Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
|
nic v zlom, ale moj nazor je ze ta motorka ma s povodnymi vyfukmi svoj vlastny vyhradeny imidz a jeho zmena neprinasa moc pozitivne vysledky |
Ako pre koho ... |
Mne sa toto riesenie nepaci z dovodu, ze zakrýva pekne letmo uchytené koleso (tak ako na mnohych motorkach, ktore ospevuju, ze maju takto riesene uchytenia zadneho kolesa a potom tam aj tak drbnu cez cele koleso výfuk) a i z dovodu toho, že koncovky pod sedadlom boli a su podla mna najkrajsie (aj ked vzhladom na rozlozenie hmotnostii asi nic moc) ... |
...suhlas, ten vyfuk zakryl tusim to jedine co sa mi na Ve_eF_eRe kedy pacilo - radsej si tam mal fuknut Yoshi alebo Akrapy a nechat ich pekne hore kde boli povodne - ale je to osobny nazor, v zasade sa stotoznujem s tym, co napisal SADLATY, ak sa to paci tebe, tak |
A presne v tom je ten problém. Mne sa to letmé koleso nejako extra nepáči. a zdalo sa mi to nevyvážené. Ale aj tak som do poslednej chvíle rozmýšľal nad podsedlovým riešením. Ale keď som našiel tento obrázok Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrmmrm (20.03.2013 15:50) |
Viem, že budem negatívny /a to sa zle číta tvorcovi témy/, ale o VFR rozmýšľam už nejaký rok a pôvodné vedenie 2 ks pod výfuk je nádhera a nemenil by som /aj tvarovo je pekné, možno trošku tichšie ako laďáky, ktoré zas majú otrepaný tvar/. |
zaujímavé netuctové riešenie, mne sa to páči |
Nevo v pohode. Rád čítam akékoľvek názory. A nedal som to sem len preto aby ma všetci chválili. Zaujímajú ma všetky názory, či sa to vôbec bude niekomu páčiť a čo na tom ľuďom bude vadiť. Môj estetický pohľad na vec to nezmení, ale zvedavý som aj tak. |
Jerry - super, neortodoxné a preto . Vidím, že Ta mánia s výfukmi neopustila |
Čo by som dal ja za to aby som mal aj ja novej motorke výfuky pod sedadlom... v zásade pre mňa osobne si "dojebabral" dve veci čo sa mi na VFR páčili... aj výfuky pod sedadlom aj to odkryté koleso... |
Na druhom videu ked si do vyfuku zastrcil tu trubku alebo lievik, traktorovy zvuk sa celkom stisil - kde si to zohnal? |
Urob foto motorky zo zadu, chcem vidieť ako to vyzerá bez výfukov. |
kingston, volá sa to "dB killer" a mal by to mať každý laďák. Aspoň myslím že každý, ak je homologovaný na používanie v premávke. Apropos, tebe sa zdá Burgman hlučný? |
Zvuk pekný a potešujúca správa, že Iron Bull pokračuje lebo jeden čas sa hovorilo, že to ten pán zabalil. Pekné spracovanie aj ten dB killer funguje super . Škoda tých výfukov pod sedlo ale teraz je to unikát jednoznačne |
sak ti to cul strila do toho vejfucku priznaj sa, ze si nemal na dve koncovky tak si tam prifajcil len jednu |
kingston Ten výfuk má od "narodenia" dva týždne a pán majster robí dB-killer originál do všetkých svojich majstrovských diel . Detaily a spracovanie je neskutočné a sám som bol prekvapený, aký to urobilo zvuk, lebo tá koncovka má relatívne dosť malý objem. Čakal som, že to bude plešťať vo vyšších tóninách. Ty máš na Burgmanovi ladený výfuk? |
TomasVFR chcel som koncovku aj na druhú stranu, ale kyvka je mohutná a nechcel som prísť o centrálny stojan. A riešenie ako na RVF 750 sa mi nepáčilo. Tam je koncovka až príliš vzadu. A máš pravdu, trochu si do výfuku uprdla - motor bol studený a zmes bohatá |
Maco To máš recht Niekedy rozmýšľam, že ma viac baví sa v tom vŕtať ako sa voziť . Najmä, keď je asfalt tak kvalitný |
podla mna povodne vyfuky su o moc krajsie ...vyzera ta motorka divno uz to neni vfr |
No, každopádne je to ešte iba polotovar. Až to budem mať urobené na komplet, možno to bude vyzerať inak. Aj to svetlo nebolo bohvie aké |
Mam tovarensky vyfuk, nie ladeny. |
Tíšiť továrenský výfuk, by asi bol už problém. Pravdepodobne, by si ten motor príliš udusil, Lebo ten dB-killer iba zmenší veľký otvor v koncovke a mierne skomplikuje cestu von. Kvôli tomu trčí dovnútra tá tenká trubka asi na 8 cm, aby sa plyny ešte vrátili od prepážky, kým ich tlak plynov nedostane do "éteru". |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 265850 | Včera: 248123