Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Zaujimalo by ma, kolki z vas maju moto najradsej v povodnom originalnom tovarenskom stave, t.z. bez uprav, bez vymeny povodnych dielov za "tuningove", vratane KN filtrov a pod. Neratam diely, ktore sa na povodnu motorku namontuju navyse, ako padaky, kufre, atd. |
v prvom rade taki, ktori tomu primalo rozumeju aby sa do niecoho vobec pustali.... teda JA! |
a dalej povodny stav nechcu asi taki,ktori nechcu vlastnit navlas podobnu moto ako iny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kosak (14.03.2011 14:46) |
kmotr : tak to sme dvaja , vzdy kupujem motorku cisto novu , samozrejme dake doplnky vzdy prikupim ale vzdy len origos na dany typ moto . Nijake ine vymeny a zasahy sa nekonaju . Pokial nieco menim , vzdy len to iste co tam bolo . Vzdy sa potom masina lepsie predava , ked kupujuci vidi , ze nie si hormon . Dalsi dovod , nikto ti peniaze za upravy neda. Kupujuceho nezaujima co tam ty mas , otrhaj si to dole a daj mi tam povodne veci . A tie dokupene si mozes vylozit tak do sekretara Upravil by som si mozno iba jednu motorku a to je HD , ktoru by som mozno mal aj zo 15 rokov ale ine moto nikdy . A este jeden fakt , podla mojho nazoru , nie je to uchylka iba proste nevidim zmysel valit do toho peniaze , ked to pri predaji nikto neoceni , kor v dnesnej dobe , ked sa masiny predavaju za zufale sumy . |
Na jednej strane je možno pravda, že čo vyšlo z fabriky je nastavené tak, aby to fungovalo ako má, ale na druhú stranu je vždy čo zlepšovať Každá riť je inak fajnová a preto si niekto dá prečalúniť sedlo, niekomu vadí zvuk mixéra, tak tomu laďákmi trocha podkúri,... |
Ja mam moto na jazdenie, slobodu, uzivanie si, oddych, to je pre mna hlavny ciel... Moto je len prostriedok na jeho dosiahnutie... Takze ziadne cacky, macky, cingrlatka, rapkace do spicov, retaze s ceckami, chvosty z lisky, nalepky, kolotocarske svetielka a podobne. Nepotrebujem ohurovat babenky pred kaviarnou, ani hlukom stresovat polku sidliska... Paci sa mi taka, ako je od vyrobcu, ved preto som si ju vybral + nevyhnutna dovybava... Je to pre mna spotrebny material, ktory casom vymenim... Aj ked to neznamena, ze ju nemam rad... |
No su aj taki co robia upravy na svoj obraz a podla svojich potrieb a nad predajom po roku dvoch ci viac ani len neuvazuju. A aj napriek tomu je o tu moto zaujem. |
Raz sa ma priatelka pytala, ze kedy uz s tou masinou konecne budem spokojny a prestanem spekulovat co zmenit, dokupit a minat na doplnky velke prachy. Odpved znela NIKDY! |
Menton, múdro vravíš, až mi je to divnô. Každý má ale inú hranicu účelnosti, takže aj to hodnotenie cingrlátok je dosť subjektívne Líščie chvosty sú už ale ozaj extrém Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kibo (14.03.2011 15:20) |
Kibo: ale ved to je v pohode, niekto si da modry kufor na striebornu motorku, niekto si da cervene reflexne pasiky na rafik... Mne to nevadi, vyjadril som len svoj nazor... Len moja osobna skusenost je, ze napr. kamos tiez furt nieco vyraba, montuje visi na ebay a za sezony najazdi max. 2000km, lebo na jazdenie pre to tunovanie nema cas a to uz mi pride divne... Ale slnko svieti na vsetkych rovnako... |
Menton : ty si presne moja krvna skupina : ))) |
Neboj menton, a nielen jeho. (trefovú) |
Menton, ten modrý kufor má svoje dôvody a som na tom ako ten Tvoj kamoš s eBayom, len s tým rozdielom, že ja stíham trochu aj jazdiť |
čo sa týka filtra, sviečok, tiež by som nemenil za všelijaké vylepšené a aj výfuk mi ostane pôvodný. mne sa ten origo zvuk páči a nepotrebujem na seba vzbudzovať pozornosť. Výkonovo tiež bude motor dostačujúci, teda ani s tým sa špekulovať nebude. Kufre, padáky, deflektor atd. sú normálka takže asi tolko.... |
na motorke upravujem vsetko funkcne a aj designove casti. |
Ledva škrabem prachy na bežnú údržbu a benzín, nie to ešte riešiť serepetičky na moto. |
z povodnych dielov na mojom skutri vela neostalo-valec,piest-70cm3,karburator 17,5mm dellorto,pevnejsia klukovka od s6,nove klapky sania,cely novy variator-povodne ostali akurat spojka,zapalovanie a vyfuk-aj z neho je vykuchany katalyzator Upravené 2 krát. Naposledy upravil donmartin (14.03.2011 16:41) |
ja tiež skôr originál stav + nutné funkčné doplnky ... |
ja mam rad povodne veci na moto.. nenavidim aj ti grcne drziaky na SPZ ... jedina vec ktoru mozem je ladak, ale pasujuci ku moto..inac nic |
A čo potom mám robiť v zime?To sa mám na ňu len chodiť pozerať?Také menšie úpravy sú v pohode,napr.zlaté kolesá,niekomu sa páčia ,niekomu nie,ale honda ich tam dáva na niektoré modelové roky originál.Ale s tými líščími chvostami a svetelnými hadmi máte pravdu,to by som tam v živote nedal. |
original povodny stav je niekedy na nezaplatenie..tiez radsej kupujem auta a motorky v povodonom zneni... |
ziadne zasahy ktore by narusili kosstru,atd. jedine to riesim formou uchytiek,ktore sa daju vzdy dat dole a nezostane po nich stopa,napr drziak na gps.este teraz si idem objednavat isolator sviecky z DDR vyroby |
Vsetko co na nej mam, viem dat aj dole, takze v podstate povodny stav, jedine gripy jeden som rozrezal a povodne plexi som prevrtal kvoli deflektoru inak je motorka v podstate taka ista ako ked som ju bral z predajne |
Ja radsej pôvodny stav, ale nevyhybam sa ani decentnemu a ucelnemu tuningu ktorý zvysi uzitnu hodnotu moto. Naopak nechapem tuning ktori je povyseny nad funkcnost a bezpecnost. Taky v mojich ociacha zbastli a znehodnoti moto |
Individualizmu otvára dvere dokorán rozmlátená motorka |
Tiež som za pôvodný stav Síce vyššie plexi, vyhrievané hefty a plno touring vecí mám aj na svojej motorke ale základ motorky je v pôvodnom stave |
Jedine pôvodný stav,dokonca ani drvivú väčšinu funkčných doplnkov nie som ochotný akceptovať ak menia vizuál mašiny. |
Ani v prípade, ak by ich sám výrobca ponúkal ako doplnkovú prípadne alternatívnu výbavu? |
ja mam upravy tiez rad avsak musia byt bud decentne alebo extremne najlepsie je mat moto podla svojich predstav ;) a ked stem na fazeri deflektor mozu mi aj setci povedat ze to je skarede aj tak si ho tam proste dam lebo sa mi to lubi a nepokazim tym nic ;) |
Mozno nieco starsie v povodnom stave co by bolo cosi ako "masina do kostola" popri druhej funkcne upravenej pre svoje potreby. |
aj ja preferujem sériový stav vrátane laku, samozrejme, nejaký značkový laďák môže byť, prípadne aj nejaký decentný karbón, ale "tuningové" smerovky, späťáky, odrezané držiaky EČ, to teda nie... |
Ja napr. falošný karbón nemusím, aj som sa párkrát vyjadril proti tým kamu-polepom - ale musím uznať, že tento kokpit je nádherný (CBF 1000 - 2009): |
papiboy: ja som myslel pravý karbón, keď je niečo "jenom jako" tak je to kolotočarina |
Ja to beriem tak, ked to je v originale, lepsie sa to predava. Tuning - na to musis najst fajnsmekra, co sa mu to bude lubit a kupi potom /nieco ako upraveny coper, daju do toho 20000E, predava to za 30000E, a kupi to kazdy? ked original ten coper mozno kupis za 8000 E/. |
flanky tusim si sa zalubil do Triumpha. |
Čím pôvodnejšie- fabrické tým vzácnejšie. |
Niekto tu spomenul falosny karbon - akoze take mam blinkre a strasne mi lezu na nervy. Idem zhanat original velke oranzove smerovky. Take chcem a ziadne ine, mozno este cire s oranz.ziarovkami, ale skelet original. Neviete, kolko to cca stoji? Sada samozrejme - 4ks. |
Kmotr kukni toto Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrmmrm (15.03.2011 10:39) |
Nad týmto som nikdy veľa neuvažoval ale moto mám až na predné svetlo a smerovky v pôvodnom stave a aj to čo som spomínal som vymenil len kvoli tomu že čo tam dávali originál(mam uložené( na to sa nedalo pozerať, a k tomu novému som prikúpil i plexi. |
Navždy nebolo ani priateľstvo so Sovietskym zväzom. |
Podla mna vacsina ludi robi tuning aby usetrili - po havarke, totalke - nemusia kupovat tolko ND a stoji ich to menej - akoze tuning. Zakryju nejake nedostatky pred kupujucim... |
milan3232: zo zadnej duše mi hovoris "Malo pocetna skupina su ozajstni fajnsmerki, ktori si moto upravia podla vlastnych predstav - obratia ju na svoj sen. Ale takyto fajnsmekri taketo moto podla mna uz nepredavaju. Kupia dalsiu" |
Flanky: Asi sa tym myslia veterany ako stare Jawy a CZty... |
Mishko: no to by som pochopil a aj chapem (vyssie pisem o povodnom stave veterana), ale chalani riesia v sucasnosti jazdene masiny. |
Bedna tu raz napisal: motorka neni kamion, aby sa na nej zarabalo. Podla mna trefneee. |
kmotr, moje obstarozne kvazienduro je pre mna vyslovene pracovny nastroj, tak neviem preco by som tam mal vlacit 12.5kg original vyfuk (to vazne), ked podobnu sluzbu, sice s trochou bublania, spravi 1.5 kg koncovka. neviem co je zle na pancierovej hadicke, ked som ju vymenil za staru sprdkavenu gumenu... ale neboj, plne ta chapem, mam presne takeho suseda...uz sa tesi, ako ju raz odo mna odkupi a uvedie do povodneho stavu! |
Kibo: ani tak nie. Keď si chcem motorku vybaviť doplnkami, tak takými ako ja uznám za vhodné. Ešte som nenašiel jazdenku ktorá by bola upravená tak aby sa mi to páčilo. Preto originálny stav. |
Kmotr Upravené 1 krát. Naposledy upravil weper199 (15.03.2011 13:53) |
mrmmrm: Kokos, ze 800 korun za jeden blinker...tak teda neviem, asi prekusnem tie mini karbonove a necham to tak. Ale origo nosic SPZ, co mi este chyba, stoji cca 25 eciek, co urcite obetujem. |
mrmmrm: este ako tak unosna alternativa je tuto: www.louis.de/_20f8edb45859025144ca272dcf9639c3a7... |
Motorku mám prestavanú na originál. Je to továrensky stav - jazdím za továrensky team. |
Slaughter, ked vzdcky tak vzdcky, z nasej partie a ulyce sme vsetci mali z askotov, horcicove mali mozno v inych krajoch. |
Kmotr, ja som kupil tieto, ked boli v akcii...je to taky stred....ani velke ani male, mal som LEDky predtym, ale to prd bolo vidno... Upravené 1 krát. Naposledy upravil vodka11 (15.03.2011 17:28) |
vodka11: Ano, tieto by sa este dali, lebo tie, co som ja dal, su aj tak iba na centrale vo vypredaji kdesi dostupne... |
Pekne tu zaznelo , ak by som videl na masine nejaky tuning , je to pre mna jasny signal ze ta motorka bola na 99% padnuta a tuningom maskuje . |
Kmotr no jo, no. Za originály sa všade pýtajú veľké prachy, ... |
jednoznacne ORIGOS - jak auto, tak moto. |
peeticek : co sa tyka Hondy , ano mozem tu dokonalost iba potvrdit . A to co si napisal dalej -plny ale plny suhlas . Ja zrazy velmi nemusim ale mam vela znamych na Morave a obcas tam v lete zajdem . To co dokaze urobit "pepan" zo seriovej krasnej motorky , je nie ze na grcanie ale na uprimne zaplakanie . Ale uz tie ich "premeny " zacnem fotit . Neskutocne cosi , ten nevkus . Uplne sa stotoznujem s nazorom ze nebudem tunit haraburdu ked to aj tak bude iba na smiech . Auto / moto sa mi musi pacit take ako zlezie v vyrobnej linky . Roky vyvoja , testov musi byt znat uz na prvy pohlad |
Sériová motorka nemá žiadnu cenu , je to len polotovar . |
Milujem ked si niekto na novej motorke vymení smerovky za malé LED smerovky a bliká to 3x rýchlejšie ako má FUJ FUJ FUJ škaredý tuzing ...... a ešte čerešnička ked začne predbiehat alebo odbáča a zabudne tu LED smerovku vypnut a celu cestu to bliká jak vianočný stromček |
brazel : polotovar ..ako u akeho vyrobcu a akej motorky / auta . To co ja garazujem na 2 a na 4 kolesach , polotovar rozhodne nie je . Cize len liat benzin , naftu a jazdit |
kaper , ale v sériovom stave také isté , ako ine v sériovom stave , proste stejnokroj . |
že jaká sériovka motoride.sk/pictures/clenovia/brazel-moto.jpg |
Je toho hafo - obycajny prosty lud si nevie ani predstavit, co sa vsetko pri vyvoji riesi - ako klobuk dolu pred tymi typkami. Bohuzial vzhladom na neskorsi proces - servisy a pod. vznikaju niekedy mylne nazory na tu danu znacku. Keby ale zakaznik poznal ako je cely proces navrhnuty, co vsetko a ako ma byt pocas zivotnosti mota/auta menene, kontrolovane, tak tie stroje slapu jak hodinky x rokov bez sebemensieho zavahania. Bohuzial bananystan ako SR/CR a ine podobne zriadenia su dokonalym prikladom ako genialitu premenit na shity, lebo sak vymrdat co najviac prachov zo zakaznikov je ciel.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil peeticek (15.03.2011 21:06) |
Sorry chlapi, ale nedá mi nereagovať. Súhlasím s brazelom, že 99% sériových motoriek, ktoré zídu z výrobnej linky sú "polotovary". Je to síce povedané tak trocha natvrdo, ale podľa mňa je to tak. Samotní výrobcovia vyrábajú rôzne vylepšujúce kity. Či už dizajnové alebo výkonové, či úžitkové. Prečo tam hneď nedávajú poriadne pneumatiky, ale len také, ktoré aj tak každý len čaká kým ich bude môcť vymeniť? Prečo tam hneď nedajú tlmiče Ohlinsy, alebo hneď progresívne pružiny? Prečo, keď sú iridiové sviečky oveľa lepšie, ich tam nedajú hneď na výrobnej linke? |
Co ja viem? Mne stacia na to moje jazdenie aj seriove tlmice...nemam dojem ze jazdim na polotovare.. |
peeticek : kurva tebe asi pocas transfuzie jebli moju krv , dobre ze som sa tu neposral . Bratu ty len prid pozriet do Banoviec . To je mesto Punto - Bravo - Brava , Bruva , Brumu a dalsich a B- turbo kyblov . Ale oni to dotahuju do kycovej dokonalosti , Schell pumpa tuning . Minule na pumpe " Holohlavy bezkrki tuneri na Puntach " . otvorene vsetky dvere aj piate , subwoofere ze ani spendlik neprepadne do kufra , cely kufor blikal "podsvieteny podvozok " , odkvapova rula miesto vyfuku , mracitka na prednych svetlach , na vnutornych spatnych zrkadlach zavasene hrce CD , nech mu oci slnko odrazom vypali . Samozrejme zadne svetla .. ako inak , zastriekane na tmavo . No nespocet dalsich "vylepseni " z dielne Schell . Myslim ze aj naftu som prelial , co som civel a nemohol som oci odtrhnut . Letmy pohlad na "majitelov danych klenotov " . Vychodene 2 triedy zakladnej skoly , hole hlavy , teplaky , absencia krku , tupy skleneny pohlad , nasypani , zväzky klucov v rukach jak trencansky kastelan a pochvalne a s respektom pokyvkavali hlavami pocas bujarej debaty a obhladky svojich "kyblov " . Bratu , len prid pozriet ...su ich v BN mraky Upravené 1 krát. Naposledy upravil kaper (15.03.2011 21:53) |
Declen : bez debaty mas pravdu , ked sa na to pozriem z tohoto uhla pohladu . Otazka je potrebujem to surne vylepsovat do dokonalosti ? Mne osobne ...bohato.... staci seriovy stav , premiovej znacky . |
ja osobne mam rad povodny stav, ja mam aj vyfuky povodne |
scloro1 : predstav si ze aj ja a ani to neplanujem menit . Ale typy ako ja ,su v istej komunite "menejcenne " |
Ja som si kúpil televízor a dorobil som si gombík zapínania, prívodný kábel, zásufku na anténu , diaľkové ovládanie. |
Jasné že fšetko originál ..... volám do DUCATI že potrebujem dofúknuť gumu zadnú - že či nemajú vo fľaškách stlačený vzduch zn. DUCATI ...... a oni nemali... |
Danopaci: to je lahke chlape, zbalis do auta nafukovacku a pumpu, prides pred fabriku Ducati, vybalis nafucku, nafuknes, privezies domov a vzduch prepumpujes do pneu... A nezabudni tam natankovat aj original benzin, to len potom budu prdy... |
Jáj vidíš .... vo fabrike som síce bol - ale nikto tam nebehal s nafukovačkou - čiže to musí mať aj iné riešenie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil danopanci (15.03.2011 22:13) |
danopanci : hej jasne ze pamatam : Danopanci .... duty ...... dilino . Kto by si nepamatal . Uz len pre tvoje dobro , dufam ze niekedy prekrocis svoj tien Pozdravujem na vychod . |
egres2: vitaj v klube bratu . Jedine co lubim "tunit" je barak a pozemok . |
Kaper - zle to máš DIG - DILINO - DUCATI |
Kmotre ja skôr riešim inú dilemu ako si sa ty kurva zmestil na toho Fazera |
Kaper, ale veď o tom to je! Každý sme iný a "Každému, čo jeho je". Upravené 2 krát. Naposledy upravil Declen (15.03.2011 22:45) |
AMIS: Ale to nemusis riesit vobec. Ja mam totiz Fazera z extra serie pre sumo bojovnikov, cize o tri X-ka vacsieho. Ta foto v profile je naprd, fotak to nejako zmensuje... Ale vazne, ja viem, ze som nan velky, ale mne sa na nom na prekvapenie sedi mimoriadne dobre, aj preto som moc nerozmyslal nad inou moto. |
podľa mna nieje potrebne na tovarenskej motorke nič meniť, je taká ako má byť. S výkonom by som tiež nenarabal, so zvyšovaním výkonu sa skracuje životnosť motora. Dajte príklad motorky, na ktorej je vazne nieco na p..u a je potrebné to spraviť |
tomi93, možno si ľudia upravujú moto , aby sa nestretli naraz piati na presne rovnakej . |
tomi93: vo vseobecnej rovine.. |
superflanker: chces povedat, ze viacere, alebo mozno vsetky chopre brzdia od vyroby neadekvatne? Neviem, ako by potom presli homologizaciou a inymi schvalovacimi procesmi vobec. Povedzme, ze seriovky brzdia menej dobre, ako pancierovky. OK? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kmotr (16.03.2011 13:49) |
Kmotr: hned prve slova "vo vseobecnej rovine" znamenaju vo vseobecnej rovine |
superflanker: Nejdem sa hadat, len dedukujem. Ked niekto potrebuje vela prerabat motorku, nie je chyba potom skor v jej nespravnom vybere? Priklad z mojej praxe: nabaleny turista - mal som maleho v-stroma bez akychkolvek uprav, netusim aku ma nosnost, ale pri mojich vtedajsich cca 140kg+cca 30kg batozina+plna nadrz bol asi pomaly aj na hranici nosnosti..... motorka rozhodne neklakla a vobec som nepocitoval potrebu ju v tomto smere vylepsovat. Neviem, ci som vobec predpätie pruziny niekedy menil od novoty. V com to potom bude? |
Diskusia je o diskutovani nie hadani Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (16.03.2011 14:28) |
superflanker: Aby sme sa rozumeli, ja neodsudzujem prerabky inych motoriek, nech sa kazdy realizuje, ked chce, len ja osobne pre to nemam moc pochopenie. Napr. to obcasne ponorenie vidlice az na doraz - vobec nerozumiem, preco by mi to malo vadit, skor to povazujem za vyhodu, kedze mi tymto motorka dava istym sposobom najavo jej hranice. Ono je to mozno aj o roznej hranici akceptovatelnosti jednotlivca, co sa slabsich stranok motorky tyka. Ja napr. na sucasnom Fazerovi neakceptujem, ze na mna dost fuka nad 150kmh, ale riesit to turistickym plexi nejdem, nestoji mi to proste za to. Radsej to napr. nalejem do nadrze. Mal a predal som doteraz 8 motoriek, vsetky boli (neratam navyse domontovane diely ako kufor, aut.mazanie, zastrcka, padaky, apod., kedze tieto sa daju zhodit bez ujmy) a mozes si byt isty, ze novy majitel to vzdy patricne ocenil. Na druhej strane, ked som vyberal jazdenku, povodny stav (aspon co mozno najviac) bol u mna prvoradym kriteriom. Dokonca, ked som kupoval 15-ku introsa od Jana Balogha v komisii, boli tam akesi nechutne laufy, dal som si podmienku, ze musia byt nahodene povodne originaly. No a teraz zase idem kupovat origo drziak SPZ. Kazdy sme proste iny... |
Ano kazdy sme iný a preto 90% endurakov pri kupe pozera, ake ma masina za danu cenu doplnky. Pretoze vie, ze ich bude tak ci tak kupovat (padaky, nosice kufrov, kufre a pod.) Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (16.03.2011 15:07) |
výrobca tu moto nevirobí dokonalú, pokial sa nejedná o závodné stroje, ktoré sa k dokonalosti snažia dotiahnuť. Bežný stroj musí vyhovovat japoncovi aj amíkovi takemu priemernému, aj gumy sa tam obuvaju aby mohol jazdit aj anglán za dažda aj talian v lete a to mam jazdit na pukoch furt, lebo to anglánovi vyhovuje? to isté sa týka aj aut a vobec nie len pri gumách ale pri všetkom. sériový podvozok tiež nastavuju pre oba konce sveta na "stred" ale načo na nové mašiny dávaju možnost nastavenia, aby som jazdil jak tý dvaja? , alebo aby som si to prisposobil napr. krajine a podmienkam kde jazdím.Ked mi je zima, tak sa oblečem aj ked som sa narodil holý. Ked na mna fuka, dám si štít, ked narážam do steny, spravím lepšie brzdy... ked budem jazdit jak fararko na pol plynu tak mi bude stačit seriovka jak ju navrhol unyverzalny japonec |
motorka je ako žena, tiež jej musíš občas dopriať)))))))) |
strasne sa mi paci nazor :D ze honda zleze z pasu a je dokonala :D :D |
Pozri obrázok |
Jeden sused si kúpil maltezáka.Teraz ho strihá do hola. |
nerde - moze byt. , keby som mal cierny motor tak moja ide do PowerCup trikolora. |
nerd: sorráč, rypnem si, ale páči sa mi veta: "biely versys sa nikdy biely nerobil" |
len si rypni :D no trosku som to s tym bielym versysom prekombinoval... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 161382 | Včera: 121254