Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
To čo vy ste tu všetko posplietali??? |
Sheep - kopať do otvorených dverí je plytvanie energiou Yamahy rozhodne nie sú zlé motorky a nevidím dôvod na nezmyslené gradovanie emócií. Hlavne teraz nie, keď je vonku tak fajn a Lady Zelda už na mňa čaká Týmto by som za seba považoval našu rozkošnú diskusiu za ukončenú |
Romanka ale ved ja nesmútim, skôr mi je do smiechu moc to prežívaš, každý si kúpi a ospevuje čo chce, len istá skupina (vychádza mi to hlavne na bmajitelow...) má stále potrebu poukazovať na to akú p..ovinu si druhí kúpili. A posudzovanie mojho niku od chlapa čo má nik so ženským menom . |
Romanka: uplne suhlasim. Yamaha moze mat ale aj tuzbu byt najlepsim vyrobcom hudobnych nastrojov povedzme ze strednej triedy (som hudobne uplne hluchy a nastrojom ani za mak nerozumiem, existenciu strednej triedy si predstavujem ). Toto zenie Yamahu vpred, byt najlepsim vyrobcom alebo znackou v urcitej triede. |
Sheep, nesmúť - minimálne 2 veci si si v živote zvolil úplne trefne - aj nick aj avatar na MR |
trojvalec od yamahy bude okopčený zlepenec bez vývoja, lebo ho nevyrobili zahmlení UKni alebo oplašení ITni a vedúci výrobnej linky v Yamahe nie je moja mamka a to som si ho chcel kúpiť |
MarekZ - túžba byť najlepší je to, čo ženie vývoj dopredu Snaha kopírovať najlepšie niečo, čo už vyvinul niekto iný a lepší je to, čo optimalizuje náklady na vývoj Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (03.10.2012 8:42) |
Iné je keď stanovíš presné porovnávacie kritéria, napríklad: maximálna rýchlosť, najväčší krútiaci moment a podobne. |
Mozno Yamaha vobec nechce vyrabat nieco, co by bolo uplne najlepsie spomedzi konkurencie. |
To aj v matematike dakedy platilo že "ÁNO" alebo "NIE". Teraz sa matematici pohrávajú s myšlienkou, že nikdy nie je úplne "ÁNO" a nikdy nie je úplne "NIE", existuje aj výsledok "MEDZITÝM", čiže nie celkom "ÁNO" a nie celkom "NIE". |
Kto je kompetentný určiť, čo je najlepšie ? Asi čas, referencie špičkových umelcov v odbore a ešte malá drobnosť naviac - napríklad hudobné nástroje majú svoju dušu - ale nie tie veĺkosériové . Ak nejakú gitaru v 60 rokoch vyrobil Leo Fender osobne, tak tá je dnes takou ikonou, ako Yamaha nikdy nebude. Rovnako je to s klavírmi Steinway & Sons alebo saxofónmi Henri Selmer Paris. Všetka česť Yamahe robí veĺa vecí veĺmi dobre až výborne bice,klavíre, klávesy, gitary aj dychy - ( saxy teda určite ) sú úplne v pohode, veĺmi dobrá kvalita. Motorky ? - nový V max je absolútna megapecka a na moto GP sa Yamahy tiež nedajú zahanbiť. Otázka je, či existuje aj niečo, čo robí Yamaha úplne najlepšie zo všetkých ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (03.10.2012 8:15) |
Romanka: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bopsik (03.10.2012 8:10) |
cize logika (aj ked nejaka divna) hovori, ze kedze yamaha nevie vyrobit najlepsi klavir, nevie vyrobit ani najlepsiu motorku? |
Romanka a čo robí zle? kôli čomu by si mal prípadný kupca moto zvážiť kúpu značky Yamaha, skús z vlastnej skúsenosti napísať |
Yamaha je presiaknutá širokospektrálnosťou výrobného portfólia ako parížska kurtizána lacným parfumom alebo ako kuchárkina zástera pečeňovo cibuĺovým odérom Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (02.10.2012 23:10) |
brazel, mne to je vlastne jedno, aj primitívne vtipy vedia pobaviť... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (02.10.2012 22:55) |
Nechce sa mi to tu všetko čítať, tak sa nebudem púšťať do debaty. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (02.10.2012 22:05) |
papi , asi nevyrábal , Renault vraj 1898 , Horch (Audi) 1899 ... (aj keď ako Audi od 1910) |
a ja sem bol v tom 4 x 4 len od suzuki Upravené 1 krát. Naposledy upravil AMIS (02.10.2012 21:47) |
Kutilský prototyp DOHC s využitím dielov dvoj a trojvalcov. Všimnite si "nasilu" pridaný štvrtý valec a asymetrické štvrté výfukové koleno. Triumph už pomali ale smeroval k prvej likvidácii... (1983). Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (02.10.2012 21:21) |
Ako tu uz kdesi bol o v jednom vtipe: |
Správny Triumph , má pod motorkou nádobku na vytekajúci olej a aj fľak |
hmm, tak tento triumph vyzera naozaj ako presna kopia seven fifty.. alebo naopak? |
brazel po zvodoch je tam katalyzator a potom ta velka hovadina je tlmic vyfuku ja si stale myslim ze je pod motorom |
brazel mne je jedno ake su. Vedel by som si vybrat motorku z kazdej znacky, len mna to najviac taha akosi vzdy k Yamahe. Upravené 1 krát. Naposledy upravil LcD185 (02.10.2012 20:17) |
Kým sa vrátim z chladničky, bude sa tu preberať už aj zobák... |
nerd , o tomto sa radšej pozabávaj : www.ebay.de/itm/KAWASAKI-NINJA-ZX-12R-TURBO-... |
Veď aj na tej predchádzajúcej foto je to tak a ty si to nazval - pod motorom , si skúsenejší , tak som myslel , že sa to tak nazýva a som to len znova použil . |
Pozri obrázok |
LcD185 , japonské brzdy sú tam len preto , že sú lacné ... ale to isto vieš (a radiálne , aby to dobre vyzeralo) . |
triumph sa "inspiroval" yamahackym vyfukom pod motorom.... kam ten svet speje Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (02.10.2012 18:03) |
Kazdy od kazdeho kopiruje. Funguje to tak vsade a vo vsetkom. A tiez nikto nema patent na 1, 2, 3, 4,...x valec. |
a naco? komu nevyhovuje komu nevyhovuje FZ6 tak kupi FZ8 alebo FZ1, naco by si to komplikovali dalsimi motormi? |
No moment, MV Agusta je priamo trojvalcový okruhový kráľ. |
brazel vyhoda radoveho stvorvalca je ze moze fungovat ako 1 valec, 2valec a to ako Vcko v akomkolvek uhle, vsetko je to len vec konstrukcie. |
Môže byť |
Mňa zaujíma len premávka a o tom aj píšem (a mal som na mysli 675-ku v Street Triple-i) . |
Brazel teraz mi pripominas r*****a v temach o *m*, alebo kralika v teme o rossim |
to ta ani nemusi srat, ze kradnu osvedceny napad.. skor by ta malo srat, ze japonci, ked nieco okopiruju (aj ked pri tomto 3valci je velmi diskutabilne, co vlastne okopirovali), tak to aj vylepsia a je to o kus lepsie ako "kopirovany" produkt Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (02.10.2012 15:56) |
Ale mne nešlo teraz o to , kto prvý , len naozaj jedna firma (Benelli nerátam , to je len taká chuťovka) dlhé roky tlačí na trh trojvalcové motory , o výhodách sa dávno vie , lebo na hovno je 600-vkovému štvorvalcu nástup výkonu a krúťáku od 8000 otáčok , keď pri hustote dnešnej premávky , rýchlostných obmedzeniach , atď. človek skôr potrebuje motor s priebehom točivého momentu podobnému elektromotorom , čo sa s motorom 675 podarilo dokonale . |
čo na tom, kto to spravil prvý, hlavne že bude z čoho vyberať |
Trojvalce boli aj v praveku, ale z tejto branže sú zaujímavé dátumy tieto: |
Brazel sak klud normalne sa pytam, nechce sa mi to hladat.... |
nerd , prečítaj si ešte raz moje príspevky , je tam slovo Triumph ??? |
No, po úprave mi skoro všetko zmizlo... serem na to, ale crossplane robili Briti už v päťdesiatych rokoch, gúglite... |
Brazel kedy urobil triumph prvy produkcny trojvalec? Podla wikipedie ako prva montovala 3 valce laverda a dokonca prisla s crossplane. |
nerd, uplne isty som si neni.. ale spomina sa to napriklad aj v tomto clanku (ktory je priamo na stranke yamaha.co.jp), kde sa pise, ze v roku 2004 prisla yamaha s crossplane conceptom do moto gp |
Čo sa týka starých Yamáh XS tak tie mali kardan , nevidel som ešte žiadny starý Triumph s kardanom.Prečo Yamaha dnes patrí k najväčším výrobcom motoriek na svete a Truimph znova začína ? Kto zato môže? Mali asi robiť lepšie motorky aby neskrachovali. |
brazel sa zase robí sprostý, aby nás potom nachytal... Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (02.10.2012 14:40) |
crossplane crankshaft je "posunuta" klukovka - pri 4 valcovom motore valce odpaluju 270-180-90-180 |
Neviem , čo je crossplane , ani ma to momentálne nezaujíma (pravdepodobne asi nejaké nové kurvítko) , raz sa to iste dozviem , presne tak , ako mi konečne Vidicon vysvetlil , čo je slávny VTEC od Hondy v téme Diskusie k Článkom: Honda VFR 800 V-tec,... a za čo mu skutočne a úprimne (bez irónie) ďakujem . |
Marek, ano, tie však boli vzducháče, preto sa mali volať Yamaha Rocket Three a Yamaha Trident... |
Yamaha robila trojválcové modely XS v 70tych rokoch Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (02.10.2012 13:13) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164114 | Včera: 204601