Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
190 na šestke je ako silikónové prsia u pubertiačky, vec vkusu užívateľa. Guma vydrží zhruba rovnako a kočky aspoň nemajú techničák ... |
nerd - ja viem a dokonca viem to od teba .... len prilievam olej do ohna nech nam to tu nevyhasne |
Ja osobne v jazdnych vlastnostiach medzi 180 a 190 nevidim žiadny rozdiel. Testovane na dedskej motorke Yamaha R6. |
a uz sa tu zasa riesia chujoviny |
7970>chapal som povodnu otazku rozmeru pneu pre prevadzku po cestach, nie okruh. Ked uz sa bavime o stycnej ploche, tak potom je mozno dolezitejsie zvolit spravny typ pneu podla sposobu pouzitia moto nez sirku, a to kvoli profilu, cize race alebo road. |
obutu mam vzadu D211 GP zmes 7712,na okruhu je dosť velký rozdiel medzi 180 A 190 ale to vedia hlavne tý čo jazdia.na cestu by som asi volil 180 minimalne z finančneho dovodu bo tam je to jedno do extremnych náklonov sa asi nedostaneš.Motofan pochybujem že sa ti to dalo na 170ke nejako dobre naklopiť lebo styčna plocha ti zmyzla už pri 30° ,ale ak sa ti na tom lepšie jazdilo neni o čom sa hádať. |
Podla mna 190-ka na sestku je zbytocna, nema taky vykon a hlavne krutiaci moment, aby bolo treba viac tej stycnej plochy. Nemam velky prehlad o tovarenskych obutiach sestiek ale myslim, ze 190-ku na ne nedava ziaden vyrobca. Skusal som kedysi na litrovom Firestorme i 170-ku a bolo to pri preklapaniach mozno i lepsie nez 180 |
to mas dunlop gp racer d211? alebo zle vidim... |
180, alebo 190, je jedno ? |
120 vpredu 190/55 vzadu ....keby som mal 180 tak už ležím Upravené 2 krát. Naposledy upravil 7970 (01.04.2012 15:32) |
Ak jazdis na okruhu, tak kludne daj inu gumu, ale tam by si mal pohrat aj s nastavenim podvozku. |
ked píšeš rýchlo, nesleduješ klávesnicu. |
zjavne si ma nepochopil. ani raptora, ide o tvoj chutny foneticky zapis slova feedback. no offence |
nechapem,co tam kazdy je.be tie 190 ky,jak keby neviem co tym dosiahli |
najsleps1, ty si ten Bernolák? alebo anglický Bernolák? alebo levo Bernolák? |
lorenzo o nicom z toho co si napisal nediskutujem... ale "featback" ma zabil |
negatívny: môžu ťa za to po...ť fízli, pretože TP je TP |
kaper to co platilo v roku 2000 nemusi platit v roku 2012.... |
Nerd , o tom neviem , v 600 - kach nie som doma ,takze sa uz neorientujem . V kazdom pripade , je jedno o akom rozmere hovorime , to co je v TP je optimum a nie je potreba to menit , lebo menis aj charakteristicke jazdne vlastnosti stroja . Poukazal som iba na tento fakt . |
kaper co myslis boli konstrukteri a testeri motoriek reterdovany ked pred casom obuvali na 600ky dopredu rozmer 120/60? aj ked na litre sa uz obuvali 120/70?! |
mj357 ja som zasa myslel ze ak das na 5,5" raf 190 alebo 180 tak rozhodne nemusis riesit nejake stycne plochy a uz vobec nie na beznej ceste. vyskusal som vela gum a mozem povedat ze trebars medzi 190 supercorsa a 190 BT003 je vacsi a citelnejsi rozdiel ako medzi 180 a 190 supercorsou. |
ja tam teraz mam 190/55 a idem uz menit, tak som rozmyslal zeby som siel na povodnu 180/55 ale asi si to necham lebo sa mi s tym fajn jazdilo a hlavne pri seriovych stupackach mi tam este ostal nejaky ten milimeter ci tri miesta:D |
nerd veď jasné, jazdíš okruhy tak máš asi väčšiu prax, žiadne vačšie styčné plochy som ani nehovoril. styčná plocha je podľa mňa vždy tá istá alebo aspoň teda s minimálnymi rozdielmi. Ja len, že jednoznačne cítim rozidel medzi 150 a 170, ale ako hovoríš to je nepostrádateľné oproti rozdielu medzi zjazdenou a novou. |
Fabopetrov : si skutocne rozkosny . Tak teba netrapi co je v papieroch A ti konstrukreri , ktori tam dali 180 origo asi boli retardovani vsak ? Naco konstrukteri robia dlhosiahle testy a skusky aby nakoniec povedali ze pre ten ktory konkretny stroj je najvhodnejsi taky a taky rozmer ? |
skor ide o to, ci je to 50 alebo 55. Ak si mal povodne 180 / 55 a teraz mas napriklad 190 / 50, tak rozdiel budes citit, hlavne v zakrutach, na 50-kovych sa to bude skladat "komotnejsie". Ak si mal 180/55 a teraz mas 190/55, tak by si ziaden rozdiel nemal pozorovat. Prave som to pozrel, predpisane mas 180 / 55. |
A JAK sa klopi bejzbolka 600ka? ta faaajne jednou rukou... a tvoja 1000ka? ta ja musim obe ruky pouzit... ta ze 600ka bejzbolka obratnejsia a rychlejsia a 1000ka bezjzbolka musis viac sily vyvynut ale pecka jak z dela |
ja sa tu nebudem rozculovat. ked ho nabuduce uvidim na ceste, tak po nom hodim stolicku |
ze motorkarsky zjazd... miesto motoriek bezbolky... a ty mas jaku bejzbolku? priemer 600... a ty? primer 1000 ... fuuuu ta prepac ja uz budem dobry |
Čo ho mám udrbat basebolkou? Pri tom by mal akú takú šancu |
co tak si to rozdat na cestach a nie na ploche monotora ??? |
Mato a to som ani nereagoval na tvoje ohlinsy ;) |
garaz ci milenka to je jedno... stejne tam parkujete svoje masiny |
ChesterTT ty mas s maTooB asi spolocnu garaz co? |
Odkedy ma ten nas nerd 40tku v profile, tak reaguje nejak nevrlo |
ale maTooBov problem je, ze on uz opica je, ale aj tak mu to neklopi, necitate? |
Riesite kokotiny.... žiadne vacsie stycne plochy, zle preklápanie... medzi ziadnou 180 a 190kou nie je taký rozdiel ako medzi novou a zjazdenou gumou, takže obuj čo chceš |
Asi musim absolvovat nejaku tu skolu jazdy a snad sa potom nieco podari Veru taka S4R by nebola zla, to uz je riadna masinka |
maTooB |
maTooB |
Dakujem, vyskusam to |
maTooB |
A ja tu moju nie a nie zlozit do tej zakruty aj na seriovej 180tke |
podľa mňa je to zbytočné, aj keď paradoxne to hovorím práve ja keď mám na CBFe namiesto 160 -> 170.. a dosť to cítim, ako keď som mal predtým na CB500 150 gumu, potom na SV 160 a teraz 170, klasika, dlho padám do zákruty |
miror - praveze pri technickych pasazach ma podla mna sirsia pneu nevyhodu. na masinu sa musis viac vesat, aby si dosiahol rovnaky uhol naklonu. to vidim aj na svojich dvoch (neberme teraz do uvahy 100 kg rozdiel) tak aj pri dlhej zakrute vidim, ze ta sirsia guma kladie vacsi odpor a nech sa vesam ako sa vesam (na djuukovi by som uz oral zem) tak tuto ledva ledva na hranu pneu. podotykam, ze nehovorim o rychlych preklapackach, su to tiahle dlhe zakruty, kde vaha (tazisko je dobre) nehra az taku velku rolu.. |
pri jazde na okruhu by to malo mat len pozitine ucinky nie? vacsia stycna plocha... |
maTooB no to bol fakt luxusny monster s2r za 95 000 czk 7000tis poctivych, predval typek co mal hipoermotard a objednaneho diavela... no kto neskoro chodi nejazdi na ducati ale na cbr |
Ty opiciak jeden |
No continental ma hlavne dost iny profil, to spravi svoje opticky... |
len tak pre info - rozni vyrobcovia maju rozne siroke tie gumy. aj ked pisu 180, tak moze byt sirsia ako ine modely - sam mam skusenost s dunlpkou (prvoobutie na 690 Duke) a continentalkami. tie boli o dost uzsie, ale stale to boli 160-tky. |
raptor... lebo keby si mal cas tak sa stav v prahe a po ceste mi dones 180ku, malu znacku a dajake tie kleste ze odstikneme ten imobilizer nech neblika |
raptor... daj si piko daj si piko pojde ti karta |
no po prahe jak po prahe... do prace na moto nechodim skor kolo prahy po zakrutach... ale ano ano 190 vyzera fakt lepsie |
190 zadna guma v kombinácii s blikajúcim imobilizérom a malou špz.... áááále nič... ja len že ide ti karta fabo |
Po prahe tomu neuskodis nic a 190tka lepsie vyzera |
pozri, tu masinu vyvijali chlapici na svetovej spicke a trvalo im to dost dlho. presne vyratali, ze ako rit na serbel tam sadne 180, inac by tam tu 190 dali. a ty to teraz zmenis. myslis, ze jej tym pomozes? |
no ja len pre to lebo typek daval na ducati monster s2r sirsiu a hovoril ze to nie je dobre vraj koli tomu trubkovemu ramu... ze sa nesprava tak ako by mala... skoro som tu s2r kupil ale vyfukli mi ju |
ziadny iny. vyzut by sa nemala, no a musis viac naklopit aby si presiel zakrutu v tej istej rychlosti. tod vsjo.. papriere si uz spominal.. |
Mam obutu vzadu 190 ale v papieroch chce 180. Co je v papieroch ma netrapi skor ma zaujima aky to ma vplyv na jazdu... Okrem toho ze 190 moze ist viac do naklonu ale pomalsie ju prehodis do zakruty. No proste ma zaujima ci to nema nejaky negat. vplyv Zdar a pozdrav z Prahy |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 263432 | Včera: 232754