Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Najde sa niekto kto vie poradit ohladom linearneho alebo krokoveho motora. Rad by som s tym poriesil radenie rychlosti na moto popripade ine mozne riesenie. Dik |
neviem si docela presne predstavit ako to chces riesit radenie elektromotorom. Mas nejaku predstavu? |
Obráť na na firmu ,ktorá upravuje vozidlá pre invalidov |
urcite pouzi lienarny alebo servo. V atomatickych prevodovkach sa na ovaldanie tych planetovych prevodov pouzivaju linerane. Ale aj tak si celkom neviem predstavit ako chces riesit spojku a rozjazdy a cim to chces riadit a na zaklade coho. Zatazenia? Otacok? Njalepsie by bolo riadit to cez Fuzzy. |
Vyhladajte si článok o chalanovi z Austrálie(slovák) po ťažkom úraze jazdí so vzduchovými piestikmi ovládanou(spojka+rýchlosti) Busou. Je tam aj video ako to funguje. podobne by to išlo aj s lin.motorom, len asi nie automaticky,musel by to ovládať tlačítkami. Som zvedavý ako to vyriešiš. Ja som hladal lin. motor na vysúvanie hl. stojanu, nenašiel som nič. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tonyy (07.07.2011 17:30) |
U mna je problem iba s radenim rychlosti ponevadz nemam lavu nohu. Takze spojka a veci s tym spojene nerieste. Sice mam chalana co by mi vedel prehodit radenie na lavu nohu, ale malo by to ist aj inac. Osobne som kedysi videl R1 dovezenu z USA, (zrejme mal ten dotycny ten isty problem) a bolo to poriesene cez elektropneumaticky ventil. Malo to len tu nevyhodu, ze trebalo menit flasticky so stlacenym vzduchom. Radenie rychlosti cez trojpolohovy prepinac. Ten by som aj ja riesil a kvazi to maju aj poloautomaty takto. Osobne si to predstavujem takto: Kvaltpaka by sa pootocila o 90 stupnov smerom nahor a nasledne skratila na pozadovanu dlzku ktora by sa prisposobilo linearnemu motoru. Zabudol som nieco? Môj problem je, ze som jakziv nevidel linearny motor nazivo a neviem si predstavit velkost a ake ma naroky na prud aby to pohlo s pakou. To je asi ten jediny môj problem. |
zdar |
Kazdopadne budem riesit fireblada popripade GSX-R litra alebo 750. (Chalani aj ja som darca krvi ako si to davate k niku?) Linearny motor sa mi vidi byt naj riesenie len potrebujem onom vediet viac info. Elektriku co sa tyka koncakoch tlacidiel a navrhnutia plosaka mi spravia chalani v KE. Ja potrebujem spravit mechaniku. Neviem si to predstavit s krokovym motorom. Skus sa rozpisat KolaceK ako to vidis ty. |
www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSF%20BANDIT%... Upravené 2 krát. Naposledy upravil KolaceK (07.07.2011 19:18) |
imageshack mi neda direct link bez registracie takze sorry za obrazky |
Vie mi niekto povedat aku silu treba vyvinut na pootocenie riadiacej kulisi u litrovych supersportoch? Tym myslim nie na konci kvaltpaky ale priamo v osi kulisi |
nestacil by mechanicky prevod lankom.. namiesto toho komplikovaneho onee.. |
Jo, take nieco existuje, radenie rychlosti lavym heftom, pravym pridavas, lavym radis rychlosti. Ma to tak eNeM na jeho blatostroji, ako moznost, ked na ten rakusky zazrak nasadi lyze a vyrazi do snehu, teda pokial sa mu pri tom neroztrhne retaz Je to riesene lankom v bowdene, ak si to spravne pamatam. Len to bude na SS asi pomale a teda nevhodne... Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (07.07.2011 20:24) |
mno na cb mi treba cca 5kg na pake aby som na mieste zaradil čo hrubým odhadom z dlzky paky a z dlzok radiaceho mechanizmu meraných z foto v servisnom manuáli mi vyslo cca 1,5 Nm na kulise |
www.enika.cz/download/pdf_katalogy_uvod/Krokove_motory_... |
Pozri obrázok Upravené 3 krát. Naposledy upravil Snehy (07.07.2011 20:54) |
Samotny elektromagneticky ventil ti nepomoze, ked tak na ovladanie pneumatickeho ,alebo hydraulickeho valca. Raz som pomahal chlapcovi s pouzitim pneumatiky ovladat radenie na motokare, ale tam sme pouzily ventily ovladane vzduchom.Nevyhoda dostatocna zasoba stlaceneho vzduchu.Fungovalo to bez problemov. |
zrejme mam riesenie |
Moze byt, ale budes potrebovat dostatocnu zasobu stlaceneho vzduchu. A pozeral si ze to riadenie potrebuje 24V napajanie? Upravené 1 krát. Naposledy upravil KptWinters (07.07.2011 21:51) |
A taká ta cievka čo zasúva pastorok zo štartéra na aute. Dať dve oproti sebe. Je to jednoduché riešenie, ale malo by to fungovať. A lacné |
snehy mensi motor nenajdes sak na paku ti staci do 200-250 N |
Ta ti nepomoze. Samotna cievka len otvara, alebo zatvara kanaly vo ventile. A ventil potrebujes 2x 2/1 alebo jeden 5/3cestny ventil. Upravené 2 krát. Naposledy upravil KptWinters (07.07.2011 22:14) |
Niečo ti zajtra v práci pozriem. Robíme ovládanie klapiek elektrickým otočným pohonom. |
najdi si temu: ,,Pozdrav z Australie, novy user na motoride !'' |
mna napadla taka vec ako su servo motorceky v centralnom zamykani.. By si sa cudoval aku ma silu,dokonca som videl niekde na e-shope aj serva na zatazene mechanizmy,verim tomu ze by to stacilo. napajanie 12V netreba ziadny plosak,iba mechanicka robota |
Pokial dobre viem, na linearny motor potrebujes magnety po ktorych ti bude chodit potrebujes tam dodrzat nejaku presnu vzialenost a n a to ti bude treba nejake vodiace listy... Pneumaticky valec je ti na nic pretoze potrebujes pneumaticky ventil, ktroy bude ovladany elektromagnetom, na to potrebujes nejake tlacitko kedy ti to zopne a dalsia vec je vzduch.... asi naj riesenie ako pisal SSuminko napojit na tiahlo nejaky motorcek z centralu a mas po probleme... |
samko1 |
Napis mu radsej na mail. Na motoride velmi casto nechodi. Ak sa ti nepodari spojit sa s nim, daj vediet a ak bude Ivan suhlasit, dam ti jeho cislo. Momentalne sa zdrziava v strednej Europe, resp. na Slovensku. |
Este pripada do uvahy elektrohydraulicke radenie, kde mediom je stlaceny olej a nie vzduch. |
len mi vysvetli jednu vec,neodradzam ta od nicoho. |
OK neviem co je tazsia vec, ale na motorceky pripevnene priamo ku kulise ale vôbec motorceky ako take, treba veeelmi rychlo zabudnut. nedokazu sa vratit do nulovej polohy a elektrika je alfaou a omegou v tomto pripade. po druhe su velky zraci prudu. Od 8 A nahor a objemnost a hmotnost ani nehovorim. Konzultoval som to uz s firmamy. Visiet mi ostava este linearny pohon, maju sa mi ozvat. Takze zhrnutie: |
Neviem to nájsť ale na EBAY som videl elektromagnet ktorý sa vkladal namiesto spojovacej tyčky od páčky na radenie k páčke na prevodovke a prichytávalo sa to o primár skriňu a na rajdách si radil tlačítkami hore a dolu a bolo to funkčné aj na normálne radenie a ešte aby som nezabudol bolo to na moto akú mám ja. |
Chalani pozna niekto americku firmu mpsracing. zrejme tuna by bolo riesenie premna. Otazka je ci by mi to vedelo poriesit aj radenie smerom nadol |
a co toto? skuste sa k tomu vynadrit Upravené 3 krát. Naposledy upravil Snehy (08.07.2011 14:25) |
aha jak si dal sem tie adresy tak toto je to čo som videl na EBAY cgi.ebay.com/ebaymotors/pingel-electric-easy-shift-kit-... |
www.meraniearegulacia.sk |
|
Nie je co dalej riesit, naco vymyslat vymyslene. Pingel si objednam a mam vystarano. Dakujem vsetkym za prispevky. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 65973 | Včera: 147904