siel do autoskoly len tak na blind a mal som prvu jazdu! Prvykrat som sedel na motorke a po 5 minutach s instruktorom som chodil po areali sam . Super pocit! Ziarim od stastia jak ziarovka, bola to sice 125 ale na zaciatok pecka . 3/4 hodky na motorke, no bola to super pecka . Mal som presedlat na 250 ale zacalo prsat tak to zabalili, ale maju tam aj 600 tak som zvedavy ake to bude....no kazdopadne ma to chytilo . |
Oukej, takze menim svoj statu opat...GSXR by bola prilis divoka na zaciatok, ja si chcem jazu uzivat, a myslim, ze kupovat motorku len koli tomu, ze vyzera absolutne bozsky je slaby argument...radsej zo zaciatku sa naklanam k trocha vacsej bezpecnosti, takze budem sa orientovat na nahaca a to bud Hornet 09 rocnik alebo GSR. Takze najprv potrebujem vodicak, nasledne kupa motocykla, prihlasenie a pomalicky sa dostat do toho a po nejakych rokoch sa pustit MOZNO do GSXR. Musim to spravit takto...radsej pomaly a isto... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raiden01 (19.04.2013 9:47) |
Podla mna si sa rozhodol spravne na tej GSX-R by si si jazdu velmi neuzil ... nevedel by si vyuzit to co ti ta moto ponuka ... nevracal by si sa s jazdy s dobrym pocitom ... po vytoceni motora by si bol mozno trocha nestastny lebo by to islo daleko viac ako by si chcel a ako by si zvladal ... ver mi ! Ak skusis napr. Horneta budes prekvapeny ako ta moto dokaze ist aaky vykon poskytuje ziadna 125 sa tomu zatahu ani len nepriblizi ... ma vyborne brzdy, odporucam taku ktora ma ABS to ti moze vela krat pomoct niekedy aj zachranit zivot ! Uzijes si, naucis sa techniku jazdy a hlavne budes jazdit s dobrym pocitom |
raiden01 veľmi dobré rozhodnutie ja mám CBR 250R na začiatok to v pohode stačí čiže s Hornetom neurobíš chybu na GSX-R by si si to tiež podľa mňa vôbec neužil tak ako vraví Mino1245 |
ono...ked uz budem byvat v BA po nejakych rokoch, tak si ju kupim a budem chodit na okruh, sialenstva nebudem robit na ceste, kde chodia auta, urcite si ju raz kupim a vyblaznim sa na trati, nie na obycajnych komunikaciach...ale pred tym chcem mat nejaky zaklad a uzivat si jazdu...trocha sa obavam ze aj ta 600 bude silna, ale urcite to bude v poriadku, viem co a ako chcem jazdit...ale verim, ze moje rozhodnutie je absolutne spravne |
raiden01 pred asi 12 rokmi som mal jedno stare endurko a teraz som si kupil R1 so 180konmi. Prvy den som sa povozil na jednotke asi 15 minut a bolo mi do placu co som si kupil. Na dalsi den som sa uz rano zobudil a aj sa tesil ze sa zas povozim,vozil som sa asi 30min a az na 3ti den sa mi to zapacilo a pouzil som az 4ku zatial som siel max 130nieco a uz ju mam cez mesiac. Jediny kto ma neodhovaral bol svokor. |
Doplnim aby si pochopil preco mi bolo do placu. Ja som moto kupoval tak ze som zavolal svokrovi ze by som chcel kupit R1 ,ci pozna niekoho co sa rozumie. Nakoniec sme sa dohodli ,zobral kamosa,peniaze a sli kupovat(Bezomna).Ked mi vecer zavolal a zablahozelal k mojej prvej motorke a povedal ze sa bol kus povozit ,ale ze na to by nemali davat vodicak ale zbrojny preukaz ,som sa este tesil ako male decko. Az ked som ju 2tyzdne na to uvidel ,zistil som ako to vlastne myslel ked tvrdil ze to je na zaciatok dost velke. Keby som ju bol pozerat ale sam,teraz tu urcite neprispievam a dalej len snivam ;) |
zaujimavy probeh . tiez verim tomu, ze zacat sa da na hocicom, sam mam kamosa, ktory zacal na R6 a to pred tym ziadnu motorku nemal a po asi dvoch rokoch presedlal na Hayuabusu a jazdi si kludne a primerane. V doprave jazdi pomaly, ak je malo aut na dialnici tak si to da aj na 300 , ale len ak vidi ze nic ho neohrozuje (len dodam ze jazdi v Kanade a tam su skutocne ohladuplni vodici)...ale ja nemam absolutne ziadne skusenosti s moto...po dvoch mesiacoch na motorke sa budem citit sebavedomo, na jednej strane je to dobre, ale po case sa moze stat, ze spravi niekto druhi chybicku a ja nebudem vediet co a ako a nemusi to dopadnut slavne...radsej sa chcem naucit skutocne pomaly, kludne, urcite zazijem kriticke situacie a v kritickych situaciach mi snad viac pomoze nahac ako SS. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raiden01 (19.04.2013 11:23) |
raiden01 - spomenul si Hayabusu a mňa napadol Kweni, kde sa stratil, chlapec ? Kúp si motorku na východe a máš po starostiach |
tak...dneska sa ide po motorku . Ako sem uploadnut obrazky??? |
no som zvedavy co si kupil.... ja som ako 8 rocny zacal na simsone, potom stara DT 125, v 18ke MZ 251.. po 5 rokoch na nej som tento rok kupil monstra 620... pre takychto ludi, ktori motorku este len videli sa zdala silna aj MZta... ked si za mna niekto sadol a potocil som ju, tak pri zosadani sa triasol... respekt mi zostal este stale... na monstra som sadal ako posraty...prva jazda... prve ubranie plynu a skoro som preskocil rajdy... na motorke podla mna neexistuje "chladna hlava"... hociaka tuctova krizovka a uz letis... kup si fórmíbihájndmí aj busu, len si davaj kurva pozor... |
mamamia.zacinal som na pionieri ......... az po R1 a spät na obsah 600 a 750.treba ti ako zaciatocnikovy GSXR600??? |
tak mam za sebou prve kilometre, nad 10 000 otacok som to ani neskusil lebo ten pocit z prvej jazdy ma naplnal stastim... Upravené 4 krát. Naposledy upravil raiden01 (01.06.2013 0:34) |
krasna je... len opatrne.. a mysli na to, ze stale ides rychlejsie ako sa zda... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 149182 | Včera: 197896