Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ako druhú motorku si plánujem kúpiť univerzálnu 600-ku aj na turistiku .. všetci chválite V-Strom, je ich vidieť kopec aj nových, očividne je to obľúbená motorka. Pri mojej nízkej postave však hľadám niečo menej "endurovejšie" a preto rozmýšľam nad CBF600S, ktorá má podobnú siluetu, len je akosi viac "cestnejšia". Pri porovnateľnej cene som ako druhý argument počul že radový 4-valec má podstatne hladší chod a dlhšiu životnosť ako V-Twin. |
mirec zalezi od toho kde a ako chces jazdit,pokial cesta tak cbf ak aj trosku nespevnena cesta tak v-strom |
CBF je super, ale pokial ako pise xtremo aj dajaku nespevnenu cestu tak jedine Vstrom, alebo potom transalp, co tiez nieje na zahodenie a isto nebude prekazka vyska... osobne uvazujem nad vstromom |
MirecSA - najlepsie by bolo vyskusat obe. CBF ma sedadlo o 3,5cm nizsie polozene. |
CBF je dobrá pre jazdca, spolujazdec sa má trochu horšie, hlavne ak nahodíš kufre, tak môže mať problém s polohovaním nôh na stupačkách. mne sa tá 600ka zdá opticky trochu malá, išiel by som radšej do stroma, tam sedíš vystretejší. |
mirec-ja si myslim ,ze je to uplne jedno,skoro kazda moto sa da znizit,tiez som mal vyhladnutu cbf,ale na ebay mi ju jeden vyfukol,ja som ich mal viacej teda vyhladnutych,rozhodovala cena,nakonec som sa dopracuval co mam,ale 2 valce maju svoje caro,zatah od spodu,co je velmi prijemne |
CBF600S je skvela univerzalna motorka, za cca 5 mesiacov som na nej najazdil vyse 15000 km a nikdy nesklamala... jazdil som s nou vysokohorske sedla, sotolinu aj okruh... ak jazdis sam, tak ju ani s batozinou vobec nemusis vytacat do otacok, berie to pekne od spodu... s dvomi to uz je ine, ale to na kazdej v tomto objeme... primarne je urcena na cestu a cestovanie po "rozvinutej" casti sveta... takze ak neplanujes jazdu po zablatenych lesnych cestach Rumunska, pust v Tunise a podobne, tak budes urcite spokojny a vlastne na to nie je ani V-Strom... okrem toho sa CBF da standartne doladit podla jazdca, takze si mozes menit vysku sedadla, riadidla, predny stit a podobne... ABS funguje skvele, zabralo len par krat, ale prave vtedy, ked som ho potreboval... a mas k nemu v cene aj hlavny stojan a ten tiez casto vyuzijes... nevyhodou je retaz a potreba jej mastenia (cca kazdych 500km aspon prestiekat), ale to ma zas kazda v tejto kategorii... obe su velmi rozsirene, bez problemov si na ne nakupis kopec prislusenstva a doplnkov a tak si ich doladis podla seba... |
mal som stastie, povozil som sa na oboch .... CBF je za tu cenu uplne vyborna ... a V-strom je za tu cenu uplne vyborna Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (14.01.2011 11:25) |
isiel by som do stroma koli vyssej univerzalnosti (nic proti znacke honda ci modelu CBF) |
Postavu mas mozno nizsiu, ale podla foto v profile trosku rosziahlejsiu Nic v zlom, len v tom pripade bude stromcek trochu pohodlnejsi, a hlavne ak budete dvaja. A vyska rolu nehraje (v najhorsom pripade znizit sa da) kamos je tiez cca podobnej postavy ako ty a jazdi Stroma 1000 kde je sedlo este o kusocek vyssie ako na 650 Upravené 1 krát. Naposledy upravil roman (14.01.2011 12:22) |
Motorka sa znizit da, ale kupovat cosi s vedomim ze potom to aj tak musim znizit? Naco, jedine vtedy ak by to bola srdcovka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (14.01.2011 12:37) |
Prevez sa trochu po nasich cestach v akom su stave teraz pocas zimy a asi vies v akom stave budu po zime a odpovedz si sam. Mne to vychadza jedine na enduro/cestovne enduro. Takze V-Strom je jasna volba. |
JuriK: jasna volba jedine enduro ? a este vlani si bol taky zalubeny do svojej cestnej/sportovej krasavice... ty si tusim daky prelietavy... |
ako ja mam skusenost s mojou FZ (co je silnejsie ako cbf) a vstromom...vsetko je na jazdcoch.. pravdu povediac som nestihal a sedel som sam a na stromoch 650 po dvaja ma to postacujuci vykon |
Ak sa rozhodnes pre CBF, ber rozhodne litra! Ja osobne mam "maleho" (650) V-Stroma a bracho mal CBF 1000 - obidvaja sme ich mali ako prve, teda predtym len simson X rokov dozadu a uplna pohoda... |
Čakal som trochu viac porovnávania motorov, no vygooglil som si o tom niečo a zrejme má každé riešenie svoje výhody (V proti radovému) i nevýhody. ... |
mirecSA- najlepsie ak vyskusas jazdu na oboch masinach a uvidis. Ja som len vyskusal posed na CBF a vobec mi tato kat. motoriek nesedi... |
mirecSA- jazdím CBFku a môžem povedať že turisticky je veľmi zdatná a prešla mojim konkurzom. tiež som sa rozhodoval medzi cbf a stromom a vyhrala to cbfka. Ak máš záujem viac ti o nej môžem napísať v SS (najazdil som s ňou cez 20,000km). Spotreba ťa nezrujnuje ani po prechode zo 125ky (tiež som prechádzal zo 125ky na ňu) dokáže jazdiť aj pod 4 litre ale bežnne 4,5. max 5 |
anoro ale tvoj gepel má riaaditka na pravej strane preto ju nikto nechce |
brco ja si myslim ,ze ma v strede,je univerzalna na vsetko nee,ale nekery by ju aj sceli,ale najradsej zadara nedbali by aj poisku im predplacit |
4R ma hladsi chod = pravda, ale V2 ma charakter, cim nechcem povedat, ze by V-Strom vibroval, len to ze vies, ze mas pod sebou motor. 4R musis viac tocit, vykon je az v hornom spektre otacok. V2 taha pekne odspodu a v pripade V-Stromu bez akychkolvek vykonovych prepadov, alebo dier. Co je vsak na motore V-Stromu uzasne je to, ze aj ked ho tocit nemusis, mozes si uzivat rock-and-roll az do 10,5 tisic otacok. V2 motor ma kompresiu, ktoru vyuzivas ako brzdu. Povodne platnicky som na V-Strome menil pri 40000 km a nemusel som. Brzdovu packu som casto vyuzival len na to, aby som pri spomaleni upozornil vodicov za mnou, ze brzdim. Vyssia zivotnost 4R oproti V2 je totalna kravovina. Ale ked uz sa ma skor opotrebovat, tak to bude motor, ktory ma pracovne otacky vyssie, teda aj rychlejsie opotrebenie jednotlivych pohyblivych dielov. Ak budes ale motor setrit, tak je to jedno. |
dreamer -- super, dakujem .. cakal som ze tie vibracie pri V-cku mozu skor zlyncovat motor ale mam uz nieco odjazdene na roznych autach a viem ze styl jazdy je podstatnejsi pre zivotnost motora ... |
mirecSA: kazdopadne ti najskor odporucam vyskusat si posed a manipulaciu s V-Stromom na mieste. Je to mohutnejsia motorka ako CBF a tazisko ma poriadne vysoko. Ak si nizsej postavy, je dolezite aby si dociahol na zem celym chodidlom. Ber do uvahy este pripadnu batozinu a ladvinku. V pohybe je to obratna motorka, ktorej vahu nepocitis, ale ked sa nalozeny V-Strom rozhodne, ze si na parkovisku lahne, tak sa mu v tom da len tazko zabranit |
Takze motory su na tom tak ako pisal Dreamer. Na Stromovi mozes pekne vyuzivat jeho brziaci moment, setrit platnicky a uplne staci tocit medzi 3000-5000. Ak tomu, ale zakuris tak nad 6000 ide pekne po krku. |
Roman: kolko si najazdil km po dialnici vo dvojici a tromi kuframi s CBF ? Lebo ja som teda cez 5 nemal s vynimkou okruhu, kde to bola stale brzda a plny plyn... |
No keď endurko tak V-Strom alebo TAčko,ale ked by si sa rozhodol pre štvorvalec tak radšej GSF 650s |
@Menton: mal si si kupit stroma |
Zmizik: to si nemohol poradit uz vlani ? By som nespravil taku zasadnu chybu... A kedze som nepoucitelny, tak si ho nekupim ani tento rok a mam vybrate nieco uuuuplne ine... Vies, take na ozajstnu turistiku aj na koniec sveta... |
Menton nie som prelietavy, moje srdce patri jednej motorke (mojej), ale Ta nebola vo vybere a z tych dvoch by som bral V-Stroma (vzhladom na univerzalnost a stav nasich ciest) a ked CBF tak jedine 1000, to uz je motorka, ktora mi nedavala spavat, jej zatah a zvuk ma strhaval o polnoci zo sna |
Ak ti nebude vysoky, ber V-Strom. Osobne mi sice ten typ motorky nesedi ale ... ma ju kolega a trocha som sa na nej vozil. Motor je fajn len s posedom som sa nejako nevedel zmierit. Na CBF600 som sa vozil tiez a prisla mi taka cajova. Teraz mam XJ600 a uprimne, do 90kmh mi prisla silnejsia ... CBF600 bolo treba potocit aby sa ten motor prebral. Povodne som zvazoval jej kupu ale teraz viem ze za vymenu urcite nestoji. Ked tak CBF1000 - to je slusny tahun. |
Menton to nevieš že strom je najlepšia motorka pod slnkom??? |
Mirec este takto ... skus ako alternativu k tej CBF pridat novu XJ6 od Yamahy - mozes vybrat nahac, polovicnu alebo plnu kapotu. V testoch vysla celkom slusne. |
Menton: Nepisal som o CBFke ako takej, ale o stvorvalcovom radovom motore v porovnani s V2. A kedze mam bohate skusenosti s V-Stromom tak som samozrejme porovnaval s nim. Na CBFke som nejazdil, preto som ju ani nespominal. Kompresny pomer na papieri je fajn ak porovnavas koncepcne rovnake motory. 4R a V2 aj ked su rovnakeho objemu su koncepcne ine a preto si dovolim nadalej tvrdit, ze motor tvojej CBFky nema taky brzdny ucinok ako motor V-Stroma. Peace. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (15.01.2011 9:47) |
Myslim ze by ste sa mali stretnut na pive a pripadne si dat cez papulu . Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (15.01.2011 11:12) |
voľakedy som tiež riešil hlavne kvôli svojej výške - nížke. V-Strom sa mi páči, ale s ohľadom na rozmery a výšku sedla som nakoniec zvolil cbf600 a spokojnosť |
ja by som to poriesil hned ,vyskusaj versys,to je fun moto,skoda ,ze u nas nie je taka popularna,ale skoncila na 1 mieste v mcn hodnoteni,aj predaj o nej nieco svedci,ze je super stroj,tiez som ju chcel,ale cena bola trochu vyssia,ako dovoloval rozpocet |
Ja som riesil rovnaku dilemu minuly rok kym som sa nepreviezol na cbf600. Ak ju mam porovnat so stromom: Upravené 1 krát. Naposledy upravil yoyo (15.01.2011 19:10) |
ten versys by ti veru mohol tiez seknut. na zivo vyzera este lepsie jak na obrazkoch. je to ale taka mensia motorecka. nepisal si ako casto jazdis sam a kedy so spolujazdcom... |
Mirec... o nejaké dva mesiace to bude v Inchebe výstava motocyklov, tam budeš mať pokope viacero motoriek, nakoniec sa možno usadíš najlepšie na niečom o čom si vôbec neuvažoval... Aj keď si myslím že je to fakt o tom ako budeš chcieť jazdiť, V-Strom aj CBF sú super mašiny. |
Brco-va CBF-ka a moj V-strom |
pocity z tej 500 metrovej jazdy- posed fajn no už som zvyknutý mať stupačky vzadu a tie na strome som chvíľu hladal ovládateľnosť tiež fajn pri jazde hmotnosť som necítil ale to je tak pri každej moto. Inak sa sedí vyššie ako na cbfe a hlavne sedadlo je širšie a kockatejšie takže ak dotyčný mená dlhé nohy je to pre neho nevýhoda (ja som naštastie od prírody vysoký ) motor fajn ťahá pekne- tak ako by sa od 600vky malo čakať. motorrová brzda funguje pri nižších otáčkach čo je jasné keďže strom aj menej točí ako cbfka a je to V2. |
ten test by bol mozno fajn, ale nevymenim Stroma za Cbf-ku |
V-Strom je "hebedo". Ludia nizsieho vzrastu by mohli mat problem pri zastavovani / rozbiehani / manipulacii v sede na mieste. Pritom ale jeho sedadlo vo vyske 820mm nie je najvyssie polozenym spomedzi motoriek. Transalp ma tusim 840 a su moto co ho maju vo vyske aj cez 900mm. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (15.01.2011 21:42) |
kingston: takto: |
tak dobre som si pamatal ze ty si ich planoval kupit. super ze si dal foto, som ta chcel o to davnejsie poprosit |
Aj ja by som už chcel riešiť takéto dilemy, ale raz pride čas , podľa mna CBf600S |
kingston- predstupačky sú fajn vec mal som náhražku na cbfke v podobe držiakov hmloviek. výborná vec na turistiku. hlavne keď si v sedle aj celý deň a nevieš ako si máš potom sadnúť už |
dreamer mas pravdu s tymi rozmermi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kingston (16.01.2011 9:13) |
kludne sa pusti do maleho stroma. Ja s mojim nizkym podvozkom som snim nemal vobec problem a skrotil som aj jeho velkeho brata |
ťiež som pred dvomi rokmi kupoval moto tejto kategórie.Na 1.mieste vo výbere bol V-strom.Po krátkom vyskúšaní manipulácie na mieste som ho vylúčil z dôvodu výšky/meriam 175cm/.Tak som sa zameral na cestné 600,najmä CBF.CBF v rovnakom čase kúpil kamarát,je spokojný,len by chcel silnejší motor odspodu.Ja som nakoniec kôli dobrej ponuke zobral FZ6SA a neľutujem.Jediné čo mi vadí,sú viac pokrčené nohy,ináč veľmi univerzálna moto. Takže vyskúšaj si viaceré a niekedy rozhodne aj momentálna ponuka.Ináč doporučujem ABS. |
Milan a čo keď meriaš 175 cm.Ja meriam 174 cm a jazdím na Varadere a nepociťujem pritom žiadny hendikep.A to som o.i. vo výbere aj 990 Adventure.Nešiel som však do nej,ale nie kvoli výške. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 166405 | Včera: 221936