Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

Novy cesky motocykel FGR Midalu - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNovy cesky motocykel FGR Midalu - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
23.01.2011 14:19

Novy cesky motocykel FGR Midalu

slovakiaring
 Geriatrik 

Zapomeňte na Jawu, českým (a světovým) motocyklům nyní kraluje FGR Midalu 2500 V6 s výkonem 240 koní.O novém českém motocyklu s velkým a silným motorem se mluví už dlouho, ale stále se nic nedělo. Až teď, po dlouhých šesti letech vývoje a příprav, je projekt hotov. Motocykl společnosti FGR dostal jméno Midalu, ale nás zajímá něco trochu jiného – ta velká věc do V, která ho pohání.

Nejde ani tak o to, že srdcem stroje je motor české výroby. Důležité je, co je to za motor. Jedná se o atmosférický šestiválec o objemu 2,5 l (!!!), který posílá na zadní kolo masivních 240 koní a více než 200 Nm. Ještě k tomu připočtěte relativně nízkou hmotnost 270 kilogramů a vyjde vám naprosto devastující poměr výkonu ku hmotnosti 889 koní na tunu. Kam se hrabe Ferrari Enzo nebo Bugatti Veyron... Nic tak šíleného ve světě dvou kol nemá obdoby a i brutální Yamaha V-Max se svým čtyřválcem 1,7 l o výkonu 200 koní vedle českého stroje bledne. Motocykl FGR Midalu 2500 V6 je zástupcem luxusních naked-biků a tomu bude odpovídat i cena. Letos totiž vznikne podle všeho jen šest kusů a nějakou podbízivou sumu nečekejte. Jestli jste si říkali, že je české inženýrství dávno mrtvé, projekt motorky FGR Midalu 2500 V6 by vás mohl přesvědčit o opaku. Jen doufáme, že se najde dostatek odvážných zájemců a lidí, kteří domácího výrobce nákupem motorky podpoří. Zatímco na zbytečné cyklostezky je všude peněz dost, vývoj motoru a podvozku podpořilo velmi skromnou dotací pouze Ministerstvo průmyslu a obchodu.

Stroj prý bude vznikat prozatím jen na zvláštní objednávku. Celá výroba probíhá ručně a je kladen vysoký důraz na preciznost a přesnost. Termín "zlaté české ručičky" tak možná konečně začne zase znamenat to, co dřív. No, už aby tu bylo jaro, svezli bychom se docela rádi... www.motorcycledaily.com/wp-content/uploads...


23.01.2011 14:45

Re: Novy cesky motocykel FGR Midalu

jeda uplne nadherna motorka ale chyba mi tam sedlo pre dvoch aby som zacal setrit [dobre]


23.01.2011 15:21

Re: Novy cesky motocykel FGR Midalu

Archie
 Edvenčr 

Ikona

No, možno na III.x to tu vyvolá väčšiu odozvu... ;-)


23.01.2011 15:23

Re: Novy cesky motocykel FGR Midalu

fitko
 Kávičkár 

Ikona

dobré ránko :-D :-D :-D ťažká noc čo?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 203842 | Včera: 204065