Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcem sa Vas len opytat aky mate nazor na tuto motorku? Velmi rozmyslam nad jej kupou ale odradza ma trocha jej hmotnost, a len 5 provodovych stupnov aj ked podla recenzii to na 5-ke utiahne aj v meste |
Cerus Miceerko. Veľmi dobrý výber Upravené 2 krát. Naposledy upravil pepepe11 (11.04.2011 20:26) |
mal?? uz to predal? jj pozeram ale N-kove verzie, ked necitim vietor ma to dako nebavy |
Mam ju a som snou spokojny, ten motor taha pekne od spodku, az do maxima. Vobec nevadi, ze ma len 5 stupnov. Tazka je len pri manevrovani na mieste, ale ked ju rozhybes, razom je z nej lahucka mladica, ochotna robit neplechu |
Je to Pani Motorka medzi nahacmi. Kupil som si ju v 1998 a vydrzal som s nou cele 3 sezony. 5 stupnova prevodovka je super, ma to zatah ako 3 svine, menej radenia, viac pruznosti. Mala trosku vela vibracii na riadidlach ale inac jej nebolo co vycitat. U seriovej verzie nevypada prilis vabne sedlo, ale to som si dal pretapacirovat aby sa v tom lepsie 'vysadalo' do zakrut. |
pokial su karburatory v poriadku (citaj ciste a funkcne) tak ziadna vrodena konstrukcna chyba tu nie je |
Je to este stary poctivy stroj, rozhodne by som nevahal ak nad nim rozmyslas. Karbece pokial su nastavene, funguju znamenito. |
chalani a neviete nahodou ze cim sa mozu lisit rocniky viem ze od roku 2000 tusim uz mali novy ram ale ci sa potom robili nejake zmeny...viem ze uz 2006ka uz ma ostrejsie hrany a je prepracovana. dik za pomoc dopredu |
pisal som clenovy veka ale neviete nanho aj iny kontakt...facebook atd? |
Sú majitelia ktorí tvrdia že najhladšiu reakciu na plyn majú z veľkých banditov práve tie karburátorové. Priprav sa, že to žerie pneumatiky, reťaze a benzín. Podľa môjho odhadu veľký naháč nebude chodiť pod 5,5 l na 100 km pri relatívne krotkom štýle. Pri agresívnom tak 8 asi problém nie je dosiahnuť (s karburátormi) Vstrekovacie verzie tak priemerne o 0,5 l menej než karburátorové. Čím novšia verzia veľkého bandita tým pre mňa viac strácala to čaro chuligánskeho imidžu. |
jazdil som asi 2008 alebo vyššie. ten motor je reaktor a určite to vie chodit za 5,5. ťahá to od spodku jak jeblé. urastený slováčisko s tým nemôže mať problém. ľudia, zapamätajte ti, agilitu motorky robia hlavne GUMY!!! na ceste ti netreba 150 kilovú motorku. neni si na motokárovej dráhe. do jednej zátačky pôjde ľahúčko. esíčka rýchle nenájdeš nikde v takom množstve, aby ti bolo treba od takejto moto upustiť. navyše hmotnosť motorky robí stabilitu pri nárazoch vetra, bočnom vetre, ked ide kamion oproti. na 150 kg motorke ťa hádže ako na býkovi v ródeu, ked máš 260 kg motorku cítiš len šupu vzduchu na prsá, ale moto ide svoje. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 91951 | Včera: 158981