Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zdravim pani, |
Asi tazko tu niekdo da relevantnu odpoved. Ja som ju tiez zvazoval bola dlho kandidat Numero Uno. A teiez som si to rozmyslel hlavne koli tej otazke ktoru si tu dal. Je to pekne..mne vadi ten jokel zvany kyvka aj ked po funcnej stanke to bude urcite v poriadku. Aku verziu chces tu slabsiu europsku alebo tuto ktora je na obrazku. Je tam medzi nimi vela rozdielov. Inak ja som nakoniec zvolil jazdenku od HondyPozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil kawa7 (19.02.2013 11:06) |
to kawa7: vdaka za odpoved. jednoznacne tu obrazkovu Z800 a nie Z800e. |
kup si to co chces ty...iba ty na nej budes jazdit...takze to musi tesit teba....na ostatnych sa mozes vy....at. |
Tak tak ako povedal dvenohy: kup si to co sa ti paci len tebe to musi robit radost motorka je predsa otom. |
Meloking - Kto by ta od tohoto odhovaral? Je to krasny moderny nahac a jazda na nom musi byt paradna... Ze ty si sa iba chcel pochvalit s buducou masinkou? |
Aj tu je niečo... motocykel.sk/clanok.php?id=3315&title=%8Aportovec%20s%2... |
Kámo kawasaki sa tu vážne pohrala z dizajnom vyzerá fakt neodolateľne , ale tak len aby som ti pomotal hlavu pozeral si sa aj na FZ8 cena je asi aj lepšia pri tej fz8 a to že ona mala downgrade z 1litra na 800 narozdiel od kawy čo bola vrtaná ale i tak kawa má lepší vykon |
meloking: chod do toho, ked ju milujes ... ja som si s mojou sice padol do oka az na druhy pohlad, ale nelutujem. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Tunak (21.02.2013 21:19) |
Meloking podľa mňa je to najkrajšia novinka na tento rok... takže čo sa týka dizajnu tak tam nemáš čo riešiť, je to nádherné. Aj ja som zvažoval Z800 ale u mňa nakoniec vyhralo to že mám tak trochu bližšie k Yamahe a práve preto som si kúpil FZ8 a teda ako tu bolo aj spomenuté tak cenovka pri FZ8 mi bola o dosť sympatickejšia... |
Tunak ale myslím pri tom istom objeme mať viacej materiálu alebo menej to tiež dačo spraví, to nebol atack na japoncov im všetka česť ale tak no podľa sedliackeho rozumu by mal byť lepší ten motor z fz8 ale tak no ja som čistý amatér sa môžem mýliť, a neviem či je ten kawa zo supersportu alebo nie ale tak koniec koncov ak bol tak je to jedno bo to bolo konštruované na 120 koní a teraz to má len toľko, len jedna vec ma irituje že tam mohli podľa mňa kľudne nehať dáky 125-130 tátošov nech je tam cítiť rozdiel keď máš 600 ku alebo 800ku toť môj názor :P |
reiko približne o mesiac ti budem vedieť povedať aký je rozdiel medzi 600 a 800 aj keď vo výkone to bude len 8 koní... medzi FZ6 a FZ8. Takže ak to bude pri Z800 ešte ďalších 10 koní tak si myslím že to bude rozdiel. Koľko by potom podľa teba mala mať Z1000??? Ber to tak že to sú naháče a nie Jogurty... |
Snake009 no teraz som si to pregooglil ale nemal som ani len tušáka že koľko má z1000 takže tam je to tak 138k ale fz1 je 150 koní a o tomto som vravel ja som ani nechcel, aby to bol superšport ale ide o to že načo potom robili 800ku keď jej pridali 6 koníkov voči 600 ke ja som čakal že to bude dáky stred niekde na tých 125k sám na moto čo bude mať toľko koní ešte asi dlho nesadnem :/ ale tak ide o to že ako by mi to prišlo lepšie. Jedna vec na záver dôvod prečo si prešiel na fz8 (dizajn vzhľad že je to novšie ?) alebo kvôli výkonu ? |
reiko pogóogli ešte viac a pozri si priebeh krút. momentu FZ1 vs. Z1000... možno na niečo prídeš, práve na to očom je naháč... Pretože či má nahatá mašina 138,alebo 150 PS je taký čas nepodstatné... Upravené 1 krát. Naposledy upravil slay333 (24.02.2013 16:53) |
reiko presne ako píše slay333, ono to pri naháči nieje o výkone ale o krútiacom momente a o jeho priebehu a tam je už rozdiel medzi 600 a 800 dosť veľký... |
snake je to trocha menej, ako tých 10 koní oproti tej ich 750ke to bol asi bia marketingový ťah menšie vylepšenie ... (môj subjektívny názor), no máte pravdu že asi to bude skorej o tom krúťaku ... tak hej ten spodok má rozhodne zaujímavejšia kawa |
chapem to tak,ze 35kw verzia sa da odblokovat na 70kw alebo na vykon klasickej Z800 cize nieco cez 80kw? |
meloking...ja by som do tej 800 nešiel, ak by som mal teraz ER6 (tak ako máš ty v profile), ak sa bavíme o novej mašine... aby si nebol prekvapený priebehom krúťaku no štvorvalci vs dvojvalec a o hmotnosti novej 800 od kawy škoda hovoriť. Osobne si myslím, že jediné čo získaš, budú lepšie dynamické vlastnosti a to nie brutálne výraznejšie. O nejakej lepšej obratnosti, hravosti, ľahkosti ovládania nie som presvedčený - oproti ER6 nárast na váhe 25kg . Z1000 je ľahšia ako 800-vka, pri vyššom výkone - je špičkou v triede litrových naháčov. 800 od kawy má super dizajn (tak ako vždy), ale to je všetko a jej cenovka je neskutočne prestrelená, šiel by som ku konkurencii. Alebo priplatil 1000 eur (8800 za 800, 9950 za 1000 rok 2012, CB1000R od hondy za 9700, FZ1 ešte lacnejšie) a vybral litra, ktoré sú technicky už úplne niekde inde, lebo Z800 je stále iba rozpočtovka a je to na nej vidieť a cítiť(váha). Nakakané v have človek v našom veku už nemá, takže výkonu by som sa u litrov nebál a radšej počkal, došetril a keď novú, kúpil radšej litra. Ja celkovo nechápem tej kategórii 800 radových štvorvacov(kawa 113k, 83Nm, 229kg!, nádrž len 17l), ktoré sú o veľký kus drahšie ako boli 600 a ponúkajú o nejakých 10-15 k a 15-20Nm viac, pri cene o 1500 eur viac a o 20-30kg viac. Najvýhodnejšou 800-vkou vidím teraz vlastne úplne bez konkurencie 600vkového horneta (102k, 64Nm, 198kg, nádrž 19l) |
Najvyhodnejsou 800vkou 4 valcovy Hornet vysavac s malym krutakom polozenym v oblakoch? |
SADLATY super,presne vystihnute. Takto neako som zvazoval ja na zaciatku Z800 ,vadilo mi to co si opisal vaha, zadna kyvka= rozpoctovka, neistota co to vlastne bude aj ked prve testy su strasne chvalive(aj ked neviem kedy ich v tej zime robili).... a kopa drobnosti. V podstate som prichadzal na to ze mozno skor Z750R. ....... A zrazu skok a ako vravis 600 ale nie uplne presne 675. Lahky 189kg vaziaci trojvalec Street Triple...zabava zarucena. Len problem taky divny ,ze budem cakat ukamenovanie KVALITA,ZIVOTNOST,VYDRZ, hold som Slovak este nepresvedceny ale to nebol az taky problem aj s tym by som zil. Navsteva u dealera skoro rozhodnuty ked mi servisak zadrel ,ze je normalne z motorky vypadavajuce skrutky. Neviem ci si to vlastne ten servisak moze dovolit vobec povedat??? Nevadi stale som ho chcel. A tu skok c 2. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kawa7 (05.03.2013 20:08) |
JuriK... pochopil si správne, myslím, že iné usporiadanie motora, dokáže najmä v najviac využívaných otáčkach pri bežnej jazde veľmi dobre maskovať aj relatívne nižší objem. Aby človek potom nebol trochu prekvapkaný, že ako vysoko musí ten výkon hľadať. Keby mala tá kawa 210 kg, bolo by to super - takto za tie peniaze by som radšej toho horneta. A plne súhlasim s tým progresom za tie peniaze Upravené 2 krát. Naposledy upravil SADLATY (05.03.2013 20:25) |
to SADLATY&kawa7&JuriK: |
Na dostojne rolovanie po ceste by nebolo lepsie nieco kapotovane ? |
meloking...Z800 je vydarený stroj - nie je to žiaden čínsky paskvil, aby si nenadobudol takýto pocit Nejazdil som ju. Osobne by som do nej práve kvôli cene nešiel. Sám musíš vedieť, na čo ju budeš primárne používať a čo od nej požaduješ. Ak sa rozhodneš, že ju chceš, lebo sa ti páči resp. obhájiš si ju sám pred sebou z ľubovoľného dôvodu, tak si ju kúp. Tak ako si môže kúpiť každý čo chce a na čo má peňaženku a názor ostatných mu môže byť ukradnutý. Niekomu stačí ku šťastiu, že ma na nádrži napísané ducati, niekomu, že je zelená, niekomu, že rachotí výfuk...Ty si robíš radosť. |
Z800 je vydarený stroj - nie je to žiaden čínsky paskvil |
to Kawasti: nie, nahac je presne to, co potrebujem a zasadne nikoho nevozim (pocit prilisnej zodpovednosti mi kazi jazdu) |
meloking tak pokial riesis vacsi respekt -tak liest pod ten liter nebude mat moc velky vyznam. |
www.facebook.com/photo.php?fbid=524470610918493... |
[ |
oO4AkOo Pre teba ma ten test neaku vypovednu hodnotu, ja som uz spominal niekde vyssie testy ktore ju chvalia (a tento je jeden z nich tych zimnych testov motoriek) |
neviete nikto ci sa Z800e 35kw verzia odblokovava na vykon Z800 alebo na vykon Z800e 70kw? |
Audion: Kawasaki Z800e je len pre europsky trh, a vyraba sa na zaklade toho, aby sa mohla predavat aj ako 35 kW verzia. Od 19. januara sa zmenili vodicske preukazy, ako aj kategorie motocyklov, a jedna z veci ktore sa zmenila je to, ze 35 kW verzia sa da spravit maximalne z nasobku vykonu originalu, cize z motocykla ktory ma v plnom vykone max. 70 kW. |
Majou, jedná vec je legislatíva EU a druhá je realita. V každom prípade ak sa Kawasaki Ninja ZX6R dala odblokovať z 25kW na plných 94 kW tak si myslím že sa tu musí dať aj so Z800... |
majou: dakujem za reakciu |
kawa7: ma, MCN totiz sledujem v podstate pravidelne (minimalne testy moto ktore ma zaujimaju) a sposob akym chalani testuju mi je celkom 'srdcu blizky'. skor by som povedal, ze ma prilis nezaujimaju testy robene na okruhoch, pretoze jednak okruhy nejazdim a jednak nie som tak vyjazdeny ani vytrety aby som motorku v beznej premavke tlacil na hranicu jej moznosti. |
oO4AkOo Cize jazdis standardne na motorke ked mrzne, snezi a je pre teba dolezite ako funguje motorka za takychto podmienok. Ked bude ten test v lete a s rovnakym vysledkom vtedy bude pre mna relevantny. Dovtedy nie |
podla mojho nazoru vedia anglani, ktori uz sedeli na vsetkom co sa vyraba a venuju sa tomu tolko rokov, povedat ku stojacej motorke so zaviazanymi ocami podla hmatu a cuchu viac ako ja po testovacej jazde v idealnych podmienkach |
kawa7: ja som vas chcel len potesit, ze aj "hosi z MCN" uznali ze Z800 je kvalitny a konkurencieschopny bike a ze dokonca tuto kawku ohodnotili lepsie ako malu Agustu - peace on you mammas and pappas - omni om ))))))))) |
Ja sa nehadam, dokonca ani netvrdim ,ze test nevravi pravdu porovnavali motorky v rovnakych podmienkach ale aj tak budem test brat vazne az ked bude robeny v podmienkach ktore jazim ja...cize Leto ......MIER |
Tak hadam Kawa urobila pokrok, ked v roku 2010 bola Z800 hodnotena ako jedna z najhorsich v triede 800ccm, ale zas sa musi uznat, ze vtedy bola aj technologicky najstarsia a nastupca bol v dohladne. |
Samozrejme som myslel Z750 (predchodcu), to len tak mi tam vbehlo, kedze to bol test kategorie 800 ccm. Mea culpa. |
ja by som si pockal a vyskusal si ju nazivo, Z750 bola nie velmi podarena - tazka a zle vyladene pruzenie, ale ak sa niekto rad s motorkou popasuje ako junak tak je prenho stvorena kukuc streetfigtra k nej vobec nepasoval, mal somz nejskor pocit ze sedim na torpede, ktore pekne taha a vrci ale kua nezataca |
takze od distributora info...Z800e s 35kw sa da odblokovat na max 70kw...nie na Z800 vykon |
Audion a ty si myslíš že ti distribútor povie pravdu keď v tom má peniaze a rozdiel je medzi eVerzion a otvoreným 1000 euro??? |
Snake009 Tych rozdielov medzi verziami je ale viacej nielem vykon. Aj keby si ten vykon u europskej verzie zvysil na rovnaky stale je tu rozdiel v brzdach, nastavitelnom podvozku a detailoch ako je podmotorovy plast. |
Kawa7 to mne je jasné ale bavili sme sa o výkone, jasne že výrobca musí dať nejakú "pridanú hodnotu" keďže to stojí o liter viac a je to akože "ostrejšia verzia". Tak isto ako bol rozdiel pri Z750 a Z750R... |
Pozri obrázok ma dnes necakane oslovila viac ako brutale 800 na ktoru som sa tesil, teda ja bych do toho urcite siel |
ak by niekto zvazoval z tejto skupinky nahacov: |
Tiež zvažujem preliať trošku adrenalínu telom s touto kawou, len ešte pouvažujem či doplním stajňu, alebo vymením..... |
SNAKE: 25kw ide otvorit na plny vykon povodna Z750, Z800 uz je norma, ze nemozu blokovat viac ako 2 nasobok vykonu cize 70kw, takze E verzia sa da odblokovat max na 70? jo? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 156933 | Včera: 140531