Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
.... nevie niekto od ktorého roku sa vyrabal Intruder VL 800 zo vztrekovaním ? Je tam rozdiel v spotrebe karburatora a vztrekovania? Upravené 1 krát. Naposledy upravil haci (22.12.2010 19:08) |
Mno mám dojem, že so vstrekovaním sa robia od r. 2008, ale presne Ti to povedia v Styxe Vráble - zavolaj. Čo sa spotreby týka, ja robím na svojom Introši r.v. 2009 od 3,8 do 4,5 podľa spôsobu jazdy. Ak sa rozhoduješ medzi karburátorom a striekačkou, hlasujem za striekačku |
Mal som 5 chopprov s karburatormi a teraz vstrekovanie. Nemyslim si, ze je to nieco, na co by sa pri tomto druhu motoriek bolo treba viazat... |
mam jednu vyhliadnutu je to ročník 2001 tak som chcel vedieť či radšej s karbu. alebo striekačku... |
gege: to si ty vedla tej moto?nieje ti velka? inac kraska to je |
stiki2: ti si mi dal do pi.i Neni som az tak maly (175cm/75kg) to len ona je obrovska... ale fotil som to schvalne tak akcne zospodu... Aj som sa bal pri kupe, ale zatial tazka pohoda aj so spolujazdcom, najlepsie co som kedy nie len mal, ale aj jazdil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil gege (28.12.2010 21:37) |
gege: ja len v dobrom.. mam podobne miery.. ehmm no az na tu hmotnost.. mam vyssiu o 20 kg a poskulujem po dacom takom do buducna.. len som ze ci sa to da s nizsou vyskou zvladnut |
Ja mam Introsa (Boulevarda) 800 rv.2007 mam Fuel Injection, ladak COBRA a optimalna spotreba je cca 4,5 litra takze to nieje vobec hrozne , co sa tyka vstrekovania tak to je oproti karburatoru zivsie v akceleracii |
chlapi .... mam výšku 167 a 60 kg....bude Volusia ťažká??? |
haci , tak si kúp klasický Intruder VS 800 , to je super strojček , živý a pomerne ľahko manipulovateľný . |
Chlap, co ho poznam a jazdi na Volusii, ma urcite menej ako 167cm, ale zas viac ako 60kg... Chod do nej, je to dobry stroj. |
intros ma nizke tazisko takze vo vahe nevidim prekazku |
prihrejem si polievku v tejto teme... |
gege: ale fakt je to brutalne velka mašina... |
Slon , ale Ty nemáš 167 cm a asi ani 60 kg , čóóó ? |
stiki2: Odporucam nad liter. Vlastna skusenost. Mal som 4 podlitrove choppre a nebolo to uplne ono. Prijemna zvukova kulisa a dostatok krutiaceho momentu aj pre jazdu vo dvojici kopec nekopec. Danou je vacsia hmotnost = horske prechody nebudes najrychlejsi, ale ani ta to nebude trapit. |
ani teraz niesom rychly.. nebavi ma to drzat pod palbou.. nemozem ani prirodu kuknut |
Aj tak nad liter. Velky motor si pekne pocujes v prilbe aj na dialnici so seriovymi vyfukmi. Neriesis radenie neexistujuceho vyssieho stupna, skor ho tam obcas este najdes |
gege už radšej dosť , lebo tak si sa zahľadeľ do toho , ako Ti ide písanie , že píšeš nezmysly ... |
tak ja som tento rok cakal od suzuki novu 1500 ku.. to by bolo prijemne..klasicke tvary a 1500 motor..... takto je "len" 800 a 1800 je tam diera |
ono objem je pekná vec...ale zase sa motať okolo domu na intruderi 1800 je nič moc |
Nuda v praci medzi sviatkami... Nemusi to byt trojliter, dragstar, shadow 1100 je ok. Bol to moj nazor mimo tejto temy - tam odporucam kupu Volusie 800. Nejazdim okolo domu, ale najcastejsie Senec-Brezno. CCC mam rad a tam je to OK. A majitelia Triumph Legend ani Guzzi Nevada predsa dotknuti niesu, to su klasiky. Ak by mi financie dovolovali, bola by v garazi este klasika (Thruxton, Guzzi V7, Ducati cafe racer...) a endurko. |
dobra spotreba este by to chcelo nejaky nabuchany ladak, taky velky kubik bez ladaku to je ako kozata zenska bez vystrihu :D:D:D |
|
kamo má na xvs1100 ladáky a rozmýsla ze drbne seriu nazad |
to som mu aj ja povedal ale má k tomu seriu laufy a k tým otvoreným killer nebol |
Mal som choppre so seriovymi, vrtanymi aj original otvorenymi vyfukmi, ale momentalne som za legalny zvuk originalov. Zvuk otvorenych je pekny na "cafe racing" ale nie na turistiku. |
ja mám tež seriu a pekný zvuk...nebudem sa furt so susedmi naťahovať že im deti motorka budí ... plmo malých harantov na ulici co chrápu poobede |
ja som tiez mal na predchadzajucich motorkach seriovky, ale ked pri nocnych alebo skorych rannych cestach domov ma prispaty vodici paru krat ohrozili tak som toho nazoru ze nech je ma pocut uz z dialky, a cez den mrtvy bod v spataku tiez nieje sranda, tam je ten zvuk uzitocny |
a ten decibel killer by sa dal urcite dopasovat vsetko sa da vyrobit |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40322 | Včera: 173933