Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Dnes som sa nahodou po dlhsej dobe opat zatulal na stranku Teda Simona (jupitalia.com/). Tomu kto cital jeho moto-cestopisy netreba hovorit, ze sa jedna o cloveka, ktory precestoval celu zemegulu na motorke, nie raz, ale dva krat. Preslavil sa cestopisom Jupiter's Travels (mimochodom, tato kniha inspirovala hercov Ewana McGregora a Charlieho Boormana k ich ceste okolo sveta Long Way Round, dokonca sa s nim stretli pocas ich cesty v Mongolsku). Na svojej prvej ceste v sedemdesiatych rokoch sedlal Triumph Tiger 500 na ktorom pocas styroch rokov trvajucej ceste presiel viac ako 100 000 km. V roku 2001, uz ako sedemdesiatrocny |
však preto som si ju aj kúpil Upravené 1 krát. Naposledy upravil antoni (06.01.2011 21:00) |
Ale sa nam tie temičky o Stromoch a nestromoch rozmnožuju |
no už keď si ho aj Ted Simon kúpil......nie je proste o čom. Kde je slintajúci smajlík? |
dreamer - čo robí varadero...chcem sa Ta spýtať: že Vstrom650bola tvoja prva motorka!!! |
DL650 by mala zdražieť |
Ja furt vravím to isté..... keby som si mal vybrať zo všetkých 8 či 9 motoriek, ktoré som mal, iba jednu jedinú , tak by to bol určite malý strom. |
super bike pre toho kto sa rad tula cestami-necestami |
Maly Strom je motorka o ktorej som cital si najviac diskusii a zecenzii. Namotal som sa na nu aj ja a nebanujem , uz sa az tak pyta von kua |
tref : po prvé nasplna niaku tusim euro 3 normu |
csuka85: je mi jasne ze staci, ale ta 1000ka ma fascinovala (aj este stale fascinuje) |
tref: 1000 ka má aj slabé články . a to cukanie motora pod 3000 otačiek , u 650 to nieje. |
1. DL1000 sa este stale vyraba, ale nepredava sa v EU (normy) |
csuka85- |
Peman, žiadne trasenie volantu pri 150 ke necitim. nad 200 tachometrických to zacne trocha hadzat ale to kvoli turistickemu plexi . ktore aj popraskalo pri spojoch kvoly vysokej rychlosti. |
Csuka, netriaslo-nehadzalo to stale... len pri zlom počasi(bočny vietor)a bol som tažko naloženy v zadu(3kufre-čosi okolo40kg určite)ale štvalo ma to, moc by som chcel,pravdepodobne to robia aj ine mašiny...za dalšie,pri cca40km/h ked som pustil ručky mi triaslo predne kolo ale to bolo gumami-bolo to teren-cesta50/50...v prevodovke nemusíš meniť nič,aj keby to šlo, treba vymeniť primarne kolečko z vyvod.hriadela-najlepšie ked budeš meniť reťaz...okolo 2500tis to blblo,mašina ako keby rozmyslala či ma isť,alebo ubrať-da sa to upraviť aj zladenim(streky,klapky a pod),tak neako - to je jedna možnost, 2ha uprava palivovej mapy-no a maš super mašinu-len neviem prečo to už tak neupravuju vo vyrobe,asi preto lebo je to štandartne nadstavenie,nevie sa kam mašina pojde do akych podmienok,na aky kontinent...možno to bolo aj koli plexi,ale ja som to mal len medzi 140-max170,tak som valil 200 Upravené 1 krát. Naposledy upravil peman (14.01.2011 11:58) |
no takze ten novy tiger 800 neni nist moc pemane |
anoro-to je fuk,lebo ked som mu pisal neodpovedal Upravené 1 krát. Naposledy upravil peman (14.01.2011 12:36) |
csuka: Ja uz som to tu niekde pisal, ze ak je nalozeny troma kuframi s ladvinkou v extremnych stupaniach, kokretne na Grossglockneri, malemu stromu uz dochadza dych, aj ked aj tu staci podradit a ides v pohode dalej. Ale toto je naozaj extrem, 99% kilometrov najazdis v normalnejsich podmienkach, kde vykon vacsinou chybat asi nebude. Inak nalozeny stromcek vyzera asi takto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (14.01.2011 17:55) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 157534 | Včera: 186766