Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
motodenik.cz/clanek/141-vodou-chlazene-bmw-r1300gs.html |
zase dalsia komplikacia starej osvedcenej boxerbazy... no neviem-neviem, tiez by som hlasoval za olej/vzduch ako doteraz, aj ked je pravda, ze pridat na objeme nebude na skodu. |
u kapotovanej verzi by som bol aj za, kde je horsi pristup vzduchu... ale u GS je to podla mna zbytocne lebo vzduch to chladi dostatocne, mozno v tazsiom off. kde by sa to mozno zislo.. |
GaSTik pridat na objeme je ok - to sa zhodneme - ide pravdepodobne najma o dorovnanie vykonu koli nekompromisnym EURO normam - obavam sa ze z toho isteho dovodu tam chcu dat aj chladenie vodou |
ak mam pravdu povedat...naj su starsie rocniky... ak to moc prespekuluju a predigitalizuju tak to bude len na skodu veci a znizenie svetlej vysky je krok do prdele Upravené 1 krát. Naposledy upravil stiki2 (05.02.2011 20:15) |
ivan, veru, jako sopel u moráka : |
Modernizaciu proste nezastavite.Ide to proste do predu.Jedinou nevyhodou,bude asi to,že ak ti prdne tesneničko pod hlavou,si kaput.No ak by sa človek mal držat tohoto,tak by ani autom nevyšiel.Mne sa to ale pozdava. |
nuž, komplikácia ako komplikácia... ja súhlasim s blackom keď prišlo bmw prvý krát s K-radou, lietajúcou tehlou, tiež to bol veľký krok dopredu a stretol sa s prvotnou kritikou. |
eNeM - az na to ze od lietajucej tehly BMW na svoje pomery pomerne rychlo upustilo a dnes uz robi klasicke 4R, rovnako ako upustilo od posilovacov brzd a dozivotnych naplni diferenc... pardon hypoidnych sukoli nie vsetko co sudruhovia z BMW kedy pustili medzi lud pospolity-motorkarsky sa ukazalo ako stastny krok Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.02.2011 22:37) |
prečo je bandit teraz vodník? Prečo prešli zo vzduchu a oleja na vodu? Emisné normy páni! Aj GS to čaká! |
baskam-presne to som myslel .Modernizacia,je modernizacia |
a koľko stoviek lietajúcich tehál so 150k a viac je dodnes na cestách? |
Vzducháče vymierajú na prísne európske emisné normy. Od Yamahy nedávno BT1100 a Dragstáry ,XT,alebo od Suzuki DR650SE atď.. |
marek750-no.Na žigulakovi poškodene tesnenie pod hlavou som ani nevidel.Skôr na škodovkach.No ale nemyslim si,že by to tesnenie malo odist.Proste som mal na mysli,že to môže byt jedina zavada vodnika.No samozrejme,aj to je velmi malo pravdepodobne.Ved je vela starych mašin,ktore su vodou chladene a dodnes nemali s tym tesnenim sebemenši problem |
čína, usa, rusko a celá ázia prdia do vzuchu milióny ton sračiek a my hlupáci v eu budeme riešiť splodiny u motoriek / či vodník alebo vzucháč/ |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 15459 | Včera: 164481