Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čo povie naša motorkárska verejnosť na takúto prestavbu? |
Na tento typ motorky,potom Goldwing a tieto väčšie motorky (autobusy) budiš asi hej.Je tam jasne ovela väčši dojazd.No ako som pisal,iba tento druh motoriek,pripadne možno štvorkolky.Ostatne typy motoriek určo nema šancu |
z bezpečnostného hľadiska, ako sa chová plynová nádrž nechránená pri havárii? v lete pri priamom dopade slnka a podobne? neviem, či by som chcel mať na motorke za chrbtom tlakovú nádrž s horľavým plynom |
Inak, skvelý nápad pri kombinácii na napr. BMW GS so sajdou |
Plynová nádrž je vo všeobecnosti bezpečnejšia ako benzínová. Je tam viac cestný ventil ktorý pri náraste tlaku zásluhou tepla sám sa otvorí a vypusti prebytočný tlak. Ďalší bezpečnostný prvok ktorý benzínová nádrž nemá je ten že pri prerušení prívodu plynu do motora (prasknutá trubka) dochádza k uzavretiu ventilu v nádrži. Pri prevrátení vozidla začne vytekať benzín a následne dochádza k výbuchu čo u plynu nemôže dôjsť, tam ak nedôjde k uzavretiu tak na konci prerušenej trúbky plyn horí plameňom ako na zapaľovači nemôže dôjsť k tomu aby bol plameň vtiahnutý do nádrže. |
bojis sa mat za sebou nadrzku s plynom inteligentne zabezpecenu jak sa len da, ale je pohoda drzet nohami obycajnu hlupu konzervu s horlavou kvapalinou a extremne vybusnymi vyparmi? |
z auta by pri prevrátení nemal vytekat benzín, nakolko kazda nadrz by mala mat gravitacny ventil. Aspon tak nas to ucili v skole. |
plyn v aute moc nemusim,hlavne v malich motoroch,ale toto sa mi paci |
Je to presne tak, ako píše Country. Svojho času bol vykonaný test benzínového a plynového auta. Obidve boli zapálené a test dopadol tak, že auto s benzínovou nádržou explodovalo po 4-och minútach horenia a auto, kde bola umiestnená plynová nádrž a benzínová bola odstránená, zhorelo dotla a plynová nádrž pritom ostala nedotknutá a po zhorení auta ostala bez funkčných zmien a naďalej použitelná. Jej konštrukcia umožňuje pri zvýšení teploty a následne aj tlaku pomocou pretlakového ventíla odpustiť časť prebytočného tlaku pod vozidlo. Benzínová nádrž tak konštruovaná nie je pri zvýšení teploty a tlaku exploduje |
Tento článok som už dávnejšie čítal v ČMN a tiež sa mi to pozdáva. |
mal som moznost vidiet v Polsku VTX 1800 prerobenu na LPG, ale ta plynova nadrz bola mensia a vyzerala stylovo nespatilo to vzhlad stroja, chlapik vravel ze je to bezproblemova jazda bez straty vykonu |
No ale benzín má ďaleko lepšiu vôňu ako plyn . Akýkoľvek!! Tie náklady za tú vôňu stoja. |
Ok, možno je to len môj pohľad pyro(mana)technika amatéra, ale viem, aký je rozdiel medzi vyhodením do vzduchu kovovej nádrže s benzínom a so stlačeným horľavým plynom V podstate rozdiel ako medzi zápaľnou fľašou a granátom, preto nemám akosi dôveru v tlakové fľaše so stlačenými plynmi |
eNeM lpg nadoba ma pretlakovy ventyl znesie horšie zaobchadzanie ako benzinova nadrž ak hodiš jednu aj druhu do priameho ohňa lpg nadrž si odfukne aj s malym plameňom benzinova si určite neodfukne |
|
no ten chlapík už na začiatku jasne zadal svoj cieľ , nie je to bezpečnosť alebo nebezpečnosť, ale vyskúšať niečo iné a aj to realizovať, "... že to proste jde" |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 11964 | Včera: 115419