Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Takže čaute, chcel by som to trošku viac rozoberať ako to tu bolo v niektorých témach... budem si čoskoro vyberať z pomedzi týchto motoriek tak potrebujem pocity, skúsenosti a hlavne rady! Tak aby som začal jedná sa ročníky od roku 2003 kde kawasaki zx 6r začala z USD vidlami a vstrekovaním a boli ako prvý kto to dal na trh s týmito vecami teda ak sa nemýlim. Yamaha bola stále na teleskopickej vidlici (bolo mi povedané že sa nazýva teleskopická, tak to teraz budem používať v tomto článku pokial ma neopravíte ako sa správne nazýva) ale už so vstrekovaním čo sa líšilo od ročníka 2002 čo je s karburátorom, ale u ročníka 2005 už prišla R6-ka k USD vidlici. Suzuki ešte v roku 2003 vyrábali starý typ gsx-ry z roku 2001 teda z karbačmi. Teda gsx-ru budeme brať od roku 2004 kde bol prelomový rok a všetko prišlo naraz (USD,vstrekovanie a zrenovovanie vzhľadu). Ide o to že potrebujem vedieť o nich čo majú do seba tieto motorky... porovnať ročníky motoriek a vybrať si tú ktorá mi padne kedže je ich viacej a nemôžem si ich sám vyskúšať lebo nemám na to oprávnenie potrebujem to vedieť od vás čo máte už skúsenosti s motorkami... takže začnime rozoberať ročníky kawasaki zx-6r rok 2003/04, yamaha R6 rok 2005 a suzuki gsx-r 600 2004 ... zatial moje osobné dojmy sú také že kawasaki je trošku výkonovo lepšia kedže je "636" teda má trošku naviac, neviem ale ako to je s priebehom výkonu, podvozkom a pod. yamaha R6 je proste R6 mám teraz yzf 125r -ku a podvozok je neuveriteľný, takže predpokladám že to bude podobne ako aj na R6-ke kedže tam je to viac žiadané aby tam bol podvozok dokonalý, neviem tiež ale ako to je s výkonom, nejaké nedostatky v oblasti otáčok a pod. suzuki gsx-r 600 sa mi nenormálne páči vzhľad - špicaté krivky, krásny zvuk, ale stále neviem ako sa správajú na ceste... Potrebujem od Vás aby ste mi povedali o nich čo viete... ako sa správajú v zákrutách, doplnky, ceny na náhradné diely... |
K1-K3 gixxera mala uz vstrekovanie |
ojoj prehliadol som, teraz čítam - |
od nikoho tu ziadne extra porovnavanie necakaj mal som vsetky tie motorky co pises a nedovolim si ich nejako porovnavat vsetky su TOP , vyskusaj si osahat kazdu a uvidis ktora ti sadne pod prdel a najviac ti zapasuje .Kazdemu vyhovuje nieco ine . |
andy mudro vravi respektive pise. ziadna z nich nie je dokonala a ale yiadna nie je zla. ak si myslis ze podvozok tvojej 125 je perfektny tak podvozok kazdej tejto 600ky je nie o jedno poschodie ale niekolko poschodi vyssie |
nerde nesuhlasim....zx6r je v good aj na trip do HR a aj na Slovakiaring...proste univerzalna moto |
dvenohy takisto ako R6 gixera a cbr |
Fredy095 To naozaj neber, ze cbr6rr je turista. To je subjektivne. |
vsetky su dobre,vyber si podla srdca,tech.stavu a ceny |
superšport je len na okruh a na frajerinu |
motard je len na trat a na frajerinu |
tiez si budem vyberat medzi tymito motorkami |
sa cudujem ze este tu neprisla klasicka poznamka ze najlepsia je aj tak gsx-r 750 |
Na sturci je to len o vypatlanej hlave. Ale nic v zlom. |
00000> Nic v zlom ale sturec je pomaly s dobrym asfaltom a fajn zakrutami.. ak vies jazdit a neprecenujes sa tak je tam male riziko padu ci inej kolizie.. najviac som sa asi naucil ked som tam bol par krat pohucat hore dole lebo si to tam lahko clovek zapamata a moze skusat naklony.. a je to aj o tom ze ked vidis za sebou rychlejsieho jazdca tak ho pustis a nebudes sa mu snazit utekat aby si spravil chybu a sa tam niekde vyvalal |
vyberal som presne ako ty a presne kvoli usd, tlmicu riadenia a vzhladu som skoncil pri 2004 gsx-r. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (14.07.2011 15:42) |
Tak veru. Len vies ako sa to hovori o tych naklonoch. Az kym sa ucho neodtrhne. A asfal uz je na prd. |
matus> gsx-r su vraj vseobecne na prd brzdiace.. ked to porovnam s kolegovim fazerom tak tie brzdy ani nebrzdili.. a pritom u ss by som cakal lepsie brzdy nez u nahaca.. |
na prd brzdiace by som to nepovedal, lebo su tam radialne brzdy s radialnou pumpou, takze brzdi to velmi dobre a citlivo (neviem akeho fazera myslis, ak FZS1000, tak ten brzdil urcite horsie - ak beriem do uvahy silu nutnu vyvinut na packu, a novy fazer zasa zasadnu zmenu v brzdach nema) ale problem je v tom, ze po 3-4 kolach na slovakiaringu brzda zacne vadnut. A to je u SS prekvapujuce urcite. |
andy321 tak skús popísať svoje dojmy z nich, ktorá ťa nechávala v zákrutách v neistote, alebo pri vychádzaní zo zatáčky si musel podradiť lebo nemala ťah a pod... mám možnosť si maximálne sadnúť na zx-6r -ku , len ostatné 2 moto nemám si kde ošahať... mne sa páčia všetky 3 moto, potrebujem len vedieť niečo čo majú do seba. Či už sú to drobnosti ako ťažko sa stláča spojka, slabé brzdy, priveľké vibrácie, nepohodlný posed alebo po väčšie nedostatky ako sú : prepúšťanie oleja z USD vidli (čo som si viac všimol u zx-6r) , nedostatok doplnkov na staršie ročníky... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fredy095 (14.07.2011 19:16) |
matus> ja hovorim o gsx-r s ktorou mam skusenosti a teda K2.. to ze ti brzda vadne moze byt sposobene zle zvolenou brzdovou kvapalinou.. |
v kvapaline nie je problem, menil som ju ja osobne (predpisany typ), problem je bud v radialnej pumpe alebo v kombinacii dosticky-brzdovy disk. |
zahri neviem či si si to už nepozrel ale aj tak toto je skýcov Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fredy095 (14.07.2011 20:04) |
urcite by sa to vyriesilo, ale do takej starej motorky nemienim minat tolke peniaze, hlavne ked sa mi to nikdy nevrati... to uz by bolo lacnejsie predat a kupit 06 alebo 07, ale nemam na to cas ani peniaze, mam teraz ine priority. Ale mne ta motorka v podstate vyhovuje... |
matus ja teraz na 600-vke skončím pekne dlho takže ja ju budem všelijako vylepšovať a pod. lebo v 2013-tom má byť už ten zákon na zase zvýšenie veku na velkú moto takže tak... ale 600-vka mi bude určite stačiť... pritom ako som už písal tak chcem skončiť pri 750-ke ktorá bude fakt jediná svojho druhu |
si este mlady chalan, preto sa na to pozeras inak, ale poviem ti do svojej prvej motorky som do vybavy nabuchal asi 80tis sk a ked som potom motorku predaval, tak z tych 80tis som nedostal nic, pretoze tak to dnes chodi. Takze su len 2 moznosti a to zmierit sa s tym, ze kazda koruna "investovana" do motorky sa ti NIKDY nevrati, alebo si odkladat vsetky origo diely a pri predaji dat motorku do povodneho stavu a co ti zostane predat do inzercie. |
matus> skus sa obratit na nerda ci nevie co to moze sposobovat.. |
ja som to uz riesil s viacerymi ludmi, a aj na nete a zaver je nejednoznacny, v podstate su 2 nazory na to: |
Matus toto mi bolo povedané, ja ale ked už budem investovať do moto tak určite s rozhľadom. O tom výkone je to podľa každého osobne si myslím... Nejazdil som ešte na 600-ke ale si myslím že sa ten výkon bude dať využiť Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fredy095 (14.07.2011 20:44) |
matus> mne na K2 hodne pomohla zmena platniciek za SBS HS .. bol to citelny rozdiel no zatazenie ala okruh som s tym neskusal.. tak isto si tie SBS HS pochvaluje kamarat s hornetom |
SBS mi boli poradene typ dualcarbon a su za zaujimave ceny, takze ked zoderiem tieto, tak idem do nich. |
fredy>K1-K3 bola vysnena.. povodne som chcel 600 no v cene ktoru som mohol investovat som ziadnu normalnu nenasiel a prisla moznost 750 ktoru som siel mrknut a bola neporovnatelne v lepsom stave nez pred tym videne 600 tak bolo rozhodnute.. ako som uz spominal mne ta moto vyhovovala podvozkom aj motorom.. dizajn je jasna vec kedze to bol sen no brzdy boli biedne a pohodlie pri jazde vo dvojici na dlhsie trate mi vadilo.. co sa tyka toho svetla tak to uz som s nim kupil.. bolo to ledkove s integrovanymi blinkrami z K4-K5 a osobne kebyze riesim dalej upravy tak tam skusim napasovat cely zadok z K4-K5 lebo posobi hodne stihlejsie a tak by to vyzeralo celkom zaujimavo masivny predok a stihla prdelka.. to co pisal matus je ze nema pre neho zmysel davat 200-300e do novej radialnej pumpy lebo cena motorky je cca 3000e co by znamenalo ze by investoval 10percent ceny motorky do niecoho co mu nikto nepreplati pri predaji |
to som pochopil ale to presne povedané jednotku vyriesis a dvojku casom tak som tomu nepochopil akú jednotu a akú dvoju... hm... ja teraz čo mám brzdy tak sa nedajú ani naplno využiť lebo je bud na to malá rýchlosť, alebo netreba tak brzdiť... musím sa priznať ale že ešte nie som tak skúsený aby som vedel presne kedy mám začať naplno brzdiť aby som bol v zákrute v presnej rýchlosti aby som to naklonil na stúpačku... neviem to vážne odhadnúť ako používam brzdy... viem že sú dostatočné, ale v týchto dobách si nechávam aj rezervu lebo "čo ak tam niečo bude"... a čuduj sa svete minule sa mi to osväčilo ked som bol už viac menej v takých s-kách kde si videl stále rovno, a bol v jednej štrk |
zahri> ano, tak som to myslel, vdaka |
tak som tomu nepochopil akú jednotu a akú dvoju |
matus toto mi hovorili že budem z toho riadne vyhúkaný zozačiatku... že to je nehorázny výkon čo budem mať k dispozícií, ale ako som už písal vo viacerých diskusiách, tak som rozumný chalan ktorý nemá len horúce zápestie ale aj rozum ktorý hovorí čo má robiť zápästie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fredy095 (14.07.2011 21:48) |
Hm matus, tá rýchlosť sa dá využívať, musíš mi to potvrdiť, lebo sú tu aj také cesty kde sa dá ísť rýchlo a aj z časti bezpečne... |
ked na to sadnes zo 125ky a "u*ebes" tomu do 8 tisic tak uz si budes mysliet ze tam mas pomaly cervene pole a to sa este nic nezacina diat |
ak by to mal byt rocnik 03-04 urcite Kawa,ako prva mala obratene vidly,radialne brzdy,mas tam laptimer,obsah 636 cim bol posilneny stred otacok,najvykonnejsia ,,sestovka,, v tych rokoch... |
matus 200 a koleno moc po svete nenájdeš... na dialniciach sa to dá, poprípade zachovalých cestách ako je smer banská štiavnica na žiar nad hronom... kde sa napájaš na dialnicu zase... len zase ja nemusím chodiť do zákrut 200 a koleno... mne stačia zákruta 100 a rovinka 250 Upravené 2 krát. Naposledy upravil Fredy095 (14.07.2011 22:56) |
uzavriem to takto: kedze som normalny, tak 200 a koleno na ceste nehrozi. Nikde. Ani 100 a koleno a ani 250 na rovinke. |
matus to mi chceš teda povedať že ty si nešiel 250 na rovinke? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fredy095 (14.07.2011 23:01) |
isiel som, ale iba na okruhu. Na normalnej ceste som siel najviac asi 180, raz, pred par rokmi. A raz na dialnici 220. |
matus v pohode |
inak modely 2005-2006 kawasaki mali uz antihoppingovu spojku |
inak modely 1989 ZXR750H1 uz mali USD a antihopingovu spojku Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (15.07.2011 15:27) |
milos ZXR 750 mala USD az od roku 1991 |
tak som to bol dnes vyskusat, akurat, ze na ringu sa nejazdila klasika ale nejako to otocili, samozrejme, ze nikto mi pri kupovani listka nic nepovedal, takze za cielovkou ma cakalo prekvapenie v podobe zabrana na ceste, takze aj cez travicku som to kusok dal... brzda sa tvarila v pohode, to som rad, ale budem musiet este zainvestovat predsa - do rychlopalu. S tym seriovym sa neda jazdit. Neviete o niecom, aj starsom, za dobru cenu? |
je blbost kupit tam toto: www.javormx.sk/301/-domino-rychlopal-4t-na-dve-lanka |
Fredy len sa hlavne nezabi .. bude to velky rozdiel a budes trpiet podla mna kvoli tomu posedu .. ale ked to chces tak prosim .. |
urcite si vyber tu ktora ti sadne a bude sa ti pacit. A opatrne s pravou rukou. Su to vsetko pecky. |
kweni na to aby som sa zabil som ešte primladý |
nerd - s USD mas pravdu Upravené 2 krát. Naposledy upravil milosZX9R (16.07.2011 13:10) |
na co potrebujes, aby ta niekto previezol? |
matus aby som pocítil ten výkon, aj posed, aká je tvrdá spojka a tak... lenže ktorú sobotu? |
no ked zagazujem s 2m clovekom na zadnom sedadle, tak to aj na 3jke pojde na zadne... takze previest nema zmysel, imho. |
matus to je len dobré |
ja to ci tam pojdem alebo nie urobim nezavisle na tebe, takze ozvi sa a ja ti poviem ci idem alebo nejdem. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 160360 | Včera: 174104