Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Ako prechádzam diskusiu ohladom KTM 990 Adventure R tak prechadzam, ale nenesiel som nic co by sa tohoto stroja tykalo. Ludia mate nejake konkretne skusenosti najma s poruchovostou masiny? Vela som o tom pocul ale skusenost zatial nemam. Ak by boli aj ine info ohladom servis intervalov dostupnosti a kvality servisu, ale aj realnej spotreby a pod. dajte prosim vediet. Aby som nezabudol mam na mysli nove stroje 2009-2010. |
No,KTM-kam tu prave psenka nekvete Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lako (01.02.2011 13:58) |
Ach jaj toto som tusil ze oranzovy .... |
Lako - a preco by sa nemal pytat napriklad Matusa? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Minerva (01.02.2011 14:06) |
fitko dik za stranku ale uz ju dost dlho sledujem len to nie je ono...alebo som mozno aj ja slepy a to co by ma zaujimalo som nenasiel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marnod (01.02.2011 14:07) |
Minerva-Len psina.Ja mam ku KTM a vobec europskym strojom velmi blizko |
ak to bude 2009-2010 tak sa bat nemusis a v BA bude novy SERVUS tak ze v pohode.... |
Ocino ju má. Niečo som už na nej odjazdil a moje pocity sú nasledovné: |
fitko - servis v BA je Ti na dve veci, ked sa Ti ta masina pokazi niekde v horach na ukrajine, alebo podobne |
fitko - teraz narazas na mna? |
Chalani, nehádajte sa! |
heno neviem uplne presne ktoru predchadzajucu verziu 990S myslis ale ak nou bola nahodou 950S tak vedz ze ta bola vyssia a pocitovo silnejsia (karburatory) |
raz som sa na nej viezol po asfalte a to na sturci |
X rokov dozadu som na Simsona stveral pomocou murika pri plote a tym istym stylom aj pristaval a z masiny schadzal. Teraz som masinu zdvihol tak, ze na krizovatky musim byt vysadnuty na pol rite a aj to smatram LLT špičkou. Preto by som výšku masiny ako relevatný argument "preco nie" nebral. Zalezi od toho na co sa dotycny citi, co uz mal pod zadkom a co s tym naradím "umí". |
Chlapi vsetkym dik za info. najma za kontakty na tych spravnych ludi co to uz jazdili. no neni som najmensi 189 na 100. Dufam ze v hlave to mam zatial v poho |
heno[b][/b] |
skus pozriet este sem ak vies anglicky: www.advrider.com/forums/forumdisplay.php... |
AAAA heno to si nemyslim zraz je o zaujme, ludoch a niekoho vyclenovat neni good |
tiez silno po nej pokukujem, ale take nieco az ked budem velky |
marnod, 990adv je skvela masina,rozhodoval som medzi nou a BMW GS800(aj ked baworov velmi nemusim).Nakoniec som sa rozhodol pre BMW.Preco? Aj ked 990 bola skvela,neprisla mi lepsia o 3000 libier(4000eur).Ma sice WP pruzenie ale otazka znela....vyuzijem niekedy naplno potencial tej moto?Dalsou a poslednou vecou bola spotreba ktoru spomenul aj Heno, ktora sa u tej moto pohybuje okolo 9tich litrov na 100vku.Dakujem neprosim.GSko je spokojne so 4mi litrami.Ale je to len moj individualny nazor. |
RadoR6 |
Ceny v predajni v ČR: |
Inak hej! |
kua, sa ti paci tak si ju kup a nespekuluj... musis sam vidiet aka ta motorka je! Co ste male deti do riti? Pise sa o tom v kazdom druhom casopise a na nete. ja by som nemenil za nic... |
Cervo... |
Co je take brutalne na 100 konovej enduro motorke ? Treba sa povozit na nejakom litri ss.. |
Cervo no mas pravdu ved prave ze pise. ale prave od teba by som potreboval vediet realitu. ty to jazdis, tankujes a opravujes a servisujes a ..... To co je napisane na nete a skusa to "objektivny chlapik" su super info len tak trochu na rit.on s tym v Tunisku ci Maroku neostane stat bez pohnutia a mozno ani nenastupi na trajekt lebo nedojde... Kazdy kto to jazdi velmi dobre vie co za to dal kolko ho stoji prevadzka a ecka sa dnes fakt aspon pre mna nedaju najst len tak na ceste. mosis na to silno robit a ked si uz kupis stroj za X rokov roboty tak moc nechces aby si pol roka prestal v servise a druhy zase s nervami v kybly. Takze preto ten zaujem a ten zaujem tiez preto ze opticky a povahovo sa mi ten stoj fest lubi....ale...sori za dlhe reci ale musel som napisat co si myslim. dik za nazory Upravené 1 krát. Naposledy upravil marnod (02.02.2011 13:02) |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Heno (02.02.2011 13:42) |
Keď to HEŇO nechce priznať, tak dopĺňnam, |
Teraz mi napadá, prečo pre LWR nakoniec KTM cukla a chalani museli ist do BMW? |
superflanker: KTM ultimately declined to provide them with their bikes, citing concerns that the team might fail... |
KTM ultimately declined to provide them with their bikes, citing concerns that the bikes might fail... |
superflanker: to by malo byt oficialne vyjadrenie... neviem, co presne bolo za tym... kazdopadne reklama skvela... pre obe znacky... a to este zvazovali Hondu... |
Menton: vsak ja som to sledoval. V kontexte to ale vyznelo asi tak ako to interpretoval Heno. Nehovoriac o tom, ze im o oznamili na takuto cestu s min. casovym predstihom. |
Vtedy KTM u mňa úplne klesla, keď som to pozeral. A keď som to dopozeral, BMW si vylepšilo u mňa ranking. |
superflanker: aj ja som to tak pochopil, Heno to trefne vystihol... |
Jakeš |
Myslim, ze otazka spolahlivosti sa tu trochu zvelicuje z pohladu noveho motocyklu, viete niekto povedat, ktora sucasna znacka alebo model je vyslovene rizikova kupa ak sa nebavime o specialoch, cinskych motorkach ale o motocykloch z obchodu, urcenych pre standardneho spotrebitela? Tie prihody, ze raz sa nieco stalo tomu alebo inemu zase toto, nehovoria v podstate nic, na kazdej sa nieco moze obcas nieco pokazit ale dnes uz vela ludi pouziva motku podobne ako auto, to znamena ze leju do toho benzin a chodia na pravidelne servisne prehliadky. |
Heno: Nuz, videli sme, aka motorka vyhrala Dakar, vsakze... |
Obávam sa, že všetko, čo odznelo v tejto diskusii je pravda |
no hlavne to, ze ma jedna moto 1000 spokojnych zakaznikov nevie okrem nich skoro nikto, ale to, ze jeden ma problem, vedia vsetci... co uz, zle spravy sa siria rychlejsie a je to zaujimavejsia tema... |
Menton: no prave, na motocykloch tejto znacky dosli do ciela (uz to samo o sebe je vyborna vizitka) aj sukromni jazdci, ktori nemali taku tovarensku podporu ako vitaz ale to len potvrdzuje moju myslienku, ze nema zmysel porovnavat specialy znaciek v takychto podmienkach a aplikovat to na beznu prevadzku... |
najviac sa pobavim, ked sa ludia, co tu motorku nemaju, bavia o spotrebe. |
marnod ma kontaktoval cez SS, tak davam sem, co som mu odpisal, lebo par ludi to nasere a z toho mam radost: |
OK, mam na nej cez 20000km a to uplne v kazdych podmienkach, v ramci reklamacie vymeneny predny reflektor lebo sa zacal rosit, a tesnenie v zadnej brzde tiez menene v zaruke. Takze ziadna zavada co by zasadne ovplyvnila jazdu na moto. A to s tym niekedy naozaj dobre jebnem o zem... |
keby som mal pred rokmi o sto litrov viac ,asi dnes tiez sedim na KTM,ale s "Helmutom" som nadmieru spokojny a uz ho asi zoderiem po rajdy |
marnod aj ked som mal obavy ohladne spolahlivosti pred kupou GS800 musim povedat ze som s nou nemal ziadny problem.Vyzera to tak ze za tie dva roky stihli vychytat jej muchy. |
RadoR6 |
hmm, mám tiež 800GS ak ked trochu pritiahnem zadnú pružinu, tak ten zadok nejak výrazne nevnímam. Ale je fakt, že ak by som mal ísť dlhú cestu vo dvojke, tak by to nebolo to pravé orechové. No asi aj na 990 je to podobne. |
tryskac> k tomu pruzeniu. 990 ma nastavitelny predok v 3 parametroch a zadok v 4 parametroch. Vdaka tomu si ten podvozok urobis makky na dlhe adventure jazdy alebo tvrdy na blaznenie, alebo stred. Je tam velmi vela moznosti. |
tryskac tak jasne asi sa vsetci zhodneme ze univerzalna moto nemoze existovat a preto si kazdy vyberie podla chuti... a ani ta Sisova 800 neprisla z mongolska tiptop vsakze... neviem o tom ze by ernestovi odisli tlmice, napr. |
matus>jasne verim,aj mne to ide na deserte tolko- prazdnemu,ale ked mam plne nalozene nie je to velmi stabilne..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil mammutk (03.02.2011 11:35) |
mammutk> skus to na taketo dialnicne presuny co najviac pritvrdit (pruzenie) a odpustit z gum, napr na 1.8 |
HENO bude viacej stuplov dosadat na plochu...chapes...tlmiaci ucinok a pod. |
Heno> Odpustiť na diaľničné valenie? Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (03.02.2011 13:12) |
odpustat z pneu na ceste sa mi tiez velmi nepozdava...Ale to bolo len raz (cestou na XXL do Malaciek) Nechcelo sa mi prezuvat na mieste tak som z L.M. prebehol na stoploch a po dialnici sme sli len kusok. |
Inak na sezonu 2012 sa chysta novinka 1200 Adventure a 1200 SuperDuke. Motor budu mat prevdepodobne zo superbiku RC8. Odpoved na Multistradu a Streetfightera... |
Takze uz aby sa nam pocasie vylepsilo a dalo sa ist skusit tu aj tu ...ale vnutorne mam taky pocit ze asi budem oranzovy. Dik chlapi za nazory |
Inak na sezonu 2012 sa chysta novinka 1200 Adventure |
matus, toto si precitaj. Pisu aj o novej 700 Adventure... |
ta 1200 adventure je holy nezmysel Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.02.2011 9:24) |
Nesuhlasim s doporucenim znizovat tlak v pneu pri dialnicnych presunoch,nakolko znizovanim tlaku a zvysovanim rychlosti klesa nosnost pneu.Pri dlhsej jazde vysokou rychlostou na podhustenej pneumatike sa zvysuje teplota a vplyvom prehriatia dojde k separacii behuna,pri stoplovych gumach k odtrhnutiu stoplov.Jazda na 30% podhustenej gume znizuje zivotnost pneu o cca 50%.Prave na plne nalozenych tazsich strojoch pri rychlych dialnicnych presunoch treba zvysit tlak v pneu ,mozno ze subjektivny pocit z ovladania bude horsi,ale nosnost pneu /ako aj zivotnost/ bude ovela vyssia. |
rgw - tu to nechcem rozbabravat ale tie 3 E10 boli nafukane na najvyssi mozny tlak |
rgw, to je tiez jasne |
Raptor,ja som tu nepisal o 3 ks E 09,ale o tom ze nesuhlasim s podhustovanim pneu pri dialnicnych presunoch,co ste tu doporucovali. |
ja mam na stuploch najazdene celkom dost km (aj po dialniciach, resp dialnicnymi rychlostami) a jednoducho, to co popisuje RGW som nikdy nespozoroval a to aj pri teplotach cez 30st v tieni. Hovorim o pneu Metzeler Karoo a Michelin Desert. |
rgw - lenze skusenosti chlanov (aj moje) su take ze E09 boli skratka bezproblemove - na E09 si sa mohol spolahnut bez ohladu ako nalozeny si jazdil a pri akych teplotach (schvalne aky rychlostny index ma E09?) ja to z hlavy neviem |
Tak som si prečítal zopár príspevkov, s niečím sa dá súhlasiť a s niečim nie. Ja som si túto mašinu kúpil z dôvodu, že som potreboval zmenu. Na starom dobrom Varane som spravil skoro 45 000 km a chcel som vyskúšať niečo nové. |
mpenn - vidis je to vec nazoru, bozsky kaja na svojej LC8 Adv. prerabal sedlo aj koli ladvinke a tvoja zienka je asi jedna z promile ktorej sa LC8 vidi pohodlnejsia ako Varan (ktory je naozaj komfortny) |
Raptor : tých 6 l spotrebu som mal, ked som naozaj valil dlhší čas po dialnici 160-170, nemám najmenší dovod si niečo nahovárať, alebo prikrášlovať, spotreba je vec, torá ma pri kúpe zaujímala ako jeden s posledných argumentov, čo sa týka toho pohodlia, na Varane je sedlo strašne široké, takže to tiež nieje bohvie čo, je to samozrejme vec názoru. |
z dlhsie sem pisu ludia k veci,takze som len cakal,kedy niekto podobne zahviezdi |
No prispejem aj ja mojou troškou aj keď mám na "ERKE" všehovšudy najazdené tak okolo 2000km na klasickom je toho o niečo viac. A hlavne by som mohol niečo hovoriť o poruchovosti. Neuvádzaš o aký modelový rok máš záujem konkrétne, takže začnem od roku 2008. V tomto roku dostal motor poslednú verziu spojkovej vytláčacej tyčky(menila sa asi 3-4 krát), no s časti pretrvával drobný problém s netesnosťou spojkového valčeka(dole) väčšinou tak okolo 10000km. Taktiež bola v tom roku zvolávačka na výmenu brzdového vedenia zadnej brzdy(len u verzie s ABS-takže R sa to netýka,vtedy sa vlastne volala "S") 2009 žiadny problém ani so spojkou,možno občas nejaké to odpadnutie farby z plastov, a možno ešte netesnosť nového displaya. a tiež dostal aj imobilizér. Od toho roku takmer žiadne technické problémy aspon nie plošného rázu. Motorka je takmer na konci svojho výrobného cyklu a všetky "choroby" sú vychytané. |
to finestorm: ty tu tvoju ťažkú chujovinu nezahodíš za plot ani keby bol vysoký ako kolajnice |
Tak to tu po 5 rokoch a 10 mesiacoch trochu oživím. (a budem rád ak to bude pokračovať ďalej) Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (10.12.2016 18:50) |
Hlavne , že tu všetci tvrdia , že keď má človek hlavu v poriadku , tak môže aj ako začiatočník ísť rovno na liter . |
No tak tu po takmer 6mich rokoch od mojho prispevku 01.02.2011 21:52 prispejem zase. GS800 mi nikdy neprirastla k srdcu a jeden jediny raz ked som sa povozil na 950 Adventure sposobil ze som odvtedy nemohol spavat.Tiez bolo treba do GS800 dost investovat aby sa stala motorkou (to co clovek vytiahol z predajne bol taky "polotovar"). Tak v Septembri 2012 posla z domu, aby v Novembri zavitala do garaze 990R.... a zostala dodnes |
Re: bacaono: bohatstvo Ondrik a ty co si dostal dalsiu krizu stredneho veku? Najprv kladivo do blata a teraz toto? |
Re: Menton: Vladko veď vieš že mám rád legendy. A LC8 už legenda je, a pokiaľ bude v motorkách pribúdať všelijakých jazdných asistenov, tak ňou aj dlho zostane. Na tomto sa musíš naučiť existovať bez nich, lebo chyby neodpúšťa, a zachraňovať ich nemá kto okrem jazdca. Ale pôžitok a emócie sú o to silnejšie. A nieje to iba o krotení šelmy, ale hlavne o krotení seba. (A teraz v začiatkoch ešte aj o veľkom pude sebazáchovy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (10.12.2016 22:27) |
Nechcem mudrovať ale... Brazel pri všetetkej úcte, nezdieľam Tvoj názor. Výkon a začiatočník. Všetko je v hlave. Na silnejšej moroke je všetko jednoduchšie. Skôr je problém pre začiatočníka veľký dvojvalec a plynulosť jazdy s ním. Čo sa týka jazdných vlastností tak sa na tom zvezie aj bicyklista. Na všetkých KTM mám niečo najazdené /na ceste, ako sa to chová v bahne nehodnotím/ a kto povie že je to zlá motorka drísta. Nedostatky typu /a to platí aj u Supevradvedutre/ že hreje koleno zadného valca, zvuk motora a pod. neriešim. Kto chce "dokonalosť" nech si kúpi japonca. Kto aj u japoncov nájde nedostatky /a sú aj takí |
Tak ono je rozdiel ovládať 100 ťažných koní, 100 plnokrvníkov, 100 vydrezúrovaných parkúrových, alebo 100 splašených koní. |
balcano presne tak čo sa týka menších kubatúr a som rád že si dal príklad pionier cup. Asi si z marsu /nič v zlom/. Určite si myslel Peťa Sada. Je to PÁN JAZDEC ktorý má niečo odjazdené! Motorku mu pripravuje jeho otec P Á N GABRIEL SADO bývalý továrenský jazdec Tatranu!!!! Tu vidno že malú kubatúru treba vedieť pilotovať! Drísty typu "som začiatočník stačí mi Kawa Ninja 600" sú na hlavu. Tá motorka ide od 8000 hore a vie to pilotovať len skúsený jazdec. Samozrejme ísť s tým na nákup vie každý. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (11.12.2016 1:50) |
Re: Retro: Táto motorka je o teréne a môžeš to mať v hlave akokolvek vyrovnané neužiješ si ju tak ako by si mal, ked nemáš nalietané/naskákané na "ostrých " terénnych motorkách dostatok hodín. |
alexa7 hlavne z dovodu napredovania a "drahe a bolestive" rozmyslam nad predajom R6 a kupou nejakej Husky FE250 alebo nieco podobne. Skratka mensie a lahsie co mozem hadzat po zemi. |
Re: RadoR6: môj postup bol : 650SXC/toto som vobec nemal kupovať ako prvé/potom 450 4T, 300 2T, Teraz 250 4T a táto mi na staré kolená dáva najviac |
Presne pre to som si už dopredu začal zvykať na XR650R. Tá "príprava" pri mojej neschopnosti asi nikdy neskončí, ale XR dosť pomohla. |
baca - gratulace, tak nech dobre slúži a užívaj |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 95525 | Včera: 158981