Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Brusel asi nema rad motorkarov - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBrusel asi nema rad motorkarov - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

07.07.2011 18:43

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

NASRAT..... to patrilo uradnikom v bruseli aj vodicom stepenych bicyklov co ich obhajuju... Ked ma na tomto fore nasere nejaky prispevok tak v 80 percentach je autorom 20 rocny stenec-student co sa vozi na malej motorke "po humne".

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jazvec (07.07.2011 18:43)


07.07.2011 16:25

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

wawa
 Edvenčr 

Ikona

all : .. som si len tak spomenul na jeden slogan zo starého ale dobrého cult filmu, myslím, že to bol snímok "Strawberry Statement" ... no a tam bol jeden slogan : ZAKAZUJE SA ZAKAZOVAŤ ! :-P ... to by sme mohli odkázať do Bruselu a tiež aj našim "zákonodarcom", hneď, aj keď ešte len uvažujú o pitchovinách. Najhoršie je, že rôzne obmedzenia (zákazy, príkazy a pod...) vždy, so železnou pravidelnosťou navrhujú a riešia tí, ktorí s tým v praxi nemajú nič spoločné. To zn., že veci okolo bikerov a ich mašín navrhujú osôbky, ktoré svoj ctený zadok ešte nikdy neviezli v premávke na poriadnej mašine! ... a je to tak - žiaľ - nielen v prípade motoriek. I-GRR


06.07.2011 16:48

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

tiger
 Turista 

Alebo je účel tohoto teátru opäť nasrať slušných ľudí,ktorých je ešte stale väčšina,do tej miery že zasa výjdu do ulíc,pretože ich tam vyženie pocit bezmocnosti rovnako ako pred 20-timi rokmi?
Myslím že dnes by bola revolúcia oprávnenejšia ako vtedy,väčšina čo vtedy štrngali klúčmi tak mali výššiu životnú uroveň ako dnes a o sociálnych výhodách ani nehovorím.
Komunisti nás viedli 40 rokov do prdele a nikdy sme tam nedošli,ale títo nový našli skratku!!!
Všetci títo grázli su de facto našimi zamestnancami,my ich platíme, DAJME IM VYPOVED.
Či si myslíte že by bez týchto parazi :-(((((( tov bolo horšie?


06.07.2011 14:39

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

hej ked je neikto trtko je jedno ci je garazovy alebo znackovy, vzdy je to len trtko bez zaujmu. Henten kamos, robil dlho vonku taliansko nemecko rakusko, teraz robi sam v svojej dielni, uzivi sa pekne, cize on je aj nie je garazovy. On je garazovy profik, co robi na seba. Aj ma vela naucil, lebo casto tam s nim snurim do motorov a na podvozky, mna to zaujima. Maval aj ucnov a raz ked som sa tak polhodinu vypytoval a tak mi povedal, ze to co som sa ja opytal za polhodiny sa ho ucen neopyta za 3 roky. tak potom skonci skolu, kdesi sa zamestna daj mu auto za 50 tis eciek do ruk, ze kukni to a pridi na to a oprav to. Aj teraz idem za nim, preberieme nasiny aj posnurim zasa do autakov :-)


06.07.2011 14:31

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

bedna

to nie je o značkovom servise, to je o trtkovi mechanikovi a zlom vedení servisu. ja mám presne opačné skúsenosti, kedy mi "dobrý mechanik" len pozrel automatickú prevodovku a musel som ju nechať vymeniť lebo pri nasádzaní pokrivil nejaké únášače, či čo.
takže ja takých garážových nemusím [zle]


06.07.2011 14:29

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

imy priklad znackoveho servisu, kde som aj kupoval moje auto, cize by mali okolo mnabehat a vysrali sa:
pri zoslipanuti plynu mi po roku prevadzky vypinalo turbo, proste z nejakeho dovodu ho elektronika odpojila. Dosiel som s tym do opla, machri to dali na stekre a prestelovali to na bohatsiu zmes, ze asi chudobna zmes. Zapytali 20 e. No ale po case vypinalo zasa. S kamosom sme rozobrali a vrtulka v turbe aj potrubie za nou nasrane oleja. Vrtulka bola teda oblepena olejom, pri poziadavke na turbo sa nestihla roztocit, tak to elektronika cele obisla. A aj ked ho vudynevyplo, tak tah motora bol slaby, lebo vrtulka bola zasrana od oleja z netesnosti v mazani turba aj kanale plne zgrcaneho oleja, cize auto nemalo vzduch a turbo nedavalo uz potrebny tlak, Keby machri miesto stekrov na to kukli videli by v hadici olej a vedeli by o co islo. Lenze to by museli vymenit turbo v zaruke, Tak som si tam dal repasovane turbo a ide krasne teraz. Z dovodu flakacstva si uz odmietam kupit nove auto, kupim si ojazd, lebo stoji 25 % noveho. Cena noveho obnasa aj zaruku a kvalitny fundovany servis a toto ale v praxi nefunguje. Takze mne staci starsie zachovale auto a za par korun si co klakne opravim.

trosa som to popisal chaoticky, lebo robim este ine veci, ale je to zlozity pribeh hlavne casovo a na km, tazko to tu podrobne dat, ale pointa tam je.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (06.07.2011 14:34)


06.07.2011 14:27

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Ved ja viem ako to funguje. A presne po tomto by sa malo ist, a nie vymyslat prikazy a zakazy.
Ale korupcia a vselijake lobby su sinlejsie, takze uradnikom plynu peniaze nielen od nas ale aj z druhej strany. A je jednoduhsie vymysliet dalsi prikaz, alebo zakaz, ktory obycajny clovek zaplati, ako kontrolovat to co sa malo uz davno dodrziavat a potom nedostavat uplatky.

Raz mi jeden kolega povedal pri vybavovani nejakeho povolenia jednu velikansku pravdu.
Staci 10 uradnikov, a oni si medzi sebou navymyslaju tolko tlaciv, obeznikov, statistik, prikazov a zakazov, ze uz nebudu mat cas na vybavovanie stranok, a budu potrebovat stale dalsich a dalsich uradnikov. Nakoniec budes v celom systeme ako stránka uplne nepodstatny, ba az otravny.
Je to tak?

bedna aj ja uz koncim. Uz sa mi nechce. Vonku je krasne, pivko je dobre, roboty tiez dost, tak preco tu marnit cas? Kto chcel pochopil. Kto nechce, pochopi casom, alebo mu uz niet pomoci. >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (06.07.2011 14:32)


06.07.2011 14:19

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

bacaono: jak kebych to ja pisal. len uz nemam silu a cas tu argumentovat. Ved ked je v mojom zaujme aby som mal masinu v tiptop stave a ked si to viem sam alebo s kamosmi zabezpecit lepsie ako znackovy servis, tak nech mi kazdy uradnik vylize rit a nestara sa do mna, opakujem, je to v mojom zaujme mat masinu v top stave.

Priklad znackoveho servisu: Jednemu sa tu prehrievalo auto vw cady, 3 x s tym bol v znackovom servise, len to napichovali na stekery, menili picoviny a kesovali. No a prehrievalo sa stale. Chalan zufaly jak hovado, dosol za kamosom mechanikom, ten sa vysral na stekery, otvoril to a len vrtulka ve vodnej pumpe bola zaseknuta. tak potom mi povedzte o com toto stekrovanie a paierovanie a certifikovanie tu je, ked je niekto hnily si vyhrnut rukavy cosi otvorit a kuknut sa na to a hybat aj mozgom.


06.07.2011 14:14

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

bacoano

v moto obchodoch je úplne bežné predávať nehomologované súčiastky, oblečenie, prilby [zle] činan ti predá čo chceš, s akýmkoľvek certifikátom, značkou. stačí tam iba ísť a dohodnúť podmienky. Nedávno robili z EU kontrolu pri nízkoenergetických žiarovkách, čínan ti na krabicu vytlačí takú spotrebu W akú chceš [zle]

možno by mohol zareagovať dajaký obchodník s moto doplnkami, či oni nerobia podobné chu.....y [zle]či predávajú len certifikované ochranné prvky určené na motorku? nálepky a strapce nie sú dôležité

Upravené 2 krát. Naposledy upravil plechovkar (06.07.2011 14:16)


06.07.2011 13:58

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Lebo ta STK ma presne na to sluzit aby eliminovala taketo veci a potom by neboli treba vselijake taketo "nariadena z hora".
Presne tak isto bude glorifikovana aj vymena dielov iba v servise. Za 20€ ti da niekto potvrdenie ze ti to tam namotoval.
Takze to bude sluzit na co? No predsa na to aby si to zacvakal. Aby mala cela masineria z coho zit. Nebude ich zaujimat ci maz z coho zit ty.
A ked to dozeniem do extremu, tak ked zistia ze ani toto nariadenie nesplna svoj ucel, tak ako STK (lebo korupcia), tak vymyslia dalsie nariadenie. Trebars bude v kazdom servise nezavisly kontrolor z brusselu alebo len z okresneho uradu, ktory bude chceit tiez svoj plat. Co myslis kto ho zaplati, servis? >:-) A to nehovorim o tom ze aj ten bude chciet uplatky.
Nakoniec zistis ze toto je nekonecny kolobeh, ktory ta bud zozerie, alebo sa nan vybodnes a budes sa riadit obycajnym sedliackym rozumom.
Ale to mozno fakt pochopis az ked budes starsi, alebo znechuteny z celeho europskeho systemu. ;-)


06.07.2011 13:44

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

Neviem, prečo je tu tak glorifikovaná STK, keď všetci vieme, ako to tam chodí, čo všetko nezistia a čo všetko za 20€ prehliadnu...


06.07.2011 13:41

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Technik z STK by mal byt dostatocne fundovany a zbehly na to aby rozoznal takyto volant a ostatne diely ktore nemaju homologizaciu, alebo priamo ohrozuju. Teda pokial sa tam nedostal po znamosti, alebo mu niekto nedal dobry baksis aby to auto preslo.
Druhym faktorom by mala byt obchodna inspekcia, ktora by mala predaj takychto vyrobkov stopnut a dohliadat na taketo veci. Lebo zachvilu si budes kupovat aj brzdove platnicky z lisovanej pokosenej ususenej cinskej travy v nejakej znackovej krabici a budes sa cudovat preco si si rozbil hubu. To uz sa aj technikovi odhaluje postatne tazsie.
Ale za vsetkym hladaj peniaze.
Apropo... moze sa celkom lahko stat ze aj podla toho tvojho bruselskeho nariadenia ti taketo platnicky namontuje servis. Mozno ani nebudu vediet ze montuju smejdy alebo sa spon tak budu tvarit.

Ale to su vsetko len druhorade sprostosti na vytahovanie penazi z obycajnych ludi. Najdolezitejsi je zravy rozum, usudok a tolerancia. Potom mozem jazdit aj na tom traktore co si sem dal a neohrozim nikoho. A to dosiahnes len vychovou a nie blbymi a bezduchymi zakazmi a prikazmi.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (06.07.2011 13:47)


06.07.2011 13:26

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

Nechcem klebetiť, ale chalanisko vraj nebol úplne triezvy a na ten vodičák ešte nestihol sadnúť prach.
Ale určite nie je jediný, kto si podobné somariny kúpi a v pohode ich tam namontuje. Ako to na STK zistí? Bude na ten volať klopkať, či je dutý?


06.07.2011 12:44

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

airbag je len doplnkovy system ochrany, preto jeho pritomnost ci nepritomnost vobec nemusi ovplyvnit zranenia pri nehode.


06.07.2011 10:59

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

SpecialEdition
 Jogurťák 

Ikona

že "športový" bezerbegový volant je megapičovina sem vedel snad už v 15 rokoch I-GRR


06.07.2011 10:51

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

V aute bol športovo vyzerajúci volant bez airbagu. Majiteľ ho zrejme vymenil za pôvodný, ktorý airbag možno mal.

Vidis tam to MOZNO, ten clanok je pisany pre devbilov, aby hlupaci hikali ako somariky. To ze siel rychlo a nezvladol auto v smyku 19 rocny pubertak, tam sice spomenute je, ale za vsetko moze tuning.

A navyse davno sa tu Darwin spomina...


06.07.2011 9:47

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

spravy.pravda.sk/mladi-riskuju-zivot-na-upravenych-auta...

zhodou okolností sú tí v článku kamaráti kamaráta

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mole (06.07.2011 9:48)


06.07.2011 9:08

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

autorizovane servisy stoja vela peniazkov a z vela peniazkov je vela dani, a vybrane dane posleme do grecka...


05.07.2011 21:51

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Mole ved im daj svoj dom aj s pozemkom alebo byt. Oni ho s radostou zoberu a "vybyvaju", potom budu pytat dalsi, tak im ho mozes znovu darovat.
Aj motorku si mozes davat do servisu aj bez prikazov z bruselu, je to tvoja volba.
Ale aj ja chcem mat pravo volby a motorku do sevisu nedavat a servisovat si ju doma. Ked prejdem STK, tak bude v poriadku a nikoho tym predsa neohrozim.


05.07.2011 21:47

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mola
 Edvenčr 

Ikona

Co je to domaca oprava?


05.07.2011 21:44

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Axel
 Turista 

Ikona

spat na zaciatok :-) skusam si predstavit ako dopadne motorkar dojceny ABS-om, ked si sadne na Moto bez ABS?

Ax


05.07.2011 21:43

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

WarLord
 Jogurťák 

Ikona

Mole: Jedine coby som bol ochotny im darovat je GULKA :-) legalny odstrel by bol najlepsi sposob :-)


05.07.2011 21:30

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

Cigáni sú osobitná kapitola. Ja mám (podľa mňa vynikajúci) nápad na riešenie, ale zatiaľ som nenašiel pochopenie vo vysokej politike. Darovať im časť územia SR, nechať ich, nech si vytvoria vlastný štát a hospodária. A k nám len na víza.

Tie vesty (opakujem sa) ani mňa nijak nenadchýňajú, za správne považujem len povinné ABS a zakázané domáce opravy.


05.07.2011 21:17

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Axel
 Turista 

Ikona

Uff, vidim ze sa tu rozbehla celkom ostra diskusia :-)
Tema je vcelku ziva aj na zahranicnych forach.
Osobne si myslim, ze cesta touto "prikazovou metodou" nie je spravna.
Lepsie je venovat sa prevencii nehodovosti, jej pricinam a samotnemu vzdelavaniu.
Takze radsej ako ref.vestu by som uzakonil povinne jazdy zrucnosti na okruhu a to aj na vlastnej motorke.
K tym 7-rocnym motorkam, osobne si myslim, ze motorka je tak dobra ako jazdec.
Pokial nemas najazdene , tak Ti ani najnovsia technologia nepomoze.
Kolko z nas chodi do servisu, Ja osobne si opravujem moto doma, a ver tomu ze vediet co mas v moto a ako to funguje posuva Tvoje jadecke moznosti dalej :-)

Ax
"Don`t Lean, Trust"

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Axel (05.07.2011 21:18)


05.07.2011 21:07

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

bacaono: 1* [dobre]


05.07.2011 17:32

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

chytim ta trochu za slovicka a dovolim si uvahu: "...ochrany práv a slobôd..." Ja som z vychodneho slovenska a cuduj sa svete najviac moje prava obmedzuju a slobodu narusuju romovia a nie len moje(u), ale aj spustu ludi co tam ziju. Myslis, ze ked mi stat nariadi nosit reflexnu vestu, ze cigan pojde do roboty a prestane kradnut a obmedzovat inych? Ja si to nemyslim.


05.07.2011 17:12

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Co narobis?
Nie vsetci ludia potrebuju byt slobodny. Niekto potrebuje aj viest.
Niekoho vedie nabozenstvo, a niekoho zasa brussel. Niekomu na to staci vlastny rozum.


05.07.2011 17:00

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

Mam obrovské a citlivé ego. Uraziť ho je strašne jednoduché. Potom trochu prskám.
Ak to bolo pozvanie, beriem ;-)
Do akej miery si si ako päťročný uvedomoval revolúciu a politickú situáciu v ČSR? Tiež by ma zaujímal pohľad osemročného na ústavnoprávne aspekty vzniku štátu a budovanie systému ochrany práv a slobôd. Určite to môžme prebrať spolu s tým cestovaním.
V nariadeniach a smerniciach z Bruselu nevidím žiadne zásahy do slobôd.


05.07.2011 16:52

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

mole: nema zmysel ti nic vysvetlovat, spytaj sa svojich rodicov ako sa im tu zilo pred '89. Za podmienky, ze neboli v strane, a potom si hadam zacnes vazit slobodu. O mojom vzdelani a cestovani mozme podebatovat niekedy pri pive. Ak som ta urazil, tak sa ospravedlnujem. Hodinky sa predavaju fajn, teda aspon dufam, mozem sa spytat kamosa....


05.07.2011 16:40

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

Janko, máš o 6 rokov viac ako ja. Neviem kde si ich strávil a čo všetko si za ne precestoval (keďže o mne súdiš, že jazdím len do najbližšieho okresu na strednú školu).
Netuším aké máš vzdelanie alebo prácu a čo všetko si dosiahol, ale muselo toho byť neskutočne veľa.
Predpokladám, že tvoj deň má aspoň 32 hodín, počas ktorých zješ zo desať kníh a troch starých ľudí, z ktorých pramení tvoja múdrosť. Zatiaľ som však od teba veľa rozumných myšlienok alebo viet s výraznejším obsahom nevidel, nepochybujem však, že si ich nechávaš na rozhodujúce chvíle, keď my istatní idioti budeme s rozumom v koncoch.
Myslím, že sú ľudia, ktorí zvládnu byť plnohodnotným debilom aj v 27. Ten vek som uviedol len tak, je to náhoda, že aj ty máš práve toľko. Je mi úplne jedno, či rešpektuješ môj názor.
Inak, ako sa predávajú tie luxusné hodinky za sto evri? :-D


05.07.2011 15:49

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

mole: na toto uplne postaci STK, ale to pochopis asi ked budes mat o tych 20 rokov viac. Ale mas svoj nazor, ja sa ho posnazim respektovat. Pokial ti to tak vyhovuje, nech sa paci. Len ked budes mat o tych 20 viac, tak sa budes pravdepodobne chytat za hlavu...


05.07.2011 15:37

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

na tomto by si zgustol slovenský policajt! ved nemá zásterky :-D
PS: vôbec nechápem ,ako môžu žiť miliardy ludí mimo EU,bez dobrých rád,plánovania a kontroly z Bruselu? :-D Ked počujem slovo Brusel,nabiehajú mi virážky a všetko ma svrbí,presne ako pred 25 rokmi ked niekto povedal slovo Moskva I-GRR

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Ozzac (05.07.2011 15:42)


05.07.2011 15:32

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

Mal som tu napísať, že mám o 20 rokov viac, pretože 21 ročný človek má apriori nesprávny názor.

Móre, hen čo ja vím vyrobit a ešče aby ma nejaký gádžo s čipom kontroloval!
Pozri obrázok


05.07.2011 1:41

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

mam od Casio aj taky pekny keyboard, hram na to niekedy aj 8 hod v kuse, raz 12, vtedy si myslim, ze som jean michel jarre :-) Ne ale je to obrovsky odvaz.


05.07.2011 1:23

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

brazel: prepac, som mierne ozraly, tak som to zobral z toho technickeho konca. Ale samozrejme ti prajem prijemny prezitok predsviatkoveho ..potuzovania zdravia, ved to sa musiii :-)

vcera som bol napitucky tak som si kupi troje hodinky :-)

tieto:
www.ehodinky.sk/hodinky/casio/waveceptor...

tieto:
www.ehodinky.sk/hodinky/casio/g-shock/casio-gd-100-1b...

a tieto:
t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSUSKkqhlHPxpLhBppB3iq...


som zistil, ze mam uchylku na hodinky, tatko bol hodinar a pruzinovy technolog.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (05.07.2011 1:37)


05.07.2011 1:04

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ale veď ja som to myslel , že aj Ty mne popraješ ! Ja mám v peiči , ja len tak .


05.07.2011 0:43

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

sa naserem a si kupim noveho husaberga s modrymi kolesami a sikmym motorom. Styripade. A som vcera zlomil na dzipe pruzinu pravu zadnu, predtym lavu, tak som na ebay kupil nove, tu lavu sme zvarili do trubecky tenkej.A to som ho setril, lebo akosi kvical, aj spojka smrdela, aj tu musim vymenit, aj kardany uz rapocu aj gulovy cap trieska. A teraz mi tu nejaky student napise ze to mam robit v servise a skontroluju ma cez cip :-) no hotovo :-)


05.07.2011 0:23

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

no, boli tri pifka v senku s kamosom, aj som bol dnes na blate na hladkych gumach, zabava, nikde ani noha, amerika. Ja mam tazko v pici, len gas tahat a je to, to je prax, ostatne je teoria :-) cele ich pomrdane zakazy.

ale dal som domacu pastetu fajnovu, tak to za nou pyta nejaky biely studeny neskory zber, no rano sa predrichmem, dam nejak ejony, kavu, papanica, porobim nejake papiere a pojdem do hor. Zatial neprezujem na mokro radsej sitrocha zatancujem, lebo ked prezujem, zacne byt sucho a teplo.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (05.07.2011 0:27)


05.07.2011 0:11

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

brazel
 Kávičkár 

Ikona

bedna , tak si úspešne otvoril druhú stranu .

Na zdravie !


04.07.2011 23:52

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

aj knazom zakazali jebat a jebali a jebu. A nech len dobre jebu, tie babenky dobre, tak sa to ma, ne tot picoviny.


04.07.2011 22:54

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

barlac
 Jogurťák 

maxipayne-cigani uz tu vyhodu uz davno maju a jebu na robotu.. >:-)


04.07.2011 22:21

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

tiko
 Čoprák 

Ikona

Vsetci budeme vyzerat jak smetiari :-D :-D :-D :-D :-D


04.07.2011 22:20

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

Brusel asi nema rad motorkarov ? no to je vzájomné.Ja zas nemám rád Brusel! Dúfam ,že nás čoskoro budú miliony [dobre]


04.07.2011 22:13

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

wiese: nosim vestu, aj ked to nie je v zakone, ale sam zvazim, kedy si ju uz dam a kedy mi je na hovno....
Ked nam zakon prikaze nosit vestu, tak ju budem musiet mat vzdy, aj ked bude vonku slnecno a +30...

Ked sa do motoriek nerozumeju, nech seru na to, nech povolia filtrovanie, ked chcu.
Predbiehanie kolon o max 20km/h. Prdbiehanie stojacich aut na krizovatkach. To vsetko pomoze aj im pre zefektivnenie cestnej premavky.
Ale naco budu hovorit ludom, co si maju obliect, ked o tom hovno vedia? Ja tiez, ked niekam idem, tak idem full obleceny... Ale ked idem rano do prace, tak si hodim len budndu, korytnacku, helmu a snad to po bajkalskej od billy po baumax prejdem aj bez reflexnej vesty.... Si neviem predstavit, kde by som sa kazde rano prezliekal, kde by som skladoval v robote tie veci.
To kazdy kto pride na motorke po novom bude potrebovat vlastnu skrinu?
Ale nemusime sa bat, Brusel urcite nezabudne aj na to a zavedie zakon, ze pre kazdeho drzitela VP barz aj na malu motorku, bude musiet zamestnavatel kupit jednu skrinu.

Ono tu raz na motoride bol taky vtip o mravcovi... zial nebol to len vtip.


04.07.2011 21:59

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

wiese
 Turista 

Ikona

janoval -ono je zaujimave ohladom tej vesty ,kazdy nieco obhajuje a byje sa silno do prs az ked je to uzakonene.nosil si vestu aj ked to nebolo v zakone.pokial nebola vesta povinna vybava v aute tak nikto nic nenosil.stary ludia su doplaseny a nosia to uz aj cez den,a pritom je v zakonne len reflexny prvok a aj to len v noci a za spatneho pocasia.slovaci su posrati zo vsetkeho

Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (04.07.2011 22:01)


04.07.2011 21:35

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

maxipayne: vsak slepe ovecky uz maju zakazane z vatikanu davno...


04.07.2011 21:33

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

No ja mam reflexnu vestu, na dlhsie cesty, alebo ked je horsie pocasie, tak ju nosim, ale ked to je takto, tak ju asi zahodim.
Kurva, vsak tu vestu nosim, lebo chcem a kto nechce, nech si nosi barz aj presivak po dedovi...


04.07.2011 19:08

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

TheBear
 Čoprák 

Ikona

www.docsleathers.com/catalog/product_info.php... az budeme vsetci nosit toto tak budu spokojny


04.07.2011 15:05

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

maxipayne
 Kávičkár 

Ikona

som zvedavý kedy Brusel zakáže slovákom aj yebať :-O / výnimku dostanú len cigáni /


04.07.2011 14:57

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

slobo
 Bahniak 

Ikona

Pozri obrázok


The Federation of European Motorcyclists' Associations
Jul 1, 2011 Massive protests in France

www.fema-online.eu/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0...



___________________________________________________________



Na motorkárskej scéne :'( sa toho v posledných rokoch veľa zmenilo

a my ( Redakcia Moto Art )

sme začali nadobúdať dojem, že nie vždy správnym smerom.

Chceme teda aj my prispieť svojou trochou k tomu, aby tak ostrieľaní
ako aj nová generácia našli v mediálnom priestore svoj ostrov.
Ostrov kde budú fakty a komentáre v súlade s potrebami motorkárovej duše. ( [dobre] )

Svet motocyklistov mal odjakživa svoj vlastný kolobeh, náročnejší na priestor,
vyjadrenie názoru a sformovanie postoja.
Lebo motorkár býva vždy o niečo ďalej, o niečo skôr.

Určite nám dajú mnohý za pravdu (?..), že v tejto oblasti už marketingové záujmy
väčšinou prenikli do sfér,
kde nemajú čo hľadať. ( åno - nemaju. / Slobo )

Preto sme prišli „vyhnať obchodníkov z chrámu“.

Moto Art

Upravené 2 krát. Naposledy upravil slobo (04.07.2011 15:04)


04.07.2011 14:22

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

- tak potom nech sa ten produktivny clovek necuduje, ze su zvoleni taki obmedzeni ludia, ktori ho potom idu obmedzovat...
- Ak väčšina nejde voliť tak tým konkludentne dáva mandát menšine, aby rozhodla...


mozno je to sposobene tym, ze niet koho volit. Nie len u nas, ale aj tam. Politika je dnes uz vsade spinava a skorumpovana. Mnoho ludi uz nebavi volit mensie zlo.

thebandit> ano, ja sa vrtam v mojom aute (no, uz nie je nove, ale pred 4r bolo :-) ). Preco? Pretoze ked si robim veci sam, tak viem co som urobil a co nie.

Podľa mňa kontrola bude jednoduchá, predpokladám, že nakoľko ide o systém integrovaný do vozidiel, bude mať samostatné hlásenie dostupné bez prídavného zariadenia ako počítaču alebo čítačky...

pokial nebude mat kazdy diel cip, tak to nemoze skontrolovat ziadne zariadenie = zasa pojdu hore ceny nahr.dielcov a bude klesat ich spolahlivost = dalsia blbost


04.07.2011 14:17

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

matus- nepochopili sme sa, myslel som to tak, že to rušenie je absurdné a celý ten nápad, na ktorom je to rušenie postavené.
Ak väčšina nejde voliť tak tým konkludentne dáva mandát menšine, aby rozhodla...
Podľa mňa kontrola bude jednoduchá, predpokladám, že nakoľko ide o systém integrovaný do vozidiel, bude mať samostatné hlásenie dostupné bez prídavného zariadenia ako počítaču alebo čítačky...


04.07.2011 14:09

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

THeBaNDiT
 Kávičkár 

Ikona

@ matus: tak potom nech sa ten produktivny clovek necuduje, ze su zvoleni taki obmedzeni ludia, ktori ho potom idu obmedzovat... ;-)

v skratke...
- chcu zaviest povinne ref. vesty - skor by som to tlacil sposobom predpisanych a presne urcenych vacsich reflexnych ploch na motobundach
- zakaz domacich oprav - toto podla mna ziaden uradnik neodkontroluje a plati to skor pre modernejsie masiny, ktore budu tak ci tak stale zlozitejsie, az sa do nich prestane sahat tak, ako sa uz nesaha ani do modernych aut. Kolky z vas sa vrtaju vo svojich novych Passatoch, Audinach, BMWckach, alebo aj Seatoch ci Renaultoch/Citroenoch/Peugeotoch? (podotykam, novych)
- zakaz tuningu a uprav - a to nie je zakazane uz teraz?
- vo Francuzsku, zakaz vjazdu do miest motocyklom nad 7rokov - hlupost, toto podla mna nema sancu prejst pre celu Europu
- povinne ABS nad 125ccm - schvalujem, a samozrejme, ze to bude platit u novopredavanych motocyklov, nie u tych, ktore uz behaju po ceste... a dufam, ze bude vypinatelne (pre istu skupinu strojov patriacich AJ do terenu)
- obmedzenie vykonu - v tomto nevidim zmysel, to akoze tymto chcu dosiahnut, aby motorkari nechodili tak rychlo?



04.07.2011 13:13

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Mole> cim su zle hniezda zachrany?

co sa tyka vacsiny, ktora voli. Pokial viem, tak volieb do europarlamentu sa v ziadnej clenskej krajine nezucastnilo viac ako 50% ludi. Takze vacsina nerozhoduje.
A preco nechodi volit viac ludi? Lebo kazdy produktivny clovek ma nieco dolezitejsie na praci ako tu frasku.


04.07.2011 13:11

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

Matus Rada EÚ vykazuje dostatok činnosti na to, aby musela len tak prijímať normy.
Tie hniezda záchrany sú skutočne absurdné.
bedna Ja, ani ostatní motorkári s ktorými trávim čas hlavu do slučky nestrkáme. Motorky sa servisujú riadne a komponentny sú homologizované.
Už totálne odbočíme od témy, ale ťažko povedať, či nám vnucujú svoje názory alebo spoločné názory väčšiny, keď sú tam demokraticky zvolení. To je otázka skôr na grigorija.
Nepochybne je kvantum dôležitejších problémov, ktoré by sa mohli a mali riešiť, o tom niet sporu. Netreba do EP voliť hokejistov a manželky "mediálnych mágov"...


04.07.2011 13:08

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

TheBear
 Čoprák 

Ikona

ja uz som to tu raz pisal ze ani odborny servis nieje zarukou dobre vykonanej prace. v HD v brne ma stala vymena vsetkych naplni 4500 Kc a ani sa nicoho nedotkli a musel som si to potom urobit sam
[zle]


04.07.2011 13:01

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

a viete preco sa vsade riesia picoviny ? lebo ti ludia su umelo zamestnani, nechce sa mi tu vymenuvat profesie, ktore realne nieco vedia urobit a pomoct, ale prave tymto ludom do toho drbu umelo zamestnani pajaci, ktori sedia po uradoch, ktore navytvarali politici, aby mali kde uskladnit pribuzenstvo a odmenovat protisluzby. a aby mohli buzerovat a sankcionovat ludi, ktori na ich picoviny nemaju cas, lebo musia realne robit, musia relane zlozit kvadre z vlecky, vymenit vacku v motore, musia precerpat benzin z autocisterny do podzemnych nadrzi a pod. Na nic sa naviazu desiatky parazitov, ktori ich pri tom chcu kontrolovat a uz dokazali nakukat ludom ako Mole, ze su uzitocni a ze su vlastne v systeme dolezitejsi ako ti, co realne cosi robia. Ja tomu hovorim buzeracia a teror, ak to tak pojde dalej, ti relane precujuci sa bud na to vyjebu, alebo budu vsetko robit na cierno a len s ludmi,ktori su normalni.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (04.07.2011 13:03)


04.07.2011 12:57

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

chooki
 Edvenčr 

Ikona

mole "Prípadne opravovať doma motorku. Ale je to v záujme ich a našej kolektívnej bezpečnosti, aby to robili iba tí odborne spôsobilí alebo inak oprávnení."
toto dokaze napisat velmi velmi jednoduchy clovek (chcel som napisat ze si tazky k-k-t, ale kusol som si do jazyka)..premyslaj...co je to odborne sposobily ? papier zo skoly, na ktorej sa hovno ucil ? ked mas k niecomu vztah, a robis to rad, tak je to uplne ine kafe, ako nejaky trtko v servise, ktoreho praca uz vacsinou nebavi, lebo to robi milionty krat dookola alebo skor na slovensku na tvojej motorke konkretne prvy krat v zivote, slabo v servise zaraba..proste to ma v pici..
Neznasam ludi ako ty...niekto vymysli sprosty navrh, a debil ako ty este tlieska..takych jak si ty by mali zatvarat do ustavov, nevies pouzivat mozog [zle]


04.07.2011 12:57

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

TheBear
 Čoprák 

Ikona

Mole, hlavne by mali regulovat takych ludi ako si ty. sorry ale ty si cisty QOQOT


04.07.2011 12:52

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Mole> nehod, ktore vzniknu na zaklade technickeho stavu vozidiel je tak malo, ze MV SR ich ani nevykazuje v statistike nehodovosti.
A to nie male percento vozidiel vraj prechadza STK za uplatok.

Musim to zopakovat, riesi sa uplna blbost, tak ako detsky vybor OSN riesi hniezda zachrany. Niekomu vadia motorkari, tak vykazuju cinnost.


04.07.2011 12:51

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

iste kazdy moze mat iny nazor na rozne opatrenia. Len si zober , ze ty sa dostanes na nejaku funkciu a zacnes svoje nazory povinne nanucovat ostatnym. To je chore, nie rozdielne nazory. Proste uradnici riesia aj to co nie je treba. V neunosnej miere zasahuju do prav a nazorov beznych ludi a mali by to robit len v pripadoch kde su neunosne problemy z rozdielnosti a aj to robit citlivo a selektivne a nie ako tu, pausalne. Ale neunosne problemy sa tu neriesia a mieto toho riesia kokotiny. Tvoju ochotu strkat hlavu do slucky a este si pochvalovat si ospravdlnujem tvojim vekom, ale aj tak to nechapem.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (04.07.2011 12:53)


04.07.2011 12:46

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

TheBear
 Čoprák 

Ikona

co cakate od bandy senilnych uradnikov v dochodcovskom veku??? jeden povie "motorka je diabol" a ostatny v polospanku suhlasia. Jebat ich do nosa to aj tak neprejde a ked aj prejde kto to tu bude kontrolovat a s cim? ved ty nasi degesi fizly nevedia ani odmerat hluk a nie to este nejake upravy a vytahovat info z ECM? zabudnite.


04.07.2011 12:42

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

nechcem sa hádať. podľa mňa tie opatrenia sú správne (okrem vesty a paušálnemu zákazu strojov nad 7 rokov bez ohľadu na výstup z STK/EK). Určite je veľa ľudí proti, ja som tiež proti mnohým veciam.
Nie som servisák. Bolo to tuším v diskusii o nejakom dobrom servise v Bratislave, pár servisákov tam napísalo aj iné skvosty.

Niektoré veci proste musia byť regulované. Veľa ľudí vie doma vypáliť skvelý alkohol, ale musia to nosiť do pálenice. Mnoho ľudí by mohlo mať pištol bez povolenia alebo jazdiť bez vodičáku. Prípadne opravovať doma motorku. Ale je to v záujme ich a našej kolektívnej bezpečnosti, aby to robili iba tí odborne spôsobilí alebo inak oprávnení.


04.07.2011 10:55

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

no urcite je ich viac ako chlapikov co si daju opacne platnicky.. Otazka: si servisak ? Alebo len trpis predstavou ze ta zramuje niekto kto ma opacne platnicky ?

Pad bez prilby takmer vzdy vedie k tazkym zraneniam hlavy casto so smrtou, ale opravy doma a hlavne ludia, ktori tym ziju vedu k ohrozeniu inych len vynimocne, asi menej ako obarene baby pri hrnci.


04.07.2011 9:53

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Mole , vŕkaj na tom Puch-u , počúvaj všetko - ako sa máš správať , ako sa máš obliekať , strihať , ...
proste vyser sa na vlastnú hlavu a ... nemudruj [dobre]


04.07.2011 9:48

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

a je tých žien toľko, koľko motorkármi spôsobených nehôd?
o diskusiu vedľa sa píše o motorkárovi, ktorý protestoval proti povinnému noseniu prilieb. Spadol na hlavu a zabil sa. Tiež sa mu to zrejme zdalo ako obmedzujúce a rušiace imidž.


04.07.2011 9:45

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

zakazme babam varit doma, lebo jedna prfehodila hrniec a obarila seba aj decko.


04.07.2011 9:40

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

Janoval: to nie je pravda, do senca chodím často, 3x som bol v bratislave a raz v nových zámkoch, ale to len autobusom ako výlet zo školy. Ale mám na stole glóbus...
Kto ti bráni dať si tam reťaz z kombajnu niekde uprostred Ázie? Akurát keď sa vrátiš, budeš si tam musieť dať riadny komponent alebo to nechať skontrolovať v servise, či to je v poriadku.

Výmena sviečky nie je až tak zložitá. Takisto ani brzdových platničiek. Napriek tomu sú ľudia, ktorí to doma skúšajú a nevedia to, čím ale neohrozujú len seba, ale aj ostatných. Neviem, prečo predpokladáš, že ide o zvýhodňovanie technicky nezručných, pretože pre nich sa nič nemení (aj tak to servisovali riadne).


04.07.2011 9:10

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

sv650spalino
 Edvenčr 

Ikona

JODO mas pravdu tie nase komunikacie nic moc len za vsetko platit a zlepsenie nula bodou . [zle]


04.07.2011 9:02

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Jaro39r
 Turista 

Ikona

A co taki Harleyaci,chopristi,cruizerari co taki,klasicke motorky na staru klasiku,otvorene vyfuky a kozene doplnky,neviem si ich predstavit s reflexnou vestou,ABS systemom.Toto urcite neprejde,tak sa nestresujme zbytocne. :-)


04.07.2011 8:35

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

ani sa mi nechce moc montovat sem, ked sa priostruje, mam rad asertivne a fkaticke debaty, takze:

-nikto nespochybnuje, ze abs je dobra vec pre 90 % jazdcov, ze vesta za istych okolnosti je ok, a za istych aj nie...a mnoho inych rieseni....napr. nove ziarovky od osramu, moze to byt ok, ale aj stare su ok a nech si kazdy vyberie.
- spochybnujem, ze preco nam to ma nanutit uradnik. Ak niekto tvrdi, ze nas chce chranit, ja tvrdim, ze mne na mne samom zalezi viac ako nejakemu ouradovi a taketo snahy mi smrdia pokusmy vedenia sveta , ze kam vlastne mozu cloveka natlacit. Chcu nas totizto dostat pod kontrolu absolutnu. Suhlasit s tymto moze len clovek, ktory si mysli, ze spolocnost funguje tak ako sa mu to predstiera. No ona fuguje trocha inak a strae kto z koho tu stale plati, ale neiktori na to pridu neskor. tymskor slovenska spolocnost funguje na papieri inak ako v praxi, na to staci len prist. preto ja neverim, ze mi chcu dobre, ide im len o prachy.
-ze nas byrokracia zabije suhlasim. Si treba vsimnut, ze ekonomiky su uz otravene, su ako koleso v ktorom je namotana trava a zadrhava sa to. Nemoze sa z vykonu par produktivnych ludi tahat x politikov, zlodejov, udradnikov, socialne slabych, proste to tak nepojde, toto treba riesit a ni ci si ja viem opravit masinu.
-niektorym tu asi chyba prakticky pohlad do motorky a slepa dovera v elektroniku a servisy. Smiesne.


04.07.2011 7:35

Re: Brussel asi nema rad motorkarov

Jodo
 Kávičkár 

Ikona

Matus ma pravdu ,je to tak. Viem že to ešte neplatí ,ale keď nad tým len uvažujú už to niečo znamená a zrazu to prinde ako blesk a dostanem pokutu za niečo čo vymyslel vypatlanec z hora čo sa nevie voziť ani na kolobežke . Nech sa pozrú na akých cestách musíme jazdiť ,tam nech sa starajú. Oni myslia len na seba a svoje tučne rite.


04.07.2011 7:32

Re: Brussel asi nema rad motorkarov

chooki, ako vždy [dobre] [dobre] [dobre]


04.07.2011 7:08

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Mole> ktore?


04.07.2011 0:46

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

matus: tak s touto vetou mozem len suhlasit "Byrokracia bude nasa smrt." Kto neveri, nech si zabehne na vylet do Indie :D


04.07.2011 0:41

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

mole: ty si najdalej bol asi vo vasom okresnom meste na strednej skole, vsak?
Co ti pomoze nejaka jebnuta elektronika uprostred nicoho?
Co je tak zlozite na vymene sviecok?
Niekde v azii ked ti prdne retaz, tak dopasujes barz aj z kombajnu, ked budes musiet.

Su to pitchoviny?

Az na okolie obmedzujuce hucaky, nech si kazdy upravuje co chce, ked je kokot tak priroda sa o neho postara, skor ako EU. Tie zakony vedu len k tomu, ze sa tu budu mnozit, neschopni a lavi ludia. Ti budu zvyhodnovani, lebo nevyskakuju a nevytrcaju z radu. Platia dane, chodia do kostola...


03.07.2011 23:56

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

chooki, prave si vysoko odborne zhrnul vsetky tie neodborne drísty, ktoré tu boli. svet trpí už len jedným- že ho nevedieš.
matúš- ako znášaš fakt, že mnohé motorky dnes majú obmedzovač, ktorý limituje pravé zápästia ich jazdcov?
7 ročné stroje by mali vyradiť až keď neprejdú EK STK a s reflexnými vestami tiež nesúhlasím, ale zvyšené veci sú podľa mňa rozumné.


03.07.2011 22:49

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

chooki
 Edvenčr 

Ikona

nechcem sa tu pliest do tejto vysoko "odbornej" debaty, ako vzdy na tomto fore, ale neviem ci ste si citali tie clanky ale vsetko je to v stadiu navrhov a celkovo tie opatrenia nie su ziadna qaz taka novinka novinka u aut - obd uz aut nejaky ten rok je,na vsetko su dostupne softy, vsetko sa da v dnesnej dobe dostupnosti informacii ojebabrat, na novych autach sa bezne chiptuning robi, rovnako ako aj odblokovania vsetkych moznych obmedzovacov (napr. maximalna, vypnutie TV pri jazde a pod.).. okrem toho plati stale blokova vynimka, takze nikto nemoze nikoho obmedzovat v podnikani (nemusis chodit do autoriz.servisu, neautoriz. servis rovnako ako ina fyzicka osoba musi mat pristup k informaciam a nahr. dielom=servis doma v pohode), to o nejakych sroboch na vyfukoch..to nemoze byt problem..rovnako ako 7rocny vek motoriek..kopec ludi na zapade ma starsie motorky, v ovela vacsom pomere ako u nas, takze ja absolutne nemam strach..za prve tym clankom na mcn neverim, maju silny nadych bulvaru, a za druhe to neprejde, ludia vonku si nenechaju srat na hlavu ako slovaci


03.07.2011 22:46

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Pajdo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Corvette : [dobre]


03.07.2011 22:25

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

ak by vrchnosti naozaj tak preskakovalo ze by tieto somariny mala v zaujem zaviest do praxe mozete somnou rátat na tzv. velkom motorkarskom strajku,, kde? to sa este dohodneme >:-)
a to bude asi najvačší moto zraz v celej európe >:-)


03.07.2011 22:24

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

- som proti tomu aby som bol nuteny nosit reflexnu vestu (ajtak som cely oranzovy, ale dalsia vesta mi akurat zakryje vetraky, cez ktore som chladeny = moja bezpecnost bude negativne ovplyvnena, pretoze sa nebudem citit pohodlne)

- som proti tomu aby do miest nemohli ist starsie ako 7 rocne motorky (lebo nie som nejaky grek, ktory za trtkanie kolegyne na urade dostava 7.000 eur mesacne na ucet - apropos, chcem vidiet, ako toto obmedzenie pretlacia napr v taliansku plnom 20 rocnych vesp)

- som proti tomu aby mi niekto obmedzil vykon na motorke na 100k (som slobodny clovek, ktory sam riadi svoju pravu ruku)

- som proti tomu aby som si nemohol doma sam vymenit vyfuk za iny, homologizovany vyfuk (preco by som kvoli tomu mal ist do servisu?)

- som proti tomu aby som si nemohol flashovat ecu pokial motorka prejde STK

- som proti tomu aby sa vyrobcovia nutili do technologickych rieseni, ktore nenavrhnu oni sami (OBD)


som praviciar, a teda som toho nazoru, ze ja sam si dokazem osefovat mnoho veci. Brusel nech sa radsej stara o to, ze nas tu zozieraju cigani, nech sa stara o to, ze su tu firmy s obrovskym majetkom a vplyvom a podla toho vyzeraju zakony, nech sa stara o to, ze naklady na prevadzku EU su nehorazne a este si tam cez krizu zvysia platy, nech sa staraju o to, ze sa sem cez taliansko dostava strasne vela nelegalnych imigrantov z afriky, nech sa staraju o to, ze ich chybnym rozhodnutim o podpore bio-paliv sa zvysuju emisie, spotreba a zvysuju sa ceny potravin.

Proste je velmi vela veci, ktore treba riesit a mali by to oni riesit, ale miesto toho riesia picoviny, tak ako ti debilkovia v detskom vybore OSN, ktori riesia problem stratenej identity 3.000 deti rocne, zatial co 30.000 deti denne zomiera kvoli nedostatku potravin a vody.

Byrokracia bude nasa smrt.


03.07.2011 22:13

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

matus: ako hovoríš, výmena oleja nikomu vadiť nebude, obmedzené sú až vážnejšie zásahy do moto, podľa mňa už aj sviečky (resp. iné zásahy do kompaktnosti motora) a úpravy ECU.
"nemám pre nič pochopenie a som proti tomu" nerozumiem potom tomu postoju.


03.07.2011 20:52

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

didier6N
 Motarďák 

Ikona

načo sa tu všetci rozčuľujete keď aj tak nič nespravíte? napíšete čo si myslíte a tým to končí... už by to chcelo niečo preto naozaj spraviť... no a teraz sa domňa pustite ;-)

a ešte budte radi že nemusíte platiť dialničnú známku na motorke v tejto republike kde je skoro všetko spoplatnené...


03.07.2011 20:35

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

povinna vesta mi pride byt dost blbost, uz len to ako vyriesia jej ziarivost ma zaujima (2x jazda v blate a prachu a zo zelenej vesty je kaki)

co sa tyka servisovania, tak myslim, ze prislo k nepochopeniu clanku, nikde sa nehovori o domacej vymene oleja, sviecok a pod - ono logicky, keby malo OBD kontrolovat tieto suciastky, tak kazda z nich by musela mat identifikacny cip, podla ktoreho by ju OBD identifikovalo.

V tomto pripade sa jednoznacne jedna o zakaz vykonov motorov nad 100k a zaroven aby nebolo mozne modifikovat riadiace jednotky (ECU) a vyfukove systemy, tak tu sa zavedie kontrola.

Kazdopadne, nemam pre nic pochopenie a som proti tomu.


03.07.2011 20:29

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Bacil-A v UK doma v obyvacke 8-)


03.07.2011 20:27

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Na Novom Zélande si auto/motorku zaeviduješ, alebo prepíšeš na nového majiteľa na najbližšej pošte. :-O


03.07.2011 19:40

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

noxik
 Kávičkár 

Ikona

nakoniec sa asi fakt prestahujem do AmeRICI

minule som niekde čital už si to presne nepametam ale v neviem ktorom štate na to aby auto mohlo jazdit legalne po ceste tak stači aby malo svetla,pasy,a čelne sklo nič viac,nemusi mať ani dvere ... :-D

(opravte ma ak sa mylim)


03.07.2011 18:41

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

black333
 Kávičkár 

Ikona

Archie-Aj za to môžu Komančovia. [dobre] [dobre] [dobre]
Neviem,komančovia rozkazovali a kazali!!!!! [zle]
Demokrati,kažu,prikazuju ešte viac a ešte väčšie ootiny!!! [zle]
Som z toho jelen. [zle] :-~

brazel-v tej druhej teme som ale nikde nenašiel tieto informacie čo su tu.Tam su trochu ine informacie :-~ ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (03.07.2011 18:49)


03.07.2011 18:36

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

barlac
 Jogurťák 

nechapem co zrazu picujete. ked sa preberaju temy, ako napr.povine svietenie a podobne,tak ste sa tu ohanali v anglicku,, rakusku,svajciarsku a neviem kde este v pici je to tak a preco by to nemohlo byt u nas..vela kkt tu argumentovalo len zapadom a zvykmi okolitych statov.
zrazu nam chce ten vas okolity svet diktovat ako mame skakat na nasom slovensku a uz sa vam to nepaci,preco?
kazdemu normalnejsiemu je maximalne jasne,ze pokial sa na sk nieco neudeje,tak to bude mat pre urcitu skupinu fatalne nasledky..to znamena,ze chodit a pohybovat sa na vyznacenych miestach,ziadne lesy a podobne,lebo to bude oplotene a vyhradene pre tych par vyvolenych co vedeli ako vyjebat s celou smiesnou spolocnostou ako ste vy a my.tak im v tom nadalej nebranme ...


03.07.2011 18:27

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

bolko
 Čoprák 

Ikona

Mole [dobre]


03.07.2011 18:21

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Slaughter
 Turista 

Ikona

Mole: ale chyby dokáže hlásiť riadiaca jednotka aj teraz. Načo montovať +1 systém, ktorý to celé ešte viac zamotá a skomplikuje. Mne to pripadá ako z toho vtipu o kurvítkach čo sa montujú do výrobkov. Vercajch si nosiť nemusíš, ale je možné, že v najbližsej dedine bude mať šikovný majster dobre vybavenú dieľňu. Ak ti EU prikáže mať matice neštandardných rozmerov/tvarov tak si v prdeli.
Keď už píšeš o tom domácom majstrovi. Nakoniec sa do toho servisu dostal a brzdy mu spravili. A nepotreboval na to ani OBD ani štempel z EU. ;-)


03.07.2011 17:42

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Celé je to keketina [zle]
Mole že je jeden z tisíca motorkárov ľavý a namontuje si obloženie opačne ,alebo že je niekto posratý z výmeny sviečok ... ešte nedáva dôvod na povinné servisovanie motoriek v motorservisoch !
Dôvod je len jediný vyťahať z ľudí ďalšie peniaze :-((((((


03.07.2011 17:31

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

čo to je "vyklopený v garade"?
nosíš na dovolenku všetky nástroje na výmenu reťaze vrátane reťaze samotnej? Aj tak potrebuješ servis... A keeby aj nie, tak budeš mať motorku s chybovou hláškou, ale stále pojazdnú a vyhľadať servis na jej odstránenie nie je problém...


03.07.2011 17:09

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Biro
 Veteránista 

Ikona

ABS je na cestu fajn, ale na takom cestovnom endure by som to povinne nechcel.

sviecka, retaz, toto by som na mojich moto zvladol aj vyklopeny v garade, preco by som nemohol?

pripada mi to ze za cenu mala vyhod to ma velmi vela nevyhod..


03.07.2011 14:56

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

ABS a obmedzovače sú bežné a nikto sa nad tým ani nezamýšľa.
OBD- defekty môžeš meniť podľa potreby, sviečku, spojku, reťaz alebo prasknutú hlavu motora nikto na ceste nevymení. Kódmi nebudú disponovať výlučne autorizované servisy, ale všetky- možno na základe autorizácie po splnení nejakých podmienok, čo je opät len dobré pre motorkára, pretože je to prevenčný nástroj proti tiežservisom, ktorí urobia viac škody ako osohu.
Navyše systém bude hlásiť chybu, nezablokuje prívod paliva do motora, čiže na motorke sa bude dať dôjsť do servisu. Ak bude oprava v poriadku, tak ju proste len elektronicky odobria, ak nie, tak spravia riadne.
Už spomenutý motorkár si namontoval brzdové platničky tak, že vlastne nebrzdili. Je správne, aby toto bolo hoci len potenciálne možné?
Predpokladám, že na okruhové motorky sa bude vzťahovať osobitný režim.
ABS bude pre nové motorky povinná od roku 2017. Je to veľmi užitočný bezpečnostný prvok, EÚ ním tlačí na výrobcov. To je DOBRÁ správa pre JAZDCOV.


03.07.2011 14:22

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Slaughter
 Turista 

Ikona

Mole: Ak som ten druhý článok dobre pochopil tak to nie je len o domácom servisovaní.
- "OBD systém": vymeníš nejaký komponent elektronika to nahlási ako chybu
- "zapečatené ECU": takže žiadne nové palivové mapy nenahraješ, error kódy bude poznať len servis
- špeciálne nástroje potrebné na výmenu napr. výfukov a zvodov (a aj čohokoľvek iného)
No a teraz si predstav, že si s takýmto "očipovaným" strojom niekde na dovolenke a ten sa pokazí. Najbližší autorizovaný servis 1000 km na západ. Aj keď sú dnešné motorky samá elektronika, ešte stále máš šancu čo to spraviť v núdzových podmienkach na kolene. S takýmto "anti-hack" riešením môžeš leda tak stopnúť najbližší konský záprah a dať sa odviezť na poštu nech ti pošlú motorku domov.
Ako sa budú riešiť okruhovky? Dnes kúpiš sériovku a začneš upravovať. Po novom si chalani budú musieť dohadovať termín v servise keď budú chcieť ostré vačky a otvorené laufy? Prečo EU vymýšľa nové spôsoby ako veci komplikovať? Nie sú tu od toho technické kontroly aby sa takéto veci ustrážili (ok, u nás je to často paródia na kontrolu, ale viem si predstaviť aj fungujúci systém)?

- buď ABS alebo zlinkovaná predná-zadná brzda
- obmedzenie na 100 koní
S týmto súhlasím.


03.07.2011 13:42

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

hruso25
 Geriatrik 

Ikona

Mole. plne s tebou súhlasim. [dobre]


03.07.2011 13:15

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Mole
 Kávičkár 

Ikona

Máte dve možnosti, zamyslieť sa alebo si len tak prečítať nejaký titulok a hneď pičovať.
1. BRUSSEL obmedzí vjazd motoriek vo FRANCÚZSKU? Buď v celej EÚ alebo nikde. Veterány majú výnimku.
2. zákaz domácich opráv- minule tu písal nejaký servisák, že k nemu prišiel chlapík s motorkou, ktorá slabo brzdí. Doma si menil platničky a osadil ich naopak.
3. Dať si ladený CERTIFIKOVANÝ výfuk je a bude v legálne. Dať si prevŕtaný odkvap, kolotočárske svetielka a sajdkáru na obe strany motorky v poriadku nie je.
4. Povinné ABS si u áut ani neuvedomujete. Proste ich tak bežne kupujete, rovnako tak katalyzátor. Uvedomte si, že sa to nebude realizovať spôsobom, že vám v sobotu povedia, že od pondelka motorka bez ABS nesmie na cestu. Bude dostatočné prechodné obdobie a NOVÉ kusy sa budú predávať s ABS= vec výrobcov, nie motorkárov.
5. Obmedzenie výkonu- už dnes majú motorky obmedzovače, takisto aj autá. Čo sa pre vás defacto zmení?


03.07.2011 12:05

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

Jodo
 Kávičkár 

Ikona

Tiež si zanadávam ,veď už ozaj platíme za všetko aj za chyby čo tam hore narobia . Slovo ako musíš neznášam . Takúto demokraciu nech si strčia doprdele.


03.07.2011 12:04

Re: Brusel asi nema rad motorkarov

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

To znamená že dovoz z FR sa čoskoro cenovo vyplatí :-D :-D >:-)


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 71445 | Včera: 117134