Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Zdravím všetkých motorkarov..... som mladý chalan a mám menšiu dilemu, s ktorou by ste mi mohli pomôcť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil andrew21 (11.04.2011 1:57) |
Čauko, ja by som mal len taký menší dotaz. Namiesto tej CBF-ky by som možno porozmýšlal nad nejakým BMW v tej istej kategórií, totiž ovladače sú iné ako na japonských motorkách a keď vravíš že financie niesu problém, tak keďže tá 600fka by mala byť na to aby si si zvykol a získal skúsenosti, tak tie skúsenosti budú myslím užitočnejšie ak už táto motorka bude BMW. Ale samozrejme nič nepokazíš ak zobereš japonku. |
Nie je podstatne na com, ale najazdit mnoho a mnoho kilometrov a jazdit a jazdit a jazdit! Kupit na zaciatok nieco slabsie je mudre, ale nemusis sa premahat. Kup si normalnu motorku, aby nebola zbytocne agresivna a nelakala ta blbnut, ale zase aby ta hned neomrzela a hlavne opatrne. Objem nie je az tak dolezity. |
ku..a, co vsetci snivate len o SS? Ja nic, uz som ticho...len nechapem... |
podla toho co pises, tak to mas v hlave asi usporiadane a vies, co chces. |
Presne tat, kludne môzes jednu kategoriu vynechat. Jedno ci 250 alebo 500/600. Ked ziskas spravne navyky a zžiješ sa s moto hoc aj 250kou, potom uz v poho zvyknes aj na 1000. Tam potom uz ide skôr o to co mas v hlave. |
Jednoznačny suhlas z janoval.Podla mna isť do 250-tky,tak na to zabudni.Ak si normalny,maš to v hlave v poriadku nemaš sa čoho bať.No byť tebou tak ako piše janoval.Kup nejaku 600-vku,pojazdi si zo dva roky a potom to predaš a kupiš to,čo budeš chcieť.No a možno dovtedy,si zmeniš v svojom hladačiku aj inu motorku. |
andrew21, podla mna tvoj plan neni ani na rychlo, ani zbytocne opatrny.. je presne taky, aky by mal byt! |
andrev- súhlasím s tebou , niet sa kam ponáhľať ,do dôchodku ešte budeš mať motoriek a motoriek |
Si robí srandu a pekne mu to žeriete , BMW S1000RR - 193 koní ... |
Aj skok z tej CBF600 na S1000RR je dost velky skok. Ja by som tam pridal ako medzistupen 600 ss, tam mozno zistis ze ti naozaj netreba viac a ziskas navyky na supersporte pretoze to je uplne nieco ine ako cbf. Je kopec chalanov, ktori jazdia uz dlho 6tky a do litra nejdu lebo sami uvazili ze na to este nemaju alebo to proste nevyuziju na ceste. |
andrew ked chces jogurta tak preco nezacat jogurtom od zaciatku? |
tomy ked uz rozoberas tie nepodstatne smerovky na ktore sa da mimochodom rychlo zvyknut tak co povies na tento obrazok? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.04.2011 8:43) |
ja osobne som zacinala na baby ninji 250ke, a som tomu vdacna, za kazdy jeden km za kazdu jednu skusenost zlu ci dobru, pretoze je lahunka a ma nizky posed dobre sa dali zvladnut rozne situacie sice je pravda ze po 7mesiacoch isla prec s najazdenymi cca 10tis km a vymenila som ju za 600ku pretoze uz ma "nudila" a nemala mi co viac ponuknut. ale |
baja , pravačka na 193 koňovej mašine sa ovláda skurvene ťažko , hlavne keď telo začne produkovať adrenalín . |
k tym SS 1000, kolky z vas tu moto ozaj zvladaju a dokazu vyuzit jej potencial? Dovolim si tvrdit ze skoro nikto! preco to potom jazdite? neuzili by ste si viac SS 600? Kolky vlastne dokazete vyuzit potencial SS 600? Asi vas tiez nebude vela. ...potom tu kazdy veekend RIPujeme. |
cota ale toto nie je o tom kolko z nej chalanko vyuzije, ide o to ze chce prave S 1000RR a je jedno preco Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.04.2011 9:35) |
brazel potom je to o hlave skusenostiach a o vedomi toho co si mozes dovolit a adrenalin v zaciatkoch a aj celkovo treba odlozit |
No ja len z vlastnes skusenosti, ze ovela viac sa pobavim na moto ktorej potencial relativne vyuzijem ako na tej co nedokazem vyuzit. |
andrew21: asi největší problém je časový rozdíl mezi startem a cílem. Zatímco budeš jezdit na slabších a poznávat motosvět, může se ti stát (ostatně jako většině motorkářům), že se tvoje cíle a priority změní. |
raptor , ale pojem user friendly inak ponímajú tí testovači , ktorí majú ošahané stovky moto a odjazdené státisíce km , ako junák , ktorému sa páči BMW S1000RR a tak si naplánoval kúpiť prvú moto a po 10-15000km skočiť na toho "divočáka" . |
andrew, nenapisal si aku mas vysku a cca vahu, lebo to dost ovplyvnuje vyber moto pre zaciatocnika. Starsie 600-vky su sice v poho, ale strasne tazke na uplny zaciatok. Ak ta zaujimaju SS tak chod touto cestou. Ta 250 Ninja je myslim si uplna pohoda. potom nejaka 600 a pred kupou BMW by som ti urcite odporucil este pojazdit nejaky starsi litrovy SS, napr CBR. A este jedna vec 5.000 a ani 10.000 a dokonca ani 100.000 km nie je dost aby si niekto mohol povedat ze uz ma vsetko v malicku a taka moto Ta nedokaze prekvalit . Ver mi . To Ti tu potvrdia vsatci co maju odjazdene viac km |
brazel viem ako to mysli a ze to myslis v dobrom ale opakujem nie motorka ale hlava je dolezita |
Škoda že sa nedá znovu začať. Išiel by som do Triumph rocket....či? |
Da sa ist aj rovno na 600 aj rovno na 1000... Skor suhlasim s Pitazom a Cendinou. Myslim ze na zaciatok je vhodna 250ka - napr. WR 250 X - je to lahke, celkom to ide a na niecom takom si najlepsie vybudujes spravne navyky, ktore sa Ti urcite zidu. Spravny cas na prestup na vyssiu kategoriu bude vtedy ak budes mat pocit ze uz si moto zvladol tak, ze to davas s prstom v zadku a mozno sa niekedy az nudis... Najvacsia sranda je ak si niekto kupi rovno 600, alebo 1000 SS a potom to nevie za pomalej jazdy s malym priemerom obluka ani otocit o 180° bez toho aby nedal nohy dole zo stupaciek, prip. musi zastat a cuvat jak decko na odrazadle a hned na to ti povie ze v pohode ze to nic neni zvladnut takuto motorku - aj takych som uz zazil |
v jednej teme radsej zacni na malej moto v druhej na velkej .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kweni (11.04.2011 11:06) |
Dobre rozmyslas |
Raptor mas pravdu z polovice, netvrd mi ze jazdis rovnako na svojom bawe a aj na nejakej bestii, naozaj sa inak kroti hlava na pohodovej moto a inak na poriadnej suke. |
ja by som kludne ako tu pisu iny 250 vynechal... |
V prvom rade by som ti odporučil kúpiť si knihu "Dokonalá jazda na motocykli". |
Vzhľadom na to, že uvažuješ pomerne opatrne a myslíš, že už dokážeš plne rozmýšľať hlavou a nie guľami, mohol by si si ako prvú motorku zadovážiť naháča 500 prípadne 600. Napr. niečo pod 100 koní z japonskej ponuky. Výber je ozaj obrovský: Suzuki GS500, Bandit 600/650, SV650; Honda CBF 500, Honda CBF 600 N/S; Kawasaki ER-5, ER-6, Yamaha XJ-6, ... |
premyslam.. |
Moct si v 21ke povedat, ze peniaze nie su problem, tak si kupim co chcem. Ak to mas v hlave Ok, nic sa nestane, ak nemas, zadrbes sa aj na 125/250ke. Ale pri 125/250ke je fakt len jedina vyhoda: spotreba. Vaha? Co ja viem, takisto sa mi zda tazke male Varadero ako aj velke... Upravené 1 krát. Naposledy upravil keduska (11.04.2011 12:31) |
divím sa že niekto drbne do pléna blud a za 4hod. je tam príspevkov do aleluja |
neporovnatelne lahsie sa ovlada 125/250 ako 600 (4valec), co je pre zaciatocnika velmi dolezita skusenost |
pitaz:preco lahsie? Co myslis ovladanim? Cit pre plyn, ci? |
ked jazdim na endure tak ako človek ked na Buze tak ako debil , je mi cez 40 mam dospele aj male dieťa , najazdených cez 200 000 km na moto a aj tak sa neviem ovládať , chvala bohu už je Buza preč, podla seba súdim teba, takže tu je každá rada marná , polovica tak druhá onak ............hodne zdaru a km bez nehody nech už je to načomkoľvek doktor |
takisto sa mi zda tazke male Varadero ako aj velke... |
doktor ...ja som sa nad sebou zamyslel, ked som minulu nedelu dofrcal zo ziaru cez PD a Banovce a vypocital si priemerku cez 120 km/h v nedelu poobede = totalne plne cesty cisty keket |
...Rorschach |
marko:aj male sa mi zdalo tazke, aj velke sa mi zda...neviem, co by na tom bola picovina...lahky sa mi zda jedine bicykel. Rovnako sa mi zda...nie: zda sa mi rovnako...asi som sa nespravne vyjadrila. Upravené 1 krát. Naposledy upravil keduska (11.04.2011 13:24) |
Suhlasim s nazorom, ze niektore moto nutia viac tahat za plyn ako ine, ale aj niektore upravy na motorke sposobuju tento efekt. Ja som to spozoroval ked som vymenil vyfuk na CB. So seriovym som jazdil vacsinou kludne, ale s tym novym ma moto neskutocne navykovy zvuk a proste vytacam ten motor ovela viac ako minulu sezonu, proste si nemozem pomoct |
Kup si krosu, ked zvladnes to, tak S1000R uz nebude problem |
raptor: já taky nepíšu že jde na tvrdo do S1000RR jako do první motorky. Píšu že se chce držet na tvrdo vytyčeného cíle, což znamená S1000RR hned po 1 či 2 jiných motorkách.... |
RHplusB : preco porovnavas hrusky s jablkami ? |
Pokiaľ to máš v hlave poriadku, máš pud sebazáchovy, bojíš sa, potom si tú 1000-ku kúp rovno.A začni pekne pomaly, pomalé oblúky, osmičky, rozjazdy, brzdenie, jednoducho nauč sa od začiatku jazdiť so silnou motorkou, ale niekde na málo frekventovanej ceste a lepšie na parkovisku, letisku.Prechod z čohokoľvek na raketu je rovnako bolestný. Je to o hlave a o zápästí. Inak Ti nepomôže žiadna rada a môžeš ísť od 50cm3 až do nekonečna. Keď s tebou šľahne o zem v malej rýchlosti aspoň budeš vedieť, čo to je dvíhať veľkú motorku a keď tú bolesť z pádu prenásobíš inou rýchlosťou budeš vedieť čo to je. Než x motoriek, navrhujem špičkovú výbavu, dobrú poistku a kamaráta, za ktorým budeš jazdiť s komunikátorom a bude Ti radiť čo tam šupnúť za kvalt, akou rýchlosťou do zákruty, aký nájazd zvoliť, kde brzdiť, kde pridať, kde ubrať. A používať hlavu, nie vajcia. Tak km len bez pádov Ti želám. |
ked si kupis yzf-r6 novu nahodis zavodne plasty kupis kombosku a helmu poriadnu atd a pojdes na slovakiu....... kup si permanentku a potom mi ver ze uz na nic ine nebudes dobre dlho mysliet ...obcas absolvuj nejaku jazdecku skolu aby ta opravili co robis zle atd... a o par rokov si kup litra ak do vtedy este litra budes chciet ..... a potom ked zisitis asi o com bude liter a budes vediet co si naozaj kupujes za tie peniaze tak si ho kup ..... s1000rr je naozaj pekna moto je to take daco na co treba byt vyzrety a nestaci mat 15000 na 600vke..... mozno tak 15000 vo forme 2000 kol na slovakii potom litra ale tazko to takto rozoberat... proste odjazdi 600vku a uvidis Upravené 1 krát. Naposledy upravil Peto178 (11.04.2011 15:11) |
Na krose sa najlepsie (a najlacnejsie) naucis ovladat moto v kritickych situaciach. |
RH+B no viem - podla mna jazdecky styl na motokrosovej motorke je natolko odlisny od toho ktorym sa jazdi na supersporte ze si silno dovolim pochybovat o tom ze by zdatny motokrosar bol automaticky aj zdatnym brusicom slajdrov |
RHplusB- No tak toto je podľa môjho názoru hrubozrnná k.....a čo si napísal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marko353ZE (11.04.2011 15:34) |
Kolki spickovi cestni zavodnici netrenuju na krosach? Riskuju zranenia preto, ze je to odlisne alebo, ze fyzika plati pre kazdeho a da sa na tom vela naucit? |
inak s tou kroskou to je pravda .... croska ta nauci jednoducho nehovorim ze vsetko ale nauci a o praci s plynom ani nehovoriac ..... mozno pretoto si aj rossi vydrbal rameno na crosske minule leto a ?! uz vieme kde je rossiho figel :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Peto178 (11.04.2011 15:37) |
mne to tiez pride tak ze moderator vytvori topic aby sa na fore diskutovalo a pritom sa pekne doma rehoce.... |
Mám pocit že už veľmi odchádzate od témy, chalanovy sa jedná zjavne o cestnú motorku s ktorou bude jazdiť v premávke,získavať skusenosti aby sa dopracoval k svojmu BMW a nie niekde na krossovej dráhe, po lese alebo na okruhu.... bud mu poradte alebo si založte vlastnú tému (Ako kross pomáha špičkovým jazdcom. ) |
Arte88, bavime sa +- o najrychlejsej seriovej motorke na svete. |
marko353ZE, RHplusB sa tu nehadajte obaja mate pravdu. jazda na SS je rozdielna ako jazda na krosse. Na druhej strane na krosse ziskas daleko viac skusenosti. Moj nazor jazdil som aj jedno aj druhe. Na krosse sa s nevypocitatelnymi situaciami stretnes ovela castejsie ako na SS. podsmyknutie predneho zadneho kolesa a podobne. na SS sa ti to stane par krat a niekedy to byva aj posledny. na SS ked vam podsmykne predok v naklone tak neviete ako sa zachovat a povacsine to konci padom. Neberte to prosim osobne su to len moje postrehy zo zivota. |
spike666 ked mi na cestnej motorke podsmykne predok v naklone ako sa mam zachovat? daj nejaku dobru radu |
Arte88: |
ja na Tvojom mieste kúpim rovno CBF600... ono ak máš aspoň čosi najazdené v aute, a máš aspoň trochu rozumu, tak sa bez problémov naučíš aj na väčšej. |
1. S 1000 RR v premavke nema zmysel. Rovnako ako vsetky superbiky. |
|
No.... tak kde by som začal, prečítal som si všetky vaše príspevky a je toho veľa k čomu sa chcem vyjadriť, tak to tu nejako počlením. Naozaj som nečalal v priebehu jedného dňa takú odozvu. Ale som rád. Upravené 1 krát. Naposledy upravil andrew21 (12.04.2011 1:36) |
A možno táto téma pomôže aj iným začiatočníkom, ktorý hľadajú nejaké rady na začiatok. Aj na to by mohla byť dobá |
Ak dovolis napisem ti este moj pohlad na vec. Chces S1000rr a chces jazdit aj okruhy. Zacat na 250 - tke nemusi byt na skodu, ale po par 1000km ti bude chybat vykon. Kup si radsej na zaciatok nejakeho 600ccm nahaca. Su to dostatocne silne motorky, ale nijakí vrahovia, lahko sa ovladaju, nemaju ochranu pred vetrom, takze ta budu nutit sa aj trochu krotit, pojazdi na nej aspon 2 sezony, prevetraj ju na okruhu... |
na začiatok kľudne suzuki sv650... je ľahko ovládateľná, živá, na učenie fajn |
Vzhľadom na čas tvojich príspevkov, buď si mal nočnú alebo ti to nedá spať |
Študent je nočný živočích :D cez deň sedí na prednáškach |
Ja neviem. Len aby si tu z nas chalanisko nerobil srandu 2 dni dozadu sa registroval a hned tema ze chce S1000RR pritom v zivote na nicom nejazdil, motorku si ocividne vyberal podla fotky, pridal zopar peknych reci ze chce ist postupne (to je rozumne) ....no aj tak sa mi to nezda. |
drviva vacsina jogurtakov (vratane mna) nedokaze na okruhu vyuzit ani plny potencial 600ccm, nie este Sko :D |
dooodeec ale ty si kavickar na to nezabudaj ako aj my vsetci |
to tam bolo len ako dodatok aby niekomu nepripadalo ze si namyslam |
andrew21 - začni naháčom, ako ti tu radia... aj keď poznám chalana, ktorý si kúpil zbrusu novú Suzu GSX650F a behom troch mesiacov ju 4x položil. Jeden krát o asfalt a druhý krát do auta...zvyšok ju neudržal a hodil pri 0 km/h o zem - "nádhera"...jo a nakoniec ju po 6-tich mesiacoch predal (vekovo bol na tom rovnako - čím ťa ale neodsudzujem!). Ak si uprataný, tak by ti 600-vka (ale nie SS!) nemusela predstavovať problém... ťažko sa to ale posudzuje - aj tak každý po týždni tomu osolí a na tieto reči typu - "ja pôjdem s kľudom a opatrne" zabude... |
Vidim to na 3 moznosti: |
naj si halanicko kúpy čo chce ,čo sa mu páci a na čo má kapitál |
maxipayne- len keby tá rr-ka mala 150 koní... |
No tak nemal som nočnú ale mal som okrem školy aj poobednú a potom ďalšie veci a preto som sa k písaniu dostal až v noci .... |
no a? tiež som najprv vyberal podľa oka... |
henta cerna flakata ma pekne svetla, ta sa mi lubi, berem! RR je RR, az mi mrzne krv |
No za seba ti poviem že som si myslel že to máš v hlave upratané ale vidím že bude z teba motorkár preto aby si sa mohol predvádzať , kde si bol doteraz v riti keď až teraz chceš jazdiť najvyššiu ligu? Vieš koľko ti bude trvať než sa tam prejazdíš ? všetci ostatní sú už dávno pred tebou, musíš jazdiť rýchlejšie agresívnejšie ako oni aby si ich predbehol! Na toto mysli ked si kúpiš moto . Len sa pred tým prosím pohádaj z rodičmi aby ťa vyhnali z domu a nechceli ťa viac vidieť lebo nie je horší pohľad ako na vlastného syna po častiach nahádzaného v igelitovom vreci na odpadky .......... Upravené 1 krát. Naposledy upravil doktor (14.04.2011 22:04) |
doktor: nechcem ťa uraziť, ale ty si asi vôbec nečítal čo som napísal, tak ak sa chceš k tomu vyjadrovať, najprv si to pozri aspom jedným očkom, ak nepomôže tak aj druhým.... lebo očividne si ma nepochopil, neviem kde z toho všetkého čo som tu popísal si mohol dostať takú kravinu ako si napísal..... že kde som doteraz v riti bol.... to čo je za vyjadrovanie ? to akože keď som nebol doteraz registrovaný na motoride tak som akože neexistoval ? ... už som to spomínal vyžšie ale ti to teda zopakujem: ...veľa vecí je mi už jasných, na motorke som chcel jazdiť vždy, nie len že som uvidel zrazu RR a povedal som si že chcem..... normálne som si pozeral stroje a našiel som ju a páči sa mi... a že sú všedci ostatný už dávno predomnou ? to si myslíš že som sprostý ? každý kto má čo i len papiere na motorku tak je predomnou.... neviem ale ak si mi chcel otvoriť oči tak si pozadu ty.... jediné na čo mi nebolo jasné je to na čo som sa pýtal na začiatku, veĎ keď neviem tak sa spýtam, to nie je problém, vám asi robí niektorým problém moja osoba aj keď neviem prečo to riešite keď o to tu nejde... chvalabohu našli sa aj ľudia, čo mi naozaj poradili presne to čo som potreboval takže tieto narážky mi prídu ako daň za to, ktorú rád zaplatím.... |
andrew21:tu na motoride sa velka vacsina ludi povysuje, su najmudrejsii a hlavne najspravodlivejsii na svete, |
andrew21: urob ako si napísal... najprv potrénuj a ak je dosť prostriedkov, kúp čo sa ti páči |
MMartin000 to nemôžeš vedieť. Každému učaruje niečo iné. Odskušal som viacej typov motoriek a zatiaľ sa najlepšie cítim na naháčovi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Spike666 (15.04.2011 9:39) |
Andrew..kedze si na SS tak moja rada znie: 1.Kawa Ninja 250R (1 sezonu+najlepsie nejaka motoskola) 2.Kawa 600 rocnik od 2009,alebo Suzu GSX-R 750 (2 sezony+jazdy na okruhu) a potom si kludne kup po com ti srdce zatuzi Upravené 1 krát. Naposledy upravil slovakiaring (15.04.2011 9:49) |
Myslim si ze tvoj plan je fajn, jazdit na zaciatku na 250 je dobre, aj ked nie nevyhnutne... |
Spike666 presne tak. Ja som az teraz prisiel na to co my najviac vyhovuje a nasiel som sa v cestovnom endure. Prisiel som na to ze to co som mal predtym bol krok vedla, ale nic nelutujem, bola to dobra skusenost a tiez som si super uzival, ale teraz je to este lepsie. Ale najkrajsie moto podla mna su nahace, pre mna okrem endura jedina volba. Choper sa my nejako nepaci, ani som ho nemal a co som skusal tak tie moto sa my zdali take tazkopadne, horsie ovladatelne a posed nic moc. Ale ich komunitu mam rad a paci sa my ich filozofia. A SS, no najnepohodlnejsi posed a celkovy komfort aky moze byt na moto a nezmyselna moto do cestnej premavky. Ja by som volil keby my vonala len cesta nahaca do premavky a nejakeho zavodaka SS na okruhy. Podla mna taka moto patri tam a tam si uzijes adrenalinu az az a v relativnom bezpeci oproti cest. premavke. Nemam osobnu skusenost, ale chlapci co boli uz na okruhu hovoria ze neskutocna parada a z jazdou v premavke sa to neda porovnat. Ja to tiez riesim tak ze idem si uzit adrenalin s crossou na MX trat a potom v premavke nemam uz potrebu blbnut. Tot môj nazor, ale 1000 ludi 1000 chuti. |
andrew 21 ak som ťa urazil OK ospravedlňujem sa, to čo som napísal bola len psychologická skúška a ty si bohužial neprešiel.Neber to osobne doktor |
doktor, skúšať si choď svojich pacientov, ja som chcel poradiť, ak mi nevieš poradiť, neviem prečo sa zapájaš... |
and.....-ak by si dokazal ovladať svoje emocie tak by si dostal zelenú ale zatial ti to nejde takže na psycho testoch by si pohorel či sa ti to páči alebo nie --už v prvom príspevku som ti napísal že podla seba sudim teba a poprial ti km bez nehody takže si mal rozpoznať že druhý komentár je podpich , takisto nič osobné , ver mi sú iní ktorí sa budu podpisovať pod tvoj profil takže ešte raz ospravedlňujem |
no ja som zacinal na 650-ke |
PARADNU MOTORKU CHCES |
no ohladom tych tvojich motoriek ktore chces mat ako medzistupen, nebolo by lepsie zobrat len jednu hoci aj vacsiu a pripadne si ju dat priskrtit v servise, myslim ze by to bolo vyhodnejsie, vela stastia |
miror: ...tak to si dal zaujmavy napad, nad tym teraz budem urcite uvazovat diki ;) |
andrew kúp si motorku akú chceš žiadne medzistupne to je blbosť a vyhadzovanie peňazí na kecy že do premávky sa to nehodí sa vykašli to isté sa totiž dá povedať aj o Porsche ,Masserati atd..keď si normálny tak je úplne jedno na čom sedíš |
judr: takze podla toho co pises, je Piagio liberty 50 tvoja srdcovka a uz nikdy inak? |
je úplne jedno či máš 50 skúter alebo BMW o 190 kw či Hayabušu turbo pokiaľ je človek emocionálne a rozumovo vyzretý ,prečo medzistupne nie? na každom motocykli sa jazdí inak a na každom si vždy začiatočník môžeš byť macher v motokrose ,ale keď si sadneš na ss tak si nič odvezieš sa síce pretože máš VP no na okruhu alebo v zátačkách ťa nechajú aj dievčatá jazdiace na ss. Sadneš na cruiser tam sú zase iné jazdné vlastnosti a čo chopper z 2 metrovým teleskopom na kruhovom objazde?Cesťák je zase o niečom inom ,na váhe motocykla nezáleží pokiaľ si nerobil VP na pionieri pretože tam nejaké veľké rozdiely nie sú a ten rozdiel pocítiš iba keď spadneš a budeš ho zdvíhať.Výkon dokáže každý homo sapiens sapiens (človek rozumný) zvládnuť,žiaľ dosť podstatná časť motocyklistov je ešte v dobe homo habilis (človek vzpriamený). |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 27731 | Včera: 210936