Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ma to niekto namontovane???alebo mate neake skusenosti popr. testovacie jazdy?da sa tato sranda u nas zohnat a cca za ake bubaky?dik |
Tomigo: Turbina ta vijde na pekne bubaky. cca 50 - 100 litrov. Turbina nieje ta naj polozka. Trea kupit kovane piesty, vacku, upravit hlavu, sanie, zvody elektornika a plno sakovakych veci aby ti to motor vydrzal aspon na 20 000 km. Ja som nad tym tiez rozmyslal na stavbu isteho streeta, ale cena ma odradila. NIe je to lasny spas a uz vobec nie do strasich motorov. Turbinu namontovat nieje ziadny problem a ani draha vec. LEn prisposobyt na to motor je splachovac penazi. Ale aky by si aj tak chcel investovat, mam znameho co ti o tom povie viac a pripadne ti to aj zrealizuje. |
Zed Neregistrovaný |
Kawasaki GPZ750turbo, Yamaha XJ650turbo, Honda CX500turbo ... |
joker potesi Ta ak Ti dam kontakt na manika ktory si turbo postavil sam a stalo ho to par supiek? Ma to na strankach aj s technickym popisom.... je to velmi sikovny chlapik. |
A čo Tomigo už ti to nestačí a tak tomu chceš ešte poriadne prijeeeeee... |
Cistic : ale pohodka len obcas a trosku |
mokush: aha tak teraz mi to uz je jasne,...lebo doteraz som nechapal obsah clanku.... |
MOKUSH Neregistrovaný |
MIROS 139 uz si dostal menzes? ja som kludny. |
mokush.: okej tak sa necham poucit,...a tytul EXPERT ma tesi...rad experimentujem len stara potom frfle ze co vymyslam.... |
Remenom nahanal turbo??? Vsak to sa vyfukovym plynom nahana nie? Teda aspon take som videl na moto namontovane z fiat ducato. Neviem ci to nebola ta 400HP(PS) hayabusa... |
frog: hovorim ze namontoval kompresor,..lebo napr.Mokush by sa zase urazal....kompresor vie tlacit vzduch,teda plyn,..ale je pohanany mechanicky-nejakym prevodom,v tomto pripade ozubenym textilno neviem akym remenom ako v aute.....!!!!! |
a obycajne je kompresor pre toto pouzitie piestovy,....vravim obycajne.....Mokush... |
MOKUSH Neregistrovaný |
ides MIROS ides, nechce sa mi komentovat |
ja som to vysvetloval aj pre teba ti truhlik....Mokush,.....ma nehrej lebo ti vybavim opakovany termin so Spalovacich,..... |
miros139 ty už prestaň prosím ťa trepať a škol sa ak nechceš zle dopadnúť |
no jasne cela ina zase hovno robi a sedi na nete,.cav rasto,.. |
Ak si spravite vysledny graf od nizkych otacok po vysoke vzhladom na aktualny vykon tak zistite, ze KOMPRESSOR je linearny a TURBO je exponencialne, takze jednoznace vam turbo \"tlaci\" viac = lepsie... |
exponencialne ano ale nie hned |
noo bingo a sme doma...mozme ist pit,....nazdravieeeee, ale hitro tu uz sa stmieva |
www.totalkaosperformance.com/indexmain.html |
turbo sa musi menit valec a pod. na 4 takte je princip turba je taky ze "fukne" do nasavania viac vzduchu a tym bude aj viac benzinu cize ked zmes pride do komory a nastane explozia tak su tam vecsie tlaky ako pri obycajnom motore ale na autach sa menia len ventily vyfukove zvoky a potrubia nasanie a upravi sa aj karbik ale o valcoch som este nepocul nic zeby sa prerabali a o turbe na motorke som este vobec nepocul. dajte vediet pre zaujimavost ci to niekto na slov.robi diki |
MOKUSH Neregistrovaný |
FELESIGA tak to si potom pocul toho malo, ked si nepocul o turbe v moto, su aj moto na nitro, naftu, pedale-babeta |
mokush: co furt do kazdeho skaces.....kazdy sa predsa s niecim stretne prvykrat,...nemyslis ze by si mohol byt tak trochu zhovievavejsi voci novacikom? Ty si tiez mudry na motorku nepadol,....len ci tak hviezdis aj na skuskach......? |
MOKUSH Neregistrovaný |
hahaha budem si davat pozor a pisat len s knihou v ruke |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 232655 | Včera: 145200