Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte, |
tak ja myslím, že už z pohľadu prvého je jasné, "čo mi viac ochráni motorku", druhá vec je, či mi záleží na tom, ako bude moto vyzerať, keď ju kdesi oprem, prekoprcnem, podleziem s ňou zvodidla, budem sa pretláčať |
Ram viac ochrani motorku. Je upevneny vo viacerych bodoch a "pokryva" vacsiu plochu. Na supersporte by ram nevyzeral esteticky a bolo by obtiaznejsie namontovat kvoli kapotazi, tam by som jedine padaky (stuple). Na Horneta by som dal ram. Je vela vyrobcov a pozrel by som sa ktory najmenej zavadzia pri vymene oleja a filtra... |
Padaci ram viacej chrani, je vsak otazkou designu a elegancie. Padaky su prehliadnutelne a nenarusaju design, padaci ram je neprehliadnutelny. Na Fazerovi mam padaci ram a nemyslim zeby nejako strasne kazil design motorky. Mam aku taku istotu, motor by mal byt maximalne mozne chraneny. Videl som vsak uz vytrhnute padaky a poskodeny motor... |
Najlepšie ti ochránia obe. Padacie rámy (ako môžeš vedieť) chránia motorové veká pred poškriabaním a poškodením, padáky, čo máš v prvom linku, chránia skôr nádž, poprípade plasty, ktoré však na hornete nemáš. Záleží však, kde majú byť padáky uchytené. Ja na mojej padáky nemám, keďže po páde plasty budú musieť ísť tak či tak do laku a ceny jazdených plastov v prípade dolámania sú také, že sa mi neoplatí kupovať padáky. To sa bavíme o cestnej turistickej moto, kde pády nie sú až tak očakávané ako napr. pri cestných endurách, kde by som ako prvé kúpil padacie rámy. |
lufka: na CBF som mal len tie padacie stuple, omnoho jednoduchsie, ako tie na tvojom linku, kupovane priamo v Honde aj s moto... tusim dva krat mi moto padla na mieste a vsetko zachytil padak, sice som trochu oskrel aj kufor a zrkadielko, ale to ti neochrani ani ta kompletna preliezka... |
...cau Lufka, aj podla mna ti budu uuuplne stacit tie stuple co mas v prvom linku, ucel splnia a ako tu uz viaceri poznamenali - budu tam aj dobre vyzerat |
ani tie stuple tam nebudu dobre vyzerat ale urcite krajsie ako ramy, preto by som tam daval iba stuple, tie pady na parkovisku a pri dakych malych rychlostiach pomozu ... |
ďakujem všetkým za rady |
doporučujem aj tieto, sú v rôznych farebnych prevedeniach |
takto to vyzerá na podobnej moto (CBF6OOS) Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil grof (19.09.2012 1:09) |
Grof: Tak to nevyzerá podla mňa až tak zle... nasadil si mi chrobáka |
datadive ...uuuplne som uz len cakal na to kto s tym prvy vyrukuje |
mne sa padacie rami pacia tak isto aj len tie male padacky |
lufka: radsej nylonove. Hlinik sa ti skor ,,zakusne" do asfaltu a vytrhne ti povedzme uchyt. Nylon lepsie klze |
StuntBiker: mne sa to tiež nezdá až tak príšerné škaredé... Na superšprinte možno by to bolo čudné, ale podla mňa to môjmu drobcovi neuškodí |
Neviete niečo aj na kapotované - niečo v štýle honda st pan european na bokoch pri spodku kapotáže má také gumové kliny pri páde sa zoderú ale kapotáž by to malo uchrániť . |
Lufka, minulý rok som presne toto isté na Hornet riešila aj ja.. mrkni diskusiu, s padákmi od Rutana som bola veľmi spokojná |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 184813 | Včera: 129849