Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
chcem sa opytat ci ste lepili na motorku, auto, karobnovu foliu, ako sa s tym pracuje, odkial ste kupovali a ako ste s tym spokojny... chcel by som nou prelepit predny blatnik... |
ak to vies,je to jednoduche...ak nie,tak sa pohrajkas a nebudes spokojny. |
a ja by som sa na to vykaslal. to mas tak strasne doskriabane? skus to dat zalestit. ta folia vyzera tak kolotocarsky. skus folie st. tropez, ci jako sa to pise. prelakujes a stale sa to leskne. ale nedas ju dole. ja som z mojej dal folie dole a vyzera to lepsie. ale 100 ludi, 100 chuti.. |
M3 je síce kvalita a super sa sňou pracuje ale na úrok toho to pocítiš na cene dosť výrazne. Mne sa celkom osvedčila značka TR1. |
ChesterTT: "kolotocarsky" , to je to slovo co sa snazim vsetkym nakololo vyjadrit a nedari sa mi! |
radsej to potiahni orginal karbonom ako tu foliu,postojis niekde pozres sa na vedla feliciu co ma s tym potiahnutu hnilu kapotu a napne ta... |
karbónovú fóliu som mal a už nikdy viac... na rovných dieloch (predná kapota) nepochybujem, že drží v pohode a nekrúti sa, ale to, čo porozťahuješ teplom na komplikovaných moto dieloch sa ti časom zase popreťahuje inak a bude to vyzerať na kkt.. nehovoriac o tom, že ak dáš lacnejšiu a odlepíš, môžeš pol dňa maturovať nad odstraňovaním zvyškov lepidla... buď si to daj spraviť k profesionálom, alebo ser na to.. ak máš väčší rozpočet, skús water transfer technológiu... ja sa možno raz k nej dostanem. |
v celku zajimave myslim ze neni problem cena farby este najst machra co by to tak vedel urobit na prvy pokus |
ulba - tu st. tropez treba potom prelakovat. takze by to mali robit ako folie na okna. kupis a hned to nahodi profik. |
Nieje jedno či je to na zhnitej felde alebo na drahom meďáku? Videl som to na čomkoľvek, kto to chce si to kúpi. Komu to príde gadžovina, tak si to nekúpi. Ja mám tiež čiernu 3M a furt je to krajšie ako hnusná pôvodná strieborná ktorú ja tak silno nemôžem. Len to musí byť pekne potiahnuté...aa treba k tomu trošku trpezlivosti. A pri oblúkoch trošku viac. Ak to nahreješ fénom, pekne sa to naťahuje. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Devildriver (05.06.2012 15:35) |
Chlapci,neurazte sa , ale ste pekne mimo!!!To co je na tom videu je pekne stare apekna traposina a od zaciatku aj bola(karbon to pripomina iba mimoňovi co vzivote nevidel karbon).Ak vas to zaujima aj vyvoj ,,imitacie karbonu"ide dopredu.Dnes mame 2012 a skuste pohladat na internete pod nazvom CAR WRAPING. |
ja som si to potiahol na blatnik a drzi to super a vobec sa to neodliepa www.facebook.com/photo.php?fbid=279125518848085... |
no ze darth, prezrad mi co to je. uz som videl par karbonovych veci a zatial na blizky pohlad nevyzeralo nic vierohodne. st tropez folie su asi tomu najblizsie. a to preto, lebo su leskle a prelakovane. matne karbonove diely som este nevidel, takze preto nie je taka klasicka folia doveryhodna.. podla mna |
original carbon je original carbon....ak by niekto mal zaujem tak sa venujeme pokarbonovaniu dielou. je to lacnejsia alternativa celocarbonovych dielov ktore su predovsetkym urcene na okruh kvoli vahe. ak niekomu ide iba o vzhlad tak pokarbonovanie je super volba. teraz sme dokoncili plasty na gsx-r 1000. samozrejme vrstva origo carbonu plast aj chrani, ostane omoho pevnejsi. ak by mal niekto zaujem poslam aj foto nasej prace. |
honda - sak to megni na net, nech vidime vsetci a chranit seriove plasty karbonom je ako schovat bizuteriu do zlatej truhlicky |
koncom tyzdna hodim teda aj foto bohuzial teraz nie som doma a nemam tie fotky pri sebe... musela som sa ozvat lebo ja k tym carbon foliam a vselijakym vodnym metodam mam da sa povedat trochu odpor na origo carbon sa to ani len nechyta. A ked uz chce niekto foliu tak ozaj nejaku kvalitnu a ta je zvycajne dost draha. takze uz dam radsej o par eur viac a mam nadherny carbon. takze zajtra alebo v piatok cakajte fotky. stoja za to |
jako si si dala ako 22 rocna pokarbonovat svoju nablyskanu litrovu 180 konovu gixxeru a neurobila si si ANI JEDNU fotku? to sa zda len mne cudne? |
motorka neni moja je priatelova ale obcas sa preveziem aj sama na nej. fotiek je vela len ich nemam tu. vsetky ma priatel takze ked pride, dnes alebo zajtra tak ti foto poslem... a nikomu som to nedavala robit, robila som to ja s priatelom...este nieco ti nejde do hlavy? |
ja som tu moto (GSX-R) videl na fotkach, vyzera to velmi fajn.. urcite velky rozdiel oproti obycajnej karbonovej folii |
no za cca 1200€ to aj musi nejako vyzerat....Takze, ten kto nato ma si to da spravit... Ten kto nie tak mu staci aj folia... Aj ja som si to chcel dat spravit (origos carbon) ale predsa nevrazim 1200€ do kapotaze na 6000€ moto... keby si kupim novu moto gsx-r 1000 cbr 1000rr alebo bmw s 1000rr za 14000€ asi by som este tych desat prercent investoval... ale aj to by som si dobre premyslel ci si radsej nekupim nejaky poriadny vyfukovy system. |
vilkoGSXR s tebou to bolo tazke heh ty si chcel komplet celu moto, vsetky plasty, nadrz a to samozrejme vyjde draho lebo je toho velmi vela ale myslim ze vela ludi nebude chciet spravit komplet celu moto. keby chces iba par plastou alebo len blatnik proste hocijaky doplnok tak tych par eur investujes ak sa ti carbon paci |
vilko - 1200 evri?? som videl komplet akrapy za lacnejsie chechtaky. jeeezus maaaria! a to ti ten karbon len prida na hmotnosti (vlastne opak toho, co robit ma) |
nerobim si reklamu len som chcela pomoct a poradit ze existuje aj taketo nieco lebo viem ze carbon folia je blbost a my pracujeme s origo carbonom ale tu sa pomahat neoplati ako vidim. keby das celu moto komplet do karbonu prida ti tak max kilo dve kila ani nie. ked chces iba nejaky plast tak ta vaha je uplne zanedbatelna. |
ano, brush ma kazdy, karbonove doplnky ozaj nemaju vyrobcovia uz na seriovych moto |
tak tu su foto pre predstavu ako to vyzera... ak sa vam to bude pacit a niekto bz mal zaujem nieco pocarbonovať kludne mi napiste SS a dohodneme sa. Upravené 3 krát. Naposledy upravil honda69 (06.06.2012 18:43) |
tu je vacsie rozlisenie...ospravedlnujem sa s tymi obrazkami mi to moc nejde |
zaujimave, pekna praca. na moj vkus prilis strohe a fadne, ale vyzera to fajn no 1200 je kua vela chechtakov. dufam, ze mate ozaj kvalitnu zivicu a nezacne sa to po pol roku rozpadat a prasiviet. |
zajtra by som mala mat aj detailnejsie foto tak poslem. tu sú fotky ešte nedokončenej moto...teraz sú na nej nalepky takže ju to ozivilo. tato moto zdaleka nestala 1200 eur. ako som pisala vilkogsxr chcel komplet vsetko dobreze aj ciapocku na ventil na kolese a aj to bola iba orientacna cena. |
vyzera. tak ale viem ako sa robi karbon, viem ze zohnat uhlikove vlakna je to najmenej. navacsi oriesok kvalitneho karbonoveho komponentu je vyrobit/zohnat zivicu, ktora je odolna voci UV ziareniu, vonkajsim podmienkam a tlaku a tahu, ktoremu je komponent vystaveny. tak isto je dolezite (aj ked uz nie pri pokarbonovani) ulozit uhlikovu latku v spravnom smere, nakolko je uhlikove vlakno pevne a odolne iba do jedneho smeru (preto sa prepleta krizom krazom). inak by komponent vyrobeny IBA z karbonu praskol. no a odliatie, potom vytvorenie vakua a nasledne pecenie je dalsia vec. je to zdlhava, casovo, technologicky a materialne narocna robota. |
chester.. |
demo - mas recht. ja som pisal viacmenej o vyrobe kompomentov, ktore su z karbonu. ked to takto "pokarbonujes" tak to nemusi zvladat ziadne tlaky, tahy, lebo to uz robi plast pod nim, formu ti netreba - tou je plast na ktory to davas, cize to ani nemusis stlacat do co najmensich rozmerov. najskor daju na vopred opracovany plast len nejake "lepidlo" na ktore sa prichyti karbon a zatru zivicou. |
skuste si nieco pokarbonovat a potom uvidite ake to je "jednoduche" |
honda69-vela toho prezradzas a tak prides o potencionalnych zakaznikov |
ta gsxra je cukrik rozmyslam nad podobnym ale az na konci sezony inak som ti poslal SS |
aha.. takze bublinkuje. no toto su "detaily" ktore nenastudujes. to musis s tym robit |
neprezradila som nič také a keby aj človek vedel cely postup sam to nespravi a vôbec sa mu to neoplati. treba mat aj urcitu prax, vhodne priestory a vela pomocneho materialu a nastroje aby to vyzeralo dobre. vela prekvapeni nás čakalo ked sme sa do toho pustili prvy krat. a musela som približne napisat čo to obnáša pretože to lacna zalezitost nie je. |
Hondicka... s tymi bublinkmai bojujem aj ja, ale mam na to fintu. Namiesam epoxyd (jemne aby sa nezakalil od bubliniek) a potom to uzavrem vrchnakom (miesam v nadobkach od detskej vyzivy) s hadickou vo vrchnaku a s pumpou od bicykla v ktorej mam prehodeny piestik naopak urobim podtlak... a bublinky sa postupne uvolnuju a potom jemne nanasam aby sa neurobili dalsie |
demo pekna praca aj v tom podnikas? trosku som sa aj pousmiala, ze taketo jednoduche plasty by som robila stale ale take blatniky a plasty s profilmi a vyrezmi to je horsie, je to piplačka natiahnut to pekne rovno |
ze ci v tom podnikam... |
Zaujimave, co dokazu sikovni ludia aj v amaterskych podmienkach |
Inac kolko stojo origos carbon kapoty na taku GSX-R ked sa oplati za 1200 robit hodnovernu imitaciu ??? |
kero... to nie je hodnoverna imitacia...je to pravy karbon |
Komplet carbon kapotaze stoja nejakych 1700-1800 eur plus musis kupit neoprenové sedadlo |
mne sa to nepaci a ani by som si to nedaval... |
kero...robia firmy aj celokarbonove dielce pre civilne sportove motorky... |
demo> ta firma mi pride kusok taka cez ebay kupim a doma predam.. evokuje to vo mne tento diel www.carmot.cz/bmw-r-1150-gs-karbonove-kryty-na-nadrz-sp... ktory este aj zle opisali a zle identifikovali pre aku moto to je.. |
|
sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/224468_335464248... |
sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/76265_3354648845... |
ako vidim daju sa s tým robiť krásne veci ale "carbon"? no neviem. budes to aj lakovať? neviem si prestaviť ako to bude reagovať na kamienky napríklad alebo na nadrzi o ktoru sa stale opieraš, popripade nosis na nej tankvak. Aku to ma vlastne životnost? |
ano,lakuje sa to.3 vrstvy exterier(blatnik,podsedadlak,vyka motorov,kapotaz atd) a 2 vrstvy interier(auta,stredove paneli,prieduchi,klucky dveri atd) |
robil som si sam foliu (ciernu matnu) a blatnik je ten najhorsi diel - je sfericky z kazdej strany - keby bola folia zmrstovacia tak je to ok, ale ona je "natahovacia", bola to jebacka a uz by som to nerobil |
honda 69 fajne si to zrobil takze mozem sa potom ozvat ? ale premyslam ci nedam origo garbon diely |
dazdo tiež sme sa nechali uniesť tou matnou ale životnost je nulova, cez zimu sa to ide dat striekat takže foliu uz nikdy viac |
dazdo a honda69,vodna transferova tlac je nieco uplne ine ako vase folie lepene tepelnou pistolou. |
pedro3 v podstate nazov temy je karbonova folia tak sme sa bavili o folii...ja viem ze ta tlač je uplne ina, potom ako som zistila ze sa to lakuje to bude lepsie ako folia.. no stale som toho názoru ze napodobnovat tym karbon je o ničom, hocijake ine vzory su krásne . original uhlíkove vlakno s ktorym pracujeme nikdy ničim nenapodobníš, nezachytiš tu hlbku vzoru a farby |
gabika,mas pravdu,karbonova folia je lepsia napodobenina s blizka,ale poveternostnim podmienkam to neodola tolko ako vodotlac.ja mam viac druhov folii:carbon 3 druhy,drevo,maskac,bruseny hlinnik,kvapky atd.pravdaze sa nebudem zameriavat len na karbon ci motorky |
však jasné že nie len karbon ale cela táto téma sa tak nejako toči okolo karbonu...inak palec hore za to že si sa na to dal, dnes chcu ludia všetko zadarmo a tažko im vyhovieš. takze drzím palce, nech sa ti dari |
nielen karbon,ale aj drevennu foliu som dnes naniesol na puzdro okuliarov(som len tak na skusku pre seba).odmastil,nastriekal bledu hnedu a ofolioval. |
Zaujímavé... keď mi zvýšia peniaze, dal by som si spraviť zopár dielov.. časovo je to náročné? |
123 talis,ci casovo narocne?hmmm,ako sa to vezme.zohriat 1300litrov vody vo vani na 30°C,material co prinesies treba ocistit,odmastit,pripadne opravit nerovnosti,nastriekat zaklad na plast(pristrojovka,stred panel,moto kapotaz,spätak na auto atd) kolesa tiez to iste akurat zaklad na hlinnik,pripadne kov diskov,tvoju zvolenu farbu pod foliu,potom na druhy den po zaschnuti farby sa foliuje a o dalsich 24 hodin sa lakuje. |
"Čínske" bočné plasty mojej Yamahy Grizzly 700 po cca 15 000 km v teréne. Prvé biele fliačky sa objavili už po cca 300 km...Po "zodratí" bielych machúľ sa začali objavovať čierne. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Grizzly660 (27.10.2012 11:21) |
vlavo listie,vpravo karbon Upravené 1 krát. Naposledy upravil pedro3 (27.10.2012 20:42) |
skuska do mojho auticka.uz nalakovane 3 vrstvy laku. |
Re: robin282: má niekto skúsenosť s ,, vodným" pokarbonovaním dielov na motorku? Ak áno alebo viete kto to robí dajte vedieť. |
Vie niekto kto a kde robí aqa print ? Teda nanášanie aplikácii vo vo vode ? Ďakujem za info . |
Re: pedro3: Mal by som záujem touto technikou pokarbónovať blatníky na mojom skútri.Som rád že sa našiel šikovný človek na tomto fóre. No ale chcel by som vedieť aspoň koľko ma to bude stáť.Veľká vďaka za odpoveď.Pripájam aj svoju mailovú adresu...: |
Pochybujem, ze sa ozve, nebol tu pat rokov. |
Re: Sarisan: asi mas na mysli hydrografiku.. Ja som si to robil na mensie diely sam, je to relativne jednoduche. Ak to chces mat ale profi, vo Vrabloch su sikovni chalani www.hydrografika.sk/ |
ked to das pod lak tak neobmedzenu.. resp. rovnaku, ako akakolvek ina povrchova uprava. Ak to pod lak nedas tak sa to oderie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 325597 | Včera: 118654