Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Precital som si profil jedneho clena a nasiel som tam jeho nazor ze japonske stroje nemaju dusu. Stretavam sa dost casto s takym nazorom a hlavne od vyznavacou Ducati (co som aj ja) no nesuhlasim ze japonske stroje nemaju dusu... |
Žeby sa preukázal vplyv počasia na tvorbu tém? |
Jokr68 ak sa ti nepozdava tema naco potom do nej prispievat? Vysvetlis mi to? A takeho mudrlanta ako ty co napise o dusiach s pneu som cakal ale asi si len nepochopil takto rano temu |
dusa = vedomie |
A podľa čoho sa pozná tá duša? ... ak je to podľa toho že japonské motorky "bez ducha" sú spoľahlivé, majú hladký chod, plynulé brzdy .... tak potom som rád že mám už druhú Hondu bez ducha. Počul som rovnako názor o nudnosti týchto strojov. Ja však rád prídem do garáže, naštartujem na prvý pokus a na plno využijem čas na vozenie, pričom sa motorka so mnou správa tak ako očakávam a ničím ma neprekvapuje - je nudná a bez ducha ... |
motorky majú takú "dušu" akú majú ľudia ktorý v tej krajine žijú |
Ako si prišiel na to že téma sa mi nepozdáva? |
Už mi tu chýba len nejaká óda niekoho na svoju motorku ako je zvykom na Motoride |
Je jedno kde su vyrobene . Dusu davame do nich my . To je vdaka tomu ze snimi prezivame zazitky pekne , neprijemne, nebezpecne a aj velmi krasne. Stale su to len stroje aj ked nadherne . |
motorky sú stroje a ľudia čo si myslia že majú dušu by mali navštíviť psychiatra alebo nájsť si ženu |
nemyslim si ze japonske motorky su bezduche - pred 20 rokmi by kazdy z nas upisal svojho ducha diablovi len aby mohol sedlat "bezducheho" japonca dnesnych cias |
mirecSA: ak je to podľa toho že japonské motorky "bez ducha" sú spoľahlivé, majú hladký chod, plynulé brzdy To majú aj talijanské, aj anglické, aj ňemecké... |
Neglobalizoval by som, japonské motorky určite nie sú sterilné všetky , Kawa W800 alebo ZZR 1400 alebo aj Z1000 určite nie sú bezduché a V Max od Yamahy je úplná paráda. A zrejme by sa ich našlo ešte viac. Každý, kto má k motorkám vzťah si svoju dušu nájde. Mne osobne je ale bližší európsky štýl, hlavne taliansky ale aj angláni Triumph a Norton robia úžasné motorky. A so svojou Lady Zeldou som tiež úplne spokojný, našiel som jej dušu a je mi s ňou fajnovo . Ale pravda je taká, že raz pravdepodobne aj tak skončím pri Fat Boy-ovi Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (28.05.2011 10:53) |
lubo628: a teda dzime sa hádat, já sa rát hádam. MV Agusta Brutalle, co s teho í chíbjá? Triumph Tiger 1050, temu co chýbjá? S1000RR temu? atd... |
Sobotná chvíľka poézie: |
V mojej garáži straší vo dne-v noci... vrátane japoncov |
rizlaman13: a to si prectaf, že ze šeckích mojích príspjefkú, kerích je vjec jak 6000 je možno 1% spisovních |
podla mna, aby mala motorka dusu, musi byt niecim vynimocna, musi tam byt aspon nejake zaujmave technicke riesenie, alebo zaujimavy vznik tej moto. Zalezi od motorky, mozno preto japonske nemaju dusu, ked nie su moc vynimocne, ked sa tych motoriek vyroby napriklad milion, a ked sa o rok vyroby dalsi milion, len s inym svetlom a ked ju kazdy druhy ma, tak nema podla mna bohvieaku dusu. |
tuším že tu chýba tá oda: |
miloss350: japonské motorky nie sú Jawy, stále to isté dokola, každý model ma trochu viac ako svetlo |
jaka tema ale okej.. |
po mikulcovi citat to je trest bozi... 4krat precitat, 70% pochopit, ostatok domyslet neviem si predstavit kolko mu z toho rozumeju vychodniari Upravené 1 krát. Naposledy upravil doodeec (28.05.2011 17:53) |
miku naše hrkálky maju určite dušu len tú našu s nás už vytriasli |
Všetkým Milosom 350 - máličko z histórie - rok 1969 Kawa Mach3 - 500 ccm 3 valec, 2 takt vzducháč. výkon 60 HP - na svoju dobu dosť unikátna konštrukcia s dušou jak hovado, rok 1972 Kawa GPZ 900 - 4valec, dvojtakt výkon 100 HP maximálka okolo 200 km/h....a mohol by som pokračovať ďalej cez elektronické ovládanie dávkovania palivovej zmesi ďalej konštrukciu náporového sania atď. , ale nechám radšej priestor Papimu a chlapcom, ktorí sa vyznajú viac. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (28.05.2011 19:15) |
Každá motorka ktorá má aspoň dve kolesá a nemá strechu musí mať dušu |
Ja viem. Prší, prší, len sa leje a motorkárom sa von nece |
Motorka je nezivy stroj, nemoze mat teda dusu, moze mat len charizmu. A to ci ju niektora ma, alebo nema zavisi viac od vztahu medzi motorkou a jej obdivovatelom. Aj pre niekoho sterilna, vsedna a nicim nevynikajuca motorka moze niekoho nadchynat a naplnat jeho predstavy o dokonalom stroji prave pre vlastnosti, ktore v nej hlada a nachadza. |
rizlaman13 - s tou duchosťou a bezduchosťou by si mal začať od seba a navrhujem zmeniť awatar . |
doodeec .. ja mu rozumiem vsetko .. a úplne bez problémov .... |
ja mam dost taka myslienka by ma nikdy sameho nenapadla :D ci ma moja motorka dusu alebo nema :D .....sice neviem ale viem ze sa somnou nechce rozpravat a ja jej stale sepkam nezne slova ... |
čujte, nezvrhávajte to tu na moju reč. Jak sa ešče snažím pjekňe písat, že nech sa vám to ťaško nečíta, bucte rádzi, že to nepíšem písaním |
Japonské motorky súčasnosti podla mňa už dušu nemajú. Je to spôsobené masovosťou japonskej produkcie, ktorá sa odráža v každom smere. Ich výrobky jednoducho postrádajú originalitu. Japonci odjakživa preberajú množstvo dizajnovo a technicky zaujímavých prvkov od konkurencie. Ich výrobky sú síce kvalitné ale nemajú absolútne žiadnu identitu. Snažia sa predovšetkým podobať na to, čo je momentálne na trhu in. Ich motocykle nie sú sami sebou, sú lahko zamenitelné za európke a americké značky a tým prichádzajú o akúkolvek morálnu hodnotu- to je to, čo vnímam ako dušu motorky |
O takej masovosti že si až najväčším výrobcom motoriek na svete sníva každá značka Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (29.05.2011 8:22) |
Pre mna mal dusu aj moj uplne prvy pionier. (a nemyslim tym dusu v kolesach) A mala ju aj kazda dalsia motorka. Mam ju predsa pre potesenie a preto ze ju chcem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (29.05.2011 8:39) |
Predsudky Kazdy, rovnako ako male deti, sa uci napodobnovanim. Pred casom to boli Japonci, potom Korejcania, teraz Cinania. Japonsko sa dostalo od napodobnovania k priemyselnej top velmoci, my sme oproti nim stale na stromoch a v jaskyniach. A asi bez sance dobehnut ten ich svet bez originality. Po nich sa to podarilo Korei, napodobnili Japoncov, najpr ciste kopie, teraz uz slusny vyskum a vyvoj a vlastna produkcia na svetovej urovni. Asi dnes malokto povie, ze vyrobky znacky Samsung su nejako vyrazne horsie ako napr. Sony, pred 10 rokmi to bolo ale uplne inak. |
Čo je momentálne na trhu o tom rozhodujú najmä svetové značky a tie malé sa prispôsobujú a aj kopírujú. |
Dusa nedusa, tiez si myslim ze je to viac o charizme mototrky .. a to ze nejaka vec je vyrabana v obrovskom pocte neznamena ze nemoze byt vynimocna, myslim ze moja K5 napriek tomu ze bola vyrabana vo velkom vynimocna je ... ja som v roku 2001 mal Skodu Rapid a tuna v SR to uz zacinali srotovat a ked som s nou dosiel na dovolenku do Talinaska tak si ma tam miestni fotili ako by som dosiel na Mustangu Shelby |
marek750: Predpokladám, že narážaš na konkrétnu moto, na ktorej jazdím. Jawa 350 po roku 1955 nič neznamená. To sú všetky tie kývačky, panelky,... Ich motory sú len modifikáciou motora, ktorý sa prvý krát objavil u peráka- to je môj motocykel v profile. A perák bol v dobe vzniku považovaný za jednu z najdokonalejších motoriek sveta vo svojej triede. V tom spočíva jej originalita. Ale nebavíme sa tu o veteránoch. Tie sa nedajú porovnávať so súčasnými mašinami z Japonska |
kutri to presne napísal na to si musí utvoriť každý svoj názor, každý tu napíše čosi iné a myslím, že o tom je škoda diskutovať, lebo jednému sa nepáči, lebo niekto uráža japonské mašiny Upravené 1 krát. Naposledy upravil Devildriver (29.05.2011 9:58) |
Podla mňa má každá moto dušu pre svojho majitela.Sú s ňou spojené emocie od chvíle ked si ju vyberal,pri jej kúpe a samozrejme pri jazdení,či už je to ss,alebo turista.Niektoré moto pre mňa nemajú dušu,preto lebo ma ničím neupútali,ničím neprekvapili,ale pre iného to môže byť presne naopak a preto som rád ,že je taký obrovský výber moto a každý si náde svojho miláčika. |
Menej predanych kusov a neokukanost robi menej zastupene znacky zaujimavymi. Pre mna je takou napr. Triumph, technicky mi nepride vobec vynimocny, ale je exoticky prave tym, ze sa snazi ist svojou cestou. Keby bol Triumph japonskou znackou a predaval by objemy ako Yamaha, tak si dovolim tvrdit, ze by nebol zaujimavy nicim. Charizma znacky by sa stratila tym, ze by ju mal kazdy, to je cele, co som tym chcel povedat. Upravené 2 krát. Naposledy upravil MarekZ (29.05.2011 10:57) |
Sa mi páči ako tu kritizujete dizajn a vývoj technológií a výrobu a pritom by niektorí nedokázali ani vyvinúť, alebo navrhnúť kolobežku |
aj mňa čakajú bezduché v garáži a obe majú v ústach sucho na druhej strane zväčša bezduché je spoľahlivé...rozum mi hovorí japonec, ale srdce čosi iné Upravené 1 krát. Naposledy upravil Devildriver (29.05.2011 11:36) |
nepicujte mi na mikulca!!!! |
chester - prehnane reakcie majitelov nejaponskych motoriek su vodou na mlyn odusevnelym japan ownerom |
milujem ju, tak nie je čo riešiť pocka ma,nepodvedie, ide tam, kde chcem ja...moja krasna dusicka hondicka |
pre niekoho ma dusu ta motorka ktorej "rad" sa vyraba dlho, napriklad GSX-R rada je tu uz skoro 20 rokov .... nesie nejaky svoj odkaz z minulosti |
a už je to tu, nie diskusia o tom či má motorka dušu, ale o tom kto má čo medzi nohami |
jedine motorky co maju poraidnu dusu, su NORTON |
kawasti nemas pravdu, pozri sa kedy bola zalozena ducati a kedy suzuki |
raptor: svata pravda s Ariel a Matchless, ale takymto stylom by sme sa pomalicky prepracovali ku vsetkym znackam. |
10z10 zephyr? moze byt |
MarekZ a naj nápis na tričku japončíka je tento : |
Ja som chcel Ducati alebo Moto Guzzi a stale ich uznavam lebo maju neopakovatelnu dusu. Ale nakoniec ma aj tak oslovil Japonec. Pomer ceny a techniky..a spolahlivost. Dusu podla mna do znacnej miery vyjadruje image a zvuk. Hlavne ked je iny ako ostatne stroje: |
Ja mám s mojou Inuškou veľmi pekný vzťah založený na dôvere. Moja jednotka je HD, ale dobieha ho Intruder 1800. |
Robobiker tá Guzzi vyzerá úžasne Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (29.05.2011 21:35) |
miku - co je f prdeli? zase si skusau analik? jak tu stopadesatku v DS? |
Prrrrr, kto to napísal, že JAWY nemajú DUŠU ?! Kerý Dambldór to bol ?! Ta ťahaj si friško dajakú literatúru ozrieť, a sadni na dajakú !!!! Ty pohan !!!! Upravené 2 krát. Naposledy upravil Trojan (30.05.2011 8:48) |
rapťák mi píše z duše ...ešte by som pokračoval v histórii cez 888 až k 851 |
Danopanci pre tvoj pokoj v dusi ten avatar menim |
Zeby Honda NSR500 nemala dusu? |
RHplusB mam rad moto ale na druhej strane si ich "len" kupujem na machrovanie lebo na to mam. |
Tak to si si mohol kúpiť pre image aj voľačo poriadnejšie ako W800-vku , lebo na tú sa hodí starý vtip : Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (30.05.2011 14:05) |
Brazel tvoj nazor ja si moto kupujem podla seba co sa hlavne paci mne |
Rizlaman13 - si majiteľ SV - v avatare si mal DUCATI a založil si úplne dementnú tému o duši. Čo ja viem - ale mne to pripadalo ako pobúrenie - neviem čo si chcel dosiahnuť - alebo čo si chcel docieliť - no doposiaľ si si na vlastnú otázku dokázal odpovedať aj sám . |
kazda hmotna vec ma v sebe tolko "ducha a emocii", kolko len v nej chcem vidiet. A ked sa mi zda charizmaticka "tuctova" honda hornet, nepresvedci ma o opaku nikto. Toto sa mi paci, ze kazdy ma to svoje, pri com mu srdiecko poskoci. Je to presne ako so zenami - jeden je na blondinky, druhy na brunety ci ciernovlasky, aj tak sa zhodneme, ze podstatnejsie je, ci ta alebo ona ma pekny zadok |
Mať tak vaše problémy...... |
brazel co sa ti nepaci na W800? |
Raptor to poznáš ???? DDBOSSHOSS |
raptor , mne sa W800-vka na pohľad páči (aj keď W650-ka viac) , len spracovanie niektorých dielov nie je také , ako by som od retromotocykla očakával , aj keď tento trend je pozorovateľný už viac rokov . |
brazel pri vsetkej ucte si dovolim povedat ze W800 vypalila rybnik a takato to "stuka" z japonskych vod uz dlho nevyplavala |
No s tými parametrami motora je to tak na úrovni šťučky akvarijnej . |
..aha esteze nemam 1098 ..ale bez toho titulu by som bol tazky frajer ..neda sa to vratit??? |
Duch, to sú dejiny... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (31.05.2011 9:50) |
Tak tak, hlavne ta sucasna produkcia od Ducati (Streetfighter, Multistrada) ozaj duse pobrala. |
Raptor U mna bola GSXR z dob Ducati 916 vazna pecka a 916 mohla iba snivat o uspechoch GSXR vo svete. Ale ked si uz zacal tahat chutovky porovnaj Hondu RC30 s Ducnami z tohto obdobia... A o kopirovani dizajnu, to je na dlho ved aj tvoj Baworak okopcil kus japonskeho DR Big... |
Majky Jamaha, |
papinko náš milovaní, tak Ťa máme rádzi, že bis nám aj moheu vjec takto viprávjat |
|
Papiboy historický pohľad" Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (31.05.2011 13:16) |
Marek 750 - nezadrbávaj mi do poeta ale v zásade s tou poslednou vetou si sa trafil do esenciálnej podstaty práva s jednou maličkou pripomienkou nabudúce daj v množnom čísle i , aby si sa vyhol Vadimovmu jazykovednému okienku Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (31.05.2011 13:14) |
Tiež si nemyslím, že by japonské motorky trpeli nejakou bezduchovosťou. Skôr je to o tej okukanosti. Keď niekde idem stretnem xy hornetov, v-stromov, banditov....... Nikto sa pri nich už nepozastaví, lebo sú ich tu mraky a všetky sú konštrukcne v podstate rovnaké alebo podobné. Ale fungujú dobre. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54808 | Včera: 140248