Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte Motoride |
Cau, Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (06.05.2012 20:11) |
Hunter |
+1 V-Strom |
V strom.veľká,pohodlná moto,výkon stačí.Na cestovanie po europe výborná,veľký dojazd,malá spotreba,cestovanie vo dvojici bez problémov.Ale samozrejme je to vec názoru. |
ja by som ti odporučil GS - ko , a moc som s tým spokojný, na ceste ideál 100 - 110 km - ale aj vyššie do 160 nie je problém a na lesných cestách sa mi páči čo raz viac a to som už prešiel na nej kadejaký terén, dobrá spotreba do 4 l, novšie ročníky aj menej. |
Na kratke vylety a samemu ti bude gs stacit jednu dve sezony kym sa zajazdis, no na cestovanie po europe alebo vo dvojici je to zla volba. Ostatne jednovalce na tom budu podobne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil yoyo (06.05.2012 21:23) |
KLE 500 - Asfalt tak do 200 km za den , teren znasa v pohode . |
ked budes jazdit s ladvinkou tak pegaso a xt660 ti bude slabe! Dlhsie vyjazdy na jednobuchu budu dost unavne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil hifo (07.05.2012 8:52) |
Ak máš na to 5000,- Euro , tak tie staré hrče zo svojho výberu rovno vynechaj , za to kúpiš aj slušnejšie moto . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (07.05.2012 9:32) |
Brazel ja mat na kupu 5000 eur tak si radsej vyberiem cca 3-4 rocnu motorku ako cca 11 rocnu - aj ked ta by bola lacnejsia. Upravené 2 krát. Naposledy upravil roman (07.05.2012 10:18) |
roman , , tá moto , čo som tam picol , bola len prvá , čo mi padla do oka , na predaj sú tisíce . |
Varadero z +250kg hmotnosťou bude dobré pre 70kg začiatočníka? |
a co tak Yamaha TDM? |
magnumVOLE ak máš nejaké otázky na XT 660 Z (nie XTZ 660) pýtaj sa. Prípadne si môžeme pokecať pri zmrzline u vás v Bytči. |
v strom 650,tdm 900,gs 1100, varadero 1000 od 2003 hore.nezacinaj ako ja zo 650 tkou a o dva tyzdne predas.zacinal som s bmw f650 ,krpata moto.kamarati zacinaly na varadere 1000,bandit 1200 atd.neodrbkaj sa ako ja kupou zbytocne maleho obsahu. |
ked uz asfalt zacal tak ja s tebou pri zmrline u vas v bytci mozem pokecat o cbf 250 :D a o tom ako som sa neodrbkala kupou zbytocne maleho obsahu |
existuje aj kle 500,ale tebe malý strom.niektorí na nom vydržali aj viac sezon.samozrejme jak chytíš motorku uplne do ruky,potom uvažuj o silnejšej.stromček,ale fakt ide dobre,tdm 900 to sice neni |
Prípadne pozri aj Kawasaki Versys podľa mňa je to ako V-Strom. Buď 2 valec 650ka alebo 4 valec 1000ka |
corvette,asfalt, dačo vymslíme ,dakujem chlapci tolko reakcii som nečakal ,a hlavne som nečakal že to bude také tažke si niečo vybrat,mám znameho čo má 1000 - varadero,a ked bude pekne zobere ma na vyjazd aj dá opačiť,tak som zevdavy ako to pojde,Aj tak sa mi najviac pozdava maly stromček ,no moje motookolie ma tiez nahovara na varana,1000- kovy strom,a samozrejme bawo aj ked to je mimo moj rozpocet,sam neviem kam skočit asi treba secko otestovat osobne mám takú otazočku ešte , je komplikovanejsie pilotovať napr. To varadero vs 650 V-Strom ?viem že mam skusenosti 0 -love ale tak ako to je vlastne, lebo kamos mal tiez problem sice v triede SS , kupil 250 -kove SS na zaciatok a po jednej sezone mu je to malo chce 600 SS a nemoze ani za ten cert predat ,taze nemoze ani kupit vatsie moto,cize je nuteny jazdit dalsiu sezonu tu 250-ku ,tak by som veru necel dopadnut |
aaa este DEMMOO to TDM 850 neni to moc cestne?,napr ukrajina sem tam tade prejdem autom a tie cesty no nic moc ako hodnotis ? |
ta spotreba na 650 V-Strom 5 litrov to je realita?ci klam,ten majitel tam dokonca uvadza 4-4.2 litra |
magnum - V-Strom má ten istý motor ako SV650, len je inak ladený, a na SVčku kamarat jazdí za 3,9 - 4,2 |
magnumVole- Strom od 2007 ma spotrebu nizsiu o pol litra ako starsie rocniky, ja mam priemer 4,2l a to jazdievam svizne. |
to o tom objeme su len take chlapske prupovídačky... casto byva objem kompenzaciou niecoho chýbajúceho v/na dotyčnom.... no čouz stava sa |
corvette tak v tom pripade ked je to tak jak hovoris mi staci nejaky skuter 50 ccm ,ale vazne vazne uvazujem nad 650 V-strom vyzera super,a ta spotreba sa mi paci,a BMW sa mi zdalo zive myslim 650 tak asi V-strom bude o.k. neviem este by som skusil to TDM |
Mna sa ludia pytali preco som nesiel do Varana alebo podobneho (obsahovo 1000) moja odpoved bola naco??? Naucim sa na Vstrome ktory mi zatial uplne postacuje kedze jazdim sam a stale mam moznost ist vyssie a nelutujem svoju volbu vykonu ma Strom dostatocne, spotreba super, potesi pri dnesnych cenach ... a s rozpoctom 5000 euri uz veru kupis velmi, velmi slusnu jazdenku |
Co sa tyka spotreby novsieho V-Stroma 4-4.2l, to je pravda mimo dialnic alebo v kopcoch, viac menej bez ohladu na styl jazdy. Na dialnici a/alebo vo dvojke vie spapat 5,5 a viac. |
magnumVOLE: Upravené 2 krát. Naposledy upravil demmoo (07.05.2012 23:38) |
V - strom, Transalp? nové malé GS? dobrý rozpočet... s tým sa dá všeličo robiť... ešte ti aj ostane na poriadny servis |
"Piste vsetci modrym perom, ina farba nebude, piste vsetci rovnako..." - to je V-Strom 650! Upravené 1 krát. Naposledy upravil sushi7474 (08.05.2012 1:05) |
a čo tak toto??? |
Presne tak sushi , nech si kúpi motorku ktorú nepotrebuje . Lebo TDM a Versis určite nedokážu to čo "bežné a nudné" XT , BMW-GS, V Strom |
magnumVOLE: |
magnumVOLE, kup si ten model, ktory sa tebe najviac paci. ci uz designovo, alebo jazdou. pokukaj, poskusaj. hlavne si nekupuj moto podla toho, co ti kto poradi. lebo kazdy radi podla svojho subjektivneho nazoru. |
Mal si začať rozmýšľať pred týždňom-dvomi. Z Žubora boli predvádzacie dni YAMAHA, KAWASAKI, KTM, teraz bude HONDA. Všetky moto by si mohol náležite ocapkať a oslintať |
magnumVOLE: Na tvojom mieste idem do nejakej staršej XT. Neviem či si chceš hneď kúpiť motorku ktorá ti ostane na celý život alebo čo s ňou reálne plánuješ najazdiť. Ale iste by som neinvestoval hneď 5000 evri do motorky. Kúpil by som čosi staršie, okúsil čo to zhruba robí a prípadne o rok dva presedlal na čosi iné. Za ušetrené prachy kúpil poriadne oblečko a išiel na poriadny výlet. Za prvé si ale musíš ty v hlave vyjasniť čo chceš. Lebo nie je enduro ako enduro a nie je jazda v teréne ako jazda v teréne. Ja som vyskúšal mnoho zo spomínaných motoriek a rozprával sa s veľa majiteľmi. Samozrejme každý si tu svoju pochváli ale na druhej strane každý už vie čo jazdí a čo od motorky môže očakávať. XTZ a malé GS 650 sú na začiatok fajn, niekto s nimi jazdí aj vo dvojici a na nič sa nesťažuje. Mne XTZ pripadá byť v teréne lepšia, predsa len už aj na pohľad má užšiu stavbu. Malému GSku som ale ja osobne na chuť nikdy neprišiel, bez urážky jeho majiteľov ale ja sa na tom cítim ako na budari. Motor nuda sama o sebe, potiahnem plyn trochen zahučí, hej pridá ale čo ja viem také nemastné neslané. Terén tiež nič moc ale verzia 650 GS Dakar to už je trošku iná kávička. Keď ale plánuješ častú jazdu vo dvojici a prevažovať bude asfalt, resp. v terénom sa budeš iba plížiť do cieľa tu by som volil nejaký ten dvojvalec. Transalp, V-Storm nič nimi nepokazíš ale Transalp je viac aj aj. V-Storm terénom prejde ale ja by som si na ňom off-road dobre nezajazdil. Stačí mi keď sa pozriem na tie predné vidly, u mňa by asi rýchlo skončilo koleso bližšie pri motore. A postoj v stupačkách je v sériovom stave pre mojich +/- 180 cm strašný. Inak je ale stromček na ceste bez konkurencie. Super posed, super motor, super ovládateľnosť... Transalp mi príde taký najviac univerzálny medzi off a on road jazdením a keďže mám pocit, že ani nevieš celkom presne čo chceš volil by som Transalp. Inak kebyže mám ja 5000 evri kúpim to čo mám a nejakého GAS GASa k tomu ale to je prudko nezačiatočnícka kombinácia. Každopádne by som si na tvojom mieste poriadne premyslel čo vlastne chceš a zvážil kúpu hoc aj staršej motorky. Staré XT potom nejakú Afriku Twin resp XTZ 750 a možno neskôr keď usúdiš, že život je bárs malé peklo, tak si kúpiš veľké GéeSo. Ja totiž tým novým motorkám neviem prísť na chuť. Posledné menované zvládnu všetko aj cestu aj jazdu terénom s tým, že na nejakej poľňačke budeš atakovať maximálky týchto motoriek, to by som si s TDM a V-Stormom bárs jak upravenými nedovolil. |
magnumVOLE-v prvom rade si daj do kopy prašule!!!Najprv treba napisať,aky maš cca. rozpočet.Každy ti tu môže pisať aj o GSA1200. |
Versys 650 je super moto pre zaciatocnika. myslim to vazne a potvrdi ti to aj moj muz, ktory ma V-Stroma. ked nejdeme spolu, kradne mi moju motorku . mozes si byt isty, ze budes stopro spokojny. ale to aj so Stromom. opytaj sa Mikulca Upravené 2 krát. Naposledy upravil zuza12 (08.05.2012 13:08) |
demmoo-predposledna veta,čitaj ty naš šuhajiček od TDM-miek |
dakujem dakujem panové za odpovede,dnes sme boli s kamosom otestovat jeho Varadero 1000,sice sa mi povozit dal ale len zhruba 50km,ale ta motorka ma dostala,pohodlie,tah prakticky od volnobehu,sice je trosku velka ale to nevadi,aj ked ma zaskocila vaha motorky,dost horsia manipulacia na mieste ale na to by som si zvykol, akonahle som sa rozbehol bola to parada,nieco take si predstavujem,ako varadero,este si chcem odskusat to TDM 850 a ked ma nijak neoslni,budem hladat pekne varadero,no ktomu budiem musiet zacat jest dvojite porcie obedov, ,neviete kolko vazi tak vybavena kuframi a z ladvinkou (52kg)a samozrejme nabaleny na dovolenku je to velky rozdiel ?menia sa jazdne vlastnosti? |
magnumVOLE-aj ked ma chlapec od TDM asi zlinčuje.Pre pana krala,prečo by si chcel TDM 850?Prečo chceš isť späť? |
ty VOLE, ale varan je naozaj dobre povozenicko |
A jak rýchlo sa človek dostane k litru Váhy vo dvojici sa neboj, ja som práve kvôli tomu kúpil GSo. Niežeby menšie motorky nezvládli zaťaženie ale Varan, GSo a iné veľké stroje netrpia až takým citeľným rozdielom pred a po naložení. Inak ja vážim do 65 kg a s váhou GSa mám problém iba ak ho zložím dolu kopcom alebo v riedkom blate až sa valec zapichne. Ale o Varanoch a GSách sa toho už veľa popísalo stačí čítať. |
čierna333: suhlasim, určite ak TDM, tak 900..za 5 tisic jednoznacne... |
Toho terénu das aj tak menej ako asfaltu a tak sa kľudne orientuj po vstrome ak pokukas dobre zozenies aj lacnejšie ako za 5 a ostane ti aj na výstroj |
Kua chlapi poniektori ste fakt necitali prvy prispevok . Je tam rozpocet aj to, ze vystroj uz ma. Upravené 1 krát. Naposledy upravil roman (09.05.2012 13:32) |
roman , aj ty , aj všetci , píšúci po mojom prvom príspevku , mi dlhujete pivo , lebo som to uhádol (Varadero) |
www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xl1000v%200... |
zeON GS 1100,ma kardan že?aky rozdiel medzi retazou a kardanom?myslim vyhody/nevyhody? |
magnumVOLE: tu máš čítaj BMW R 1100 GS – železo na cesty i necesty po 10.000 kilometroch Skrátka kardan je bez údržby, nesere ťa voda blato nemusíš to počas výletu čistiť ako reťaz ale zasa v teréne to búcha dosť (ale ozaj terén nie procedúrovanie sa po poľnej ceste). |
black333 , ale ani v Nemecku nie je 955-iek Tigrov do 5000,-Euro (aj s prihlásením na SK) toľko , že by sa dalo preberať , našiel som až jeden , ktorý by napr. mne vyhovoval z hľadiska stavu , ceny , výbavy a počtu km a ešte aj to by som sa musel vedieť do Nemecka a potom naspäť aj s motorkou teleportovať , aby som sa vmestil do 5000,- ... |
retaz vs kardan: |
brazel-ja som ich našiel cca. 40 kusov v Nemecku.Samozrejme,ide aj o to,ako pišeš,v akom stave su.No myslim si,že Tigera 955i,by do 5000litrov zohnal.Hadam nebude Tiger drahši,ako BMW r1150GS,či? Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (09.05.2012 18:54) |
black333 , ja som si zadal do 50 000 km (lebo to je pri moto taká hranica , kde už môžeš chystať bubáky na väčšiu údržbu) , no a plný výkon - 106 koní , lebo Nemci mali pri moto obmedzenia do 100koní . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (09.05.2012 19:23) |
brazel, pri 50 000 km uz musis pri triumphe chystat bubaky na vacsiu udrzbu? hmm. tak taku moto by som asi nekupoval |
magnumVOLE: |
pitaz , ty sa do Triumph-u neobúvaj , ja som tvoju Hondičku nespomenul ani slovom , 50000km je akurátna hranica na previerku (a prípadnú výmenu) všetkých tlmičov a brzdových kotúčov tiež . |
brazel-ale uznaj,je cukrikovi a pekny a aj ta farba je proste nadhera |
brazel, to mas samozrejme pravdu a sekat frajera asi mozem len preto, ze predchadzajuci majitel vymenil len nedavno cely zadny tlmic a pruziny vpredu |
pitaz , no vidíš , tak uveď , koľko € stálo to pruženie , koľko si vlastne ušetril . Ale pravdivo ... |
demmoo-no.Prave tych päť litrov chcem investovať ale kde?No musim isť niekde ale ja ti neviem kde.No kde ? |
brazel, neviem to presne, ale zadny tlmic okolo 1300,- tipujem, pruziny do predu mozno 100,- kazdopadne treba povedat, ze so seriovym varaderom to uz nema nic do cinenia - neporovnatelne lepsi podvozok. to uz by sa mozno aj tebe zdalo, ze sa to nelvni a nehupe |
magnumVOLE: dobre pises vyber si v nemecku, sak aj ja som si tam nasiel a pomer cena(moto+dovoz+prihlasenie)/stav bola lepsia ako tu na slovensku. |
Zelam viac stastia pri kupovani moto v Nemecku, ako som mal ja. Telefonicky som sa dohodol na dalsi den, v noci sme vyrazili, presli vyse 700km, rano sme boli u predajcu a motorka tam nebola, tak mi chcel chlapik nanutit namiesto 800ky jednu 650tku.. Nasraty som odisiel, prerobil som na benzine a rakuskej znamke a nakoniec som kupil este vyhodnejsie na Slovensku (800gs, 2008, 24tkm, s krytmi+tankvakom+kuframi touratech, k tome este 4 cestne gumy za 6.800€-chlop surne potreboval predat). |
pravda je ze v nemecku su dobre moto v rovnakom stave ako u nas draksie.len lepenice a buracky su lacnejsie- najviac sa oplati v ceschach alebo u nas. |
ked sa ide kupovat auto/moto do zahranicia, urcite odporucam pripravit si viac inzeratov v nejakom rozumnom okruhu (do 200 km), prave pre taketo pripady |
wiese , preboha , netáraj , že len lepenice a buracky su lacnejsie- najviac sa oplati v ceschach alebo u nas. |
Tak som prave zo zvedavosti prelustroval mobile.de a autoscout24.de a nenasiel som v Nemecku ani jedneho stroma lacnejsieho, alebo rovnako draheho, ako ponukam na predaj. A to dam ruku do ohna za to, ze nikdy nebol ani padnuty a ani prevrateny. (Hladal som EZ 2007, 30-40tkm, s ABS, padaky, kryt motora a ruk a kufor, alebo tankvak). |
brazel najdi my jedinu moto napr. varadero v DE v peknom stave v bohatej vybave aby sa to oplatilo cesta plus naklady,prihlasenie.vsetky cukriky v nemecku su podstatne draksie ako u nas.jedine co sa tam oplati to co u nas tazko zozenies napr. bmw gs 100, yamaha gts 1000 atd. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (10.05.2012 15:02) |
wiese, najmenej 3-4 kusky tam su. a vybava taka, ze uz nas malokedy taku najdes.. pozeral som to velmi podrobne |
magnumVOLE: ludia radi poucuju tak sa pridam |
ja mam xt teraz kupenu a jak si buduci rok zacnem zarabat tak by som si chcel neco ine kupit ale neviem sa este rozhodnut ci : yamahu xt 660R, transalpa 700, alebo africu twin tak 02 rocnik :P cenovo kolem 5000 maximalne :P asi poviskusam kazdu z nich a uvidim :D |
No a to Varadero je na predaj za 2700 Eurónov , so 65000km , tromi kuframi Givi a inou slušnou výbavou je to celkom fajn kúpa . |
varadero 1000 je enduro? alebo sa pocas tych milion prispevkov preslo k turistovi? |
brazel pozri na autobazar.eu-dve varadera za 3000 az 3400 s vybavou.bez cestovania ,ryskovania ,a bez prihlasenia na EC. a uz ked nebude v dobrom stave tak skocim do ciech a tam je peknych moto dost . |
MagnumVOLE: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 73618 | Včera: 146654