Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte Upravené 1 krát. Naposledy upravil antena (02.08.2011 4:57) |
ahoj ja nemam choper ale sport lebo turista neviem kam to mam zaradit je to 1200vka moja prva moto a ani nikdy som na inej nejazdil, mam ju cca mesiac a vodicak cca mesiac a pol a uz mam najazdenych 6000km v podstate bez promlemov ,klop klop klop a dufam ze aj na dalej to tak bude , vsetko je to otom ci to mas v hlave zrovnane a kedze si paraglaidista(super konicek) tak si myslim ze mas tak nevidim problem |
Totalne zlyhanie! |
MaTooB - a ty čo si sa zle vyspal fešák?! |
Amen bratm Este dobre, ze si nenapisal, ze sa chces zoznamit s nejakou ladvinkou... ;) |
antena: 1500ka V-twin choper je neco celkom ine ako 1300ka hayabusa. Zacinat na "litrovom" supersporte v 20tich je tiez uplne celkom ine ako zacinat na litrovom copri v 34-och....ak nie si vylozene antitalent a mas aspon trochu sily ukocirovast tu masinu s jej vahou, + k tomu troska citu v pravacke, tak by si podla mna nemal mat problem. Podla mna si kupil velmi dobre, lebo tych 60-70 koni je na pohodove jazdenie tak akurat (presne ako pises, obcas treba nieco aj predbehnut atd.) ...a keby si vrazil cas a prachy do nejakej 500ky copra a nalozil do zadu este ladvinku niekedy, tak by si pri prvej jazde asi mal taky divny pocit ze "kua ta motorka akosi nejde" a uz by si sa obzeral po novej...s touto 1500kou by sa ti to stat urcite nemalo takze prajem vela stastnych km |
neeee, ak niekto nie je vyslovene anitalent a ako sa tu už píše, má to v hlave "pokope a nemá tam nasraté", vie sa naučiť a pohodovo, bezpečne a bez nehôd jazdiť na čomkoľvek...cvik a prax je základ. |
coper je uplne iny typ motorky ako sportova alebo turisticka motorka, ja by som sa urcite ucil jazdit na svojej motorke a nie na kamaratovej ktora je uplne inej konstrukcie, kubatury a hlavne ak sa nieco nedajboze stane mas o problem postarane, pozicane je stale len pozicane |
antena: nahodou napisal si to uplne krasne a vyborne good luck man a vela kilometrov pri tom choppry ide skôr o zvladanie tej tažkej potvory ako vykonu takže ak máš dosť sily tak vulkanická erupcia bude len pôžitkom |
klídek ,len si zapametaj ze chopper nebrzdí chopper spomaluje |
antena: súdiac podľa toho AKO si to napísal si myslím, že ju zvládneš úplne v pohode. Len pozor na to "spomaľovanie" pri zatvorení plynu nie iba na jednotke. |
antena: |
tak na začiatok - spoznávanie motorky a zlepšovanie tvojho jazdenia, určite odporúčam čo najmenej jazdiť v meste a čo najviac jazdiť na rôznych medzi-dedinských cestách, kde jazdí čo najmenej áut. |
antena ... no vidíš. teóriu i know how máš v príspevkoch vyššie, tak už len jazdiť |
do alp je urcena turistika/enduro, |
MaTooB - a MrBike vysvetlil všetko Upravené 1 krát. Naposledy upravil jamal (02.08.2011 14:18) |
Vdaka moc ludia. MrBike , wawa a vsecia ste super a dik all za povzbudive privitanie ;) Vazim si vsetky vase nazory. Skusenosti su skusenosti. |
Kamarat v 19-ke par rokov dozadu začínal na hyabuse |
Antenaja som za svoj život jazdil na kade čom, v poslednom čase najdlhšie na jawe350. na staré kolená som sa rozhodol pre to isté ako máš ty, je to rozdiel ,váha nepustí ale zvyknúť sa dá. len nezabúdaj na to že na motorke treba trošku inak myslieť ako na plechovke. čiže aj keď máš prednosť presvedč sa či ju naozaj máš a či to vedia aj tí ktorí ti ju majú dať. jednoducho viac predvídať... prajem veľa šťastných km. |
pekna masinka veru |
antena,pri takejto mašinke musíš mať na pamati,že keď niekam prídeš ako treba najlepšie zaparkovať. Aj malý kameň pod zadným kolesom ti narobí starosti s cúvaním. |
Nuz neviem ako vam, ale mne sa ze podstatne lepsie cuva na copri ako na SVinuche..mam 175cm, ale ked som len trosku v kopci, cuvam asi po pol centimetri, co sa ledva viem posunut vzad....na copri som ten problem nemal, nizke tazisko, nizsi "ziceľ", cuvanie v poriadku Skor take to posuvanie v malej rychlosti (aj ked lepsie by bolo napisat pomalosti ). A otocky v co najmensom polomere...to moze byt uz horsie. |
cúvanie ... ja som ako prvé zaparkoval svojú motorku dole kopcom pred plot ... blbec ... ono sa to dá vycúvať, ale treba mať neskutočne pestrý slovník Upravené 2 krát. Naposledy upravil Gafis (03.08.2011 2:10) |
Parkovanie dole kopcekom, ked nasledne treba vycuvat naozaj neodporucam. Uz som sa tak strapnil |
myslim ze s tym cuvanim hore kopcom to absolvoval uz kazdy, "velka zabava to je" |
To parkovanie už bolo spomínané aj v inej téme. maTooB - ty si len zosadol a potlačil a že vraj strápnil, ja som musel požiadať okolo stojacich ( čumiacich ) o pomoc pri vytlačení. Nuž čo už učíme sa na vlastných chybách. |
Ono je to vpodstate normalna vec s tym cuvanim do kopca, sak ked ma nieco 250kg tak je logicke ze clovek proste stvrt tony hore kopcom sam nepotlaci...ten blby pocit je len take to posramotene muzske ego v tej chvili ked sa z frajera, neohrozeneho motorkara stane clovek co musi okoloiducich prosit o pomoc s vlastnou masinou |
ako sa vravi..loz ma kratke nohy.. ako ja |
Sa to tu zvrhlo na to cúvanie - ale celkom je sranda aj keď postavíte moto v smere do kopca na hlavný stojan - to chce potom riadne "prirážať" na nádrž, aby ste ju dostali z neho dolu ale neviem, či antenova moto má vôbec hlavný stojan...? Ak hej, tak ja odporúčam použiť bočák a nechať zaradenú rýchlosť (1.), aby moto ostala, kde má |
Mno motorka ma 310 min hmotnost len bocny stojan a ja 70 kg (preto ten nick antena lebo kazdy kuka kde je sofer). Ale co aspom bude zabava ;D Upravené 1 krát. Naposledy upravil antena (03.08.2011 11:43) |
chcem ťa na tom vidieť antena ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil wawa (03.08.2011 15:09) |
heh dnes som sa naucil ze netreba podcenovat tu "vahu" |
wawa neni problem koncom augusta uz budu papiere a vyrazam |
ahoj,,,antena píšeš že na parkovisku skúšaš spojku a tak,,,a už sa ti niekedy stalo ,,jako napr mne,,,že ta niekto poklepe po pleci a naseduje otázka,,,a máte na to vodičák? pán vodič,,,nijako sa nechcem navážat ale jazda bez oprávnenia /píšeš že 18.8/,,to by ta mohlo za určitých nepriaznivích okolností mrzet,,, celkom chápem nedočkavost nad novou hračkou ale na niektoré veci treba myslet z istým,,predstihom,,inak želám ti vela pohodových kilákov |
antena oki, do konca augusta sa možno už umúdri aj toto počasie,. dnes je to fialový vlhký hnus, a to som plánoval po včerajšku jazdiť aj dnes. Na druhej strane dnes - teda aspoň predpoludním ti nehrozí to čo píše nikyta. Trénovať treba, ale naozaj len tam, kde je to bezpečné a nehrozia iné komplikácie. veľa zdaru ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil wawa (04.08.2011 9:22) |
Jupii. |
Strasnu chut mam vybrat sa do rakuska na prieskum. |
Neboj, do toho sa po pár stovkách dostaneš, že už to ani nebudeš vnímať Ruky, nohy budú všetko robiť automaticky, a ty sa budeš môcť kochať prírodou len pri tom kochaní treba dávať bacha na cestu, aby si neprešiel cez tvárnicu na ceste, ako ja :D |
antena - Ty si ale "pripad" Rovnaky ako ja, hehe. Neber to v zlom, prosim Ta. Ak Ti mozem poradit Rakusko bez dialnice a mensie davky na zaciatok, skus na mape popozerat len tu naokolo. Okolie Hainburgu, Neusiedler (jazero)... alebo cesty smerom na Schlosshof, Marchegg. Mam tazke nutkanie niekde tym smerom v nedelu. Ak rano nezaspim. |
Mp17 mno tak som sa dnes kochal |
antena - Rakusania sa "nekaslu". Ake su pokuty neviem. V diskusii pohladaj, bolo to tu x-krat. Nikdy som sa o to nezaujimal, mam nevypitvane "seriaky". |
k tomu naklapaniu - ak to nemas v krvi z bicykla/predtym nejakeho jazdenia na moto, tak vyskusaj tzv. counter-steering. ked to ovladas, tak naklopis bez problemov aj 500kg masinu. ja som to tiez objavil az po roku a pol jazdenia, ze existuje counter-steering. to je tazko, ked jazdis sam a nema ti kto predat tipy a triky Upravené 1 krát. Naposledy upravil kilix (02.10.2011 10:12) |
V podstate existujú 3 základné spôsoby klopenia: |
nemaj z toho ťažku hlavu.. pokial sa udržíš na uzde - a to s tým výkonom a váhou by nemalo byť problém. Horšie to bude možno pri prvých jazdách čo sa týka manevrovania a tak. na malých kubaturach sa učíš ako to funguje a mal by si na veľku ísť až ked vieš prečo veci funguju tak ako funguju. ale s každou novou mašinou sa musíš zžiť a zvykať si na nu. Ja som mal pioniera ked som mal 11 rokov až do 17. potom to bola MZ 250, potom hodne dlho nič a šup na GSXR 1000 K2. no a som tu, zatial bez pádu, ale stále vytrvalo trénujem graduálny rast - 8 okruhov (pochválim sa že každý iný - silverstone, donnington park, rockingham... slovakiaring.) ale to som trochu od tvojho štýlu jazdy odbočil. chcem tým povedať že naučiť sa dá aj na velkej kubature a cvik robí majstra. Nemusíš sa cítiť ako blbec ked ním na ceste nebudeš. |
Ja som začal rovnako na honde goldwing 1500,keď môžem radu jazdi mimo mesto najradšej sám aby ta nelákalo niekoho rýchlejšieho dobiehať alebo napodobňovať,pozor na otáčanie sa a podobne veci,tá váha je v určitom uhle neudržateľná,keď na to nezabudneš tak nespadnete.Veľa šťastia na cestách. ... |
tak gratulujem k moto a vodicaku |
Antena, odporúčam ti prečítať toto a postupne skúsiť v praxi. Určite to pôjde. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kaleb (03.10.2011 21:13) |
Nuz ja by som sa strasne rad k niekomu pridal. Sak som aj hodil request na vyjazdy zaciatocnikov ale ked sa nikto nenasiel tak som to pekne pocasie nezvladol a vyrazil do toho rakuska. |
antena, tak to Ta obdivujem. Ja by som nikoho za seba neposadil aj ked sa mi uz ponukali. A uz vobec nie chlapa . Dokonca vazne uvazujem, ze zozeniem solo sedlo aby bol "pokoj v rodine". Ale ked chces niekoho vozit, zozen si zadnu opierku. Ten vzadu sa bude citit istejsie a aspon nevystupi za jazdy. |
antena v rakusku pozor na pokutu ak mas take vyfuky o akych tu pises. a nieco s tym urob pretoze nik nebude chciet s tebou jazdit iba ak by si bol stale daleko vzadu. alebo sa drzis hesla "loud pipes save lives"? |
kamkoxx - uz sa niekde zmienoval, ze ich ma vykuchane. A pokial viem, tak ani V&H nie su homologizovane. Asi by tych Rakusanov neukecal ani s povodnymi ani s tymto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil lazysnail (04.10.2011 8:24) |
" ... a podobne forum vam paraglajdery mozme len zavidet." => A napriklad "Uleteni" a ich (nase) diskusne forum Ti nic nehovoria? |
kamkoxx co by som dal za to keby boli tichsie ;( ale majitel uz origi. nemal a tak som zacal hladat alternativu. |
antena - s Rakusanmi naozaj nemam skusenosti. Ale ak nebudes vyvolavat nadmernu zvukovu kulisu alebo im nedas iny dovod na zastavenie... |
antena:Sánka dolu šéfe,Hm.. nulové skúsenosti a už berieš ladviňáka.Koleduješ si o držkopád a ešte riskuješ život a zdravie druhého.Najprv zvládni mašinu,najazdi 10000km a potom uvidíš ako ďalej.Nič v zlom. |
ambly - nechcel som to takto drsne napisat aj ked som si myslel to iste ako Ty. Ale to mas ako ked sa ucis plavat - niekomu vyhovuje viac, ked ho hodia rovno do najhlbsej vody. Mne ale nie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil lazysnail (04.10.2011 10:56) |
nedalo mi.väčšina to zažila,začneš jazdiť,zbieraš skúsenosti a sebavedomie a potom,keď si myslíš,že si majster sveta to príde facka ako hrom.V mojom prípade papulnáč a šuchala po hlave 15m-štrk v ostrej zákrute.Našťastie tio odniesla viac motorka ako ja. Poučenie pre mňa na celý život:nevidím-nepálim.Neviem si predstaviť ako by mohla dopadnúť ladvinka.Treba byť vyjazdený,mať skúsenosti a rozum.A aj toto ti bude naprd,keď ťa z vedlajšej zrámuje nejaká pi.a na vysúloženom SUV. Dohovoril som. |
Ja jazdím na 70%. |
ambly. |
bopsova teória a technika má niečo do seba ! ... občas to robím opačne, vidím "die kurve" odhadnem na 90km/h vletím do toho 150 km/h a ledva to vyberiem... ... heh s čoprom by som to však nerobil ! naozaj nie ! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 55445 | Včera: 249434