Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ešte jedna debatka na tému nových cestovných endúr. Čo si myslíte, ktorá z týchto dvoch motoriek by vyhrala test? Nový tiger 800 stojí 8900,- Eur a BMW 650 GS, ktorý má ale motor o objeme 800 stojí 8250,- Eur a má o dosť lacnejšie komponenty a len jednu kotúčovú brzdu vpredu Do čoho by ste šli? Neporovnávam s GS 800, lebo tá stojí o 2 litre viac ako nový Tiger. Niekde som čítal, že GS 800 malo problémy s elektroinštaláciou a následne spoľahlivosťou, viete niečo o týchto problémoch a poruchách? Čo myslíte bude spoľahlivejšie z týchto dvoch? Dík za čas Upravené 2 krát. Naposledy upravil Bandit1250 (15.03.2011 9:18) |
Nepises aky konkretny model Tigra chces, ale asi tu cestnu verziu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (15.03.2011 10:24) |
dolezite je akeho tigra.. robia sa dve verzie |
Mals som na mysli cestnu verziu, dík chalani |
Bandit, nuž čo Ti mám povedať |
Orosys, dík za info, od majiteľa je to vždy najpresnejšie. Vraj to má fantastickú spotrebu. |
myslim ze ani triumph 800 nebude na tom zo spotrebou nejak tragicky |
Na ten Triumph kdesi písali spotrebu cca 6-6,5 litra a GS800 cca 4,5 litra no ten Triumph sa mne páči oproti GS 800 trošku viac |
toto je sice 800gs,ale je lepsia,co sa tyka spotreby,mozna aj kvality,peman uz na nem jazdil |
BMW 650 (s motorom 800) môžeš kúpiť aj lacnejšie na inzerát, Triumph iba nový |
Triumph na pohľad možno zaujme, |
Cestná verzia sa mi viac pozdáva u Tigra (ako plus vidím 95 k, dvojkotuč, USD, trojvalec) - ale z tých s vypletanými kolesami radšej GS, ako XC. |
a co takto TDM 900 od Yamahy? cena novej 9 tisíc aj čosi a pokial hľadáš cestné enduro, čiže vyššiu,pohodlnú motorku vhodnú v prvom rade na cesty, možno.. |
demo TDM 900 je vsetko mozne len nie cestne enduro |
demmoo: vyser sa na to kazdy sa zaradi kam chce a na co si trufa mozes akurat raptorovi zamavat z blata ked si bude ficat po asfaltke. |
freebikeer: tu nejde o nijaké vyvolávanie hádok alebo konfliktov a myslím, že rapťák si toho je vedomý |
freebiker - on aj s GSXR ci R1 sa da jazdit okolo sveta, neviem odkial vies po akych cestach jazdim Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.03.2011 8:39) |
ja pojem cestne enduro chapem z toho hladiska, ze |
Anoro ďakujem za ten link na test. Ja som síce mal na mysli cestnu verziu Triumphu a BMW 650 GS twin, ale aj test týchto terénnejších verzií padol vhod. Takže podľa tohto testu, v ktorom najazdilu vyše 1000 km je na ceste lepší Triumph a BMW je jednoznačne lepšie v terénne...doslova povedali, že je pre terén lepšie vyvinuté. Triump lepšie drží na ceste a je stabilnejší a BWM má zas oveľa lepšiu spotrebu, ten čo to testoval doslova povedal, že sa mu to ani nechce veriť, ako málo to BMW žere. |
tvoj nazor ti samozrejme zobrat nemozem |
nejde tu o mna a viem, ze ST by bola do terenu lepsia,ale nakolko jazdim 20% teren za sezonu,tak to nema vyznam...a 10 koni je 10 koni....TDM-ka ST natrhne ritku kedy chce |
TDM 850 Supertenere 750 rit nenatrhne ani nahodou |
demoo stavim, tvdim ze to najma v tomto pripade zalezi od jazdca nie od motorky |
raptor: neviem kade jazdis ale demmoo tu mal off foto a tiez z diskusie viem ze sa zucastnuje roznych off vyjazdov z ktorych su foto a nejake tie videa. Takze ak si bahnomil uživač hlboko sa ospravedlnujem |
freebiker - ak by som bol bahnomil uzivac tak nemam GSA1150 ale nejaku EXC alebo RMZ |
raptor:dobre takze bahnomil niesi teda GSA1150 = TDM 850 |
Tak toto je haluz....MCN robí fakt dobré testy a v tomto jednom porovnávacom teste, ktorý vykonali 2 roky po sebe na rovnakých motorkách BMW 650 GS, Kawasaki Versys a Suzuki V-Strom .....Kawasaki dokonca vyhralo aj čo sa týka motora nad BMW.....sa mi to nezdá, ale asi to tak bude.....BMW pohorelo na vraj hrozne nepohodlnom sedle v oboch testoch....poradie v teste bolo 1. Kawasaki versys suverénne vyhralo 2. BMW 650 GS 3. V-strom 650....2 a 3 miesto bolo tesné. Tu sú oba testy...kritika na BMW pohodlie je hlavne v druhom, doslova je tam povedané "Hrozne nepohodlné"...to ma zaráža dosť, lebo to je na tomto type motocykla jedno z podstatných kritérií Upravené 4 krát. Naposledy upravil Bandit1250 (17.03.2011 13:43) |
Videl som dneska toho Tigra na vystave, ale moc ma nezaujal, BMW sa mi paci viac, ale to uz je subjektivny pohlad |
bandit-ten versys som si minule skusal,bola to demo,nemal skoro ziaden stit,dost na nu fukalo,ma to uzke rajdy, tie by som hned vymenil,ale motor naparadu,sedadlo je super,ale na spolujazdca dako zabudli |
freebiker ty budes volaky srandista |
|
Dnes som videl Tigera a velice ma zaujal |
raptor,papi: jasne ze som srandista a budem nadalej ked tu niekto naklada demmovi co jazdi off(mozno nici motorku mozno je smiesny) o tom co je enduro a ze aku moto by si keby |
Aj ja som dnes videl junior Tigra 800. A musim povedat ze ma moc nezaujal, ten ram vyzera vazne desne |
versys je |
bandit |
nerd |
podvyziveny motor, hrackarsky podvozok, ziadne brzdy..... |
Neviem či to značí lacno, alebo podľa druhu určenia |
freebiker tebe tusim smyka spojka |
raptor: Tvoje GSA nie je superšport!!!!! |
podla kriterii co tu citam :D je multistrada, SM-T, tiger 1050 a versys cestne enduro |
demo no hrozne si mi tym nalozil |
raptor: ja len ze niekto jazdi , niekto naklada a niekomu šmyka spojka .....a zasierame tému Upravené 1 krát. Naposledy upravil freebiker (18.03.2011 11:11) |
freebiker ak sa ti mojich priemernych 20tkm za sezonu zda malo, prosim je to tvoj nazor |
G650GS je jednovalec a je to pokracovatel popularnej F650GS(model 2004-2007) a tu sa bavime o F650GS Twin. |
G650GS je jednovalec a je to pokracovatel popularnej F650GS(model 2004-2007) a tu sa bavime o F650GS Twin. |
Raptor má pravdu TDM skutočne nie je enduro . |
marek: reč bola o CESTNOM endure!! |
|
Ja uz som si vybrala a vyhrala to F650GS - je lahsia a mne sa na nej sedi pohodlnejsie ako na 1200 GS... asi preto ze som baba a nohy nemam tak nasiroko |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 74203 | Včera: 164505