Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
nuž, piktogramy zodrané nemám ani ja po 94000 km , mám ale dosť zodrané hefty. Ten olej, ak nie je vyslovene že ide spod vlaca, ale napr. zvrchu, tak to by ti vedel Francuz povedať, čo to je, mne to tam hore teraz trochu slzí (nejaké čerpadlo, či kia mater pod nádržou), ale na moju otázku, či to je nutná oprava (ak by povedal ano, neváhal by som ani minútu) mi povedal, že to nie je nič smrteľné a že mám počkať, až mi bude robiť spojku, že vtedy mi to spraví, je to nejaké tesneníčko, ale čo to je, to ja neviem, ja sa do toho riť vyznám a plne mu verím Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (23.03.2011 15:08) |
eNeM , šesťdesiattisícovú chorobu majú všetky zadné tlmiče , len ľudia to nejako nevnímajú . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (23.03.2011 15:14) |
Tož teda preklad: |
Zabudol si na tie tri výkričníky . Tie sú najdôležitejšie , takže ja ich doplním - !!! |
narazas na mna?v anglicku si overis stav km ,lebo sa tu robi kazdy rok stk,aj zaznam s poctom km,da sa to aj na nejakej stranke pozriet,myslim, ze kazda stk ,ktora bola robena,uz som ti raz povedal,ze som s motorkou zacinal skor ako ty,potom som sa 20 rokov o to vobec nezaujimal,ale za 2 roky som som co to prinuchal,len ma furt zaraza,ako ty keby si tu bol najmudrejsi,nik iny sa uz tomu nemoze viac rozumet,ani vidiet do toho,sa spamatuj konecne,vek uz mas na to. |
PLIIIIIS, ZIADNE ZVADY...!!! |
vidis prdlafka,chcel som ti poradit,nakoniec som korunovany blbec,uz asi ozaj poziadam o zrusenie,lebo tuto uz nema vyznam nieco napisat,poniektory zakomlexovany neznesu nazor ineho cloveka,je to smutne,potom ze pomahajme si medzi sebou,pritom sa tu napadame,ach kam speje tento narod slovakov???? |
madarskyhovoriacim by mohol byt zaujimavy:hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/47425/bmw-r-1200-rt... HUF bol minuly tyzden tusim 270,-/EUR |
Alebo aj toto > hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/44052/bmw-r-1200-st |
chlapi a od ktoreho roku sa robili tie rtcka s dvoma svieckami ci ake to malo vynovenie motora???? |
pekne vyzerá , kua, nechceš moje GSA, že by som si RT kúpil ja? |
od 2003 ale je to pučovina, na to moc nehľaď |
volal som kamosovi, prelozil mi to...ale bola to prdel jak som mu to cital...hned by som ju isiel kuknut, le ten kamos tancuje v ifju szivku a su na turne a skoncia az 15 aprila...a ak este bude volna pojde tam som mnou...dik za link este raz... |
šak sa ozvi amiszovi, tel mondokuje jedna radosť a možno by tam s tebou skočil |
inak vyzerá dobre, kufre vo farbe, rádio, mňam za ten peňáz |
ten WALLIS co to predava, je oficialny madarsky distributor BMW, nieco ako u nas Frano, ale trochen vacsi, ...no podstatne, lebo pokial dobre viem, robi aj auta. Ale to je menejpodstatne. |
mne by stacilo aj to rtcko za tych tusim 4.300....tristo hrmenych to je chrobak v hlave zas... |
Na vlastnej stánke ho nemá . Nie je to len na dovoz z GB , teda cena v GB a dovoz ? |
ten link co som vlozil ja vyssie...no je to 4.600 na export ak som to pochopil spravne sorac...ale to je fuk...ma chces nasrat a ist si ho kupit??? no cena je dobra |
nie , teda, aj ano , si nasadil chrobáka do hlavy aj mne , po RT som vždy poškuľoval len že ja som vychádzal z ceny 1 500 000/270, tak som sa čudoval, že akých 4300. Ale tá cena, haúúú, no neviem, ale kto už by len kúpil moju zjazdenku |
Alternativa z ineho sudka - 12GS:hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/47197/bmw-r-1200-gs za 1.9 melona HUF ??? |
prdlafka , ale na vlastnej stránke ho človek neuvádza a niečo tam píše o míľach a km , tak či je stav 74 000 v km , alebo míľach , lebo to je aj dosť rozdiel . |
prdlafka na twinspark sa vykasli, je to skor nevyhoda ako vyhoda, pri twinsparkoch zvykli odchadzat zapalovacie moduly (fajky) a spodne sviecky sa pri vsetkych modeloch viac menej vzdy zanesu - ja aj enem mame jednu sviecku na valec a nemenil by som za nic na svete najma aj preto ze ta jedna sviecka navyse ti neprida ziadne kone ani krutak ani nic Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (23.03.2011 20:16) |
jj, ako vraví rapťák, malo to nejako zlepšovať zapaľovanie, aby ti nevynechával motor a lepšie to nejako horelo či čo, ale mne teda nevynechal skutočne nikdy, ani v krutých mínusoch, ani v krutých plusoch ani s ejdnou sviečkou. je to len ďalšia vec navyše čo sa môže pojebabrať a musíš kupovať dodatočné sviečky navyše |
Prdafka a Uk moznosti :www.autotrader.co.uk/classified/advert/201037368064515... |
diwi preco si myslis ze je to mimo rozhodovanie??? |
www.autotrader.co.uk/search/used/bikes/bmw... |
no kurnik, tak inzinieri v NSR vymyslia vylepseny motor aby boli zas o krok dalej a vy dvaja im to vylepsenie dodrbete, co sa do nich vojde... |
Nie sú tam dve sviečky akože kvôli emisiám ??? |
inak, ak nechceš zažiť až taký šok z poklesu výkonu, čo tak panák? to je tiež mňamková motorka |
twinspark ak už ale je meneny ten modul alebo cievka,tak potom už problem nebyval.Či?Opravte ma ak sa mylim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (23.03.2011 20:57) |
prdlafka aby boli veci na spravnej miere - twinspark nie je vyslovene zly, nie je vyslovenou nevyhodou ho vlastnit oproti jednosviecke - avsak toto riesenie ma svoje male nedostatky ktore predchadzajuca verzia nema, naopak vyhody oproti starsej verzii doslova a dopismena ziadne |
raptorko , nemerajú sa asi len u nás ! Dokedy ??? |
Die Rockster ist der erste Serien-Boxer mit der Kraft der zwei Kerzen. Pro Zylinder, versteht sich, denn seit Modelljahr 2003 setzt BMW bei den Twins (mit Ausnahme des Cruisers) auf Doppelzündung. Bessere Abgaswerte, geringerer Verbrauch und ein Ende des leidigen Themas Konstantfahrruckeln waren das Ziel. In Sachen Leistung und Drehmoment blieb alles gleich: 85 PS bei 6750 U/min und 98 Nm bei 5250 U/min lauten unverändert die Höchstwerte. Etwas mehr über den bulligen Charakter des luft-/ ölgekühlten Boxers sagt wohl die Tatsache, daß zwischen 3000 und 7000 Touren immer so um die 90 Nm oder mehr zur Verfügung stehen. Kein Wunder also, dass die mit 20,4 Litern vollgetankt 248 Kilogramm schwere Fuhre bereits aus dem legendären Drehzahlkeller heraus mächtig anschiebt. Bereits ab 1500 U/min geht's bassig grummelnd und absolut ruckfrei vorwärts. Alt-Boxer-Kenner wie ich sind dabei immer wieder angenehm überrascht, daß BMW nun auch schon da ist, wo unsere japanischen Freunde bereits vor 20 Jahren waren: bei einem leicht und meist auch geräuschlos zu schaltenden Sechsganggetriebe. Auf einer fetten Drehmomentwelle surft man lässig durchs Drehzahlband und stellt so zwischen 2500 und 3000 U/min fest, daß nichts passiert. Einfach nichts. Jedenfalls nichts Unangenehmes: kein Ruckeln, kein Zuckeln - tschüß Konstantfahrruckeln, gelobt sei die Doppelzündung. Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (23.03.2011 21:36) |
uff, mam pocit ze emisie motoriek sa globalne viac nemeraju ako meraju co je trocha v rozpore s tvojim nazorom, ale ak mas konkretne poznatky, pripadne zoznam krajin kde je pre motorky povinna emisna kontrola podel sa s nami Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.03.2011 21:32) |
Ja nemienim rozširovať tvoj duševný rozmer , veď aj tak to vieš lepšie ako samotní Nemci Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (23.03.2011 21:43) |
heh brazel ty vies vsetko ... cez gugel Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.03.2011 7:32) |
este by ma zaujimalo to tahanie boxera do stran ked sa prida napriklad na mieste alebo pri malych rychlostiach a vyjazdoch zo zakrut...je na tom nieco? |
Neviem, je to asi opäť individuálne, ja osobne by som si to ani nevšimol, ak by ma na to neupozornili a nedával by som si na to pozor a to som o tom pri kúpe hrocha nevedel a po cagive 350 to bola moja prvá skutočne veľká mašina, ale sú ľudia, ktorí vravia, že to cítili, aj keď o tom nečítali (teraz myslím skutočne ľudí, ktorým verím, že si to iba nevymýšľajú, vlastne konkrétne dvoch, alebo troch). Ak sa na to vyslovene sústredím, tak si to všimnem, ale že by ma to nejako rušilo, to určite nie |
prdlafka - pocitis to len ak pridas na neutrali, inak nie - bez ohladu na to ci 1150 alebo 1200 |
nesuvisy to tahanie do strany skor s kardanom? |
nesuvysy sa píše takto: nesúvisí |
marko neuverys ale vyem ako sa pyse nesuvysy len obcas zviknem pysat podla pryslovya ako sa do hori vola tak sa z hori oziva |
..len tak na okraj ohladom emisii bol som na skoleni plneni klimatizacii kde sa skolitel sa smial presne z tejto temy ze ako EU tlaci na emisie a oblbuje ludi ked nabura auto a vyfuci mu klima tak sposobi "nenormalne vecsiu" katastrofu ako vyfukove splodiny z nejakych moto pomer Freon a CO je cca 1300:1 |
aj ja chcem RT, ale RTP (cita eerteeplee, ako zemaky po zahoracky) |
to ťahanie do strany na neutrál je fakt zanedbatelné a manželka prišla na to až vtedy,keď som ju na to upozornil. Odvtedy vždy pred jazdou tomu trochu "vytne". Keď som sa jej raz spýtal, čo sa deje tak ma odbila s tým , že " musím mať istotu, že ten motor so mnou komunikuje" |
tak moja manzelka si to vsimla hned myslim to tahanie na volnobeh a jej komentar k tomu :"to je bohovskeeee" aj ja taku chceeem |
marko353ZE , predpokladám , že si hneď pochopil , že na dedukciu o dvoch sviečkach kvôli emisiám nebolo treba použiť gúgel . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (24.03.2011 9:24) |
brazel nuz skutocne nie je rozdiel ci 6 litrov benzinu zhori v motore motorky alebo aute - rozdiel je vsak v tom kolko aut a kolko motoriek jazdi po tejto planete a teda kolko percent benzinu natankovaneho zhori v motorkach a kolko v autach... nadychni sa a skus sa zahladiet dalej od nosa polyglot Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.03.2011 9:52) |
raptor , čo melieš o spotrebe ??? Bola reč o potrebe zníženia emisií u BMW . |
co ja meliem o postrebe? tak pocuvaj fesi, bud nevies nemecky alebo nevies co si vyznacil boldom pripadne to co bolo vyznacene nahrubo je v pripade potreby zrazu "štrnástoradé" |
a preto dnes protestne spalim 18l/100km benzinu v mojej V8! |
Raptor nerob dusno lebo ta zase vypnu a bude...tu nuda |
A preco by ich vypinali ? Obaja melu o tom istom a vypichuju si vety s kontextu, len preto aby tu nebola nuda. Ked uz sa tu vytrhava s kontextu mna zaujala veta Upravené 1 krát. Naposledy upravil Grco (24.03.2011 20:19) |
Co tak sa na to pozriet z druhej strany: |
ja mám v Lady Zelde twin spark a absolútne žiadny problém som s tým doteraz nemal, asi preto, že som bol k nej vždy len nežný Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (27.03.2011 15:38) |
janoval Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (27.03.2011 15:58) |
Je to tu zaujímavé... |
1. Sorry, myslel som ze 1150-ky boli karburtorove. |
1. pohoda, uz rada 1100 mala vstreky t.j. od min. roku 1993 |
vratim sa k ucelu temy, RT som mal famozna motorka...jedine 2 veci co mi trochu prekazali ale vedel som s nimi zit bol posilovac brzd a to, ze sme sa nevedeli napratat do kuforu ak sme isli na viac ako tyzden kempovat vo dvojke... ked som nabalil valce na kufre nebolo nic vidiet v zrkadlach ale inak jazdi to dobre pohodlie vyborne a na turistiku po penzionoch kufre stacia, do premavky je to vyborna volba. Motor by som neriesil doslo sa na niecom podobnom celkom daleko za 2 svetovej tak uz je doladeny a udrzbu si spravis bez problemov v garazi ... k teme sviecok.. aj tak ti najviac bude vadit sviecka z nosa ked ti bude zima asi jediny svieckovy problem co by som neriesil ... |
nedalo mi to a po sledovaní tejto diskusie som sa stavil na ceste cez Bánovce n.B. pozrieť to RT u Motomira. Podľa môjho názoru to RT nemá deklarované km, ale i napriek všetkému ten stav je možno zodpovedajúci cene. Bola tam určite striekaná kapotáž ale podľa stavu ostatných častí to nie je žiadna tragédia. Je naozaj divné, že turistická moto má za 8 rokov najazdené toľko km, čo ja urobím za 2 sezóny. Napriek tejto mojej argumentácii mi Motomiro povedal, že on tam má 3 ročné kúsky, ktoré neodjazdili poriadne ani jednu sezónu a sušili sa v showroome. Na Slovensku je to proste tak. Kupoval som z Nemecka plechovicu, ktorá mala najazdené bezmála 200 tis. km a nebál som toho. Keby som mal kúpiť na Slovensku takúto plechovicu, asi by som sa krútil. |
baskam , príklad z čerstvej inzercie moto v D : |
baskam: vidis, je to zahada...akurat ak stav zodpoveda cene by potom mala stat podstatne viac, sak henta moto s 35 tisic km je prakticky nova, takze stav nezodpoveda cena...cena zodpoveda stavu motorku co ma o 100tisic km viac a kilometre na tachaci zodpovedaju stavu o ktorom by henta mohla len snivat...podobne ako jej zjav...mna to serie, lebo keby bola dobra, tak ju okamzite beriem... Upravené 1 krát. Naposledy upravil prdlafka (28.03.2011 8:26) |
prdlafka > no, konecne budes mat moto co sa hodi k tvojmu nicku |
riki: no aby si si ty nerypol... |
nečuduj sa rikimu, veď odchádzaš z rodiny Busa-erantov. Sorry, to je len vtip |
riki aby si nebol prekvapkany ked ta nejake RT vyskoli v zakrutach.. |
prdlafka-schvalil ti tu SS vložiť sem? |
tak toto teda ne ! |
kweni: škoda že tu spomínané BMW je úplne iná kategória ako tebou spomínané Varadero a Vstrom. Videl si vôbec niekedy RT-čko??? |
prdlafka, raptor > ja uz budem Hayabusak do konca zivota, s tym uz nikto nic neurobi , a v zakrutach ma moze vyprasit hocikto aj na 125-ke ak je sikovny ... mne to nevadi |
snake : viem ako vyzera RTcko .. teda aspon myslim ze viem .. taky mini goldwing .. turisticke motorky spominal ? u mna turisticke moto su varadero a vstrom .. |
riki to su silne slova, budem davat na teba pozor aj za tri roky a ak vymenis autobusu za nieco ine dostanes to na tanieri |
raptor > to sa nemoze stat , vtedy budem asi montovat turbo , pre mna je moto totiz technicka zabavka a nie "motorkarsky zivot" , som technik |
riki tak to ti viem doporucit jedneho mojho priatela ktory ma s turbinami aj s Nosom na busach osobne skusenosti (doma na polici zakonzervovany orient express) |
to je este hudba buducnosti, pre mna .... ale diki |
pre tvoju predstavu riki Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (29.03.2011 13:39) |
No , ja ale nemam na mysli turbo, ktore by znicilo motor, pojde mi skor o to aby tam bola ta turbinka, pridala nejakych 40 koni, nejaky ten krutak navyse, takze take lite turbo, len tak pre radost z techniky a zvuku turba. Paci sa mi tu ten napad pouzit ram ako nadrz stlaceneho vzduchu pre shifter. |
niekde som videl turbokompresor s mechanickym nahonom remenicou... otacky sa riesili planetovym prevodom v pomere 1:10... celkom sikovne riesenie ale uz si nespominam o aku firmu islo... |
black: nebolo casu ale opytam sa ho... |
demo: ma zmysel na litrvovy motor davat remenicu? vsak to musi z vyfuku fucat jak besny byk |
kompresor s mechanickym nahonom napriklad : |
dodatok pre rikiho od winga |
diki za podrobne rozvedenie, ale NOS ja urcite nie , ked tak len lite turbo a ako som pisal, nie kvoli enormnemu zvyseniu vykonu . len kvoli radosti z pre mna noveho technickeho riesenia |
prdlafka |
raptorko, kráska |
Vyzera naozaj dobre, za tu cenu az moc |
motocykle.bazos.sk/inzerat/6994267/BMW-1200-RT.php cenovy rozdiel obrovsky, a iba o rok mladsia |
krivoklat aku spotrebu ma to RT neviem presne ale na ilustraciu na mojej adventure som zajazdil 5 litrov najmensi a dlhodoba priemerka je 5.5 - 5.7 Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (14.04.2011 9:37) |
raptor tak sa opýtaj kámoša, že či má k tomu servis knihu a že načo kupoval RT1200 kvôli najazdeniu 6000KM za sezónu... |
raptor,ak ju nepreda do konca sezony, po sezone ju zoberiem od neho za rozumny peniaz, ze odkazujem, ak sa dohodneme. |
raptor: "dreamer by na nej dal 4.5litra ako nic" tak tomu ver, mne aj iPhone zere menej baterku ako kamosom. A s novou Octavkou 1.6 MPI jazdim v meste do 8 a vonku za 5,4, je to asi vyzarovanim mojej osobnosti, abo co Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (14.04.2011 11:17) |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 120395 | Včera: 156121