Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
IvanALPHA neviem kde si nasiel tu cenu na super tenere,ja som nasiel ze ju bude Yamaha US predavat za $13900.A ak by si aj mal spravne informacie,prirataj si k cene naklady na dopravu,zaplatenie dovoznej dane,prihlasenie, cas a nervy ktore ta to bude stat a mal by si to mat zratane.Tiez som nasiel info ze koli problemov v Japonsku sa predaj posunie z 2hej polovice 2011 az na rok 2012. |
dreamer: presne tak |
IvanALPHA, skus porovnat aj benzin, chleba a mlieko, Amerika je iny trh, my predajcovia si tie ceny nevymyslame a ak si myslis ze ten rozdiel je nas zisk tak sa mylis, je to proste obchodna politika a strategia vyrobcu, je to tak vo vsetkom a na celom svete. Nikto z nas to nezmeni a neovplyvni. |
janoDL,plny suhlas s tym US trhom(chcel som to dopisat ale si mma predbehol).Ich trh je tak velky ze si mozu dovolit diktovat ceny vyrobcom za co to od nich nakupia.Inak po mojej skusobnej jazde na Super Tenerke u vas v Sali som zacal uvazovat nad predajom R6 a GS800 a nahradit to S-Tenerkou ktoru by som mal az do zodratia.Takze mozno budes mat zakaznika . |
nechcem rozputavat debaty o LC8 ale ked je uz spomenuta tak: |
prvá nádrž vyjazdená....... |
toto by som ja potreboval vedieť, koľko je možné natankovať z prázdnej po plechové plniace hrdlo nádrže. Resp. úžitkový objem nádrže a koľko km spravím, ak začne blikať políčko E, je to už začiatok rezervy? Po blikaní zmizne a potom začína rezerva 3,9l? Ak s Vás niekto vie viac, nech napíše. |
Expertos, no zatiaľ sme tu asi traja, nádrž prázdnu som ešte nemal a ani neviem, či niekedy budem skúšať. Tých 3,9 rezervy by s mojimi údajmi asi sedelo |
Nemal som s tým problém - neskúšal som, vnútorný pocit mi vravel nie! - "príde mi to ako šoková terapia motora". Za 1. je v zábehu a za 2. chcel by som si s ňou užiť niekoľko desiatok tisíc km. Zatiaľ som nikde na nete nenašiel max. prejdené km...chápem od 2010 sa toho veľa nestihlo.... |
cena nie je 1500, je aj tak moc, ale keď ju miluješ...... |
cena v porovnani konkurencie od modrej vrtule zase nieje taka horibilna |
matus mozno si mal viac jest ked si bol maly ked tak velmi citis rozdiel medzi plnou a prazdnou nadrzou (zartujem).GSko je dobre ale mam pocit ze S-Tenerka mi sadla lepsie.Pre zaujimavost advrider.com/forums/showthread.php?t=681083 .Ale nechajme LC8ky,toto je diskusia o Super Tenerke. |
majo, ja som kúpil za 12 bez dane ... koľko je to u xt vieš sám ... |
Caute, tiez mam tutu krasnu samicku, kam sa chystate najblizsie na dovolenku? |
Rado, tak som si to cele precital a dosiel som na to, ze 4 ludia s tym nevedia jazdit a ostatni maju spotrebu 6l. To si myslel? |
peto pri momentalnej cene ju kupis za 11990 bez dane aj s kuframi takze si nemyslim ze ta cena je premrstena ako tu bolo spomenute |
cena je vždy len otázkou ponuky a dopytu ... kto ju chce, kúpi ju ... |
dreckboun, vitaj. Tak sa tu spolocne ucime vychytavat muchy |
Chlapci, sak sa trosku rozpiste, ako co a aj nejaka fotecka by bodla ani v profiloch ich nemate. Poteste nas ktori nemaju taku cest sedlat tuto krasku. |
Expertos, no zatial ziadne muchy nevidim, asi som z nej este namakko, musi prejst par dni |
PS: dalej ma napadlo, uplne lahko s naklapa ako pierko, ovladatelnost porovnatelna so supersportom - teda pokial nestoji na mieste. Aj ked sa s nou manipuluje - dajme tomu tlaci, je lahucka, ma nizke tazisko. Na hlavny stojan ide dat lahsie ako FZ1. Do zakrut ide sama. Vyborne sa da natocit kormidlo, cize sa da vytocit skoro vsetko. |
Mám rovnaké pocity o všetkom čo píšeš. Nechcel som to tu napísať ako prvý, ale ovláda sa mi ľahšie ako moja predošlá 600CBRka. |
Expertos, našiel som priestor s náradím v bočnej kapotáži vedľa baterky, spolu z miestom pod sedlom je to celkom dosť, zmestil som lekárničku pod sedlo a vercajch ku baterke |
je pri baterke je miesto na par kľúčov, prípadne niečo malé. |
nikto nový sa nenašiel? |
Dnes som dokupoval bocne deflektory, ak nechcete mat ofukovany trup, doporucujem, skvele plnia funkciu. |
nemal niekto moznost jazdit XT 1200 a R 1200 GS Adventure, a mohol by porovnat tieto dve motorky? |
Pepo88 kamarat tu moznost mal.Bavili sme sa o tom ked sme otestovali v Sali XTcku.U GS Adventure mal pocit ze ovlada vlak,prisla mu nemotorna. |
ten môj vlak mi vôbec nepríde nemotorný práve naopak ... jedine ak na mieste pri manipulovaní ... ešte sme s janom nestihli pomeniť moto, keď to vyjde, pridám postrehy ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PetoDL (01.06.2011 21:59) |
dreckboun, daj nejaky obrázok z bočných deflektorov........100e |
expertos: zastav sa tu u mna, mozes si to kludne aj obkreslit, nemam s tym problem. Mam aj namontovane aj nove zabalene, rozbalim ti ich a poziciam, aj teraz, som tu tak do druhej minimalne. |
Na českom fóre som našiel zrovnávací test Yamahy, BMW a Guzziny: |
Gixerak: na porovnanie s XT1200 uplne staci R1200GS, pretoze uz toto ma vzadu o 1cm vyssi zdvih, nadrz ma len o 3 litre mensiu (GSA o 10 litrov vacsiu), ale predovsetkym pri porovnani plne natankovanych moto to je 229kg u GS oproti 260kg u XT... A to by uz aj pri teste v blate na cestnych gumach bolo poriadne citit... |
menton ta udavane hodnota je katalogove cislo alebo realna hodnota? ak sa nemylim tak bramborak udava teito hodnoty bez abs,trakcneho systemu a dalcih veci ktore ma yamaha v serii namontovane |
Xtremo: este raz, nerypem, len som komentoval test. |
..Menton nechcem sa vam "advenčrom" do toho moc motat ale full vaha GS ADV je 256 a full vaha tej yamahy je 261...tazisko je zhruba rovnake takze myslim ze v terene to budu rovnako nemotorne bachyne.... |
msik: esa ma aj yamaha akurat manualne a lahko dostupne. a zabudas na jednu podstatn uvec a to je servis bmw. |
Ivan teraz si ma pobavil..ano mas pravdu ""ESA"" ma kazda motorka na ktorej si mozez MANUALNE nastavit tlmeniea pruzenie... ...ale to uz potom nie je ESA ale MANUALNE nastavenie pedpatia-utlmu-odskoku-vysky....cize celkovej charakteristiky pruzenia a tlmenia= potom je to "MSA" ....no a preto hosi z BMW urobili namiesto tohto PRACNEHO MANUALNEHO prestavovania jeden prepinacik na riaditkach... co sa tu slovek nedocita... Upravené 1 krát. Naposledy upravil misik71 (04.06.2011 16:39) |
ESA sa da nastavit za jazdy podla aktualnej potreby, stylu jazdy a povrchu cesty. Rad by som videl ako majitel Yamahy zoskakuje z masiny, lebo prave zacinaju pekne zakruty a chce si pritvrdit podvozok a po 2 km zase zoskakuje z masiny a manualne prestavuje lebo ide horsi asfalt a treba mat maksi podvozok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (04.06.2011 17:33) |
misik: k esa - chcel som len povedat za nastavit si tlmic pod ritou sa da aj na s10 a uplne jendoducho. Co viem od majitelov GSiek co si priplatili za ESA tak je to fajn vecicka pre pohodlie ale zas tak casto ju nepouzivaju, preto by som prave tuto zalezitost nedaval ako taky velky argument pre BMW. Nehovorim ze to nie je fajn, ale nie je to nieco pre co by som sa(ja osobne, nemozem hovorit za inych) rozhodol prave pre BMW Cize tento tvoj argument pre mna nema ziadnu vahu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil IvanALPHA (04.06.2011 17:49) |
menton mne osobne nesedi ani jedna z tychto dvoch moto preto som sa rozhodol pre mensiu a obratnejsiu tenerku ide mi len o to ze katalogova hodnota hmotnosti a realna je u BMW dost velky rozdiel a preto by som to s yamahou neporovnaval, konieckoncov ta vaha je na tom takmer rovnako |
IvanALPHA noze mi cosi porozpravaj o servise BMW? |
Aka humorna debata sa nakoniec z toho vyklula |
majko, prosím ťa, kde chodíš na tie čísla? katalógová a skutočná váha najpravdepodobnejšie nebude sedieť u žiadnej moto |
velka labo - na papieri je tenera tazsia od GS, ale bol som prekvapeny aka je tenera pocitovo "lahka" aj pri manipulacii na mieste |
rapťáku, práveže som mal pocit keď som ju zdvíhal z bočáku, že je hodne ťažšia, svoju mám v ruke, ale to je len subjektívny pocit ... neviem ani akú má xt váhu skutočne, viem ale akú mám váhu pod sebou ... |
Misik71: precitaj si moj prispevok o 12:08, tam je podstata mojho komentu... Podla mna je ku XT1200 konkurent GS a nie Adventure GS... A ta ma o 30 kil menej... |
Menton OK tvoj prispevok mi usiel-sorry. V dacom mas pravdu GS ADV ma v tej vahe uz aj padaky + 33l nadrz a (priznam sa)neviem co este .... co Tenerka v tej zakladnej full vahe nema.... |
menton xtremo netrepe, jazdim na BMW, fandim BMW ale pravda je taka ze ta 12 Tenere skratka pocitovo nema tu vahu co je na papieri - je to (nielen) moj subjektivny dojem |
Misik71: presne ako pises, Adventure ma este plus vyssie zdvihy pruzenia ako GS, kovovy nosic na kufor, vyssi stit a ochranu jazdca a podobne... Ano, mas pravdu, ze nielen u moto a aut plati, ze uplne novinky maju casto muchy a potom su zvolavacky a podobne komplikacie... Ale rozhodovanie o kupe moto by som nezaradil medzi racionalne rozhodnutia. Nepotrebujeme ju, ale chceme ju... A to aj s muchami, zvolavackami, vahou, cenou a podobne |
..no dobre.tak to napisem takto: mne osobne sa paci viac Bramborák |
Raptor: prepac, ale cital si nasu diskusiu pozorne ? hmotnost je fyzikalna velicina, ktoru vieme s velmi velkou presnostou aj merat... To o trepani, bolo k jeho namietke na katalogovu a skutocnu hmotnost BMW... Co sa tyka "pocitovej" hmotnosti, tu porovnat on nemoze, kedze ako sam priznal, na GS nejazdil... Zaroven nemam ziadny dovod tebe neverit... Dokonca si tu XT velmi rad aj sam vyskusam... |
menton tak isto ako je hmotnost fyzikalna velicina tak isto je aj tazisko fyzikalna velicina a urcite sa zhodneme ze tazisko ma zasadny vplyv na manevrovatelnost aj na mieste, baworak ho ma nizko a evidentne sa s tym vyhrali aj u Tenere |
Raptor: hmmmmm, tazisko je fyzikalna velicina ? Ale v pohode... Viem, ako to myslis, suhlasim... |
menton ..a to som mal radsej chemiu |
Raptor: a aj si to cital a pochopil ? Nechajme to, sme hlboko mimo temu, toto sem fakt nepatri... |
...len pokracujte, zauimave citanicko aj ja som dlho dlho premyslal a GSA ma u mna navrch |
tazisko je urcite dolezite, ale ak s tou motorkou niekto planuje ist aj do terenu (co moze byt aj polnacka, staci ze trocha naprsi) tak ta motorka obcas padne. A ked dvihas, uz zalezi na kazdom kile. |
JanoDL |
99 tem na motoride su na prd.dakedy ste jazdily na jawach a vsetci ste boli spokojniiiiiiii.na ceste je daky trapny rozdiel vahovy na nerozoznanie.a do terenu ???tie masiny niesu robene konkretne do terenu.na to su ine masiny.v terene ide o jazdca.ja som mal dominatora a na cestnych gumach ked som len vysiel na travu uz to smykalo a jazda bola na prd.proste je to o jazdcovi,gumach.ani ktm lc8 na slikoch sa v terene moc nezahra |
Aj ja som mal moynost chvilku sa na SuperTenerke. Tymto sa chcem podakovaj JanoviDL (ktory to mozno teraz olutuje ). |
raptor: ved vies ako som to myslel nie? Je elektronika, ktorej sa nevyhnes a potom je elektronika za priplatok, ktoru mat nemusis. Vsetko sa moze pokazit a cim je toho menej tym lepsie. Zial, dnes sa uz jednoduche motorky nerobia, snad len s vynimkou Royal Enfield, ale aj tam uz zacali pchat vstreky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (05.06.2011 11:22) |
ja už mám na tej Superkoze cez 1500 km. Snáď ani konštruktéri motorky si nikdy nemohli myslieť, že sa s tým bude jazdiť v seriovej verzii v terene a vôbec to nie je kvôli váhe |
Krivoklat |
expertos: pri hmotnosti tejto masiny ti krytka nepomoze. |
uz o filtri debata bola,, je na rane, ale aj tak s nich nikto nepojde do tak tazkeho terenu aby ten filter poskodil... |
aby to bolo presné, je možné, že pojdem aj do relatívne ťažkého terenu, ale nepojdem tam závodiť, pojdem tam len preto, aby som sa dostal čo najskôr na cestu |
1. terenne ambicie kazdej motorky zavisia v zasadnej miere od pilota |
tak, tak, ten rapťák má pravdu aj keď v kuse skáče |
raptak> presne tak, cestovne enduro znamena enduro, na ktorom sa da cestovat. |
ako som na nu sadol, hned ma prekvapila jej mala velkost, vobec by som nepovedal, ze je to 1200vka |
Ale chlapci, ja nikomu nekážem dávať na tejto krave lavice. Ešte raz si prečítajze čo som napísal: "pri hmotnosti tejto masiny ti krytka nepomoze" |
Superflanker: nechcem rypat, ale Land Rover je firma a nie model auta, ta vyraba napr. Defender ale aj Discovery4, ktory mozes plne porovnat s X5... Dokonca niektore maju rovnake motory... |
Menton: ja to viem a aj som sa nad tym pozastavil,ale nakoniec schvalne nechal. Ta znacka je uz tak spojena s off charakterom ako je zauzivane na vsetko od GAZu cez UAZ hovorit Jeep |
Superflanker |
expertos- kludne sem davaj fotky pocas uprav a nie az ked tam vsetko nahodis... Lebo sa tu len keca a fotky skoro ziadne vasich novych krasavic.. |
Majitelia, nasli ste na masine nejake chybycky krasy? Zatial sa mi nepodarilo nic najst a nechce sa mi verit ze by novy modelovy rad bol uplne bez chyby. |
jasné, že je bez chyby, aj som ju hore nohami obrátil a nič som nenašiel |
IvanALPHA vyzera to tak ze ta moto je bez chybiciek (zrejme tie styri roky vyvoja konstrukteri nestravili sparanim sa v nose).Citam aj www.yamahasupertenere.com a nikto si na nic nestazuje. |
no, po pravde by sa nejaké chybičky našli, ale Ivanovi to je škoda písať, lebo sme o nich písali cca 15 príspevkov vyššie a nevšimol si to, tak stačí si prečítať celú diskusiu |
krivoklat myslis tie malickosti ako umiestnenie olejoveho filtra,bateria,chladic?To sa nerata.Filter sa zakryje dobrym susplechom a bateria s chladicom potrebuje take padaky ako mam ja na GS800 v profile alebo co su v druhej polovici tejto stranky www.yamahasupertenere.com/index.php?topic=918.0 .Ja hovorim o takych chybach ako mala napr GS800(EWS anteny,loziska v nabojoch kolies a hlave riadenia,oska predneho kola,sroby na uchytenie brzd.kotuca,chladiace hadice,retaze,slzenie oleja spod vicka ventilov).A trvalo 2 roky tym bavorskym trotlom kym to odstranili.Moja kedze je 2010 uz to mala vyriesene,jedine co mi menili bolo minuly tyzden to tesnenenie pod vickom uz s modifikovanym kusom).Ale ako hovorim potrebovali na to 2!!! roky. |
krivoklat: tak male plexi a ventilator neratam. Ostatne spomenute su cisto subjektivne veci a nemozno ich povazovat za chybu(plasty, kvalita kufrov, nemoznost vpynut abs...). Mal som na mysli skor nejake mechanicke problemy. Rovnako ako RadoR6 pozeram ja supertenere forum a tiez som tam nic nenasiel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil IvanALPHA (19.06.2011 14:25) |
do práce nedochádzam, občas idem "služobne" na kontrolu prevádzok |
Ved to IvanAlpha.A teraz po prezreti toho fora co som sem dal sa pozri na GS1200 na www.ukgser.com alebo www.advrider.com a jeden by zasol .Mam GS800 a Yamahu R6.Musim povedat ze moje GSko sa naozaj vydarilo(nebolo z piatka popoludni) ale na Yamahu skutocne nedam dopustit.To iste plati ked som sa pozrel na nejake detaily a spracovanie u mojej R6 a napr.na GSXRku.A clovek lahko zabudne na tych par kil navyse ked vidi ako z kazdej suciastky a detailu "razi" do oci kvalita a solidnost a to aj pri skutocnosti ze Yamaha je na tom stale financne velmi zle(dva roky dozadu im hrozil takmer krach) a jeden by cakal ze budu setrit na com sa da. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (19.06.2011 15:50) |
Na ceskom fore som cital ze je problematickejsia vymena zadneho kolesa(vraj to v servise robili az traja technici). Mate s tym niekto uz skusenost? |
Skúsenosť nemám, možno na jeseň, ked budem prezúvať na štuple. |
asi ano, motorka je nízka a ťažká, hocijako fúka, ide si stále vo svojom smere a mne hlava tancuje od bočného vetra |
mytus o zadnom kolese dneska pokoreny vymena oboch pneumatik so zhodenim oboch pneu z moto, prezutim, vyvazenim a naslednym poskladanim za ucasti jedneho mechanika za 56 minut kludnym tempom holt sa asi zase uplatnili zlate ceske rucicky |
xtremo, ale ty mas malu tenerku, bavime sa o velkej, ci.. ? |
nehovorim o mojej ta je teraz nepojazdna, robili sme v servise vymenu pneu na velkej dneska |
no super, keby som chcel odniesť kolesá do pneuservisu sám, je treba na demontáž kolies z motky nejaké prípravky, či stačí obyčajné náradie a trochu rozumu? |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46863 | Včera: 227469